5-6-րդ դասարաններ
Հունվարի 25
Ա. Կարդա՛ ,,Առականի,, բլոգի առակները և առանձնացրու.
1. Ամենահետաքրքիր առակը /ինչո՞ւ ես հետաքրիր համարում/:
2. Ամենազարմանալի առակը /ինչո՞ւ ես զարմանալի համարում/:
3. Ամենաանսպասելի ավարտ ունեցող առակը / ինչո՞ւ/:
4. Ամենաանբացատրելի առակը /ինչո՞ւ ես այդպես մտածում/ :
5. Քեզ ամենից շատ դուր եկած առակը /բացատրի՛ր ընտրությունդ/:
Բ. Ինքդ հորինիր որևէ առակ և վերջում գրի՛ր քո առակի ասելիքը /խրատական մասը/:
Ա և Բ առաջադրանքները տեղադրեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:
Հունվարի 26
Կարդա՛ ,,Տերյանը` հիշողություններում,,:
Ա.Ի՞նչ էր ասում Թումանյանը Տերյանի բանաստեղծությունների մասին:
Բ.Ո՞ր գրողներից էր ազդվել Տերյանը:
Գ.Ըստ հիշողությունների բնութագրի՛ր Տերյանի, ինչպիսի մարդ էր նա/6-7 նախադասություն, տեղադրել բլոգում/:
Դ. Վահանի լեզուն բացվել էր, այլևս չէր քաշվում ինձնից:
Բացատրի՛ր մգեցված արտահայտությունը և փոխարինիր համարժեք այլ բառով:
Հունվարի 27
1. Նախադասությունները համառոտիր:
Երեկոյան քաղաքում մեծ իրարանցում սկսվեց:
Մորաքրոջս ամուսինը ձեռնասուն մի թռչուն ուներ:
Արգելանոցում բուսական և կենդանական աշխարհը պահպանվում է:
Բլրակի մոտ գտնվող կանաչ թփերի մեջ ննջում է մի փոքրիկ թռչնակ:
Պատռված հագուստով փոքրիկ աղջնակը կանգնեց նստած տեղից և զարմացած հայացքով նայեց մոտեցող մարդուն:
2. Գրի՛ր կոչական պարունակող երեք նախադասություն, ուշադրություն դարձրու կետադրությանը:
3. Տրված բառերը նախադասությունների մեջ գործածիր ուղիղ և փոխաբերական իմաստներով:
Ոսկի, սառը, լողալ, գիծ:
4. Տրված բառերին ավելացրու բայական վերջավորություններ /ել, ալ/ և դարձրու բայեր/որ գործողություն ցույց տան/:
Բժիշկ, դեղին, ծաղիկ, անձրև, մեծ, սեր, երազ:
5. Գրի՛ր շարադրություն ,,Տերևը,, վերնագրով:/Տեղադրե՛ք բլոգում/
Հունվարի 28
Հետաքրքիր պատումի տեսքով/10 նախադասություն/ ներկայացրու, թե քո ընտանիքի անդամները, ոչ սեբաստացի ընկերներդ ինչպես և ինչքանով են օգտագործում /օգտագործում են, թե՝ ոչ/ մեդիատեխնոլոգիաները իրենց կյանքում, առօրյայում: Աշխատանքը կատարիր ոչ սեբաստացի ընկերներիցդ որևէ մեկի հետ: /Տեղադրեք բլոգում, ինձ ուղարկեք հղումը/:
Հունվարի 29
5-րդ դասարան
Կարդա՛ Ռոդարիի ,,Այն մասին, թե ինչպես Ջովանինոն որոշեց ձեռք տալ թագավորի քթին,, հեքիաթը:
1. Բնութագրի՛ր Ջովանինոյին
2. Քո կարծիքով ինչո՞ւ մի շարք պաշտոնյաներ քթին ձեռք տալը դարձրին բարևելու միջոց:
3. Ի՞նչ ես մտածում Ջովանինոյի որոշման մասին:
4. Վերականգնի՛ր ասացվածքները:
Հունվարի 25
Ա. Կարդա՛ ,,Առականի,, բլոգի առակները և առանձնացրու.
1. Ամենահետաքրքիր առակը /ինչո՞ւ ես հետաքրիր համարում/:
2. Ամենազարմանալի առակը /ինչո՞ւ ես զարմանալի համարում/:
3. Ամենաանսպասելի ավարտ ունեցող առակը / ինչո՞ւ/:
4. Ամենաանբացատրելի առակը /ինչո՞ւ ես այդպես մտածում/ :
5. Քեզ ամենից շատ դուր եկած առակը /բացատրի՛ր ընտրությունդ/:
Բ. Ինքդ հորինիր որևէ առակ և վերջում գրի՛ր քո առակի ասելիքը /խրատական մասը/:
Ա և Բ առաջադրանքները տեղադրեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:
Հունվարի 26
Կարդա՛ ,,Տերյանը` հիշողություններում,,:
Ա.Ի՞նչ էր ասում Թումանյանը Տերյանի բանաստեղծությունների մասին:
Բ.Ո՞ր գրողներից էր ազդվել Տերյանը:
Գ.Ըստ հիշողությունների բնութագրի՛ր Տերյանի, ինչպիսի մարդ էր նա/6-7 նախադասություն, տեղադրել բլոգում/:
Դ. Վահանի լեզուն բացվել էր, այլևս չէր քաշվում ինձնից:
Բացատրի՛ր մգեցված արտահայտությունը և փոխարինիր համարժեք այլ բառով:
Հունվարի 27
1. Նախադասությունները համառոտիր:
Երեկոյան քաղաքում մեծ իրարանցում սկսվեց:
Մորաքրոջս ամուսինը ձեռնասուն մի թռչուն ուներ:
Արգելանոցում բուսական և կենդանական աշխարհը պահպանվում է:
Բլրակի մոտ գտնվող կանաչ թփերի մեջ ննջում է մի փոքրիկ թռչնակ:
Պատռված հագուստով փոքրիկ աղջնակը կանգնեց նստած տեղից և զարմացած հայացքով նայեց մոտեցող մարդուն:
2. Գրի՛ր կոչական պարունակող երեք նախադասություն, ուշադրություն դարձրու կետադրությանը:
3. Տրված բառերը նախադասությունների մեջ գործածիր ուղիղ և փոխաբերական իմաստներով:
Ոսկի, սառը, լողալ, գիծ:
4. Տրված բառերին ավելացրու բայական վերջավորություններ /ել, ալ/ և դարձրու բայեր/որ գործողություն ցույց տան/:
Բժիշկ, դեղին, ծաղիկ, անձրև, մեծ, սեր, երազ:
5. Գրի՛ր շարադրություն ,,Տերևը,, վերնագրով:/Տեղադրե՛ք բլոգում/
Հունվարի 28
Հետաքրքիր պատումի տեսքով/10 նախադասություն/ ներկայացրու, թե քո ընտանիքի անդամները, ոչ սեբաստացի ընկերներդ ինչպես և ինչքանով են օգտագործում /օգտագործում են, թե՝ ոչ/ մեդիատեխնոլոգիաները իրենց կյանքում, առօրյայում: Աշխատանքը կատարիր ոչ սեբաստացի ընկերներիցդ որևէ մեկի հետ: /Տեղադրեք բլոգում, ինձ ուղարկեք հղումը/:
Հունվարի 29
5-րդ դասարան
Կարդա՛ Ռոդարիի ,,Այն մասին, թե ինչպես Ջովանինոն որոշեց ձեռք տալ թագավորի քթին,, հեքիաթը:
1. Բնութագրի՛ր Ջովանինոյին
2. Քո կարծիքով ինչո՞ւ մի շարք պաշտոնյաներ քթին ձեռք տալը դարձրին բարևելու միջոց:
3. Ի՞նչ ես մտածում Ջովանինոյի որոշման մասին:
4. Վերականգնի՛ր ասացվածքները:
Գյու ղկանգ նի գեր անկ կոտ րի:
Աս աըն կերդո վէաս եմդ ուովես:
Շա նան ունըտ ուրփա յտըվեր ցրուձե ռքդ:
5. Գրի՛ր երկու բառ, առաջինում գունդ բառը լինի առաջին բաղադրիչ, երկրորդում՝երկրորդ բաղադրիչ:
6-րդ դասարան
Գրաբար
Կարդա՛ և թարգմանիր առակը:
Վարդան Այգեկցի
Արծիւ եւ նետ
Արծիւն երթայր յերկինս, եւ հարին զնա նետիւ: Եւ
նա զարմացաւ, թէ ո՞վ զայս արար: Հայեցաւ եւ ետես զնետն` զփետուրն իւր եւ ասէ.
- Վա՛յ
ինձ, զի յինէն է պատճառ սպանման իմոյ:
Բառարան
երթայր - գնում էր
յերկինս - երկնքում
հարին - խփեցին
զնա - նրան
նետիւ - նետով
արար - արեց
հայեցաւ - նայեց
ետես - տեսավ
իւր - իր
ասէ - ասում է
զի - որ, որովհետև, քանի
որ
1. Բառարանի օգնությամբ թարգամնիր առակը:
2. Նույն վերնագրով նոր առակ գրի՛ր: /Տեղադրե՛ք բլոգում/:
Комментариев нет:
Отправить комментарий