Ավագ դպրոց, սովորողների բլոգների գրականության բաժնի ուսումնասիրություն, 9.6 դասարան
,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
Սովորողի բլոգում առկա են՝
- Հաշվետվություն գրականությունից
- Վերլուծություններ
- Թարգմանություններ
- Պատումներ
- Մեդիաընթերցումներ
- Դասավանդողի ուսումնական առաջադրանքների փաթեթը:
- ,,Գրականություն,, բաժինը թերի է, նյութեր կան բլոգում հրապարակված, բայց բաժնում ընդամենը երկու նյութ է ցույց տալիս:
- Բլոգում առկա են ընթերցումներ, մի քանի նախադասությամբ բանաստեղծությունների վերլուծություններ, պատմվածքների վերլուծություններ, թարգմանություն, ձայնագրություն:
- Հաշվետվություն գրականությունից:
- Իրականացրել է դասավանդողի առաջադրանքների փաթեթի հիմնական մասը:
- Սովորողի բլոգում առկա է ,,Գրականություն,, բաժինը:
- Դասավանդողի առաջարկած նախագծերը կատարված են մասնակի, հիմնականում համացանցից վերցրած կամ ուսուցչի կողմից ընթերցանության համար հանձնարարված տեքստեր են, որոնց վերջում մեկ նախադասությամբ կարճ մեկնաբանություն է:
- Սովորողի բլոգում առկա է ,,Գրականություն,, բաժինը:
- Սովորողն իր նախաձեռնությամբ իրականացնում է անհատական նախագիծ՝ թարգմանություններ, որոնք ներկայացված են առանձին բաժնով:
- Գրականությունից իրականացրած բոլոր նախագծերը խնամքով հավաքել և ներկայացրել է հաշվետվության տեսքով:
- Դասավանդողի առաջարկած ուսումնական նախագծերն իրականացրել է լիարժեք:
5. Զառա Բաբայան
- Սովորողի բլոգում առկա է ,,Գրականություն,, բաժինը:
- Դասավանդողի առաջարկած նախագծերը ամբողջությամբ կատարված են:
- Բլոգում տեսանելի են վերլուծություններ, պատումներ, ընթերցանության նյութեր, մեդիաընթերցումներ, մեծ թվով թարգմանություններ:
- Սովորողն աշխատանքները կատարել է խնամքով:
- Սովորողի բլոգում առկա է ,,Գրականություն,, բաժինը:
- Իրականացրած նախագծերի մասին գրել է հաշվետվության մեջ:
- Բաժնում տեսանելի են վերլուծություններ, պատումներ, թարգմանություններ:
- Դասավանդողի առաջարկած նախագծերը հիմնականում կատարված են:
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Կատարել է միայն դասավանդողի առաջարկած նախագծերի փաթեթի մի մասը, իր նախաձեռնությամբ նախագծեր չունի:
- Բլոգում տեսանելի են վերլուծություններ, անդրադարձ նախագծերի ընթացքում ընթերցած գրականությանը:
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բոլոգում:
- Բլոգում առկա են ստեղծագործական աշխատանքներ, վերլուծություններ, մեդիաընթերցումներ, պատումներ:
- Դասավանդողի առաջարկած նախագածերի փաթեթը հիմնականում արված է:
- Իր նախաձեռնությամբ նախագծերի արդյունքներ տեսանելի չեն բլոգում:
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Սովորողը գրականությունից իր գործունեությունը ամփոփել է հաշվետվությամբ՝ առանձնացնելով իր իրականացրած նախագծերը:
- Իրականացրել է դասավանդողի առաջարկած նախագծերի հիմնական մասը:
- Բլոգում առկա են պատումներ, վերլուծություններ: Կատարել է նաև լրացուցիչ թարգմանչական աշխատանք:
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում. բաժնում տեսանելի է միայն երկու նյութ, աշխատանքների մի մասը հրապարակված են բլոգում, սակայն բաժինը նշված չէ:
- Հրապարակված աշխատանքները հիմնականում տեղեկատվական բնույթի են:
- Բլոգում առկա են ճամփորդական պատումներ:
- Վերլուծություններ, մեդիաընթերցումներ չի կատարել:
