понедельник, 18 мая 2020 г.

Մայիսի 18- 22- ի նախագծեր

1. Ընթերցել, դուր եկած հատվածները ձայնագրել, տեսագրել, տեղադրել բլոգում:



2. Դիտել, նշումներ անել, կարծիք հայտնել:


4. Տրված կետերի միջոցով ամփոփել, ներկայացնել  ձեռքբերումները, դժվարությունները, հաջողությունները հայոց լեզու և գրականություն առարկաներից: (Կետերը չեք գրում, հետո պատասխանը, հարցերի օգնությամբ տեքստ, պատում եք գրում):

  • Նախագծային աշխատանքների վերաբերյալ քո կարծիքը: 
  • Ամենասիրելի նախագիծը:
  • Քո կարծիքով ամենահաջողված նախագիծը: 
  • Քո առաջարկած և իրականացրած նախագծերի մասին: 
  • Առցանց ուսուցման լավ և վատ կողմերը: 
  • Գրի՛ր տարվա ընթացքում հայոց լեզվից, գրականությունից քո ձեռքբերումների, հաջողությունների մասին, ի՞նչ է սկսել քեզ մոտ լավ ստացվել, ի՞նչի վրա կցանկանայիր ավելի աշխատել: 
  • Ի՞նչ դժվարություններ ես ունեցել, կարողացե՞լ ես հաղթահարել, ի՞նչ պետք է անես հաղթահարելու համար, ի՞նչ օգնության կարիք ունես: 
  • Կարդացե՞լ ես ինքնուրույն գրքեր, ո՞վ է օգնել ընտրել գրքերը, ի՞նչ կարծքի ես ընթերցածդ գրքերի մասին...
  • Դասերն ավելի հետաքրքիր դարձնելու ի՞նչ առաջարկներ ունես, ի՞նչ և ինչպե՞ս կցանկանայիր անցնել: 
  • Գրի՛ր նաև ծնողներիդ կարծիքը և առաջարկները: 
  • Պատումը տեղադրել բլոգում, նախագծեր կամ նյութեր նշելիս՝ դնել հղումներ: 

Աշխատանքները տեղադրել բլոգում և ուղարկել tatev.abrahamyan@mskh.am էլ. հասցեին: 


Տեսադասեր 
7-4 դասարան 
Հայոց լեզու. երեքշաբթի ՝13:00-14:00:
Գրականություն. չորեքշաբթի ՝11:30-12:30:

8-5 դասարան 
Հայոց լեզու. երեքշաբթի՝14;30-15:30: 
Գրականություն. չորեքշաբթի՝ 13:00-14:00:

8-6 դասարան 
Հայոց լեզու. երեքշաբթի՝ 13:00-14:00
Գրականություն . չորեքշաբթի՝ 14:30-15:30: 



Комментариев нет:

Отправка комментария