Աշնանային հավաք
Համագործակցային նախագիծ․ 11-րդ և 9-րդ դասարաններ
9-րդ դասարանների համար սովորողի ընտրությամբ ուսումնական նախագիծը և դրա ներկայացումը դիտարկվում է որպես հետազոտական աշխատանք կատարելուն ուղղված մեկնարկ։
Խնդիրներ
սովորողի ինքնուրույնություն՝ տեքստ ընտրել, ընտրությունը հիմնավորել,
աշխատանք այլ առարկայական խմբերի հետ։
Նպատակը՝
- Խթանել սովորողների ինքնազարգացումը,
- ձևավորել որոշակի վերաբերմունք և արժեքային համակարգ,
- զարգացնել ստեղծարարությունը,
- գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում։
Ընթացք
ամսական մեկ-երկու նյութ
- հետազոտական աշխատանք- սովորողն ընտրում է թեման, աշխատում է, հրապարակում բլոգում՝ անպայման նշելով աղբյուրները։ Որպես արդյունք՝ գրում է իր աշխատանքի եզրակացությունը,
- տեսանյութ, ռադիոնյութ-սովորողը ընտրում է նյութեր, ձայնագրում-տեսագրում է, տեղադրում իր բլոգում,
- ստեղծագործական աշխատանք-սովորողն ընտրում է թեման, աշխատում է, տեղադրում իր բլոգում։
Հեղինակային կրթական ծրագրի շեշտադրումները՝
- նյութի վերլուծություն, բովանդակության քննարկում, եզրակացության ձևակերպում,
- ինքնագործունեության խթանում,
- ինքնուրույն աշխատանքի համար հմտությունների զարգացում,
- հաղորդակցման հմտությունների զարգացում։
Նախագիծը իրականացվում է մի քանի փուլերով՝
1․նախապատրաստական փուլ
- աշխատանքային խմբերի ձևավորում, աշխատանքի բաշխում և նկարագրություն ըստ խմբերի
2․ընթացքը
- նկարագրվում է ընթացքը ըստ քայլերի և առջև դրված խնդիրների
- նախագծային խմբերի գործունեությունը տվյալ փուլում
- աշխատանքի ընթացքի լուսաբանում,
- ամփոփում մայիսյան հավաքի օրերին։
3․վերջնարդյունքը կարող է լինել՝
- հանրային ներկայացում՝ կլոր սեղան, ցուցադրություն․․․․
- հրապարակում բլոգում
- նախագիծը գնահատվում է նախապատրաստական փուլից մինչև վերջնարդյունք սովորողների կատարած աշխատանքի համար՝ նախագծի ղեկավարի սահմանած ձևաչափով կամ նախագծի համար ստեղծված գնահատման սանդղակով(այս մասը պետք է քննարկվի)
Նախագծի վերջնարդյունքները՝ կարողանալ ճիշտ և գրագետ շփվել հասարակական վայրերում,
տարբեր աղբյուրներից գտնել տեղեկություն, վերլուծել այն,
լինել մեդիա գրագետ,
ձեռք բերած տեղեկությունները համեմատել-համադրել, եզրակացություն կատարել։
Նախագիծ«Հայաստանը ես եմ»
1․Նախագծի նկարագրությունը
2․Նախագծային աշխատանքի իրականացման փուլերը
Նախագծային աշխատանքի կազմակերպման քայլաշար՝
- նախագծային թեմայի ընտրություն,
- թեմայի տրոհում ենթաթեմաների,
- նախաձեռնող խմբերի ձևավորում,
- տեղեկատվության հավաքագրում,
- տեղեկատվությունների քննարկում, մշակում,
- թեմայի վերաբերյալ եզրահանգումների ձևակերպում,
- հետազոտական հաշվետվության նախապատրաստում,
- նախագծի պաշտպանություն (պրեզենտացիա),
- արդյունքների ամփոփում։
3․ Նպատակը
Սովորողների մի խումբ զբաղվում է աշխատանքի համակարգմամբ՝ հավեսով նկարներ, բլոգի նյութերի հանրայնացում եւ այլն։ Սովորողների մեկ այլ խումբ՝ ուսուցչի օգնությամբ մշակում եւ ներկայացնում է Վայոց ձորի պատմությունը։ Մայրենիի ուսուցիչը բնականաբար ստուգում է տեքստերը՝ ուղղագրություն, կետադրություն եւ այլն։ Դպրոցի կենսաբանության եւ աշխարհագրության ուսուցիչներն իրենց սովորողների հետ նկարագրում են ընտրված վայրի աշխարհագրական դիրքը, քարերը, լեռները, ծառերը, դրանց տեսակները, եթե կուզեք՝ միջատները, հանդիպող կենդանիների և այլն։ Օտար լեզուների ուսուցիչները՝ անգլերեն, ռուսերեն, առկա նյութերն իրենց սովորողների հետ թարգմանում են և հասանելի դարձնում օտարալեզու հարթակներում։ Ուսուցիչն իր սովորողների խմբով սկսում է կատարել բանահավաքչական աշխատանք ու ներկայացնել գյուղի նիստնուկացը, տոհմերին, պատմությունները, լեգենդները։ Այս նախագիծը կարելի է անել տեւական ժամանակ՝ բերելով այլ զարգացումների։
Այսպիսով կունենանք մի նախագիծ, որին մասնակցում են սովորողները, պատմության, մայրենիի, կենսաբանության, աշխարհագրության, օտար լեզուների ուսուցիչները։
Մասնակիցներ՝
Իրավական հիմքեր
Комментариев нет:
Отправить комментарий