05.12.2025
Աշխատանք դասարանում
Կիսատ թողած առաջադրանքների ավարտում։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
03.12.2025
Աշխատանք դասարանում
Կիսատ թողած աշխատանքների ավարտում։
Կարդա՛ տեքստը և կատարի՛ր առաջադրանքները։
Մի անգամ ոստրեն ցանցն ընկավ ու բոլոր որսվածների հետ միասին հայտնվեց ձկնորսական խրճիթում:
-Այստեղ բոլորիս անխուսափելի կործանում է սպասվում,-տխուր-տխուր մտածեց նա՝ տեսնելով, թե հատակին դատարկված կույտի մեջ իր դժբախտ եղբայրակիցներն առանց ջրի ինչպես են խեղդվում և ջղաձիգ թպրտում մահվան տանջանքների մեջ:
Հանկարծ որտեղից որտեղ հայտնվեց մուկը:
-Լսի՛ր , բարի՛ մկնիկ,-աղերսեց ոստրեն: Բարի գործ արա, ինձ տար դեպի ծովը:
Փոքրիկ մուկը հասկացող հայացքով զննեց նրան. Ոստրեն բացառիկ խոշոր ու գեղեցիկ էր, համ էլ դրա միսը պետք է որ հյութալի ու համեղ լիներ:
-Լավ,-պատրաստակամորեն ասաց մուկը՝ որոշելով ձեռք գցել ձրի ավարը, որն, ինչպես ասել են հմուտ որսորդները, իր ոտքով է եկել: -Բայց դու նախապես պետք է բացես քո խեցու փեղկերը,գոնե կիսով չափ, որպեսզի ինձ ավելի հարմար լինի քեզ տանել դեպի ծով: Հակառակ դեպքում ես ոչ մի կերպ չեմ կարողանա գործը գլուխ բերել:
Խաբեբան այնքան համոզիչ ու ոգեշնչված էր խոսում, որ նրա համաձայնությունից ուրախացած ոստրեն չնկատեց խարդավանքն ու վստահելով բացեց փեղկերը: Մուկը սուրուլիկ դնչով անմիջապես խցկվեց խեցու ներսը, որպեսզի ատամներն ավելի ամուր խրի խեցու մեջ: Բայց շտապելու պատճառով մոռացավ զգուշության մասին։ Ոստրեին թվաց՝ գուցե ինչ-որ բան այն չէ, հասցրեց շրխկացնելով փակել իր փեղկերը՝ թակարդի նման ամուր սեղմելով կրծողի գլուխը:
Մուկը ցավից բարձրաձայն ծվծվաց, իսկ մոտակայքում գտնվող կատուն լսեց ծվծվոցը, մի ցատկով վրա պրծավ խաբեբային ու հափռեց:
1. Ո՞ր միտքն է բխում տեքստի բովանդակությունից կամ չի հակասում նրան։
Ա․ Ինչպես ասում են ՝ խորամանկիր, բայց պոչդ լա՛վ պահիր:
Բ․ Անրհարժեշտ է ընկերներ ընտրելուց առաջ ուշադիր լինել։
Գ․ Երբեք չես կարող իմնալ՝ ինչ կպատահի։
Դ․ Ձկնորսական խրճիթը գտնվում էր ծովի մոտ։
2. Առանձնացրո՛ւ նախադասություն, որտեղ համադասական շաղկապը կապել է նախադասության անդամներ։
3. Տրված նախադասության մեջ ընդգծվածն ի՞նչ պաշտոն է կատարում։
Ոստրեն բացառիկ խոշոր ու գեղեցիկ էր։
4. Տեքստից դո՛ւրս գրիր զննել բառի հոմնաիշը։
5. Ի՞նչ է նշանակում գործը գլուխ բերել։
6. Տեքստից դո՛ւրս գրիր երկբայական վերաբերական։
7. Փոքրիկ մուկը հասկացող հայացքով զննեց նրան ։ Այս նախադասության մեջ ո՞ր խոսքի մասով է արտահայտված գոյականական անդամի լրացումը և ի՞նչ լրացում է։
8. Նախադասության անդամներից որի՞ պաշտոնն է սխալ նշված։
Մուկը ցավից բարձրաձայն ծվծվաց, իսկ մոտակայքում գտնվող կատուն լսեց ծվծվոցը, մի ցատկով վրա պրծավ խաբեբային ու հափռեց:
Մուկը- ենթակա
Լսեց- ստորոգյալ
բարձրձայն- ածական
ցավից -պատճառի պարագա
9. Ի՞նչպիսինն էր ոստրեի միսը։
10. Տեքստից դո՛ւրս գրիր բառ, որտեղ ե-ն հնչյունափոխվել է ի-ի։
11. Դո՛ւրս գրիր նախադասություն, որտեղ ենթակա չկա։
12. Դո՛ւրս գրիր մեկ բառ, որում գաղտնավանկ կա։
13. Դո՛ւրս գրիր մեկ կրկնավոր բարդություն։
14. Դո՛ւրս գրիր մեկ որոշյալ դերանուն։
15. Դո՛ւրս գրիր մեկ մակբայ։
16. Դո՛ւրս գրիր վաղակատարով դրված որևէ բայ։
01.12.2025
Աշխատանք դասարանում
1. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը։
Յուր-րինակ, փո-կապ, կո-ք, կանաչազար-, բարձրասաղար-, բար-րանալ, հինավուր-, փրփրադե-, եր-վել, ագ-ազ, ա-տարբեր, ա-երախտ, ա-արդյունք, հազարաբ-ր, ար-ունք, դ-խեմ, եր-անիկ, մեր-ակա։
2. Ճշտել բառերի գրությունը՝ գրելով գծիկով, առանձին կամ կից։
հուշարձանկոթող, լեռնադահուկային, հարավարևմուտք, հայռուսական, ձյունձմեռ, մուգկանաչ, մայրիշխանություն, ռոմանագերմանական, նորարեշցի, առօրյախոսակցական, 10ից, նորանկախ, գողեգող, այրուձի, քաջառողջություն։
3. Հաշվի՛ր տրված բառերի վանկերի քանակը։
արահետ, անիրական, կիսաբաց, կոթող, մատենադարան, երաժիշտ, համաշխարհային, չարագույժ, հյուրասեր, մոխրակույտ։
4. Գրի՛ր, թե տրված բառերը կազմությամբ ինչպիսին են։
Բքախեղդ, միջնապատ, ոտնաչափ, մազանոթ, ճոճաթոռ, բնավեր, ոսկրախտ, հանքափոր, սևաչյա, անբարետես, նկարազարդ, ալեծուփ։
5. Կազմի՛ր տրված բառերի հոգնակի թիվը։
Տանուտեր, պատկեր, հավաք, միտք, գիրք, ջիղ, գիշեր, պատճեն, բեռ, մեկնակետ, մենապար, հավատարմագիր, ուղեցույց։
6. Տրված նախադասություններում ընդգծիր հանգման խնդիրները /ո՞ւմ, ինչի՞ն/։
Թեք անձրևը խփում էր պատուհանի ապակիներին։
Մենք պատրաստ ենք քննության։
Դու անհոգ նայեցիր ինձ վրա։
Նոր տնօրենը սկսել էր ծանոթանալ աշխատակիցների հետ։
Մենք իրար թշնամի չենք։
Դասարանում ես բոլորի հետ մտերիմ եմ։
7. Տրված պարզ նախադասությունները դարձնել բարդ նախադասություն։
Երեկոյի տաք անձրևը ջերմացրեց նրա սիրտը։
Քամուց մեզմ ճռնչում էր այգու դռնակը։
Ամառային ձորում իջել էր մեղմ տխրություն։
8. Ընդգծի՛ր տրված նախադասությունների ենթական /մեկ գծով/ և ստորգյալը /երկու գծով/։
Օդը սառն է։
Ոմանք ինձ հասկանում են։
Այստեղ ապրել հնարավոր չէ։
Այծերը ժայռի ողորկ լանջով քայլում են, դունչը մեկնում մի ծաղկի, որ գլուխը կախել է անդունդի վրա։
Այդ ամենը տևում է ընդամենը մի ակնթարթ։
Դա լսելով՝ ներկաներից մի քանիսը գունատվեցին։
9. Ընդգծիր այն նախադասությունները, որտեղ կա փոխաբերություն։
Կապուտաչյա լիճը լաց էր լինում մշուշոտ քողի տակ, հետո պայծառանում էր, որովհետև մշուշը ցրվում էր, երևում էր արևը և բացվում էր նաև նրա տրամադրությունը։
Վաղարշապատը լցված էր սովալլուկ որբերի մեծ խմբով։
Ճամփեզրին կարկաչուն առվակն էր հոսում, որ իր կարկաչյունով մի զմայլելի երգ էր մրմնջում։
10. Ո՞րն է տրված նախադասության քերականական և տրամաբանական ճիշտ շարունակությունը։
Սյուների պես երկինք մխրճված ահռելի քերծերի վրա ո՛չ մի ծիլ, ո՛չ մի կանաչ չէր երևում,․․․
ա․ որովհետև ծիլերի դուրս գալու ժամանակը չէր,
բ․ բայց հեռվից նկատելի էին ապառաժների ծերպերին ապաստան գտած հաղարջի գաճաճ թփերը,
գ․ երևում էր, որ ամեն ինչ վաղուց այրվել է,
Դ․ պետք էր մի կերպ գտնել ճանապարհը։
11. Նախադասությունները դասավորի՛ր տրամաբանական ճիշտ հաջորդականությամբ։
1. Տաք երեկոներին մինչև իսկ բացօթյա քնում էի տատիս նվիրած թաղիքի վրա։
2. Այդ պատճառով էլ ամբողջ ամառ ես այգում էի անցկացնում, բացի, իհարկե, անձրևոտ օրերից։
3. Երբեմն տատս էլ էր քնում այգում․ մի խուրձ խոտ էր բերում, փռում իմ օթևանի մոտ, պառկում ու երկար-բարակ որևէ բան պատմում։
4. Ես սիրում եմ մոտ գտնվել բնությանը, իսկ հնարավորության դեպքում փորձում եմ շատ վայելել նրա պարգևած հաճելի անդորրությունը, առինքնող այն ակնթարթները, որոնք հոգիդ լցնում են յուրօրինակ խաղաղությամբ։
12. Գտի՛ր նախադասությունների մեջ թույլ տված բառագործածության սխալները և ուղղիր։
Ճապոնական գիտնականները տարիներ շարունակ գիտափորձեր են անցկացրել բույսերի վրա ՝ պարզելու՝ դրանցից որոնք են առավել լավ կլանում փոշին։
Աստղագետ Վ․ Համբարձումյանը իրավմամբ մեր ժամանակների ամենակարկառուն գիտնականներից էր։
13. Գտի՛ր նախադասությունների մեջ թույլ տրված քերականական սխալը և ուղղի՛ր։
Պարզ դարձավ, որ ամբոխը չեն հավատում իրենց առաջնորդին։
Այդ ամենը վկայում են, որ վերահսկողությունը պատշաճ մակարդակի չի եղել։
14. Կետադրի՛ր նախադասությունները։
Միակ ուղևորը որը լռելյայն նստած լաստանավի աջ եզրին մի ձեռքով խաղում էր կապույտ կոհակների հետ նկարիչ Փանոս Թերլեմեզյանն էր։
Դեմուդեմ հուռթի արտերն են կանաչ գոտիով իսկ բարձունքի վրա ծերուկ հովիվը կռթնած իր անբաժան ձեռնափայտին հետևում է ոչխարների հոտին։
Նրա աչքերին նայելիս թվում էր կապույտ երկնքում աստղեր են առկայծում։
15. Առանձնացրո՛ւ հոմանիշ զույգերը։
Հարևան, մթնշաղ, հուռթի, մագիլ, քղանցք, կուլա, թառանչ, նիհար, բաժակ, խուրձ, կտրիճ, որմ, ճիրան, արգավանդ, փեշ, դրկից, փարչ, աղջամուղջ, վտիտ, պատ, հառաչ, գավաթ, տրցակ, արի։
16. Տրված բառերը տեղադրի՛ր բաց թողնված տեղերում՝ ենթարկելով համապատասխան փոփոխությունների։
Աբեղան․․․․․․ մորս, որ մոտենա ․․․․, հետո բռնեց ․․․․․ ձեռքից և, խորհրդավոր ժպտալով, ․․․․ դռանը։
ճգնավոր, խորհուրդ տալ, մոտենալ, նա
Ես ․․․․․, որ նա ․․․․․ համար էր ․․․․․ այդ ողորմելի ․․․․․․ մեջ։
կերպարանք, մտնել, չհայտնել, ես
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
28.11.2025
Աշխատանք դասարանում
26.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
23.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Ինքնաստուգման թեստ
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
21.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծեր
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Արամ Պաչյան ,,Թափանցիկ շշեր,,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
19.11.2025
Աշխատանք դասարանում
անպայման տուն վերադառնալու: Կուզեի ես էլ մանրավաճառ լինել, թափառել ամբողջ օրը ճամփաների վրա ու ձայն տալ. «Ասե~ղ ու թե~լ, քորո~ց, մատանի~, սիրուն օղե~ր»: Իրիկունները դպրոցից վերադառնալիս, միշտ հանդիպում եմ պարտիզպանին, որ իր ցանկապատի ետևում հող է մշակում: Բահը ձեռքին
անում է այն, ինչ որ սիրտն ուզում է փոշոտում է հագուստները: Եվ ոչ մեկից նկատողություն չի ստանում, երբ արևի տակ վառվում է կամ թրջվում է անձրևից:Կուզեի ես էլ պարտիզպան լինել, մշակել իմ պարտեզը, և ոչ մեկը իմ փորելը չարգելեր: Երբ մութն ընկնում է, ու մայրիկս ինձ ուղարկում է անկողին, իմ բաց պատուհանից տեսնում եմ հաճախ մեր փողոցի պահապանին, որն իջնում և բարձրանում է հաստաբուն փայտը ձեռքին: Նա քայլում է փողոցներով, իսկ մարդիկ՝ դեպի տուն։
Հիմա փողոցը մութն է ու լռիկ. և հեռվում
ցցի վրա տնկած լապտերը կարծես մի հրեշ լինի մեկ հատիկ կարմիր աչքով: Իսկ պահապանի ձեռքին երերում է լապտերը, որը քարշ է տալիս իր երկար ստվերի հետ ու բնավ անկողին չի մտնում: Կուզեի ես էլ պահապան լինել, ամբողջ գիշերը քայլել փողոցներով և լապտերովս ստվերները փախցնել:ցցի վրա տնկած լապտերը կարծես մի հրեշ լինի մեկ հատիկ կարմիր աչքով:Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
17.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
14.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծեր
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Արամ Պաչյան ,,Թափանցիկ շշեր,,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
10.11.2025
Աշխատանք դասարանում
անպայման տուն վերադառնալու: Կուզեի ես էլ մանրավաճառ լինել, թափառել ամբողջ օրը ճամփաների վրա ու ձայն տալ. «Ասե~ղ ու թե~լ, քորո~ց, մատանի~, սիրուն օղե~ր»: Իրիկունները դպրոցից վերադառնալիս, միշտ հանդիպում եմ պարտիզպանին, որ իր ցանկապատի ետևում հող է մշակում: Բահը ձեռքին
անում է այն, ինչ որ սիրտն ուզում է փոշոտում է հագուստները: Եվ ոչ մեկից նկատողություն չի ստանում, երբ արևի տակ վառվում է կամ թրջվում է անձրևից:Կուզեի ես էլ պարտիզպան լինել, մշակել իմ պարտեզը, և ոչ մեկը իմ փորելը չարգելեր: Երբ մութն ընկնում է, ու մայրիկս ինձ ուղարկում է անկողին, իմ բաց պատուհանից տեսնում եմ հաճախ մեր փողոցի պահապանին, որն իջնում և բարձրանում է հաստաբուն փայտը ձեռքին: Նա քայլում է փողոցներով, իսկ մարդիկ՝ դեպի տուն։
Հիմա փողոցը մութն է ու լռիկ. և հեռվում
ցցի վրա տնկած լապտերը կարծես մի հրեշ լինի մեկ հատիկ կարմիր աչքով: Իսկ պահապանի ձեռքին երերում է լապտերը, որը քարշ է տալիս իր երկար ստվերի հետ ու բնավ անկողին չի մտնում: Կուզեի ես էլ պահապան լինել, ամբողջ գիշերը քայլել փողոցներով և լապտերովս ստվերները փախցնել:ցցի վրա տնկած լապտերը կարծես մի հրեշ լինի մեկ հատիկ կարմիր աչքով:07.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծեր
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Արամ Պաչյան ,,Թափանցիկ շշեր,,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
05.11.2025
Աշխատանք դասարանում
Կիսատ թողած առաջադրանքների ավարտում։
03.11.2025
Աշխատանք դասարանում
31.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծեր
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Արամ Պաչյան ,,Թափանցիկ շշեր,,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
29.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Համագործակցային նախագիծ՝ ,,Հայաստանը ես եմ,,
27.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Առաջադրանքների քննարկում
20-26.10.2025
17.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
15.10.2025
Աշխատանք դասարանում
13.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Լեզվական առաջադրանք
Տեքստ
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
10.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
08.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Համագործակցային նախագիծ
Ամսագրեր՝
- Ընթերցել ամսագրերի նյութերը,
- Առանձնացնել դուր եկած աշխատանքները,
- Աշխատանքների տակ գրել կարծիքներ,
- Պատրաստվել համատեղ քննարկման- ներկայացման։
Կիսատ թողած աշխատանքների ավարտում։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
06.10.2025
Աշխատանք դասարանում
– Եթե իմ տեղը լինեիր, – պատասխանում է հյուսնը, – դու էլ այս օրին կլինեիր:
– Ի՞ն չ է եղել, – հետաքրքրվում է ընկերը:
– Մինչև առավոտ, – ասում է հյուսնը, – թագավորի հրամանով պետք է տասնմեկ հազար տասնմեկ հարյուր տասնմեկ գրվանքա փայտի լավագույն սղոցուքը տանեմ պալատ, թե չէ գլխիցս կզրկվեմ: Տասնմեկ հազարը քիչ թիվ չէ։
Ընկերը ժպտում է և գրկում նրան, ասում է.
– Սիրելի ընկերս, մի հուսահատվիր: Արի գնանք, ուտենք-խմենք և վաղվա մասին մոռանանք: Հույսդ երբեք մի կորցրու:
– Խեղճ ամուսինս, առավոտյան զրկվելու ես գլխիցդ, իսկ մենք զվարճանում ենք:
– Ա՜խ, և ոչ մի հույս չկա:
– Մի’ տանջվիր, – ասում է հյուսնը, – ամեն ինչ զուր է:
Եվ շարունակում են ուտել, խմել, երգել ու պարել:
Երբ լույսը ճեղքում է խավարն ու սկսվում է օրը, բոլորը քարանում են՝ սարսափով ու վշտով համակված: Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը:
Հյուսնը հառաչում է.
Եվ բացում է դուռը:
– Հյուսն, – ասում են հյուրերը, –բարեբախտաբար, թագավորը մեռել է:
Նրա համար դագաղ սարքիր:
03.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
01.10.2025
Աշխատանք դասարանում
Բանաստեղծություններ՝
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
29.09.2025
Աշխատանք դասարանում
– Եթե իմ տեղը լինեիր, – պատասխանում է հյուսնը, – դու էլ այս օրին կլինեիր:
– Ի՞ն չ է եղել, – հետաքրքրվում է ընկերը:
– Մինչև առավոտ, – ասում է հյուսնը, – թագավորի հրամանով պետք է տասնմեկ հազար տասնմեկ հարյուր տասնմեկ գրվանքա փայտի լավագույն սղոցուքը տանեմ պալատ, թե չէ գլխիցս կզրկվեմ: Տասնմեկ հազարը քիչ թիվ չէ։
Ընկերը ժպտում է և գրկում նրան, ասում է.
– Սիրելի ընկերս, մի հուսահատվիր: Արի գնանք, ուտենք-խմենք և վաղվա մասին մոռանանք: Հույսդ երբեք մի կորցրու:
– Խեղճ ամուսինս, առավոտյան զրկվելու ես գլխիցդ, իսկ մենք զվարճանում ենք:
– Ա՜խ, և ոչ մի հույս չկա:
– Մի’ տանջվիր, – ասում է հյուսնը, – ամեն ինչ զուր է:
Եվ շարունակում են ուտել, խմել, երգել ու պարել:
Երբ լույսը ճեղքում է խավարն ու սկսվում է օրը, բոլորը քարանում են՝ սարսափով ու վշտով համակված: Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը:
Հյուսնը հառաչում է.
Եվ բացում է դուռը:
– Հյուսն, – ասում են հյուրերը, –բարեբախտաբար, թագավորը մեռել է:
Նրա համար դագաղ սարքիր:
26.09.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
24.09.2025
Աշխատանք դասարանում
– Եթե իմ տեղը լինեիր, – պատասխանում է հյուսնը, – դու էլ այս օրին կլինեիր:
– Ի՞ն չ է եղել, – հետաքրքրվում է ընկերը:
– Մինչև առավոտ, – ասում է հյուսնը, – թագավորի հրամանով պետք է տասնմեկ հազար տասնմեկ հարյուր տասնմեկ գրվանքա փայտի լավագույն սղոցուքը տանեմ պալատ, թե չէ գլխիցս կզրկվեմ: Տասնմեկ հազարը քիչ թիվ չէ։
Ընկերը ժպտում է և գրկում նրան, ասում է.
– Սիրելի ընկերս, մի հուսահատվիր: Արի գնանք, ուտենք-խմենք և վաղվա մասին մոռանանք: Հույսդ երբեք մի կորցրու:
– Խեղճ ամուսինս, առավոտյան զրկվելու ես գլխիցդ, իսկ մենք զվարճանում ենք:
– Ա՜խ, և ոչ մի հույս չկա:
– Մի’ տանջվիր, – ասում է հյուսնը, – ամեն ինչ զուր է:
Եվ շարունակում են ուտել, խմել, երգել ու պարել:
Երբ լույսը ճեղքում է խավարն ու սկսվում է օրը, բոլորը լռում են՝ սարսափով ու վշտով համակված: Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը:
Հյուսնը հառաչում է.
Եվ բացում է դուռը:
– Հյուսն, – ասում են հյուրերը, –բարեբախտաբար, թագավորը մեռել է:
Նրա համար դագաղ սարքիր:
22.09.2025
Աշխատանք դասարանում
․․․․․․․․․․․․․․․ հիվանդ ․․․․․․․ տակավին կարիք ունեին ․․․․․․․․․․․, սակայն արձակուրդս
արդեն ․․․․․․․․․․․․․ վրա էր։
Վերջանալ, հանգիստ, ես, նյարդ
․․․․․․․․․․․․․ այդ դաժան ․․․․․․․․․․․ մեջ մենք ոչինչ․․․․․․․․․․․ կորցնելու․ և ոչ
էլ որևէ բան ․․․․․․․․․․․․ հույս կար։
Խաղ, կյանք, գտնել, ունենալ
Երեք օր էր,․․․․․․․․․․ մարդիկ, վախենալով ․․․․․․․․․․ ամբոխից,
փակված էին ․․․․․․․․․․․ տներում․ դեպքը կատարվեց, երբ ․․․․․․․․․ մոտ էր։
Իրենք, կեսօր, գազանանալ, ինչ
Լուսամուտից ․․․․․․․․․․․ ձախ՝ ․․․․․․․․․․․, ներս ընկած նրբանցքն էր, ․․․․․․․․․․․․ խորքում առաջնորդի հրամանով երկաթյա ․․․․․․․․․․․ ամրացված էր դարպասը։
Անկյունադարձ, նիգեր, քիչ, որը
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
19.09.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Գիրք TV
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
17.09.2025
Աշխատանք դասարանում
15.09.2025
Աշխատանք դասարանում
12.09.2025
Աշխատանք դասարանում
Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Առաջադրանքները՝ այստեղ։
09.09.2025
Աշխատանք դասարանում
1. Ո՞ր բառի մեջ չկա -ոտ վերջածանցը։
Ծծմբոտ, ժանգոտ, խանդոտ, ծխախոտ, եռանդոտ, կարճաոտ, հիվանդոտ, բրդոտ, կորիզոտ, կաթոտ, մշկահոտ, նավթոտ, կարճառոտ, սրտամոտ,ածխոտ, համառոտ, կասկածոտ, թախծոտ, արոտ, կրակոտ։
2. Գրի՛ր դարձվածքների բացատրությունները՝
Լեզուն կապվել
թևաթափ լինել
ուղտի ականջում քնած
պատի ծեփ դառնալ
կրակի վրա յուղ լցնել
բուրդը քամուն տալ
մտքի թելը կտրվել
3. Յուրաքանչյուր դարձվածքի համար ընտրի՛ր դրա հոմանիշ բառը և գրի՛ր կողքին։
Ականջ դնել, գլուխ տանել, բուռը հավաքել, կրիայի քայլերով, անարգանքի սյունին գամել, սիրտ անել, անուշ անել, աշխարհ գալ, աչք դնել, արձան կտրել։
Լսել, դանդաղ, հավանել, համարձակվել, խայտառակել, ծնվել, քարանալ, ենթարկվել, ձանձրացնել, ճաշակել։
4. Նախադասություններից դո՛ւրս գրիր հարցական դերանունները։ Նշի՛ր, թե դերանունը քանի տեսակ ունի։
Առավոտյան դու կարող ես հանդիպել նրան։
Այստեղ բոլորը գիտեն իրենց անելիքը։
Ո՞վ է այդ զինվորը։
Ի՞նչ գիտես նրա մասին։
Վերցրու այնքան, որքան կարող ես։
Եկավ նա, ում չէինք սպասում։
Ամբողջ օրը քեզ էի սպասում։
Ամեն մեկդ ձեր անելիքն իմացեք։
Մի քանիսը արձագանքեցին նրա հրավերին։
Ոչ ոք ինձ չսպասեց։
5. Գրի՛ր տրված բառերի հոլովումը։
Կաղին, ոչ ոք, տղամարդ, աղախին, կիրակի, ամուսին, հայելի, ոսկի, գինի, երազ, ուրախություն։
Լրացուցիչ նյութեր՝
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Առաջադրանքները՝ այստեղ։
08.09.2025
Աշխատանք դասարանում
1. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը՝ գծերի փոխարեն գրելով է կամ ե։
Դող-րոցք, -ջանշան, պատն-շ, գոմ-շ, վայր-ջք, -ջմիածին, վեր-լք, առ-րևույթ, ելև-ջ, -րակ, առ-ջ, բազկ-րակ, -ական, -լակ, ամենա-ական, ամենա-րկար, էլեկտրա-ներգիա, -լարան, ստոր-րկրյա, վեր-լակ, հն-աբան, առ-րես, ան-րևակայելի, մանր-աբան, -ակ, Սևանհ-կ, Վարդգ-ս, բազմ-րանգ, մանր-։
2. Ըստ անհրաժեշտության գրի՛ր մեծատառով։
Օնորե դը բալզակ, նեղոսի հովիտ, խաղաղ օվկիանոս, արտաշես առաջին, խոսրով կոտակ, թադեոս առաքյալ, ոսկան երևանցի, ռուսաստանի դաշնություն։
3. Բառերը բաժանի՛ր վանկերի՝ նշելով բաց և փակ վանկերը։
Այգի, դեռատի, արագահոս, երազ։
(Այն վանկը, որ միայն ձայնավոր հնչյունից է կազմված, կամ որ ավարտվում է ձայնավոր հնչյունով, կոչվում է բաց: Օրինակ՝ ա—պա—կի, ա—ռու, ա—կա—մա:
Այն վանկը, որ վերջանում է բաղաձայն հնչյունով, կոչվում է փակ: Օրինակ՝ կար—պետ, պատ—շար, թախ—ծոտ և այլն: )
4. Գտի՛ր հականիշ զույգերը։
Ա․ Բերկրալից, փութկոտ, կանուխ, բիրտ, դանդաղկոտ, ուշ, քնքուշ, թախծոտ, երկչոտ, թեժ, մարմանդ, համարձակ։
Բ․ Պատվարժան, կողմ, տհաճ, ժուժկալ, անարգ, թավ, թեթևասահ, դուրեկան, անզուսպ, դեմ, ծանրաքայլ, նոսր։
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Առաջադրանքները՝ այստեղ։
01.09-05.09.2025
1. ,,Ուսումնական ամառ,, նախագծի ամփոփում,
2. Մայրենի լեզվի ֆլեշմոբ,
3. Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։
- Ընթերցանություն,
- ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
- Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ,
- Բանավեճ,
- Արևմտահայերեն գրականություն,
- Գրաբարյան ընթերցումներ,
- Այլ։
Комментариев нет:
Отправить комментарий