Նախագծի տևողությունը՝ նոյեմբերի 7-13
Վահան Թեքեյան ,,Փափագ,,
7-րդ դասարան
Մասնակիցներ՝ 5-6-7 -րդ դասարանների սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝ ծանոթանալ արևմտահայերենին, արևմտահայ հեղինակներին, նրանց ստեղծագործություններին, հարստացնել սովորողների բառապաշարը, զարգացնել վերլուծելու- ստեղծագործելու կարողությունները:
Նախագծի ընթացքը
Ընտրել բանաստեղծություններ, փոքրի արձակ ստեղծագործություններ արևմտահայ տարբեր հեղինակներից:
Կարդալ, ծանոթանալ արևմտահայերենին:
Ստեղծագործությունների քննարկում-վերլուծություն:
Վերլուծական ստեղծագործությունները հրապարակել բլոգներում:
Պատրաստել աուդիոնյութեր կամ տեսանյութեր, հրապարակել բլոգներում:
Արդյունքում կստեղծվեն աուդիոնյութեր, տեսանյութեր և բլոգային վերլուծական նյութեր:
Առաջադրանքներ
5-րդ դասարան
Դանիել Վարուժան ,,Լուսնին,,
1. Բառերն ու բառակապակցությունները դարձրո՛ւ արևելահայերեն
Քեզի, կը տանիմ, կերթաս, հյուղակներուն խավարին, դույլերու մեջ արծաթի:
2. Համեմատի՛ր բանաստեղծության քառյակները, ի՞նչ ընդհանրություն
նկատեցիր:
3. Բանաստեղծության ո՞ր տողի, ո՞ր բաեի մեջ է խտացված հերոսի տրամադրությունը:
3. Բանաստեղծության ո՞ր տողի, ո՞ր բաեի մեջ է խտացված հերոսի տրամադրությունը:
4. Պատմի՛ր բանաստեղծության հերոսի մասին:
Միսաք Մեծարենց ,,Անանուն,,
1. Բառերն ու արտահայտությունները դարձրու արևելահայերեն՝ցայտք մը, քիչ մը գեթ, ըսե, չես դողար,
զոր
քեզ
տվավ
հովիկ,
զիս
կը
կանչե:
2. Բացատրի՛ր մակդիրները՝ վայրի ծաղիկ, հպարտ ծաղիկ,
կաթ
ու
մազտաքե
բուրող
ծաղիկ:
3. Պատմի՛ր քննարական հերոսի մասին /ինչպե՞ս է տեսնում շրջապատող աշխարհը, ինչպես է պատմում այդ մասին/:
Համաստեղ ,,Նապաստակի մը օրագիրը,,
1. Փորձիր ներկայացնել մեկ այլ կենդանու աշխարհ:
2. Գրի՛ր քո օրագիրը՝ ուշադրություն դարձնելով
Ա. Օրվա հիշարժան պահերին
Բ. Օրվա յուրահատուկ լինելուն
Գ. Հումորին և երևակայությանը:
Զահրատ ,,Մայմուն,,
1. Պատրաստի՛ր այս բանաստեղծության մեդաֆիլմը:
6-րդ դասարան
Դանիել Վարուժան ,,Հասուն արտ,,
1. Բառերն ու արտահայտությունները արևելահայերեն դարձրո՛ւ՝ հագեր
են,
բռնկեր
է,
ծղոտներուն
տակ,
քիստերուն
մեջ:
2. Բացատրի՛ր փոխաբերությունները
Ա. Արտս ոսկուն է:
Բ. Երկինքն է կրակ:
Գ. Քառաշար հասկեր քառաշար սաթով արև են հագել:
3. Ինչի՞ մասին է բանաստեղծությունը:
4.Դուրս գրի՛ր գույն արտահայտող բառերն ու բառակապակցությունները,ո՞րն է բանաստեղծության
մեջ
գերիշխող
գույնը,
ինչո՞վ
է
դա
պայմանավորված:
5. Բանաստեղծությունն ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում:
1. Բառերն ու արտահայտությունները դարձրո՛ւ արևելահայերեն՝զայն, հոգվույն,
հեռուեն,
անուշ
հոգի
մը
ըլլար:
2. Տրված փոխաբերությունները բացատրի՛ր:
Ա. Ան սրտիս մեջ ցոլանար իր լույսերովը անշեջ:
Բ. Հոգիիս մեջ միայն զայն գրկեի:
3. Բնութագրի՛ր քննարական հերոսին:
4. Բանաստեղծության մեջ ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտված:
Մատթեոս Զարֆյան ,,Ան չէ,,
Արձակ փոխադրի՛ր բանաստեղծությունը՝ խոսելով հերոսի
և
նրա
տրամադրության
մասին:
Զ. Խրախունի ,,Մայրամուտ,,
Գրի՛ր շարադրություն ,,Մայրամուտ,, վերնագրով:
Բացատրի՛ր, թե ինչ է ուզում ասել բանաստեղծը:
Միսաք Մեծարենց ,,Վայրկյան,,
1. Գտիր հերոսուհուն նկարագրող պատկերները:
2. Գտիր հերոսի զգացումը նկարագրող բոլոր պատկերները:
3. Բացատրի՛ր պատկերը:
Ուր հեշտորեն կհածի դեռ իմ մենիկ,
Սիրտս՝ բոց մը, մթնշաղին մեջ անհետ:
4. Բանաստեղծության մեջ ինչն է իշխում՝ պատկե՞րը, խո՞հը, զգացո՞ւմը, թե՞ մի այլ բան: Պատասխանդ պատճառաբանիր:
Մատթեոս Զարիֆյան ,,Երջանկություն,,
1. Բացատրի՛ր տրված մակդիրները՝ մտերիմ արև, արևի ոսկեղեն հոգի:
2. Բացատրի՛ր պատկերը՝ Ու վարդեր կերևին, Արևի ոսկեղեն հոգին:
3. Բանաստեղծության մեջ ինչպիսի՞ տրամադրություն է արտահայտված:
4. ա. Կարդա՛ նախադասություն առ նախադասություն՝ առանց առանձնացնելու /արտահայտելու/ բանաստեղծության տողերը:
բ. Կարդա՛ տող առ տող՝ ցույց տալով բանաստեղծության ռիթմը:
Ի՞նչ է տալիս բանաստեղծության այդպիսի կառուցվածքը:
5. Համեմատիր առաջին և վերջին երկտողերը և բացատրի՛ր տարբերության նշանակությունը:
Հակոբ Պարոնյան ,,Մեծապատիվ մուրացկաններ,,
Վահան Թեքեյան ,,Ես սիրեցի,,
Միսաք Մեծարենց ,,Աքասիաներու շուքին տակ,,
Комментариев нет:
Отправить комментарий