Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 1-7
Նախագծի մասնակիցներ՝ 5-6-7 -րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի նպատակը՝
- Մասնակցություն կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով նախատեսված ,,Գրաբարյան օրեր,, նախագծին
- Հետաքրքիր տեքստերի միջոցով ծանոթացում գրաբարին
- Տեքստային աշխատանքներ կատարելու հմտությունների ամրապնդում
- Գրաբարով տեքստ ընթերցելու, հասկանալու կարողությունների զարգացում:
Առաջադրանքներ
Ճանաչել զիմաստութիւն եւ զխրատ, իմանալ զբանս հանճարոյ:
Կարդա այսպես.
զիմաստութիւն - զիմաստություն
զխրատ - ըզխրատ
զբանս - ըզբանըս
հանճարոյ - հանճարո
Բառարան
զիմաստութիւն - իմաստությունը
զխրատ
- խրատը
բան - խոսք
զբանս - խոսքերը
Հարց և առաջադրանք
Նկատեցի՞ր` ինչպես է կարդացվում զ մասնիկը (նախդիրը) բաղաձայնից առաջ:
Նախադասությունը գրավոր փոխադրիր:
2. ,,Վահագնի ծնունդը,, բանաստեղծության գրաբարյան տարբերակի ընթերցում, մեկնաբանում:
6-րդ դասարան
1. Մի՛ տայք զսրբութիւն շանց. եւ մի՛ արկանէք զմարգարիտս ձեր առաջի խոզաց:
Կարդա այսպես.
զսրբութիւն – ըզսրբություն
զմարգարիտս - ըզմարգարիտս
Բառարան
մի՛ տայք - մի՛ տաք
շանց - շներին
մի՛ արկանեք - մի՛ գցեք
զմարգարիտս ձեր - ձեր մարգարիտները
առաջի խոզաց - խոզերի առաջ
Առաջադրանքներ
Աշխարհաբար գրի՛ր ասույթը:
2. Իւրաքանչիւր ծառ ի պտղոյ իւրմէ ճանաչի:
Կարդա այսպես.
իւրաքանչիւր - յուրաքանչյուր
ի պտղոյ - ի պտղո
իւրմէ
- յուրմե
Բառարան
ի պտղոյ իւրմէ - իր պտղից
ճանաչի - ճանաչվում է
Առաջադրանքներ
Նախադասությունն աշխարհաբար դարձրու:
Աշխարհաբար դարձրու նաև սա` Իւրաքանչիւր պտուղ ի ծառէ իւրմէ ճանաչի: Ի՞նչ փոխվեց:
3. Ամենայն ծառ որ ոչ առնիցէ զպտուղ բարի, հատանի եւ ի հուր արկանի:
Բառարան
ամենայն - ամեն, ամեն մի
ոչ առնիցէ - չտա, չի տա, չպիտի տա, չի տալու (այստեղ` չի տալիս)
հատանի - հատվում է, կտրվում է
ի հուր - հուրը, հրի մեջ
արկանի - գցվում է, նետվում է
Հարցեր և առաջադրանքներ
Նախադասությունը գրավոր ազատ, ընդարձակ փոխադրիր:
Այս նախադասությունը ծանոթ ո՞ր ասույթի հետ է մտքով կապվում:
Հետևյալ նախադասությունը փորձիր գրաբար փոխադրել.
Ամեն (մի) ծառ, որ բարի պտուղ է տալիս, չի կտրվում: (տալիս է – գրաբ` տայ)
7-րդ դասարան
,,Արտաշես և Արտավազդ ,, առասպելի ընթերցում գրաբարով:
Գրաբարյան բառերի հետ կապված տրամաբանական լեզվաբանական խնդիրների լուծում:
Նախագծի արդյունքում սովորողները կծանոթանան գրաբարին և կստեղծեն գրաբարյան ընթերցումների աուդիոնյութեր, տեսանյութեր:
Комментариев нет:
Отправить комментарий