Երկրորդ ուսումնական շրջանի նախագծային ձևաչափը մեծապես նպաստում է փառատոնային գործունեության իրականացմանը։ Այսպես, Ձմեռային ճամբարով հունվարի 8-ից մեկնարկեց Ձմեռային ազգագրության փառատոնը, որի ծրագիրը և ուղղությունները քննարկվել և հրապարակվել էին նախապես։ Ուղղությունների բազմազանությունը հնարավորություն էր տալիս բոլոր հետաքրքրությունների տեր սովորողներին և ուսուցիչներին իրականացնել փառատոնային նախագծեր։
Միջին դպրոցում նախաձեռնությունների ուղղություններն էին՝
- թանգարանային և մշակութային ճամփորդություններ,
- խոհանոցային գործունեություն,
- վարպետության դասեր, հանդիպումներ,
- ազգային երգ, պար
- ուսումնասիրություններ
- այլ։
Մանկավարժական ճամբարի ընթացքում դասավանդողների հետ բազմիցս խոսել և ներկայացրել եմ փառատոնի ծրագիրը և ուղղությունները, մասնակցության ձևը։ Ամբողջ երեք շաբաթվա ընթացքում ունեցել ենք ակտիվ նամակագրություն։
Միջին դպրոցի մասնակցությունը փառատոնին բազմաճյուղ էր, գրեթե բոլոր ջոկատները մասնակցել են, նախագծերի արդյունքները հավաքվել են յուրաքանչյուր շաբաթ։
Մեծ թիվ են կազմել թանգարանային ճամփորդությունները՝ հիմնականում երևանյան տարատեսակ թանգարաններ։ Այցելությունները ներառել են նաև Հայաստանի մշակութային քաղաքները՝ Գյումրի, Աշտարակ։
- Այցելություն Գաֆէսճյան կենտրոն․ Անի Ժամհարյան,
- Այցելություն Գաֆէսճյան կենտրոն․ Հասմիկ Ուզունյան,
- Այցելություն կենտրոնական բանկի թանգարան․ Անի Ավագյան,
- Այցելություն Ոստիկանության կրթահամալիրի թանգարան․ Անի Ավագյան,
- Սահակ Սահակյանի թանգարանում․ Զարինե Փանյան ,
- Այցելություն Սահակ Սահակյանի թանգարան․ Էմմա Այվազյան
- Աշտարակյան ճամփորդություն․ Մարիամ Առուշանյան,
- Այցելություն Ժամանակակից արվեստի թանգարան․ Տաթև Ալեքսանյան,
- Ժողովրդական արվեստի թանգարանում․ Երանուհի Խլղաթյան
- Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնում․ Երանուհի Խլղաթյան
- Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնում․ Հասմիկ Ուզունյան
- Այցելություն Երևանի Կապույտ մզկիթ, Կոնդի մզկիթ․ Դիանա Նազարյան
- Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնում․ Ռիմա Երեմյան
- Ոսկեվազ գինու գործարանում․ Շուշան Սարդարյան
- Այցելություն Ֆերիկե համայանք և Ակնալճի եզդիական տաճար․ Մարիամ Առուշանյան
- Աշտարակ․ Մարիամ Առուշանյան
Խոհանոցային գործունեությունը Միջին դպրոցում բազմաճյուղ է եղել ՝ ներառելով ոչ միայն ազգային խոհանոցը, այլև օտարերկրյա խոհանոցային բաղադրատոմսեր և ավանդույթներ, առանձնացնեմ մի քանի հետաքրքիր նխաձեռնություն՝
- Ժենգյալով հացի պատրաստում․ Անի Ավետիսյան
- Ազգային խոհանոց․ Նվարդ Սարգսյան
- Ազգային խոհանոց․ Անահիտ Մելքոնյան։
Միջին դպրոցի դասավանդողների նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց երկու վարպետության դաս, հանդիպում՝
Ձմեռային ազգագրության փառատոնի ժամանակ շարունակվել են ազգային երգերի, պարերի ճանաչման, ուսումնասիրման աշխատանքները։ Փառատոնի մասն են կազմել նաև ազգային խաղերը, որոնք մեծ ոգևորությամբ խաղում են բոլոր տարիքի սեբաստացիները․
- Կինետոգրաֆիա․ Մերի Գարեգինյան
- Ազգային երգերի ուսուցում․ Լուիզա Քեշիշյան,
- Ազգային պարերի ուսուցում․ Մերի Գարեգինյան,
- Ազգային խաղ․ Հասմիկ Գրիգորյան
- Ազգային խաղեր․ Նվարդ Սարգսյան, համագործակցային։
Փառատոնի շրջանակներում այցելություններ են եղել արհեստանոցներ, արվեստանոցներ, արտադրամասեր։ Նման նախագծերը գործնական հմտություններ փոխանցելու լավագույն միջոցն են։
- Այցելություն շուշեցիների արհեստանոց․ Արևիկ Մուրադյան,
- Այցելություն շուշեցիների արհեստանոց․ Անի Կապլանյան ,
- Լավաշի թխման արտադրամաս․ Նվարդ Սարգսյան
- Ոսկեվազ գինու գործարանում․ Շուշան Սարդարյան
- Արցախյան կարպետ, ստվերախաղ․ Հասմիկ Գրիգորյան։
Փառատոնային բազմաթիվ նախագծերում կարևորում եմ ուսումնասիրությունները և բարբառային նախագծերը՝
- Մշակույթների խճանկար․ Ստելլա Մնացականյան,
- Սուրբ Գեղարդի ոդիսություն․ Դավիթ Պետրոսյան
- Սուրբ Գեղարդի ոդիսություն․ մաս երկրորդ․ Դավիթ Պետրոսյան
- Սուրբ Գեղարդի ոդիսություն․ մաս երրորդ․ Դավիթ Պետրոսյան
- Արցախյան շուլուղներ, Ասյա Բեկլարյան․ խորհրդատու Կարինե Պետրոսյան,
- Կապանի բարբառ․ Ալինա Հովհաննիսյան․ խորհրդատու՝ Կարինե Պետրոսյան
- Ազգագրական փառատոնի ամփոփում․ Էդիտա Կարապետյան։
Փառատոնային նախագծերի արդյունքները ամբողջությամբ կարող եք տեսնել այստեղ։
- Կարծում եմ՝ պետք է ավելի շեշտադրել և կարևորել Միջին դպրոցում մասնագետների հետ հանդիպումները, արտադրամասեր , արհեստանոցներ այցելությունները։ Իհարկե, նման նախագծեր իրականացվել են, սակայն դրանք սովորողների համար մնում են ամենագրավիչը և կարելի է նախաձեռնություններն ավելի կարևորել և ընդգրկուն դարձնել։
Комментариев нет:
Отправить комментарий