Գարնանային արևոտ մի օր, երբ թագավորն իր շքախմբովորսի էր գնում, տեսավ, որ զառամյալ մի ծերունի ընկուզենի է տնկում առվի ափին: Նրա կնճռապատ ճակատը ողոված էր քրտինքի կաթիլներով, որոնք գոհարների պես շողում էին արևի տակ:
Թագավորը սանձահարեց իր նժույգը, ողջունեց ծերունուն ու ասաց.
-Բարի՛ հայրիկ, ի՞նչն է քեզ ղտիպում այդպես չարչարվել ու քրտինք թափել: Չ՞է որ ընկուզենին շատ ուշ է պտուղներ տալիս, և դու դժվար թե նրա պտուղները վայելես:
-Տե՛ր արքա,-ասաց ծերունին,-եթե քո թագավոր հայրը քեզ ժառանգություն չթողներ իր գահը՝ ոսկով ու ակնեղենով, դու ինչպես կարող էիր մի ամբողջ երկիր կառավարել: Հայրենի ծառն ու այգին էլ հողագործի գանձերն են: Մեր պապերը ծառեր են տնկել, որոնց պտուղը մենք վայեում ենք, մենք էլ նույնը պիտի անենք մեր զավակների ու թողների համար:
-Կեցցե՛ս, իմաստո՛ւն ծերուկ,-ասաց թագավորը և դառնալով վեզիրին՝ հրամայեց, որգեղջուկին տասը ոսկի պարգևի:
Ծերունին ոսկիները վերցրեց, շնորհակալություն հայտնեց թագավորին և ապա դառնալով դեպի նոր տնկած ծառը՝ մրմնջաց.
-Գոհ եմ քեզնից, իմ փոքրի՛կ ընկուզենի, թող քո պտուղն անսպառ լինի, կյանքդ՝ երկար:
-Ինձ օրհնելու փոխարեն ծառի՞ն ես օրհնում, ծերո՛ւկ,-ասաց թագավորը:
-Ախր սա ինձ բարիք տվեց ոչ թե հինգ կամ տասը տարի հետո, այլ հենց հիմա,-պատասխանեց ծերունին:
Հեղինակ՝ Սողոմոն Մկրտչյան
Հարցեր
1.Բառարանի օգնությամբ բացատրի'ր հետևյալ բառերը:
Շքախումբ, զառամյալ, կնճռապատ, գոհար, ակնեղեն, օրհնել, պարգևել:
2.Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը, ինչ է սովորեցնում այս պատմությունը:
3.Ակնեղեն բառը բաղկացած է ակ/ն/ արմատից և -եղեն ածանցից: Գրի՛ր նոր բառեր -եղեն ածանցով:
4.Աշխատանքի վերաբերյալ առած-ասացվածքներ գրի՛ր:
5.Փորձիր պատմության համար շարունակություն հրինել:
Հարցերի պատասխանը գրի՛ր կարծիքների բաժնում:
Թագավորը սանձահարեց իր նժույգը, ողջունեց ծերունուն ու ասաց.
-Բարի՛ հայրիկ, ի՞նչն է քեզ ղտիպում այդպես չարչարվել ու քրտինք թափել: Չ՞է որ ընկուզենին շատ ուշ է պտուղներ տալիս, և դու դժվար թե նրա պտուղները վայելես:
-Տե՛ր արքա,-ասաց ծերունին,-եթե քո թագավոր հայրը քեզ ժառանգություն չթողներ իր գահը՝ ոսկով ու ակնեղենով, դու ինչպես կարող էիր մի ամբողջ երկիր կառավարել: Հայրենի ծառն ու այգին էլ հողագործի գանձերն են: Մեր պապերը ծառեր են տնկել, որոնց պտուղը մենք վայեում ենք, մենք էլ նույնը պիտի անենք մեր զավակների ու թողների համար:
-Կեցցե՛ս, իմաստո՛ւն ծերուկ,-ասաց թագավորը և դառնալով վեզիրին՝ հրամայեց, որգեղջուկին տասը ոսկի պարգևի:
Ծերունին ոսկիները վերցրեց, շնորհակալություն հայտնեց թագավորին և ապա դառնալով դեպի նոր տնկած ծառը՝ մրմնջաց.
-Գոհ եմ քեզնից, իմ փոքրի՛կ ընկուզենի, թող քո պտուղն անսպառ լինի, կյանքդ՝ երկար:
-Ինձ օրհնելու փոխարեն ծառի՞ն ես օրհնում, ծերո՛ւկ,-ասաց թագավորը:
-Ախր սա ինձ բարիք տվեց ոչ թե հինգ կամ տասը տարի հետո, այլ հենց հիմա,-պատասխանեց ծերունին:
Հեղինակ՝ Սողոմոն Մկրտչյան
Հարցեր
1.Բառարանի օգնությամբ բացատրի'ր հետևյալ բառերը:
Շքախումբ, զառամյալ, կնճռապատ, գոհար, ակնեղեն, օրհնել, պարգևել:
2.Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը, ինչ է սովորեցնում այս պատմությունը:
3.Ակնեղեն բառը բաղկացած է ակ/ն/ արմատից և -եղեն ածանցից: Գրի՛ր նոր բառեր -եղեն ածանցով:
4.Աշխատանքի վերաբերյալ առած-ասացվածքներ գրի՛ր:
5.Փորձիր պատմության համար շարունակություն հրինել:
Հարցերի պատասխանը գրի՛ր կարծիքների բաժնում:
Արման Ադիբեկյան 4-1 դասարան
ОтветитьУдалить1.Շքախումբ-բարձրաստիճան մարդկանց ուղեկցող խումբ,զառամյալ-ծեր,կնճռապատ-կնճիռներով պատված,գոհար-թանգակին,ակնեղեն-զարդ,օրհնել-բարեմաղթել,պարգևել-շնորհել:
2.Այս պատմության ասելիքն այն է,որ պետք չէ ծառերը վնասել այլ պետք է խնամել:
3.Ամանեղեն,խմորեղեն,բանջարեղեն,մրգեղեն,կոշկեղեն:
5.Հետո թագավորը թագավորություն վերադառնալուց տեսավ,որ մի երեխա ծառ է տնկում ու հարցրեց երեխային: Այդ ինչ ծառ ես տնկում, իսկ երեխան պատասխանեց,որ տանձենի է:Թագավորը շատ ուրախացավ, որ այդպիսի փոքր երեխա ծառ է տնկում:
Բաբայան Մոնիկա 4-1դասարան
ОтветитьУдалить1. Շքախումբ-Բարձրաստիճան մարդկանց ուղեկցող պաշտոնական մարդկանց խումբ:
Զառամյալ-ծեր:
Կնճռապատ-կնճիռներով պատված:
Գոհար-թանկագին քար:
Ակնեղեն-1. Թանկագին քարեր և նրան ցից պատրաստված զարդեր: 2. Թանկագին քարերից պատրաստված:
Օրհնել-Աղոթքով մեկին բարեմաղթություններ ցանկանալ, բարեմաղթել:
Պարգևել-նվիրել:
2. Իմ կարծիքով այս պատմւթյունը սեփական քրտինքով աշխատանքի և դրա տված արդյունքների մասին է:
3. Ոսկեղեն, բանջարեղեն, խմորեղեն, սպիտակեղեն, սպասքեղեն:
4. Ով աշխատի, նա կուտի:
Աշխատանքը սև է, հացը`սպիտակ:
Անբանը հաց ուտելիս առողջ է, աշխատելիս հիվանդ:
Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն:
5. Հետո ծերունին գնաց տուն և բոլորին ասաց.
-Թագավորը ինձ ոսկի է տվել. կարող ենք շատ ծառեր տնկել:
Այսքանից հետո բոլոր-բոլորը ծառ էին տնկում և վայելում իրենց բարիքները:
Լիա Աղաջանան4-1դասարան
ОтветитьУдалить1Շքախումբ-մարդկանց ուղեկցող խումբ
Զառամյալ-ծեր
կնճռապատ-կնճիռներով պատված
Գոհար- թանկագին
Ակնեղեն-զարդ
Օրհնել-բարին մաղթել
Պարգևել-շնորհել
2Այս պատմության ասելիքն այն է; որ ծառերը պետք է միշտ խնամել/այլ ոչ թե վնասել;
3Շորեղեն;երշիկեղեն;սպասքեղեն ;հրուշակեղեն ;
4Ով աշխատի նա կուտի;Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն ; Ես աղա; դու աղա բա մեր աղուն ով աղա
5Հաջորդ օրը ծերունին գնաց այդ գումարով տարբեր տեսակի տնկիներ գնեց;Բերեց ու այգում տնկեց; Անցան տարիներ ծերունին այլևս չկար ;բայց իր տնկած ծառերը մեծացել ու բերք էին տվել;
1.Շքախումբ-պաշպանյալներ,զառամյալ-ծեր, կնճռապատ-թառամած, գոհար-վոսկի, ակնեղեն-վոսկեղեն, օրհնել-ասծու պարքև ստանալ, պարգևել-տալ:
ОтветитьУдалить2.Այս պատմության իմաստն այն է, որ պետք չէ ծառերը կոտռատել, պչացնել, տերևները պոկել այլ պետքե խնամել,ջրել և աճեցնել:
3.Կոշկեղեն, ամանեղեն, շորեղեն, ընդեղեն, բանջարեղեն, չրեղեն, մրգեղեն, ակնեղեն, սպիտակեղեն, խմորեղեն:
4. Ալյուրը մենք մաղեցինք, փախլավան ուրիշները կերան:
Ահը շատ, քան թե մահը:
Աշխատանքը փոխ հաց է,ոնց անես ընենցել կուտես:
5.Ծերունին գնաց այդ ոսկուց լիքը լիքը այգիներ գնեց և դարձավ ծաղիկների
թագավորը:
Ներսիսյան Էլեն 4-2 դասարան
1. Շքախումբ-Բարձրաստիճան անձի ուղեկցող խումբ
ОтветитьУдалитьԶառամյալ-ծեր
Կնճռապատ-կնճիռներ ունեցող
Գոհար-թանկագին
Ակնեղեն-թանկագին քարերից պատրաստված զարդեր
Օրհնել-աղոթքով նվիրագործել
Պարգևել-նվիրել
2. Որ, պետք չէ ծառերը վնացել:
3. Ամանեղեն, բանջարեղեն,մրգեղեն, շորեղեն:
4. Ով աշխատի նա կուտի:
5. Հետո հողագործը մի քանի օր հետո ոսկի ու արծաթ ստացավ ու շատ ուրախացավ:
1. Շքախումբ-Բարձրաստիճան անձի ուղեկցող խումբ
ОтветитьУдалитьԶառամյալ-ծեր
Կնճռապատ-կնճիռներ ունեցող
Գոհար-թանկագին
Ակնեղեն-թանկագին քարերից պատրաստված զարդեր
Օրհնել-աղոթքով նվիրագործել
Պարգևել-նվիրել
2. Որ, պետք չէ ծառերը վնացել:
3. Ամանեղեն, բանջարեղեն,մրգեղեն, շորեղեն:
4. Ով աշխատի նա կուտի:
5. Հետո հողագործը մի քանի օր հետո ոսկի ու արծաթ ստացավ ու շատ ուրախացավ:
Աննա Իսախանյան 4-2 դասարան
1. Շքախումբ - Բարձրաստիճան անձանց և պետության ղեկավարներին, բարձրաստիճան զինվորականներին ևն ուղեկցո ղ զինվորական ջոկատ:
ОтветитьУдалитьԶառամյալ - Հին, հնամենի
Կնճռապատ - կնճիռներ գոյանալ
Գոհար - Թանկագին՝ ազնիվ քար:
Ակնեղեն- Թանկագին քարեր և նրան ցից պատրաստված զարդեր
Օրհնել- Աղոթքով մեկին բարեմաղթությններ ցանկանալ, բարեմաղթել
Պարգևել- պարգև տալ մեկին, շնորհել
2. երբ ինչ –որ բան տալիս ես, չպետք է սպասել շնորհակալությանը
3. խմորեղեն, ոսկեղան, քաղցրեղեն, բանջարեղեն:
4. Լավություն արա, գցիր ջուրը:
5. Թագավորը հրամյում է, որ բոլորը գոն է մի անգամ իրար օգնեն:
Լիլիթ Գրիգորյան, 4-2 դասարան
1.Շքախումբ-մարդկանց ուղոկցող խումբ,զառամյալ-ծերացած,պառաված,կնճռապատ-կնճիռներով պատված,գոհար-թանկարժեք քար,ակնեղեն-թանկարժեք քարեր,օրհնել-բարին մաղթել,պարգևել-նվիրել,ընծայել:
ОтветитьУдалить2.Այս պատմությունից սովորում ենք,որ պետք է համբերատար լինել և սիրել աշխատանք:
3.Ոսկեղեն,թխվածքեղեն,նպարեղեն,սպիտակեղեն,ջրեղեն:
4.Ով աշխատի,նա կուտի,ճտերն աշնանն են հաշվում,աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն:
5.Տարիներ անց,երբ թագավորը նորից անցնում է այդ վայրերով,տեսնում է մի չքնաղ ընկուզենու այգի:Նա հիացած ժպտում է:
Գևորգյան Աստղիկ 4-2 դասարան:
1.Շքախուբ-բարձրաստիճան մարդկանց ուղեկցող պաշտոնական մարդկանց խումբ
ОтветитьУдалитьԶառամյալ-ծեր
Կնճռապատ-կնճիռներով պատված
գոհար-թանկագին քար
ակնեղեն-թանկագին քարերից պատրաստված
օրհնել-բարեմաղթել,լավ խոսք ասել
պարգևել-նվիրել
2.Այս պատմությունը սովորեցնում է ,որ պետք է աշխատասեր լինել և միշտ խնամել ծառերը:
3.Բանջարեղեն,քաղցրեղեն,մրգեղեն,մսեղեն,ջրեղեն,ոսկեղեն,արծաթեղեն:
4.Ով աշխատի նա կուտի:
Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն:
Աշխատողի տունն աղքատություն չի մտնի:
5.Ծերուկը շատ է ուրախանում,երբ տեսնում է ոսկին:Նա վերցնում է ոսկին և գնում է և իր կնոջը ասում է.
-Տես թե քագավորը ինչքան ոսկի նվիրեց իմ աշխատանքի համար:Կինն էլ ասում է.
-Արի մեր ծառերը շատացնենք,որ բերքն էլ շատանա:Նրանք այդպես էլ անում են,ու այդ ոսկով շատ ծառեր են գնում :
Մանե Մանուկյան 4-1 դաս.
1 Շքախումբը նշանակում է -բարձրաստիճան մարդկանց խումբ: Զառամյալ նշանակում է ծեր:Կնճռապատ նշանակում է կնճռոտ:Գոհար նշանակում է թանկառժեք քար: Ակնեղեն նշանակում է զարթեղեն:Օրհնել նշանակում է -բարին մաղթել: պարգևել նշանակում է շնորհել:
ОтветитьУдалить2Այս պատմությունը ինձ սովորեցրեց աշխատասիրություն:
3հրեղեն,ամանեղեն,մսեղեն,բանջարեղեն,ոսկեղեն,սպիտակեղեն:
4Ով աշխատի նա կուտի: Աշխատողին մին ասա,չաշխատողին հազար ու մին:
5Ծերունին ուրախացավ որ թագավորը իրեն նվիրեց վոսկեդրամներ և հաջորդ օրը գնեց շատ ընկուզենիներ
.Մարկ Հովսեպյան 4/2 դասարան
ОтветитьУдалить1Շքախումբ-Բարձրաստիճան անձի ուղեկցող խումբ
Զառամյալ-ծեր
Կնճռապատ-կնճիռներ ունեցող
Գոհար-թանկագին
Ակնեղեն-թանկագին քարերից պատրաստված զարդեր
Օրհնել-աղոթքով նվիրագործել
Պարգևել-նվիրել
2 Այս պատմությունը սովորեցնում է, որ պետք է նաև մտածել ժառանգների մասին:
3 Ամանեղեն, հագուստեղեն
4 Աշխատանքը գեզեցկացնում է մարդուն: Ով աշխատի նա կուտի:
5 Անցան տաիներ, ծերունին չկար, բայց իր ժառանգները վայելում էին ծառի պտուղները և օրհնում մարդուն:
1.
ОтветитьУдалитьՇքախումբ-պետական ծառայողներ, զառամյալ-շատ ծեր, մեծահասակ, կնճռապատ- թոռոմած, գոհար-թանկառժեք քար, ակնեղեն-թանկարժեք զարդեր, օրհնել-աղոթքով բարին ցանկանալ, պարգևել-շնորհել:
2.
Չպետք է մտածել միաին քո մասին
3.
Մրգեղեն, քաղցրեղեն, բանջարեղեն, կոշկեղեն, շորեղեն:
4.
Պետք է շատ աշխատել որպիսզի շատ բաների հասնես կյանքում:
5.
Թագաորը իջնում է իր ձիուց և մի ծառ էլ ինքն է տնկում
Ազատ Կարապետյան 4-2 դասարան
1. Շքախումբ- մարդուն ուղեկցող խումբ, զառամյալ-ծեր,կնճռապատ-կնճիռներով պատված, գոհար-թանկագին, ակնեղեն-թանկագին քարեր, օրհնել-բարեմաղթել, պարգևել-շնորհել,նվիրել։
ОтветитьУдалить2. Այս պատմության իմաստն այն է, որ պետք է բարի ժառանգություն թողնել նրանց համար ովքեր գալու են մեզանից հետո։ Այս պատմությունը սովորեցնում է,որ պետք չէ էգոիստ լինել և պետք է մտածել նաև եկող սերունդների մասին։
3. Ամանեղեն,ակնեղեն,ոսկեղեն,շորեղեն,սպիտակեղեն,կոշկեղեն։
4. Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն։ Ով աշխատի նա կուտի։
5. Թագավորը շարունակեց իր ճանապարհը մտքում մտորելով․ -Իրավ,որ ճիշտ է ասված,ով ինչ ցանի այն կհնձի։Այս ծերունին իր ցանած բարին հնձեց։
Հայկ Ավետիսյան 4-1 Դասարան
ОтветитьУдалить1. Շքախումբ- բարձրաստիճան մարդկանց ուղեկցող խումբ
Զառամյալ- ծեր
Կնճռապատ- կնճիռներով պատված
Գոհար- թանկագին
Ակնեղեն- զարդեղեն
Օրհնել- բարեմաղթություններ ցանկանալ, բարեմաղթել
Պրգևել- շնորհել, նվիրել:
2. Այս պատմության ասելիքը այն է, որ միշտ պետք է ծառերը խնամել, որպեսզի տեսնենք նրա բարիքները:
3.Ոսկեղեն, բանջարեղեն, մրգեղեն,հրուշակեղեն, խմորեղեն, զարդեղեն.
4. Աշխատանքը փոխ հաց է, ոնց անես ընենց էլ կուտես.
Աշխատանքը լեռներ կհավասարեցնի.
Աշխատողը անոթի չի մնա.
5.Ծերունին տասը ոսկիներով գնեց տնկիներ և տնկեց: Շատ տարիներ անցավ և այդ ընկուզենու այգին դարձավ գյուղի ամենա մեծ այգին: Իր ժառանգները վայելում էին բարիքները և օրհնում իրենց պապիկին:
Վահագն հակոբյան 4-1դասարան
ОтветитьУдалить1.Շքախումբ-մեծ խումբ
զառամյալ-շատ ծեր,ալեհեր
կնճռապատ-դեմք կնճիռով պատված
գոհար-թանկարժեք քար
ակնեղեն-թանկարժեք քարերի հավաքածու
օրինել-բարի խոսքեր ասել
պարգևել-նվիրել
2.Այս պատմության ասելիքն այն է, որ չի կարելի ոջնջացնել բնության տված բարիքները այլ կարելի է խնամել այն:
3.Մրգեղեն, բանջարեղեն, ջրեղեն, քաղցրեղեն:
4.Ախն է կերել մատաղը:
5.Ծերունին ուրախացավ, որ կարող է այդ գումարով էլի ծառեր տնկել և օգտակար լինել բնուցյանը:Նա տնկեց մրգատու գրեթե բոլոր ծառատեսակներից և այգին լցրեց մրգատու ծառերով:
Վիրաբ Հարությունյան 4-2դասարան
ОтветитьУдалить1.շքախումբ-թափոր,շքագունդ
զառամյալ-ալևոր,ծեր, ծերունի, պառավ
կնճռապատ-կնճռոտ
գոհար-ալմաստ, ադամանդ, ակն
ակնեղեն-գոհարեղեն, մարգարտեղեն
օրհնել-փառաբանել, փառավորել,գովել
պարգևել-շնորհել, նվիրել,ընծայել
2.Բարությամբ գործելը բերում է իր բարի պտուղները:
3.ձավարեղեն, բրդեղեն, կաթնեղեն, խմորեղեն, զակուսկեղեն, չրեղեն, ջրեղեն,նպարեղեն...
4.Ով ալարի, ոչ դալարի:
Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն:
5.Թագավորը գոհանում է ծերունու պատասխանից: Նրան տանում է իր հետ պալատ և կարգում խորհրդական:
1.Շքախումբ-մարդկանց մի խումբ
ОтветитьУдалитьզառամյալ-ծեր
կնճռապատ-կնճիռներով պատված
գոհար-անգին քար
ակնեղեն-զարդեղեն
օրհնել-բարին մաղթել
պարգևել-նվիրել
2.
Իմ կարծիքով այս պատմության ասելիքն այն է,որ ամեն մարդ պետք է սիրի իր աշխատանքը:
3.
ջրեղեն,մրգեղեն,ձկնեղեն,խմորեղեն:
4.
Ով աշխատի նա կուտի:
Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն:
5.
Թագավորը լսեց ծերուկի պատասխանը և դա թագավորի համար մեծ դաս եղավ:Եվ այդ օրվանից թագավորը շատ բաներ անում էր շատ անգամ ավելի ճիշտ:
Արտյոմ Սարգսյան 4-1
Շքախումբ-մարդկանց մեծ խումբ,զառամյալ-շատ ծեր, կնճռապատ-շատ կնճիռներ ունեցող,գոհար-թանկարժեք քար,ակնեղեն-թանկարժեք քարեր,օրհնել-բարի մաղթանք տալ,պարգեվել-նվիրել,ընծայել
ОтветитьУдалитьՈր պետք է միշտ բարի գործեր անել:
Խմորեղեն,բամբակեղեն,փայտեղեն,մրգեղեն,բանջարեղեն:
Աշխարհքը ծով ա,մենք ծարավ ենք:
Աշխարհքս առ ու տուր ա:
Հողագործը թագավորին բացատրում է իր սխալը, ու թագավորը իր թագը տալիս է հողագործին:
Հարությունյան Տիգրան
4-2 դասարան
Բադալյան Նարեկ
ОтветитьУдалить1. Շքախումբ-ուեկցող խումբ
ОтветитьУдалитьզառամյալ-զառամած, թոռոմած, ծեր
կնճռապատ-կնճիռներով պատված
գոհար-թանկարժեք քար
ակնեղեն-թանկագին քարեր
օրհնել-բարեմաղթել
պարգևել-պարգևատրել, նվիրել:
2.Այս պատմությունը մեզ սովորեցնում է, որ պետք է բարի գործեր կատարել և մտածել քեզանից հետո եկող սերունդների մասին:
3.Խմորեղեն, կոշկեղեն, բանջարեղեն, նպարեղեն, կոնֆետեղեն, մրգեղեն:
4.Աշխատանքը գեղեցկացնում է մարդուն: Ով աշխատի նա կուտի: Աշխարհն աշխատողինն է: Աշխատանքը սև է, հացը`սպիտակ:
5.Երբ թագավորի և ծերունու խոսակցությունը վերջացավ, թագավորը իր վեզիրին հրամայեց, որ նա 150 լիտր ջուր բերի: Վեզիրը վերցրեց մի քանի հմուտ զինվորների և գնաց ջրի ետևից: Հետո մի զինվոր եկավ և թագավորին ասաց, որ այդքան շատ ջուր չունեն՝ մնացել է ընդամենը 90 լիտր: Թագավորը հրամայում է, որ 90 լիտր բերեն: Վեզիրը զինվորների հետ բերում է ջուրը: Թագավորը մի քանի զինվոր է տրամադրում ծերունուն, որպեսզի օգնեն և ջուրը տանեն ծերունու տուն, որ նա ամեն օր կարողանա ջրել այդ ծառը:
Արամ Բարսեղյան 4-1 դասարան
1.
ОтветитьУдалитьշքախումբ - ծառաների, ուղկցողների խումբ
զառամյալ- ծեր մարդ
կնճռապատ- շատ կնճիռներ ունեցող
գոհար- մարդու անուն և քարի անուն
ակնեղեն- թանկարժեք քարերի հավաքածու
օրհնել- բարի, հմայիչ խոսքեր ասել, շնորհակալություն հայտնել
պարգևել- տալ, նվիրել
2.
Այս պատմությունը ինձ սովորեցրեց, որ եթե ազնվորեն աշխատես, քեզ կվարձատրեն:
3.
ձկնեղեն, ոսկեղեն, օձեղեն, մրգեղեն, բանջարեղեն, արծաթեղեն, հողեղեն, կտորեղեն, կոշկեղեն,
4.
Ով աշխատի, նա կուտի:
Աշխատանքը գայլ չի, անտառ չի փախչի:
Այսօրվա գործդ վաղվան մի թող:
Գործանողին օգուտ կգա, գործ չանող օգուտ չի գա: (սա ես հորինեցի)
5.
Թագավորը գնաց տուն և տեսավ լի՜քը ընկույզ: Երբ այդ ընկույզը վերջանում է, թագավորը նորից է գնում հավաքելու: Ճանապարհին տեսնում է ծերուկին: Ասում է.
-Գիտես, երբ ես գնացի տուն, տեսա լի՜քը ընկույզ: Զարմացա, որ այդքան շուտ պըրծավ: Հիմա նորից գնում եմ ընկույզ տանեմ, որ ձմռան համար մուրբա սարքեմ:
-Ես էլ ուզում էի կոմպոտ սարքել, բայց փակելու բան չունեմ: Ման եմ գալիս, տեսնեմ ինչ կա չկա, մի քիչ հավաքեմ, տանեմ տուն:
-ԴԵ լավ դու գնա քո գործին, ես՝ իմ գործին:
Օֆ
ОтветитьУдалить