- Իրականացրել է թարգմանչական աշխատանք:
- Առաջադրանքները, նախագծերը ամբողջական չեն, ընդհանուր լցված են բլոգում, խնամքով չեն կատարված:
11. Հայկ Խաչատրյան
- Սովորողը դասերին մասնակցել է հեռավար կարգով:
- Բլոգում առկա է ,,Հեռավար հայոց լեզու-գրականություն,, բաժինը:
- Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ՝ հետաքրքիր մեկնաբանություններով:
- Կատարել է միայն դասավանդողի առաջարկած նախագծերի փաթեթը:
12. Արեգ Հակոբյան
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Իր կատարած աշխատանքը ամփոփել և ներկայացրել է հաշվետվության տեսքով:
- Բլոգում առկա են վերլուծություններ:
- Իրականացրել է դասավանդողի առաջարկած նախագծերի մի մասը:
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ, մեդիաընթերցումների շարք:
- Սովորողն իրականացրել է միայն դասավանդողի ուսումնական նախագծերը:
14. Սերգեյ Մանուկյան
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում: Առանձնացրել է նաև ,,Գրաբար,, բաժին:
- Գրականությունից իր աշխատանքը խնամքով հավաքել և ամփոփել է հաշվետվության տեսքով:
- Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ, մեդիաընթերցումներ:
- Իրականացրել է թարգմանչական նախագիծ. թարգմանությունները ներկայացված են ,,Թարգմանություն,, բաժնում:
- Սովորողը նախագծերն իրականացրել է ամբողջական և խնամքով:
15. Արսեն Մելքումյան
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Սովորողն իր աշխատանքը ամփոփել է հաշվետվությամբ:
- Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ, մեդիաընթերցումներ, թարգմանություններ:
- Իրականացրել է դասավանդողի ուսումնական նախագծերը:
16. Դավիթ Մկրտչյան
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Բլոգում առկա են վերլուծություններ, պատումներ:
- Սովորողը կատարել է դասավանդողի ուսումնական նախագծերի մի մասը:
17. Յուրիկ Պետրոսյան
- Սովորողի բլոգում վերջին նյութը հրապարակված է 2020 թվականի փետրվարին՝ նախորդ ուսումնական տարվա ընթացքում:
18. Սաթինե Սաֆարյան
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- ,,Թարգմանություններ,, բաժնում հրապարակված են սովորողի կատարած թարգմանությունները:
- Սովորողի բլոգում առկա են պատումներ, վերլուծություններ, թարգմանություններ:
- Սովորողը կատարել է դասավանդողի ուսումնական նախագծերը:
19. Էրիկ Սմբատյան
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Իր աշխատանքը ամփոփել է հաշվետվությամբ:
- Սովորողի բլոգում առկա են պատումներ, վերլուծություններ, թարգմանություններ, մեդիաընթերցումներ:
- Դասավանդողի ուսումնական նախագծերն իրականացրել է ամբողջությամբ և խնամքով:
20. Մարիամ Սմբատյան
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Իր աշխատանքը ամփոփել է հաշվետվությամբ:
- Սովորողի բլոգում հրապարակված են վերլուծություններ, ստեղծագործական աշխատանքներ, մեդիաընթերցումներ, պատումներ:
- Դասավանդողի առաջարկած նախագծերն մասամբ արված են:
21. Մուշեղ Տաշչյան
- ,,Գրականություն,, բաժինը սովորողի բլոգում:
- Սովորողն իր աշխատանքը ամփոփել է հաշվետվությամբ:
- Սովորողի բլոգում հրապարակված են պատումներ, կարճ վերլուծական աշխատանքներ:
- ,,Թարգմանություններ,, բաժնում հրապարակված են սովորողի կատարած թարգմանությունները:
- Դասավանդողի առաջարկած նախագծերն իրականացրել է մասամբ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий