2018-2019 ուս. տարի

Էջեր

9-րդ դասարան, Հայոց լեզու

05.12.2025

Աշխատանք դասարանում 

Կիսատ թողած առաջադրանքների ավարտում։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

03.12.2025

Աշխատանք դասարանում

Կիսատ թողած աշխատանքների ավարտում։ 

Կարդա՛ տեքստը և կատարի՛ր առաջադրանքները։ 

Մի անգամ ոստրեն ցանցն ընկավ ու բոլոր որսվածների  հետ միասին հայտնվեց ձկնորսական խրճիթում:

-Այստեղ բոլորիս անխուսափելի կործանում է սպասվում,-տխուր-տխուր մտածեց նա՝ տեսնելով, թե հատակին դատարկված կույտի մեջ իր դժբախտ եղբայրակիցներն առանց ջրի ինչպես են խեղդվում և ջղաձիգ թպրտում մահվան  տանջանքների մեջ:

Հանկարծ որտեղից որտեղ հայտնվեց մուկը:

-Լսի՛ր , բարի՛ մկնիկ,-աղերսեց ոստրեն: Բարի գործ արա, ինձ տար դեպի ծովը:

Փոքրիկ մուկը հասկացող հայացքով զննեց նրան. Ոստրեն բացառիկ խոշոր ու գեղեցիկ էր, համ էլ դրա միսը պետք է որ հյութալի ու համեղ լիներ:

-Լավ,-պատրաստակամորեն ասաց մուկը՝ որոշելով ձեռք գցել ձրի ավարը, որն, ինչպես ասել են հմուտ որսորդները, իր ոտքով է եկել: -Բայց դու նախապես պետք է բացես քո խեցու փեղկերը,գոնե կիսով չափ, որպեսզի ինձ ավելի հարմար լինի քեզ տանել դեպի ծով: Հակառակ դեպքում ես ոչ մի կերպ չեմ կարողանա գործը գլուխ բերել:

Խաբեբան այնքան համոզիչ ու ոգեշնչված էր խոսում, որ նրա համաձայնությունից ուրախացած ոստրեն չնկատեց խարդավանքն ու վստահելով բացեց փեղկերը: Մուկը սուրուլիկ դնչով անմիջապես խցկվեց խեցու ներսը, որպեսզի ատամներն ավելի ամուր խրի խեցու մեջ: Բայց շտապելու պատճառով մոռացավ զգուշության մասին։ Ոստրեին թվաց՝ գուցե  ինչ-որ բան այն չէ, հասցրեց շրխկացնելով փակել իր փեղկերը՝ թակարդի նման ամուր սեղմելով կրծողի գլուխը:

Մուկը ցավից բարձրաձայն ծվծվաց, իսկ մոտակայքում գտնվող կատուն լսեց ծվծվոցը, մի ցատկով վրա պրծավ խաբեբային ու հափռեց:


1. Ո՞ր միտքն է բխում տեքստի բովանդակությունից կամ չի հակասում նրան։ 

Ա․ Ինչպես ասում են ՝ խորամանկիր, բայց պոչդ լա՛վ պահիր:

Բ․ Անրհարժեշտ է ընկերներ ընտրելուց առաջ ուշադիր լինել։ 

Գ․ Երբեք չես կարող իմնալ՝ ինչ կպատահի։ 

Դ․ Ձկնորսական խրճիթը գտնվում էր ծովի մոտ։ 

2. Առանձնացրո՛ւ նախադասություն, որտեղ համադասական շաղկապը կապել է նախադասության անդամներ։ 

3. Տրված նախադասության մեջ ընդգծվածն ի՞նչ պաշտոն է կատարում։ 

Ոստրեն բացառիկ խոշոր ու գեղեցիկ էր։ 

4. Տեքստից դո՛ւրս գրիր զննել բառի հոմնաիշը։ 

5. Ի՞նչ է նշանակում գործը գլուխ բերել։ 

6. Տեքստից դո՛ւրս գրիր երկբայական վերաբերական։ 

7.  Փոքրիկ մուկը հասկացող հայացքով զննեց նրան ։ Այս նախադասության մեջ ո՞ր խոսքի մասով է արտահայտված գոյականական անդամի լրացումը և ի՞նչ լրացում է։ 

8. Նախադասության անդամներից որի՞ պաշտոնն է սխալ նշված։ 

Մուկը ցավից բարձրաձայն ծվծվաց, իսկ մոտակայքում գտնվող կատուն լսեց ծվծվոցը, մի ցատկով վրա պրծավ խաբեբային ու հափռեց:

Մուկը- ենթակա

Լսեց- ստորոգյալ 

բարձրձայն- ածական

ցավից -պատճառի պարագա 

9. Ի՞նչպիսինն էր ոստրեի միսը։

10. Տեքստից դո՛ւրս գրիր բառ, որտեղ ե-ն հնչյունափոխվել է ի-ի։ 

11.  Դո՛ւրս գրիր նախադասություն, որտեղ ենթակա չկա։ 

12. Դո՛ւրս գրիր մեկ բառ, որում գաղտնավանկ կա։ 

13. Դո՛ւրս գրիր մեկ կրկնավոր բարդություն։ 

14. Դո՛ւրս գրիր մեկ որոշյալ դերանուն։

15. Դո՛ւրս գրիր մեկ մակբայ։

16. Դո՛ւրս գրիր վաղակատարով դրված որևէ բայ։ 

 




Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

01.12.2025

Աշխատանք դասարանում

1. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը։ 

Յուր-րինակ, փո-կապ, կո-ք, կանաչազար-, բարձրասաղար-, բար-րանալ, հինավուր-, փրփրադե-, եր-վել, ագ-ազ, ա-տարբեր, ա-երախտ, ա-արդյունք, հազարաբ-ր, ար-ունք, դ-խեմ, եր-անիկ, մեր-ակա։ 

2. Ճշտել բառերի գրությունը՝ գրելով գծիկով, առանձին կամ կից։ 

հուշարձանկոթող, լեռնադահուկային, հարավարևմուտք, հայռուսական, ձյունձմեռ, մուգկանաչ, մայրիշխանություն, ռոմանագերմանական, նորարեշցի, առօրյախոսակցական, 10ից, նորանկախ, գողեգող, այրուձի, քաջառողջություն։ 

3. Հաշվի՛ր տրված բառերի վանկերի քանակը։ 

արահետ, անիրական, կիսաբաց, կոթող, մատենադարան, երաժիշտ, համաշխարհային, չարագույժ, հյուրասեր, մոխրակույտ։ 

 4.  Գրի՛ր, թե տրված բառերը կազմությամբ ինչպիսին են։ 

Բքախեղդ, միջնապատ, ոտնաչափ, մազանոթ, ճոճաթոռ, բնավեր, ոսկրախտ, հանքափոր, սևաչյա, անբարետես, նկարազարդ, ալեծուփ։ 

5. Կազմի՛ր տրված բառերի հոգնակի թիվը։

Տանուտեր, պատկեր, հավաք, միտք, գիրք, ջիղ, գիշեր, պատճեն, բեռ, մեկնակետ, մենապար, հավատարմագիր, ուղեցույց։ 

6. Տրված նախադասություններում ընդգծիր հանգման խնդիրները /ո՞ւմ, ինչի՞ն/։ 

Թեք անձրևը խփում էր պատուհանի ապակիներին։
Մենք պատրաստ ենք քննության։
Դու անհոգ նայեցիր ինձ վրա։
Նոր տնօրենը սկսել էր ծանոթանալ աշխատակիցների հետ։ 
Մենք իրար թշնամի չենք։
Դասարանում ես բոլորի հետ մտերիմ եմ։ 

7. Տրված պարզ նախադասությունները դարձնել բարդ նախադասություն։ 

Երեկոյի տաք անձրևը ջերմացրեց նրա սիրտը։ 
Քամուց մեզմ ճռնչում էր այգու դռնակը։
Ամառային ձորում իջել էր մեղմ տխրություն։ 

8. Ընդգծի՛ր տրված նախադասությունների ենթական /մեկ գծով/  և ստորգյալը /երկու գծով/։ 

Օդը սառն է։ 
Ոմանք ինձ հասկանում են։ 
Այստեղ ապրել հնարավոր չէ։ 
Այծերը ժայռի ողորկ լանջով քայլում են, դունչը մեկնում մի ծաղկի, որ գլուխը կախել է անդունդի վրա։ 
Այդ ամենը տևում է ընդամենը մի ակնթարթ։ 
Դա լսելով՝ ներկաներից մի քանիսը գունատվեցին։ 

9. Ընդգծիր այն նախադասությունները, որտեղ կա փոխաբերություն։  

Կապուտաչյա լիճը լաց էր լինում մշուշոտ քողի տակ, հետո պայծառանում էր, որովհետև մշուշը ցրվում էր, երևում էր արևը և բացվում էր նաև նրա տրամադրությունը։ 

Վաղարշապատը լցված էր սովալլուկ որբերի մեծ խմբով։ 

Ճամփեզրին կարկաչուն առվակն էր հոսում, որ իր կարկաչյունով մի զմայլելի երգ էր մրմնջում։ 

10.  Ո՞րն է տրված նախադասության քերականական և տրամաբանական ճիշտ շարունակությունը։ 

Սյուների պես երկինք մխրճված ահռելի քերծերի վրա ո՛չ մի ծիլ, ո՛չ մի կանաչ չէր երևում,․․․

ա․ որովհետև ծիլերի դուրս գալու ժամանակը չէր, 
բ․ բայց հեռվից նկատելի էին ապառաժների ծերպերին ապաստան գտած հաղարջի գաճաճ թփերը,
գ․ երևում էր, որ ամեն ինչ վաղուց այրվել է, 
Դ․ պետք էր մի կերպ գտնել ճանապարհը։ 

11. Նախադասությունները դասավորի՛ր տրամաբանական ճիշտ հաջորդականությամբ։ 

1. Տաք երեկոներին մինչև իսկ բացօթյա քնում էի տատիս նվիրած թաղիքի վրա։ 
2. Այդ պատճառով էլ ամբողջ ամառ ես այգում էի անցկացնում, բացի, իհարկե, անձրևոտ օրերից։ 
3. Երբեմն տատս էլ էր քնում այգում․ մի խուրձ խոտ էր բերում, փռում իմ օթևանի մոտ, պառկում ու երկար-բարակ որևէ բան պատմում։ 
4. Ես սիրում եմ մոտ գտնվել բնությանը, իսկ հնարավորության դեպքում փորձում եմ շատ վայելել նրա պարգևած հաճելի անդորրությունը, առինքնող այն ակնթարթները, որոնք հոգիդ լցնում են յուրօրինակ խաղաղությամբ։ 

12. Գտի՛ր նախադասությունների մեջ թույլ տված բառագործածության սխալները և ուղղիր։ 

Ճապոնական գիտնականները տարիներ շարունակ գիտափորձեր են անցկացրել  բույսերի վրա ՝ պարզելու՝ դրանցից որոնք են առավել լավ կլանում փոշին։ 

Աստղագետ Վ․ Համբարձումյանը իրավմամբ  մեր ժամանակների ամենակարկառուն գիտնականներից էր։ 

13. Գտի՛ր նախադասությունների մեջ թույլ տրված քերականական սխալը և ուղղի՛ր։ 

Պարզ դարձավ, որ ամբոխը չեն հավատում իրենց առաջնորդին։ 
Այդ ամենը վկայում են, որ վերահսկողությունը պատշաճ մակարդակի չի եղել։ 

14. Կետադրի՛ր նախադասությունները։ 

Միակ ուղևորը որը լռելյայն նստած լաստանավի աջ եզրին մի ձեռքով խաղում էր կապույտ կոհակների հետ նկարիչ Փանոս Թերլեմեզյանն էր։ 
Դեմուդեմ հուռթի արտերն են կանաչ գոտիով իսկ բարձունքի վրա ծերուկ հովիվը կռթնած իր անբաժան ձեռնափայտին հետևում է ոչխարների հոտին։ 
Նրա աչքերին նայելիս թվում էր կապույտ երկնքում աստղեր են առկայծում։ 

15. Առանձնացրո՛ւ հոմանիշ զույգերը։ 

Հարևան, մթնշաղ, հուռթի, մագիլ, քղանցք, կուլա, թառանչ, նիհար, բաժակ, խուրձ, կտրիճ, որմ, ճիրան, արգավանդ, փեշ, դրկից, փարչ, աղջամուղջ, վտիտ, պատ, հառաչ, գավաթ, տրցակ, արի։ 

16. Տրված բառերը տեղադրի՛ր բաց թողնված տեղերում՝ ենթարկելով համապատասխան փոփոխությունների։ 

Աբեղան․․․․․․ մորս, որ մոտենա ․․․․, հետո բռնեց ․․․․․ ձեռքից և, խորհրդավոր ժպտալով, ․․․․ դռանը։ 

ճգնավոր, խորհուրդ տալ, մոտենալ, նա

Ես ․․․․․, որ նա ․․․․․ համար էր ․․․․․ այդ ողորմելի ․․․․․․ մեջ։ 

կերպարանք, մտնել, չհայտնել, ես 

Ինքնագնահատում․ նոյեմբեր


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

28.11.2025

Աշխատանք դասարանում



Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

26.11.2025

Աշխատանք դասարանում

Թեստ

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 


23.11.2025

Աշխատանք դասարանում 

Ինքնաստուգման թեստ

Հոդեր

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 


21.11.2025

Աշխատանք դասարանում

Անհատական և շուրջտարյա նախագծեր 

  • Ընթերցանություն, 
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,

  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

19.11.2025

Աշխատանք դասարանում 

Խնդիրներ


Երբ առավոտյան ժամը ութը խփում է, և ես մեր նեղ փողոցով ճամփա եմ ընկնում դեպի դպրոց, ամեն օր դեմս ելնում է ոմն մանրավաճառ. «Ասե~ղ ու թե~լ, քորո~ց, մատանի~, սիրուն օղե~ր»,- կանչում է նա: Եվ ստիպված չէ բնավ շտապելու, ստիպված չէ անպատճառ այս կամ այն փողոցում լինելու, ստիպված չէ այսինչ տեղը գնալու և մանավանդ այսինչ ժամին
անպայման տուն վերադառնալու: Կուզեի ես էլ մանրավաճառ լինել, թափառել ամբողջ օրը ճամփաների վրա ու ձայն տալ. «Ասե~ղ ու թե~լ, քորո~ց, մատանի~, սիրուն օղե~ր»: Իրիկունները  դպրոցից վերադառնալիս, միշտ հանդիպում եմ պարտիզպանին, որ իր ցանկապատի ետևում հող է մշակում: Բահը ձեռքին անում է այն, ինչ որ սիրտն ուզում է փոշոտում է հագուստները: Եվ ոչ մեկից նկատողություն չի ստանում, երբ արևի տակ վառվում է կամ թրջվում է անձրևից:
Կուզեի ես էլ պարտիզպան լինել, մշակել իմ պարտեզը, և ոչ մեկը իմ փորելը չարգելեր: Երբ մութն ընկնում է, ու մայրիկս ինձ ուղարկում է անկողին, իմ բաց պատուհանից տեսնում եմ հաճախ մեր փողոցի պահապանին, որն իջնում և բարձրանում է հաստաբուն փայտը ձեռքին: Նա քայլում է փողոցներով, իսկ մարդիկ՝ դեպի տուն։ 
Հիմա փողոցը մութն է ու լռիկ. և հեռվում ցցի վրա տնկած լապտերը կարծես մի հրեշ լինի մեկ հատիկ կարմիր աչքով: Իսկ պահապանի ձեռքին երերում է լապտերը, որը քարշ է տալիս իր երկար ստվերի հետ ու բնավ անկողին չի մտնում: Կուզեի ես էլ պահապան լինել, ամբողջ գիշերը քայլել փողոցներով և լապտերովս ստվերները փախցնել:

1. Ե՞րբ էր հերոսը հանդիպում տեքստում նշված հերոսներին։
Ա․ Օրվա տարբեր պահերի, 
Բ․ Հերոսներն ապրում էին մոտակայքում, 
Գ․ Հերոսներն իր անբաժան ընկերներն էին, 
Դ․ Չէր հանդիպում, ուղղակի պատկերացնում էր, որ կարող է հանդիպել։ 
2. Ո՞ր նախադասության մեջ անորոշ դերանուն կա, դո՛ւրս գրեք։ 
3. Ո՞ր նախադասության մեջ հարադրավոր բայ կա։ 
4. Ո՞ր նախադասության մեջ ստորոգյալի զեղչում կա։ 
5. Ո՞ր նախադասության մեջ համակատար դերբայ կա։ 
6. Ո՞ր նախադասությունն է բարդ համադասական։ 
7. Նախադասության անդամներից որի ձևաբանական վերլուծության մեջ սխալ կա։
Փողոցը մութն է ու լռիկ. և հեռվում ցցի վրա տնկած լապտերը կարծես մի հրեշ լինի մեկ հատիկ կարմիր աչքով:
Փողոցը- գոյական, հայցական հոլով,
ցցի- գոյական , սեռական հոլով, 
կարծես- վերաբերական
կարմիր- ածական
8. Տղան ինչո՞ւ էր ուզում պահապան լինել։ 
9. Դո՛ւրս գրիր ,,բոլորովին,, բառի հոմանիշը։ 
10. Տեքստի ո՞ր բառն է նշանակում շատ անգամ կրկնվող։
11. Տեքստից դո՛ւրս գրիր արմատ+ հոդակապ+ արմատ կազմությամբ բառ։ 
12. Դո"ւրս  գրիր ըղձական եղանակով դրված մեկ բայ։
13. Դո՛ւրս գրիր մեկ ժամանակի մակբայ։ 
14. Քանի պարզ նախադասությունից է բաղկացած այս նախադասությունը։
Երբ մութն ընկնում է, ու մայրիկս ինձ ուղարկում է անկողին, իմ բաց պատուհանից տեսնում եմ հաճախ մեր փողոցի պահապանին, որն իջնում և բարձրանում է հաստաբուն փայտը ձեռքին:

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

17.11.2025

Աշխատանք դասարանում 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

14.11.2025

Աշխատանք դասարանում 

Անհատական և շուրջտարյա նախագծեր 

  • Ընթերցանություն, 
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

10.11.2025

Աշխատանք դասարանում 

Երբ առավոտյան ժամը ութը խփում է, և ես մեր նեղ փողոցով ճամփա եմ ընկնում դեպի դպրոց, ամեն օր դեմս ելնում է ոմն մանրավաճառ. «Ասե~ղ ու թե~լ, քորո~ց, մատանի~, սիրուն օղե~ր»,- կանչում է նա: Եվ ստիպված չէ բնավ շտապելու, ստիպված չէ անպատճառ այս կամ այն փողոցում լինելու, ստիպված չէ այսինչ տեղը գնալու և մանավանդ այսինչ ժամին
անպայման տուն վերադառնալու: Կուզեի ես էլ մանրավաճառ լինել, թափառել ամբողջ օրը ճամփաների վրա ու ձայն տալ. «Ասե~ղ ու թե~լ, քորո~ց, մատանի~, սիրուն օղե~ր»: Իրիկունները  դպրոցից վերադառնալիս, միշտ հանդիպում եմ պարտիզպանին, որ իր ցանկապատի ետևում հող է մշակում: Բահը ձեռքին անում է այն, ինչ որ սիրտն ուզում է փոշոտում է հագուստները: Եվ ոչ մեկից նկատողություն չի ստանում, երբ արևի տակ վառվում է կամ թրջվում է անձրևից:
Կուզեի ես էլ պարտիզպան լինել, մշակել իմ պարտեզը, և ոչ մեկը իմ փորելը չարգելեր: Երբ մութն ընկնում է, ու մայրիկս ինձ ուղարկում է անկողին, իմ բաց պատուհանից տեսնում եմ հաճախ մեր փողոցի պահապանին, որն իջնում և բարձրանում է հաստաբուն փայտը ձեռքին: Նա քայլում է փողոցներով, իսկ մարդիկ՝ դեպի տուն։ 
Հիմա փողոցը մութն է ու լռիկ. և հեռվում ցցի վրա տնկած լապտերը կարծես մի հրեշ լինի մեկ հատիկ կարմիր աչքով: Իսկ պահապանի ձեռքին երերում է լապտերը, որը քարշ է տալիս իր երկար ստվերի հետ ու բնավ անկողին չի մտնում: Կուզեի ես էլ պահապան լինել, ամբողջ գիշերը քայլել փողոցներով և լապտերովս ստվերները փախցնել:

1. Ե՞րբ էր հերոսը հանդիպում տեքստում նշված հերոսներին։
Ա․ Օրվա տարբեր պահերի, 
Բ․ Հերոսներն ապրում էին մոտակայքում, 
Գ․ Հերոսներն իր անբաժան ընկերներն էին, 
Դ․ Չէր հանդիպում, ուղղակի պատկերացնում էր, որ կարող է հանդիպել։ 
2. Ո՞ր նախադասության մեջ անորոշ դերանուն կա, դո՛ւրս գրեք։ 
3. Ո՞ր նախադասության մեջ հարադրավոր բայ կա։ 
4. Ո՞ր նախադասության մեջ ստորոգյալի զեղչում կա։ 
5. Ո՞ր նախադասության մեջ համակատար դերբայ կա։ 
6. Ո՞ր նախադասությունն է բարդ համադասական։ 
7. Նախադասության անդամներից որի ձևաբանական վերլուծության մեջ սխալ կա։
Փողոցը մութն է ու լռիկ. և հեռվում ցցի վրա տնկած լապտերը կարծես մի հրեշ լինի մեկ հատիկ կարմիր աչքով:
Փողոցը- գոյական, հայցական հոլով,
ցցի- գոյական , սեռական հոլով, 
կարծես- վերաբերական
կարմիր- ածական
8. Տղան ինչո՞ւ էր ուզում պահապան լինել։ 
9. Դո՛ւրս գրիր ,,բոլորովին,, բառի հոմանիշը։ 
10. Տեքստի ո՞ր բառն է նշանակում շատ անգամ կրկնվող։
11. Տեքստից դո՛ւրս գրիր արմատ+ հոդակապ+ արմատ կազմությամբ բառ։ 
12. Դո"ւրս  գրիր ըղձական եղանակով դրված մեկ բայ։
13. Դո՛ւրս գրիր մեկ ժամանակի մակբայ։ 
14. Քանի պարզ նախադասությունից է բաղկացած այս նախադասությունը։
Երբ մութն ընկնում է, ու մայրիկս ինձ ուղարկում է անկողին, իմ բաց պատուհանից տեսնում եմ հաճախ մեր փողոցի պահապանին, որն իջնում և բարձրանում է հաստաբուն փայտը ձեռքին: 



07.11.2025

Աշխատանք դասարանում 

Անհատական և շուրջտարյա նախագծեր 

  • Ընթերցանություն, 
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

05.11.2025

Աշխատանք դասարանում 

Կիսատ թողած առաջադրանքների ավարտում։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

03.11.2025

Աշխատանք դասարանում 

1. Բաց թողնված տեղերում գրե՛ք համապատասխան տառը։ 
Ամենա-ական, քրիստոն-ություն, ելև-ջ, ինչև-, ան-զր, խուռն-րամ, երբև-, նախօր-, հն-րյա, 
փայտ-ջիլ, միջ-րեական, օրեց-ր։ 

2. Ճշտե՛ք բառերի գրություն, պետք է գրվեն միասին, անջատ կամ գծիկով։ 
Սերնդե սերունդ, քարե դարյան, այր ու ձի, փոստ հեռագրատուն, տարեց տարի,  ի սպառ, քափ քրտինք, օրն ի բուն, գող ե գող, այլ ընտրանք։ 

3. Գրե՛ք տրված բառերում տեղի ունեցած հնչյունափոխությունը։ 
Երևութական, մնջախաղ, փափկասուն, ձվաձև, գունավոր, ոսկերիզ, մտադրություն։ 

4. Ճիշտ տեղադրե՛ք բառային շեշտը։ 
Իհարկե, հետ գալ, գիսաստղ, քանիերորդ, գիրքդ, հանդուգն, գրեթե, արկղիկ։

5. Առանձնացրե՛ք հոմանիշ զույգերը։ 
Թյուր, մատղաշ, անսայթաք, բաղձանք, հմայել, նման, խոհեմ, դալար, սխալ, հրապուրել, իղձ, հանգույն, ողջամիտ, անգայթ։

6. Գրե՛ք տրված դարձվածքների բացատրությունը՝ բախտավոր աստղի տակ ծնվել, ձայն բարբառո հանապատի,  կանաչ-կարմիր կապել, վերջին մոհիկան,  մի սանրի կտավ,  ափերց դուրս գալ, աչքը ճամփին մնալ։ 

7. Առանձնացրե՛ք պատճառական ածանց ունեցող բայերը՝ մոտեցնել, մրցել, գրել տալ, խաղացնել, երգել տալ, վերակենդանանալ, անհագստացնել, հիշեցնել, առնել-տալ։ 

8. Տրված նախադասություններում ընդգծել մակբայները։ 
Փոքրիկը կամաց-կամաց սովորեց երգել։ 
Հեղուկը քիչ-իքչ լցվեց տարայի մեջ։ 
Արքայադուստրը շեշտակի նայեց զինվորին։ 
Ուշացել էր,  նկատեց հորը, իսկույն վեր թռավ անկողնուց։ 
Գևորգը եղբայրաբար օգնեց իր մտերիմ ընկերոջը։ 
Պետք է սովորել հիմա, որպեսզի ունենանք բարեկեցիկ ապագա։ 

9. Տրված նախադասություններում ընդգծե՛ք ուղիղ խնդիրները։ 
Հայրը սիրում էր որդուն։
Անհամբերությամբ ու ոգևորությամբ տղան կարդում էր գիրքը։ 
Ես կարդացել եմ Դուրյան։ 
Քամին շարժում էր ծառերը։ 

10. Ո՞րն է նախադասության քերականական և տրամաբանական շարունակությունը։ 
Նրա՝ ածուխի պես սև ու խիտ մորուքն սկսվում էր համարյա աչքերի տակից ու ծածկում ամբողջ երեսն ու կոկորդը, ․․․․
Ա․ Բայց նրան սիրահարված էին բոլորը։
Բ․ ստացվում է, որ շատ տգեղ տեսք ուներ։
Գ․ իսկ արծվային քիթն անգամ ծածկված էր մազերով։ 

11. Ո՞ր նախադասության մեջ կա փոխաբերություն։
Ա․ Առավոտյան ծուխ է ելնում երդիկներից, ծուխը ձգվում է կապույտ երիզի նման և հալվում ամպերի մեջ։
Բ․ Քանի՜ սերունդ է ապրել Բասուտա գետի մոտ, կարկատած թաղիքները փռել ցախերի վրա, եղեգնով պատել վրանները։

12. Կետադրի՛ր նախադասությունները։ 
Ա․ Վրաններից մեկը պատկանում էր Պապ թագավորին մյուսը սպարապետ Մուշեղին իսկ երրորդը Ներսես կաթողիկոսին։ 
Բ․ Բոլորը միասին բարձրացան վերնահարկ որ գմբեթարդ շինություն էր զարդարված մարմարյա սալերով։ 
Գ․ Թվում էր քաղցից խելքս թռցնում եմ։ 
Դ․ Ամայի տարածության մեջ միայնակ մնալով ընկա գետնին և հեծկլտոցիս ձայնը խախտեց շրջապատի լռությունը։ 

13. Նախադասությունները դասավորի՛ր տրամաբանական ճիշտ հաջորդականությամբ։ 
Ա․ Եվ այդ նշան-պատկերները կոչվում էին հերոգլիֆներ, որոնց քանակն հասնում էր մոտ 750-ի, և դրանք փորագրում էին քարի, փայտի, նաև պապիրուսի վրա։ 
Բ․ Գրի ստեղծումը դարձավ պահանջ, սակայն սկզբնական գիրը ուղղակի բառի պարզագույն նկարն էր, ինչպես արևը, որը պատկերվում էր կենտրոնում կետ ունեցող շրջանի նշանով։ 
Գ․ Մթա չորրորդ հազարմայակում եգիպտացիների գիտելիքներն այնքան շատ էին, որ դրանց բանավոր փոխանցումը սերնդեսերունդ դառնում էր անհնարին։
Դ․ Հետագայում նշանով սկսեցին արտահայտել ոչ միայն առանձին բառեր, այլև մեկ կամ մի քանի բաղաձայն հնչյուններ՝ բաց թողնելով ձայնավորները։ 

14. Գրի՛ր նախադասության մեջ թույլ տված բառագործածության սխալը և ուղղի՛ր։ 
Համաձայն ավանդույթի՝ նրա նախնիները ծագել են վիշապներից։ 

15.Ուղղի՛ր նախադասության քերականական սխալը։ 
Ամբողջ ժողովուրդը պապանձնված կանգնել էին՝ ասես խլացած Բուղայի մահացու սպառնալիքների առաջ։ 

16. Տրված բառերը տեղադրե՛ք բաց թողնված տեղերում՝ ենթարկելով համապատասխան փոփոխությունների։ 
․․․․․․․․․․․․․․․ խուսափելու համար պարսիկ զինվորները ․․․․․․․․․․․ փորձում էին  խոցել արնաթաթախ, ․․․․․․․․․․․փղերին՝ կարծես մոռացած իրենց բուն ․․․․․․․․․․․․․։ 
տեգ, կոխկրտվել, գրգռվել, թշնամի 


Անհրաժեշտ հղումներ՝

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

31.10.2025

Աշխատանք դասարանում 

Անհատական և շուրջտարյա նախագծեր 

  • Ընթերցանություն, 
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 
Համագործակցային նախագիծ՝ ,,Հայաստանը ես եմ,,

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

29.10.2025

Աշխատանք դասարանում  

Համագործակցային նախագիծ՝ ,,Հայաստանը ես եմ,,

1. Բաց թողնված տեղերում գրե՛ք համապատասխան տառը։ 
Ամենա-ական, քրիստոն-ություն, ելև-ջ, ինչև-, ան-զր, խուռն-րամ, երբև-, նախօր-, հն-րյա, 
փայտ-ջիլ, միջ-րեական, օրեց-ր։ 

2. Ճշտե՛ք բառերի գրություն, պետք է գրվեն միասին, անջատ կամ գծիկով։ 
Սերնդե սերունդ, քարե դարյան, այր ու ձի, փոստ հեռագրատուն, տարեց տարի,  ի սպառ, քափ քրտինք, օրն ի բուն, գող ե գող, այլ ընտրանք։ 

3. Գրե՛ք տրված բառերում տեղի ունեցած հնչյունափոխությունը։ 
Երևութական, մնջախաղ, փափկասուն, ձվաձև, գունավոր, ոսկերիզ, մտադրություն։ 

4. Ճիշտ տեղադրե՛ք բառային շեշտը։ 
Իհարկե, հետ գալ, գիսաստղ, քանիերորդ, գիրքդ, հանդուգն, գրեթե, արկղիկ։

5. Առանձնացրե՛ք հոմանիշ զույգերը։ 
Թույր, մատղաշ, անսայթաք, բաղձանք, հմայել, նման, խոհեմ, դալար, սխալ, հրապուրել, իղձ, հանգույն, ողջամիտ, անգայթ։

6. Գրե՛ք տրված դարձվածքների բացատրությունը՝ բախտավոր աստղի տակ ծնվել, ձայն բարբառո հանապատի,  կանաչ-կարմիր կապել, վերջին մոհիկան,  մի սանրի կտավ,  ափերց դուրս գալ, աչքը ճամփին մնալ։ 

7. Առանձնացրե՛ք պատճառական ածանց ունեցող բայերը՝ մոտեցնել, մրցել, գրել տալ, խաղացնել, երգել տալ, վերակենդանանալ, անհագստացնել, հիշեցնել, առնել-տալ։ 

8. Տրված նախադասություններում ընդգծել մակբայները։ 
Փոքրիկը կամաց-կամաց սովորեց երգել։ 
Հեղուկը քիչ-իքչ լցվեց տարայի մեջ։ 
Արքայադուստրը շեշտակի նայեց զինվորին։ 
Ուշացել էր,  նկատեց հորը, իսկույն վեր թռավ անկողնուց։ 
Գևորգը եղբայրաբար օգնեց իր մտերիմ ընկերոջը։ 
Պետք է սովորել հիմա, որպեսզի ունենանք բարեկեցիկ ապագա։ 

9. Տրված նախադասություններում ընդգծե՛ք ուղիղ խնդիրները։ 
Հայրը սիրում էր որդուն։
Անհամբերությամբ ու ոգևորությամբ տղան կարդում էր գիրքը։ 
Ես կարդացել եմ Դուրյան։ 
Քամին շարժում էր ծառերը։ 

10. Ո՞րն է նախադասության քերականական և տրամաբանական շարունակությունը։ 
Նրա՝ ածուխի պես սև ու խիտ մորուքն սկսվում էր համարյա աչքերի տակից ու ծածկում ամբողջ երեսն ու կոկորդը, ․․․․
Ա․ Բայց նրան սիրահարված էին բոլորը։
Բ․ ստացվում է, որ շատ տգեղ տեսք ուներ։
Գ․ իսկ արծվային քիթն անգամ ծածկված էր մազերով։ 

Անհրաժեշտ հղումներ՝

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

27.10.2025

Աշխատանք դասարանում  

Առաջադրանքների քննարկում 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

20-26.10.2025 

Արձակուրդային նախագիծ 

17.10.2025

Աշխատանք դասարանում  

Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։ 

  • Ընթերցանություն, 
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 


15.10.2025

Աշխատանք դասարանում



Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

13.10.2025

Աշխատանք դասարանում

Լեզվական առաջադրանք

Տեքստ

Մայրենիի ֆլեշմոբ

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

10.10.2025

Աշխատանք դասարանում

Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։

  • Ընթերցանություն,
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

08.10.2025

Աշխատանք դասարանում

Համագործակցային նախագիծ 

Ամսագրեր՝

Առաջադրանքներ՝
  • Ընթերցել ամսագրերի նյութերը,
  • Առանձնացնել դուր եկած աշխատանքները, 
  • Աշխատանքների տակ գրել կարծիքներ, 
  • Պատրաստվել համատեղ քննարկման- ներկայացման։ 


Կիսատ թողած աշխատանքների ավարտում։  

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

06.10.2025 

Աշխատանք դասարանում 

Այս պատմությունը հյուսնի մասին է, ով ապրել է հարյուրավոր տարիներ առաջ: Օրերից մի օր, տուն վերադառնալիս, ընկերներից մեկը՝ Գևորգը,  կանգնեցնում է նրան և հարցնում.
– Եղբայրս, դեմքդ ինչո՞ւ է թթված: Բա՞ն է պատահել:
– Եթե իմ տեղը լինեիր, – պատասխանում է հյուսնը, – դու էլ այս օրին կլինեիր:
– Ի՞ն չ է եղել, – հետաքրքրվում է ընկերը:
– Մինչև առավոտ, – ասում է հյուսնը, – թագավորի հրամանով պետք է տասնմեկ հազար տասնմեկ հարյուր տասնմեկ գրվանքա փայտի լավագույն սղոցուքը տանեմ պալատ, թե չէ գլխիցս կզրկվեմ: Տասնմեկ հազարը քիչ թիվ չէ։ 
Ընկերը ժպտում է և գրկում նրան, ասում է.
– Սիրելի ընկերս, մի հուսահատվիր: Արի գնանք, ուտենք-խմենք և վաղվա մասին մոռանանք: Հույսդ երբեք մի կորցրու:
Գնում են հյուսնի տուն և տեսնում, որ նրա կինն ու երեխաները նույնպես լուրն առել են և լացուկոծ են անում: Ընկերը նրանց էլ է հորդորում, որ չվշտանան, և բոլորը միասին սկսում են ուտել, խմել, ուրախ-ուրախ զրուցել, երգել ու պարել:
Խնջույքի կեսին հյուսնի կինը վերսկսում է.
– Խեղճ ամուսինս, առավոտյան զրկվելու ես գլխիցդ, իսկ մենք զվարճանում ենք:
– Ա՜խ, և ոչ մի հույս չկա:
– Մի’ տանջվիր, – ասում է հյուսնը, – ամեն ինչ զուր է:
Եվ շարունակում են ուտել, խմել, երգել ու պարել:
Երբ լույսը ճեղքում է խավարն ու սկսվում է օրը, բոլորը քարանում են՝ սարսափով ու վշտով համակված: Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը:
Հյուսնը հառաչում է.
– Այժմ գնում եմ մեռնելու:
Եվ բացում է դուռը:
– Հյուսն, – ասում են հյուրերը, –բարեբախտաբար,  թագավորը մեռել է:
Նրա համար դագաղ սարքիր:

1. Ո՞ր միտքը չի հակասում տեքստի բովանադակությանը։ 
Ա․ Պետք է հույսը չկորցնել։ 
Անհրաժեշտ է լավ աշխատել, որ հաջողության հասնես։
Հյուսնը պետք է թագավորի համար դագաղ պատրաստեր։ 
Պետք է միշտ զվարճանալ։ 
2.  Դո՛ւրս գրի համադասական շաղկապ ունեցող նախադասությունը։
3.  Դո՛ւրս գրիր  փոխանվանաբար գործածված թվական ունեցող նախադասությունը։ 
4. Դո՛ւր գրիր վերաբերական ունեցող նախադասությունը։ 
5. Դո՛ւրս գրիր բաղադրյալ ստորոգյալ ունեցող նախադասությունը։ 
6. Դո՛ւրս գրիր բացահայտիչ պարունակող նախադասությունը։ 
7. Տվյալ նախադասության մեջ ընդգծված բառն ի՞նչ պաշտոն է կատարում։ 
Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը: 
8. Նախադասության անդամներից որի՞ շարահյուսական վերլուծության մեջ սխալ կա։ 
Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը:
Մարդիկ- ենթակա,
թակում են- ստորոգյալ
տան- հատկացուցիչ
կամացուկ- ձևի մակբայ
9. Ե՞րբ բոլորը լռեցին։ 
10. Տեքստից դո'ւրս գրիր այն բառը, որում ի-ն հնչյունափոխվել է ը-ի։ 
11. Տեքստից դո'ւրս գրիր կազմությամբ բարդ բառ։ 
12. Տեքստից դո'ւրս գրիր գործիական հոլովով դրված մեկ գոյական։ 
13. Տեքստից դո'ւրս գրիր այն բառը,  որի հոգնակին անկանոն է, չի կազմվում եր կամ ներ վերջավորությամբ։ 
14. Դո'ւրս գրիր մեկ սոսկածանցավոր բառ։ 
15. Գրի'ր ընդգծված բառի պաշտոնը։ 

Ընկերը ժպտում է և գրկում նրան, ասում է.

Անհրաժեշտ հղումներ՝

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

03.10.2025

Աշխատանք դասարանում 

Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։

  • Ընթերցանություն,
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

01.10.2025

Աշխատանք դասարանում 

Աշնանային հավաք

Ուսումնական պլան

Բանաստեղծություններ՝

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

29.09.2025

Աշխատանք դասարանում 

Այս պատմությունը հյուսնի մասին է, ով ապրել է հարյուրավոր տարիներ առաջ: Օրերից մի օր, տուն վերադառնալիս, ընկերներից մեկը՝ Գևորգը,  կանգնեցնում է նրան և հարցնում.
– Եղբայրս, դեմքդ ինչո՞ւ է թթված: Բա՞ն է պատահել:
– Եթե իմ տեղը լինեիր, – պատասխանում է հյուսնը, – դու էլ այս օրին կլինեիր:
– Ի՞ն չ է եղել, – հետաքրքրվում է ընկերը:
– Մինչև առավոտ, – ասում է հյուսնը, – թագավորի հրամանով պետք է տասնմեկ հազար տասնմեկ հարյուր տասնմեկ գրվանքա փայտի լավագույն սղոցուքը տանեմ պալատ, թե չէ գլխիցս կզրկվեմ: Տասնմեկ հազարը քիչ թիվ չէ։ 
Ընկերը ժպտում է և գրկում նրան, ասում է.
– Սիրելի ընկերս, մի հուսահատվիր: Արի գնանք, ուտենք-խմենք և վաղվա մասին մոռանանք: Հույսդ երբեք մի կորցրու:
Գնում են հյուսնի տուն և տեսնում, որ նրա կինն ու երեխաները նույնպես լուրն առել են և լացուկոծ են անում: Ընկերը նրանց էլ է հորդորում, որ չվշտանան, և բոլորը միասին սկսում են ուտել, խմել, ուրախ-ուրախ զրուցել, երգել ու պարել:
Խնջույքի կեսին հյուսնի կինը վերսկսում է.
– Խեղճ ամուսինս, առավոտյան զրկվելու ես գլխիցդ, իսկ մենք զվարճանում ենք:
– Ա՜խ, և ոչ մի հույս չկա:
– Մի’ տանջվիր, – ասում է հյուսնը, – ամեն ինչ զուր է:
Եվ շարունակում են ուտել, խմել, երգել ու պարել:
Երբ լույսը ճեղքում է խավարն ու սկսվում է օրը, բոլորը քարանում են՝ սարսափով ու վշտով համակված: Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը:
Հյուսնը հառաչում է.
– Այժմ գնում եմ մեռնելու:
Եվ բացում է դուռը:
– Հյուսն, – ասում են հյուրերը, –բարեբախտաբար,  թագավորը մեռել է:
Նրա համար դագաղ սարքիր:

1. Ո՞ր միտքը չի հակասում տեքստի բովանադակությանը։ 
Ա․ Պետք է հույսը չկորցնել։ 
Անհրաժեշտ է լավ աշխատել, որ հաջողության հասնես։
Հյուսնը պետք է թագավորի համար դագաղ պատրաստեր։ 
Պետք է միշտ զվարճանալ։ 
2.  Դո՛ւրս գրի համադասական շաղկապ ունեցող նախադասությունը։
3.  Դո՛ւրս գրիր  փոխանվանաբար գործածված թվական ունեցող նախադասությունը։ 
4. Դո՛ւր գրիր վերաբերական ունեցող նախադասությունը։ 
5. Դո՛ւրս գրիր բաղադրյալ ստորոգյալ ունեցող նախադասությունը։ 
6. Դո՛ւրս գրիր բացահայտիչ պարունակող նախադասությունը։ 
7. Տվյալ նախադասության մեջ ընդգծված բառն ի՞նչ պաշտոն է կատարում։ 
Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը: 
8. Նախադասության անդամներից որի՞ շարահյուսական վերլուծության մեջ սխալ կա։ 
Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը:
Մարդիկ- ենթակա,
թակում են- ստորոգյալ
տան- հատկացուցիչ
կամացուկ- ձևի մակբայ
9. Ե՞րբ բոլորը լռեցին։ 
10. Տեքստից դո'ւրս գրիր այն բառը, որում ի-ն հնչյունափոխվել է ը-ի։ 
11. Տեքստից դո'ւրս գրիր կազմությամբ բարդ բառ։ 
12. Տեքստից դո'ւրս գրիր գործիական հոլովով դրված մեկ գոյական։ 
13. Տեքստից դո'ւրս գրիր այն բառը,  որի հոգնակին անկանոն է, չի կազմվում եր կամ ներ վերջավորությամբ։ 
14. Դո'ւրս գրիր մեկ սոսկածանցավոր բառ։ 
15. Գրի'ր ընդգծված բառի պաշտոնը։ 

Ընկերը ժպտում է և գրկում նրան, ասում է.

Անհրաժեշտ հղումներ՝

26.09.2025

Աշխատանք դասարանում  

Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։

  • Ընթերցանություն,
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

24.09.2025

Աշխատանք դասարանում 

Այս պատմությունը հյուսնի մասին է, ով ապրել է հարյուրավոր տարիներ առաջ: Օրերից մի օր, տուն վերադառնալիս, ընկերներից մեկը՝ Գևորգը,  կանգնեցնում է նրան և հարցնում.
– Եղբայրս, դեմքդ ինչո՞ւ է թթված: Բա՞ն է պատահել:
– Եթե իմ տեղը լինեիր, – պատասխանում է հյուսնը, – դու էլ այս օրին կլինեիր:
– Ի՞ն չ է եղել, – հետաքրքրվում է ընկերը:
– Մինչև առավոտ, – ասում է հյուսնը, – թագավորի հրամանով պետք է տասնմեկ հազար տասնմեկ հարյուր տասնմեկ գրվանքա փայտի լավագույն սղոցուքը տանեմ պալատ, թե չէ գլխիցս կզրկվեմ: Տասնմեկ հազարը քիչ թիվ չէ։ 
Ընկերը ժպտում է և գրկում նրան, ասում է.
– Սիրելի ընկերս, մի հուսահատվիր: Արի գնանք, ուտենք-խմենք և վաղվա մասին մոռանանք: Հույսդ երբեք մի կորցրու:
Գնում են հյուսնի տուն և տեսնում, որ նրա կինն ու երեխաները նույնպես լուրն առել են և լացուկոծ են անում: Ընկերը նրանց էլ է հորդորում, որ չվշտանան, և բոլորը միասին սկսում են ուտել, խմել, ուրախ-ուրախ զրուցել, երգել ու պարել:
Խնջույքի կեսին հյուսնի կինը վերսկսում է.
– Խեղճ ամուսինս, առավոտյան զրկվելու ես գլխիցդ, իսկ մենք զվարճանում ենք:
– Ա՜խ, և ոչ մի հույս չկա:
– Մի’ տանջվիր, – ասում է հյուսնը, – ամեն ինչ զուր է:
Եվ շարունակում են ուտել, խմել, երգել ու պարել:
Երբ լույսը ճեղքում է խավարն ու սկսվում է օրը, բոլորը լռում են՝ սարսափով ու վշտով համակված: Թագավորի մարդիկ գալիս և կամացուկ թակում են հյուսնի տան դուռը:
Հյուսնը հառաչում է.
– Այժմ գնում եմ մեռնելու:
Եվ բացում է դուռը:
– Հյուսն, – ասում են հյուրերը, –բարեբախտաբար,  թագավորը մեռել է:
Նրա համար դագաղ սարքիր:

1. Ո՞ր միտքը չի հակասում տեքստի բովանադակությանը։ 
Ա․ Պետք է հույսը չկորցնել։ 
Անհրաժեշտ է լավ աշխատել, որ հաջողության հասնես։
Հյուսնը պետք է թագավորի համար դագաղ պատրաստեր։ 
Պետք է միշտ զվարճանալ։ 
2.  Դո՛ւրս գրի համադասական շաղկապ ունեցող նախադասությունը։
3.  Դո՛ւրս գրիր  փոխանվանաբար գործածված թվական ունեցող նախադասությունը։ 
4. Դո՛ւր գրիր վերաբերական ունեցող նախադասությունը։ 
5. Դո՛ւրս գրիր բաղադրյալ ստորոգյալ ունեցող նախադասությունը։ 
6. Դո՛ւրս գրիր բացահայտիչ պարունակող նախադասությունը։ 

22.09.2025

Աշխատանք դասարանում 

1. Ուղղի՛ր քերականական սխալները։
Գործն արվել է իմ կողմից։
Ես կիսում եմ քո կարծիքը։
Գործարքը նպաստեց, որպեսզի նա հարստանա։ 
Օգնեք նրան, որ կարողնա մոռանալ տեղի ունեցածը։ 

2. Փակագծերում տրված բառերը տեղադրել նախադասության մեջ՝ համապատասխանեցնելով։

․․․․․․․․․․․․․․․ հիվանդ ․․․․․․․ տակավին կարիք ունեին ․․․․․․․․․․․, սակայն արձակուրդս արդեն ․․․․․․․․․․․․․ վրա էր։

Վերջանալ, հանգիստ, ես, նյարդ

․․․․․․․․․․․․․ այդ դաժան ․․․․․․․․․․․ մեջ մենք ոչինչ․․․․․․․․․․․ կորցնելու․ և ոչ էլ որևէ բան ․․․․․․․․․․․․ հույս կար։

Խաղ, կյանք, գտնել, ունենալ

Երեք օր էր,․․․․․․․․․․ մարդիկ, վախենալով ․․․․․․․․․․ ամբոխից, փակված էին ․․․․․․․․․․․ տներում․ դեպքը կատարվեց, երբ ․․․․․․․․․ մոտ էր։

Իրենք, կեսօր, գազանանալ, ինչ

  Լուսամուտից ․․․․․․․․․․․ ձախ՝ ․․․․․․․․․․․,  ներս ընկած նրբանցքն էր, ․․․․․․․․․․․․ խորքում  առաջնորդի  հրամանով երկաթյա ․․․․․․․․․․․ ամրացված էր դարպասը։

Անկյունադարձ, նիգեր, քիչ, որը 


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

19.09.2025

Աշխատանք դասարանում 


Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։

  • Ընթերցանություն,
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Գիրք TV
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

17.09.2025

Աշխատանք դասարանում 

1. Նշի՛ր դերբայական դարձվածները և կետադրիր նախադասությունները։ 
Հևիհև հետևելով Լիլիթին Ադամը հասավ ոսկեվառ լճակին։ 
Լսելով Ներսես Մեծի մահը իշխանը մտածում էր թե կհեշտանա իր գործը քանի որ այլևս չկար իր քաղաքական հակառակորդը։ 
Լուսաշող աչքերը խոնարհած կանգնել էր Լիլիթը նրա առաջ։
 Պահապանները երկար նիզակները ճոճելով անցուդարձ էին անում ավերակ բերդերի շուրջբոլորը։ 

