четверг, 24 июня 2021 г.

Մեր ամսագրերը. ամփոփում


1. Պատուհան- թարգմանչական ամսագիր
  • Սկսել ենք վերաթողարկել 2020-ի նոյեմբերից: Յուրաքանչյուր ամիս 10-15 թարգմանություն:  Ընդհանուր՝ 93 թարգմանական աշխատանք:
Գործող բաժիններ
  • Թարգմանական հմտությունների զարգացման հնարավորություն, օտար լեզվին ավելի լավ տիրապետելու հնարավորություն: 
  • Սեփական հնարավորությունները ներկայացնելու, դրսևորելու, ներկայանալու տարբերակ:
  • Նյութերի ընտրություն և՛ դասավանդողի կողմից, և՛ սովորողների կողմից՝ սեփական հետաքրքրություններից ելնելով: 
  • Թարգմանությունները ռուսերեն և անգլերեն լեզուներից են արվում: 
  • Աշխատանքներին մասնակցում են գրեթե բոլոր սովորողները:
  • Աշխատանքները հավաքվում են նաև սովորողների ընդհանուր նախագծային փաթեթներից:
Ամառային աշխատանք
  • Բլոգի դիզայնի փոփոխություն, ավելի հարմար տարբերակի ընտրություն
  • Ամառային ամիսների ՝ հուլիս-օգոստոս թարգմանական համարների հրապարակում: 
  • Ամսագրի թարգմանությունները, որպես ընթերցանության նյութ, առաջարկում սովորողներին, նաև տարածում: 
Զարգացում 
  • Նոր բաժինների բացում:
  • Բլոգի դիզայնի վրա աշխատանք:
  • Խմբագրական հիմնական խմբի հավաքագրում: Բլոգի աշխատանքների կազմակերպում միայն խմբագրական կազմի սովորողների հետ:
  • Ճամփորդությունների ժամանակ ամսագրի ներկայացում, այլ դպրոցների սովորող-գործընկերների ընդգրկում: 
  • Մեծ ծավալ ունեցող ստեղծագործությունների թարգմանություն: 
  • Սովորողների առաջարկների գրանցում: 
  • Ուսումնական տարվա ընթացքում ամսագրի զարգացմանն ու տարածմանն ուղղված ստեղծագործական հավաքի կազմակերպում: 
  • Ստեղածագործական արտագնա հավաքներ: 


2. Մարգարիտ- ստեղծագործական ամսագիր
  • Սկսել ենք վերաթողարկել 2020-ի դեկտեմբերից: 
  • Հրապարակվել  է 47 ստեղծագործական աշխատանք:
Բաժիններ
  • Սովորողին ներկայանալու, ինքնարտահայտվելու հնարավորություն տալ: 
  • Ոգևորել սովորողին և մղել ստեղծագործելուն: 
  • Ամսագրի նյութերը հավաքվում են սովորողների ընդհանուր նախագծային աշխատանքներից: 
  • Մի խումբ սովորողներ սիրում են ստեղծագործել, ստեղծագործում են նաև հատուկ ամսագրի համար: 
Ամսագիրն ամռան ընթացքում
  • Ամառային ամիսների ՝ հուլիս-օգոստոս ստեղծագործական համարների հրապարակում: 
  • Ամսագրի ստեղծագործական աշխատանքները, որպես ընթերցանության նյութ, առաջարկում սովորողներին, նաև տարածում:
Զարգացում 
  • Նոր բաժինների բացում:
  • Բլոգի դիզայնի վրա աշխատանք:
  • Խմբագրական հիմնական խմբի հավաքագրում: Ամսագրի աշխատանքների կազմակերպում միայն խմբագրական կազմի սովորողների հետ, ովքեր էլ ընդգրկում են այլ սովորողների:
  • Ճամփորդությունների ժամանակ ամսագրի ներկայացում, այլ դպրոցների սովորող-գործընկերների ընդգրկում: 
  • Սովորողների առաջարկների գրանցում: 
  • Ուսումնական տարվա ընթացքում ամսագրի զարգացմանն ու տարածմանն ուղղված ստեղծագործական հավաքի կազմակերպում: 
  • Ստեղածագործական արտագնա հավաքներ: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий