понедельник, 6 февраля 2017 г.

Կարդում ենք Տերյան

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ փետրվարի 1- 10
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5.2 դասարանի սովորողներ 
Նախագծի նպատակը. 
  • Տերյանի ստեղծագործությունների քննարկման , վերլուծման միջոցով սովորողների մոտ զարգացնել վերլուծական-ստեղծագործական-քննադատական մտածողություն:
  • Տեքստային աշխատանք կատարելու հմտությունների զարգացում:
  • Հետազոտական աշխատանք կատարել
  • Մեդիահմտությունների զարգացում ՝ ֆիլմեր և տեսանյութեր պատրաստելու միջոցով:
  • Գեղագիտական ճաշակի ձևավորում հեղինակի լավագույն ստեղծագործությունների ուսուցման միջոցով:
  • Մեդիափաթեթների, աուդիոգրքերի, ներկայացումների, videoart-երի ստեղծում:

Առաջադրանքների մեդիափաթեթներ 

Ամփոփիչ հարցեր 
1. Տերյանի բանաստեղծությունները. ի՞նչ եմ կարդացել, ի՞նչ եմ մտածում:
2. Իմ սիրելի բանաստեղծությունը. ի՞նչ եմ մտածում, ի՞նչ եմ զգում, երբ կարդում եմ:
3. Ընտանեկան ընթերցումներ. կարդում ենք Տերյան:
4. Ընտրել Տերյանի բանաստեղծություններից մեկը, պատրաստել տեսանյութ կամ ռադիոնյութ: 

Արդյունք
Նարեկ Հակոբյան 1,, 3

Комментариев нет:

Отправить комментарий