2. Նախադասության հատվածները դասավորի՛ր քերականական և տրամաբանական ճիշտ հաջորդականությամբ։ 
կապարճներ լի նետերով
անկյուններում դրված էին նիզակներ, տեգեր
դաշույններ՝ կոթերին պայծառ գոհարներ
և ոսկեհուռ երազներով ամրացված
բոլորն էլ  գեղեցիկ քանդակներով զարդարված
թեթև վահան՝ ուղտի թափանցիկ կաշուց պատրաստված

3. Նախադասություններում ուղղի՛ր բառագործածության սխալները։ 
Լույս տեսավ այդ գրքի երրորդ հրատարակչությունը։ 
Չարենցի բանաստեղծությունների ժողովածուն երրորդ անգամ էին հրպարակում։ 
Նրա հետևորդները շարունակեցին սկսված գործը։
Հայրս ութանասուն տարեկան էր դառնում։ 

Անհրաժեշտ հղումներ՝
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

15.09.2025

Աշխատանք դասարանում 

1. Առանձնացրո՛ւ ածականները։ 
Ոսկե, հիմա, ալյուրոտ, սարսափ, երազ, դողացող, ծեր, երգիչ, լուսաբաց, այսպիսի , ձմեռային, քարքարոտ, հայացք, մաքուր, դեղին։ 

2. Ո՞րն է տրված նախադասության քերականական և տրամաբանական ճիշտ շարունակությունը։ 
Բոլոր չորս շենքերը միանգամից բոցավառվեցին, 

Ա․ ինչպես կրակը կարող էր հանգցնել, 
Բ․ որովհետև այդպես հնարավոր էր, 
Գ․ ինչպես Միտչելը նախազգուշացրել էր։

3. Տրված հատվածից առանձնացրո՛ւ համեմատությունները։
Նրա աչքերը կապույտ էին, ինչպես Սևանա լիճը, թեև վաղուց չէր նայել այդ աչքերին։ 
Լուսնի պես գեղեցիկ նրա դեմքը երևում էր քողի տակից։ 
Նրա հայացքը մռայլ էր ամպամած երկնքի նման։ 

Անհրաժեշտ հղումներ՝
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

12.09.2025

Աշխատանք դասարանում 


Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։

  • Ընթերցանություն,
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

09.09.2025

Աշխատանք դասարանում 

1. Ո՞ր բառի մեջ չկա -ոտ վերջածանցը։ 

Ծծմբոտ, ժանգոտ, խանդոտ, ծխախոտ, եռանդոտ, կարճաոտ, հիվանդոտ, բրդոտ, կորիզոտ, կաթոտ, մշկահոտ, նավթոտ, կարճառոտ, սրտամոտ,ածխոտ, համառոտ, կասկածոտ, թախծոտ, արոտ, կրակոտ։ 

2. Գրի՛ր դարձվածքների բացատրությունները՝

Լեզուն կապվել

թևաթափ լինել

ուղտի ականջում քնած

պատի ծեփ դառնալ

կրակի վրա յուղ լցնել

բուրդը քամուն տալ

մտքի թելը կտրվել 

3. Յուրաքանչյուր դարձվածքի համար ընտրի՛ր դրա հոմանիշ բառը և գրի՛ր կողքին։ 

Ականջ դնել, գլուխ տանել, բուռը հավաքել, կրիայի քայլերով, անարգանքի սյունին գամել,  սիրտ անել, անուշ անել, աշխարհ գալ, աչք դնել, արձան կտրել։ 

Լսել, դանդաղ, հավանել, համարձակվել, խայտառակել, ծնվել, քարանալ, ենթարկվել, ձանձրացնել, ճաշակել։ 

4. Նախադասություններից դո՛ւրս գրիր հարցական դերանունները։  Նշի՛ր, թե դերանունը քանի տեսակ ունի։ 

Առավոտյան դու կարող ես հանդիպել նրան։ 

Այստեղ բոլորը գիտեն իրենց անելիքը։

Ո՞վ է այդ զինվորը։

Ի՞նչ գիտես նրա մասին։ 

Վերցրու այնքան, որքան կարող ես։ 

Եկավ նա, ում չէինք սպասում։ 

Ամբողջ օրը քեզ էի սպասում։ 

Ամեն մեկդ ձեր անելիքն իմացեք։

Մի քանիսը արձագանքեցին նրա հրավերին։ 

Ոչ ոք ինձ չսպասեց։

5. Գրի՛ր տրված բառերի հոլովումը։ 

Կաղին, ոչ ոք, տղամարդ, աղախին, կիրակի, ամուսին, հայելի, ոսկի, գինի, երազ, ուրախություն։ 

Լրացուցիչ նյութեր՝

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

08.09.2025

Աշխատանք դասարանում 

1. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը՝ գծերի փոխարեն գրելով  է կամ ե։

Դող-րոցք, -ջանշան, պատն-շ, գոմ-շ, վայր-ջք, -ջմիածին, վեր-լք, առ-րևույթ, ելև-ջ, -րակ, առ-ջ, բազկ-րակ, -ական, -լակ, ամենա-ական, ամենա-րկար, էլեկտրա-ներգիա, -լարան, ստոր-րկրյա, վեր-լակ, հն-աբան, առ-րես, ան-րևակայելի, մանր-աբան, -ակ, Սևանհ-կ, Վարդգ-ս, բազմ-րանգ, մանր-։ 

2. Ըստ անհրաժեշտության գրի՛ր մեծատառով։ 

Օնորե դը բալզակ, նեղոսի հովիտ, խաղաղ օվկիանոս, արտաշես առաջին, խոսրով կոտակ, թադեոս առաքյալ, ոսկան երևանցի, ռուսաստանի դաշնություն։ 

3. Բառերը բաժանի՛ր վանկերի՝ նշելով բաց և փակ վանկերը։ 

Այգի, դեռատի, արագահոս, երազ։ 

(Այն վանկըոր միայն ձայնավոր հնչյունից է կազմվածկամ որ ավարտվում է ձայնավոր հնչյունովկոչվում է բացՕրինակ՝ ապակիառուակամա:

Այն վանկըոր վերջանում է բաղաձայն հնչյունովկոչվում է փակ: Օրինակ՝ կարպետպատշարթախծոտ և այլն: )

4. Գտի՛ր հականիշ զույգերը։

Ա․ Բերկրալից, փութկոտ, կանուխ, բիրտ, դանդաղկոտ, ուշ, քնքուշ, թախծոտ, երկչոտ, թեժ, մարմանդ, համարձակ։ 

Բ․ Պատվարժան, կողմ, տհաճ, ժուժկալ, անարգ, թավ, թեթևասահ, դուրեկան, անզուսպ, դեմ, ծանրաքայլ, նոսր։ 


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Առաջադրանքները՝ այստեղ։ 

  

01.09-05.09.2025

Նախագծային շաբաթ

1. ,,Ուսումնական ամառ,, նախագծի ամփոփում, 

2. Մայրենի լեզվի ֆլեշմոբ,


3. Անհատական և շուրջտարյա նախագծերի ձևակերպում։

  • Ընթերցանություն,
  • ,,Պատուհան,, ամսագրի համար ստեղծագործական աշխատանքների և թարգմանությունների պատրաստում,
  • Կարդում ենք ժամանակակից գրականություն,
  • Փոդքաստ,
  • Բանավեճ,
  • Արևմտահայերեն գրականություն,
  • Գրաբարյան ընթերցումներ,
  • Այլ։ 

Комментариев нет:

Отправить комментарий