2018-2019 ուս. տարի

Էջեր

воскресенье, 31 августа 2025 г.

Հայոց լեզու, Գրականություն. 9-րդ դասարան

2025-26 ուստարի
Միջին դպրոց
9-րդ դասարան- Հայոց լեզու՝ 3 ժամ շաբաթական, Գրականություն՝ 2 ժամ շաբաթական, 


Մայրենի լեզվի ուսուցումը նպատակաուղղված է՝
  • Գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը, 
  • Վերլուծելու, համադրելու, սեփական կարծիքն ազատ արտահայտելու կարողությունների զարգացմանը, 
  • Հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը, 
  • Ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը, 
  • Սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
  • Սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն,
  • Մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը։ 

среда, 27 августа 2025 г.

Հանդիպում Արմեն Սարգսյանի հետ


Հանդիպման օրը, վայրը՝ սեպտեմբերի 1, 10:30, Փոքր դահլիճ  (Հասցե՝ Բաբաջանյան 25)
Համակարգողներ՝ Տաթև Աբրահամյան, Ստելլա Մնացականյան

Հյուր՝ Արմեն Սարգսյան, լեզվաբան, բանասեր, ,,Վերնատուն,, հրատարակչության գլխավոր խմբագիր, գրականագետ, ,,Հայերենի համար սեղմեք 1,, նախագծի հեղինակ։ 

,,Հայերենի համար սեղմեք 1,, նախագիծը հետաքրքիր ձևաչափով անդրադառնում է տարածված լեզվական սխալներին։ Նպատակը հանրության շրջանում հայերենի հանդեպ ուշադրության և հետաքրքրության աճն է։ 

Ծրագիր՝
  • ծանոթություն, իրականացվող նախագծերի ներկայացում, 
  • լեզվական զրույցներ, խաղ, 
  • հետաքրքիր հարցեր և պատասխաններ, 
  • հնարավոր համատեղ նախագծերի քննարկում, 
  • նվերների հանձնում, մասնակիցների խմբով ընդհանուր լուսանակար։ 
Մասնակցել ցանկացողները գրեն tatev.abrahamyan@mskh.am էլ․ փոստին։ 
Մասնակիցների առավելագույն քանակը 30: Մասնակիցները պետք է ունենան ինտերնետին միացված նոթբուք կամ հեռախոս։ 

Մասնակիցների ցուցակ՝ 

понедельник, 25 августа 2025 г.

Վաղարշապատ- Էջմիածին․ հին ու նոր քաղաքների խաչմերուկում


Ճամփորդության իրականացման ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 5
Ճամփորդության մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի տարատարիք սովորողներ, 
Ճամփորդության ղեկավարներ՝ Ստելլա Մնացականյան, Տաթև Աբրահամյան։

Ճամփորդության վայրը՝ Էջմիածին, Սուրբ Հռիփսիմե, Սուրբ Գայանե եկեղեցիներ, Մայր աթոռ, Մայր աթոռի թանգարան։ 

Ճամփորդության օրը՝ սեպտեմբերի 5, 09:00, մեկնումը՝ Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակից, վերադարձը՝ 15:00: 

Ճամփորդության նպատակը՝ 
  •  ծանոթանալ հոգևոր մայրաքաղաքին և նրա գործունեությանը,
  • պատմամշակութային կառույցների ուսումնասիրության միջոցով ծանոթանալ կառուցման ժամանակաշրջանի պատմական իրադարձություններին, հասարակական հարցերին, 
  • քայլել քաղաքով՝ դիտելով առանձնահատկությունները։ 
Նախապատրաստական աշխատանք

воскресенье, 24 августа 2025 г.

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր


Ուսումնական նախագծեր՝
  • Նախագծային շաբաթ, 
  • Կարդում ենք Սարոյան, 
  • Կարդում ենք Կոմիտաս
Շուրջտարյա նախագծեր՝
  • ,,Պատուհան,, ամսագիր,
  • Կարդում ենք Ժամանակակից գրականություն, 
  • Փոդքաստ
Ճամփորդական նախագծեր՝
  • Էջմածին․ հոգևոր քաղաք։

пятница, 22 августа 2025 г.

Ուսումնական օրացույց․ 2025-2026 ուստարի

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք՝ երկուշաբթիից ուրբաթ
Մայրենիի ֆլեշմոբ՝ յուրաքանչյուր ամսվա երկրորդ չորեքշաբթի
Ուսումնական ժամերգություն՝ հերթապահության օրերին
Ուբաթ -համերգ՝ յուարքանչյուր ուրբաթ։ 

Սեպտեմբեր
  • Գիտելիքի օրը բարձունքին, 
  • Ստեղծագործական ամառային նախագծերի ամփոփում, 
  • Սարոյանական օրեր,
  • Կոմիտասյան օրեր։ 

Հայոց լեզու, Գրականություն․ 8-րդ դասարան

2025-26 ուստարի
Միջին դպրոց
8-րդ դասարան- Հայոց լեզու՝ 3 ժամ շաբաթական, Գրականություն՝ 2 ժամ շաբաթական, 


Մայրենի լեզվի ուսուցումը նպատակաուղղված է՝
  • Գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը, 
  • Վերլուծելու, համադրելու, սեփական կարծիքն ազատ արտահայտելու կարողությունների զարգացմանը, 
  • Հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը, 
  • Ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը, 
  • Սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
  • Սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն,
  • Մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը։ 

вторник, 19 августа 2025 г.

Մուտքի ճամբար. լեզվագործունեություն, ընթերցանություն

Օգոստոսի 21, Մայր դպրոց
Մասնակիցներ՝ Մուտքի ճամբարի սովորողներ

Առաջադրանքներ

1. Ո՞ր բառն է շարքում «օտար» ։

Տկար, տունկ, տգիտություն, տհաճ, տմարդի։  

Զնգոց, ջնջոց, թրջոց, կրակոց, փողոց։


2.  Վերականգնի՛ր բառերը՝  զարե, մտացկրո, նղասե, ատմիտ

3.    Նախադասություններում սխալ գործածված բառեր կան, գտի՛ր և ճշտի՛ր։

Նյարդերը տեղիք տվեցին, էլ չդիմացավ և ասաց՝ ինչ մտածում էր։

Ընկերոջն առաջարկեց դիտարկել իր արած լուսանկարները։

Անհատական աշխատաժամանակ․ օգոստոսի 18- 29

Օգոստոսի 18
11:00-14:00` դասասենյակի մաքրություն:


Օգոստոսի 19
09:00-10:00` դասասենյակի օդափոխում, փոշիների հավաքում, անելիքների պլանավորում, ճշգրտում, 
10:00-11:00` հավաք մանկավարժական խմբով,
11:00-12:30` անհատական աշխատաժամանակի կազմում, հետազոտական աշխատանքի խմբագրում, հրապարակում ,,Դպիր,, հավելվածում, 
12:30-13:00 ՝ ընդմիջում
13:00-14:00` հավաք մասնախմբով, անելիքների քննարկում, 
14:00-15:00`  նոր ուստարվա ծրագրերի վերանայում։ 

пятница, 1 августа 2025 г.

Լողափնյա վրանային ճամբար Արտանիշում


Ամառային արձակուրդի ընթացքում ամենահրաշալի գործունեությունը շարունակական ճամբարներն են, որոնք հնարավորություն են տալիս և՛ լավ ժամանակ անցկացնել , և՛ ուսումնական աշխատանք կատարել։ 
Այս հուլիս սովորողների մի խմբով մասնակցեցինք Արտանիշի վրանային ճամբարին, որի գործունեությունը ներառում է՝
  • հայրենագիտություն, 
  • ամենօրյա լող, 
  • ինքնակազմակերպում՝ սնունդ, առօրյա, 
  • քայլք, բարձունքի հաղթահարում, 
  • մարզական և ինտելեկտուալ խաղեր։