Ամսագրի արտաքին տեսքը
·
Լինի ընթեռնելի, հստակ ներկայացված բաժիններով, ունենա
պահոց,
·
Արտաքին դիզայնը չխանգարի նյութերի ընթերցմանը,
·
Ունենա լոգո, անվանում,
·
Գլխագրում նշված լինի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր,
·
Գլխավոր էջում «Ամսագրի
մասին» հատված լինի, որտեղ նշված լինեն տեղեկություններ ամսագրի գործունեության,
առանձնահատկությունների մասին,
·
Հետադարձ կապի համար տվյալներ լինեն,
· Ամսագրում տեսանելի լինի դիտումներ քանակը:
Բովանդակային ուղղություններ
·
Նախագծի տեսքով ձևակերպվի ամսագրի, խմբագրության գործուեությունը,
բնույթը, առանձնահատկությունը, աշխատանքների իրականացման ձևը, ընթացքը,
·
Հրապարակումներ ունենա յուրաքանչյուր ամիս, չընդհատվի,
գոնե մեկ ուսումնական տարվա կտրվածքով,
·
Ամսագրի խմբագրի կամ հեղինակի համար տեսանելի լինի
կամ գրառված ամսագրի հնարավոր զարգացումը, ընթացքը՝ գոնե մեկ ուսումնական տարվա կտրվածքով,
·
Բաժիններն ունենան հիմնական պատասխանատուներ. կարող
է լինել և՛ սովորող, և՛ այլ դասավանդող, և՛ հենց ամսագրի խմբագիրը,
·
Յուրաքանչյուր ամսվա կտրվածքով տեսանելի և պատճառաբանված
լինեն նյութերի քանակը (գոնե 10 նյութ, մեծ ծավալով թարգմանչական կամ հետազոտական աշխատանքի
դեպքում՝ կարող է լինել ավելի քիչ ),
·
Ստուգատեսների և հավաքների ժամանակ ամսագրի խմբագրությունը ներկայանա կլոր
սեղանի ձևով՝ ներկայացնելով ձեռքբերումները, դիտարկումները, հնարավոր զարգացումը, այլ,
·
Ամսվա վերջում ամսագրի գլխավոր խմբագիրը ծրագրի ղեկավարին
և Մանկավարժության կենտրոնին ներկայացնի ամփոփ հաշվետվություն՝ ամսվա ընթացքում իրականացրած
աշխատանքների, այլ դասավանդողների մասնակցության մասին, այլ տեղեկություններ, եթե անհրաժեշտությունը
կա,
·
Ամսագրի խմբագրական կազմը քայլեր ձեռնարկի ամսագիրը
տարածելու՝ հնարավորինս մեծ լսարան ընդգրկելու ուղղությամբ , այդ թվում՝ սոցցանցերում
տարածում, համագործակցություն այլ խմբագրությունների հետ և այլն,
·
Ամսագրային աշխատանքներին՝ կրթական փոխանակումների
նախագծով կարող են ներառվել նաև սովորողներ, ուսուցիչներ այլ դպրոցներից,
·
Ամսագիրը կարող է ներառել տարբեր բովանդակային ուղղություններ,
որոնց պատասխանատուները լինեն տարբեր դասավադողներ՝ իրենց սովորողների խմբերով՝ որպես
պատասխանատուներ,
·
Ամսագրի խմբագրությունը ուսումնական շրջանների ավարտին
կարողանա իրականացրած գործունեությունը, փորձը ներկայացնել հոդվածի տեսքով:
Комментариев нет:
Отправить комментарий