понедельник, 12 октября 2015 г.

Աշնանային ուսումնական արձակուրդ /առաջադրանքներ/

Իրականացավում է աշնանային ուսումնական արձակուրդի ընթացքում՝ հոկտեմբերի 19-25:
Առաջադրանքները նախատեսված են 5-6-րդ դասարանի սովորողների համար:

Առաջադրանքներ
  • Բլոգումդ հետաքրքիր պատումի, ռադիոնյութի կամ տեսանյութի միջոցով ներկայացրո՛ւ, թե արձակուրդի ընթացքում ինչ ուսումնական հայրենագիտական ճամբարի կամ ճամփորդության ես մասնակցել:  Եթե ընտանիքիդ հետ ես այցելել որևէ վայր / գյուղ, այլ քաղաք, կինոդիտման, և այլն/ պատմի՛ր այդ մասին: 
  • Աշունը իմ բակում, իմ քաղաքում, իմ գյուղում, իմ այգում ....: Աշնանային լուսանկարներ արա՛, առանձնացրո՛ւ ամենագեղեցիկ և ամենայուրօրինակ աշնանային լուսանկարները, հրապարակի՛ր բլոգումդ : Նկարներին կցի՛ր նաև մեկնաբանություն / որտե՞ղ են արված, ի՞նչ կամ ո՞վ է պատկերված, ինչպիսի տեսարան է/:
  • Թարգմանական աշխատանք: Մասնակցում են միայն այս աշխատանքն ընտրած սովորողները: 
  • Աշնանային բանաստեղծությունների պատկերազարդ էլեկտրոնային ընթերցարան պատրաստի՛ր: 
  • Ընթերցանություն
5-րդ դասարան, Ռոդարի ,,Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները,, 
  • Ստեղծագործությունից դուրս գրի՛ր քեզ դուր եկած հատվածը, մի քանի նախադասությամբ վերապտմի՛ր, հիմնավորի՛ր ընտրությունդ:
  • Թվարկի՛ր հերոսներին՝ բնութագրելով նրանց:
  • Դուրս գրի՛ր քո կարծիքով կարևոր միտք արտահայտող տողերը և մեկնաբանի՛ր:
  • Նամակ գրի՛ր Ջ. Ռոդարիին, որտեղ հայտնի՛ր քո կարծիքը գրքի վերաբերյալ:
  • Ո՞ր հատվածներում ես քեզ նմանեցնում Տոնինոյին, հիշի՛ր որևէ դեպք և պատմի՛ր:
6-րդ դասարան Վիլյամ Սարոյան ,,Մարդկային կատակերգություն,, 25-34 գլուխներ: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий