воскресенье, 6 июня 2021 г.

Բլոգների ստուգատես


Ավագ դպրոց, սովորողների բլոգների գրականության բաժնի ուսումնասիրություն, 9.6 դասարան


,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 

Սովորողի բլոգում առկա են՝

Սովորողն իրականացրել է դասավանդողի ուսումնական նախագծերը, արված աշխատանքները հղումներով խնամքով հավաքված են հաշվետվության մեջ: 

  • ,,Գրականություն,, բաժինը թերի է, նյութեր կան բլոգում հրապարակված, բայց բաժնում ընդամենը երկու նյութ է ցույց տալիս: 
  • Բլոգում առկա են ընթերցումներ, մի քանի նախադասությամբ բանաստեղծությունների վերլուծություններ, պատմվածքների վերլուծություններ, թարգմանություն, ձայնագրություն: 
  • Հաշվետվություն գրականությունից:
  • Իրականացրել է դասավանդողի առաջադրանքների փաթեթի հիմնական մասը:
  • Սովորողի բլոգում առկա է ,,Գրականություն,, բաժինը: 
  • Դասավանդողի առաջարկած նախագծերը կատարված են մասնակի, հիմնականում համացանցից վերցրած կամ ուսուցչի կողմից ընթերցանության համար հանձնարարված տեքստեր են, որոնց վերջում մեկ նախադասությամբ կարճ մեկնաբանություն է: 
  • Սովորողի բլոգում առկա է ,,Գրականություն,, բաժինը: 
  • Սովորողն իր նախաձեռնությամբ իրականացնում է անհատական նախագիծ՝ թարգմանություններ, որոնք ներկայացված են առանձին բաժնով
  • Գրականությունից իրականացրած բոլոր նախագծերը խնամքով հավաքել և ներկայացրել է հաշվետվության տեսքով
  • Դասավանդողի առաջարկած ուսումնական նախագծերն իրականացրել է լիարժեք: 
  • Սովորողի բլոգում առկա է ,,Գրականություն,, բաժինը: 
  • Դասավանդողի առաջարկած նախագծերը ամբողջությամբ կատարված են: 
  • Բլոգում տեսանելի են վերլուծություններ, պատումներ, ընթերցանության նյութեր, մեդիաընթերցումներ, մեծ թվով թարգմանություններ: 
  • Սովորողն աշխատանքները կատարել է խնամքով: 
  • Սովորողի բլոգում առկա է ,,Գրականություն,, բաժինը: 
  • Իրականացրած նախագծերի մասին գրել է հաշվետվության մեջ
  • Բաժնում տեսանելի են վերլուծություններ, պատումներ, թարգմանություններ: 
  • Դասավանդողի առաջարկած նախագծերը հիմնականում կատարված են:
7. Հակոբ Գևորգյան  
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
  • Կատարել է միայն դասավանդողի առաջարկած նախագծերի փաթեթի մի մասը, իր նախաձեռնությամբ նախագծեր չունի:
  • Բլոգում տեսանելի են վերլուծություններ, անդրադարձ նախագծերի ընթացքում ընթերցած գրականությանը: 
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բոլոգում: 
  • Բլոգում առկա են ստեղծագործական աշխատանքներ, վերլուծություններ, մեդիաընթերցումներ, պատումներ:
  • Դասավանդողի առաջարկած նախագածերի փաթեթը հիմնականում արված է: 
  • Իր նախաձեռնությամբ նախագծերի արդյունքներ տեսանելի չեն բլոգում: 
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում. բաժնում տեսանելի է միայն երկու նյութ, աշխատանքների մի մասը հրապարակված են բլոգում, սակայն բաժինը նշված չէ:
  • Հրապարակված աշխատանքները հիմնականում տեղեկատվական բնույթի են:
  • Բլոգում առկա են ճամփորդական պատումներ: 
  • Վերլուծություններ, մեդիաընթերցումներ չի կատարել:
  • Իրականացրել է թարգմանչական աշխատանք: 
  • Առաջադրանքները, նախագծերը ամբողջական չեն, ընդհանուր լցված են բլոգում, խնամքով չեն կատարված: 
  • Սովորողը դասերին մասնակցել է հեռավար կարգով:
  • Բլոգում առկա է ,,Հեռավար հայոց լեզու-գրականություն,, բաժինը: 
  • Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ՝ հետաքրքիր մեկնաբանություններով:
  • Կատարել է միայն դասավանդողի առաջարկած նախագծերի փաթեթը:
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 
  • Իր կատարած աշխատանքը ամփոփել և ներկայացրել է հաշվետվության տեսքով
  • Բլոգում առկա են վերլուծություններ: 
  • Իրականացրել է դասավանդողի առաջարկած նախագծերի մի մասը: 
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 
  • Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ, մեդիաընթերցումների շարք: 
  • Սովորողն իրականացրել է միայն դասավանդողի ուսումնական նախագծերը: 
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: Առանձնացրել է նաև ,,Գրաբար,, բաժին:
  • Գրականությունից իր աշխատանքը խնամքով հավաքել և ամփոփել է հաշվետվության տեսքով
  • Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ, մեդիաընթերցումներ:
  • Իրականացրել է թարգմանչական նախագիծ. թարգմանությունները ներկայացված են ,,Թարգմանություն,, բաժնում: 
  • Սովորողը նախագծերն իրականացրել է ամբողջական և խնամքով: 
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 
  • Սովորողն իր աշխատանքը ամփոփել է հաշվետվությամբ
  • Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ, մեդիաընթերցումներ, թարգմանություններ:
  • Իրականացրել է դասավանդողի ուսումնական նախագծերը: 
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 
  • Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ:
  • Սովորողը կատարել է դասավանդողի ուսումնական նախագծերի մի մասը: 
  • Սովորողի բլոգում վերջին նյութը հրապարակված է 2020 թվականի փետրվարին՝ նախորդ ուսումնական տարվա ընթացքում: 
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 
  • ,,Թարգմանություններ,, բաժնում հրապարակված են սովորողի կատարած թարգմանությունները: 
  • Սովորողի բլոգում առկա են պատումներ, վերլուծություններ, թարգմանություններ:
  • Սովորողը կատարել է դասավանդողի ուսումնական նախագծերը: 

  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 
  • Իր աշխատանքը ամփոփել է հաշվետվությամբ
  • Սովորողի բլոգում առկա են պատումներ, վերլուծություններ, թարգմանություններ, մեդիաընթերցումներ: 
  • Դասավանդողի ուսումնական նախագծերն իրականացրել է ամբողջությամբ և խնամքով: 
  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: 
  • Իր աշխատանքը ամփոփել է հաշվետվությամբ
  • Սովորողի բլոգում հրապարակված են վերլուծություններ, ստեղծագործական աշխատանքներ, մեդիաընթերցումներ, պատումներ:
  • Դասավանդողի առաջարկած նախագծերն մասամբ արված են: 

  • ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
  • Սովորողն իր աշխատանքը ամփոփել է հաշվետվությամբ
  • Սովորողի բլոգում հրապարակված են պատումներ, կարճ վերլուծական աշխատանքներ:
  • ,,Թարգմանություններ,, բաժնում հրապարակված են սովորողի կատարած թարգմանությունները:
  • Դասավանդողի առաջարկած նախագծերն իրականացրել է մասամբ: 






Комментариев нет:

Отправить комментарий