Ոչինչ տեղում կանգնած չի մնում. առավել ևս գրականությունը զարգացում է ապրում մեծ թափով: Այսօրվա տեխնոլոգիական զարգացումները թույլ են տալիս աշխարհի մի ծայրից մյուս ծայրում ապրող, ստեղծագործող ժամանակակից գրողների ստեղծագործություններին ծանոթանալ , ընթերցել հեռավորության վրա, դառնալ հայտնի բլոգերների հետևորդ, նամակագրական կապ ունենալ, հետևել ֆյսբուքյան, ինստագրամյան էջերին: Այլևս պարտադիր չէ սպասել սիրելի ստեղծագործողիդ գիրքը թարգմանվի կամ տպագրվի Հայաստանում:
Ո՞վքեր են ժամանակակից գրողները, ի՞նչ ստեղծագործություններ են գրում, ովքեր են առավել հայտնի և ինչո՞ւ: Այս հարցերին պատասխանելու նպատակով՝ սովորողների հետ սկսեցինք որոնումներ համացանցում տարբեր վերնագրերով, բանալի բառերով, ռուսերեն, անգլերեն լեզուներով:
Սովորողների հետազոտական, թարգմանական աշխատանքների արդյունքները.
- Ջերոմինո Ստիլտոն - Գրիգորի Դանիելյանի թարգմանությունը
- Նատալյա Եվդոկիմովա - թարգմանությունը՝ Մանե Հավսեփյանի
- Էդուրադ Նիկոլաևիչ Ուսպենսկի - թարգմանությունը՝ Մարիամ Գևորգյանի
- Ուիթնի Նորման - թարգմանությունը՝ Քնարիկ Ադամյանի
- Ջոն Վերդոն - թարգմանությունը՝ Դավիթ Խուդոյանի
- Սերգեյ Սեդով - հեքիաթագիր, հեքիաթասաց. թարգմանությունը ՝ Հրաչյա Աղեկյանի
- Քրիստիան Ռոբինսոն - Վահե Ղալեչյանի թարգմանությունը
- Էրիկ Քարլ - մանկագիր . Կորյուն Գաբոյանի աշխատանքը
- Քեյթ Դի Կամիլյո - թարգմանությունը՝ Մարի Հայրապետյանի
- Մարիա բերշադսկայա- Մոնիկա Պողոսյանի աշխատանքը, թարգմանությունը
- Մոլլի Անտոպոլ - թարգմանությունը՝ Մանե Պապիկյանի
- Խալեդ Հոսեյնի - Յանա Սուքիասյանի աշխատանքը և թարգմանությունը
Նախագիծն իրականացրել ենք 7-րդ դասարանի սովորողների հետ: Սկզբնական փուլում ուղղակի ուսումնասիրություններ են, հեղինակների առանձնացում, ընթերցում, առաջին բացահայտումներ: Հաջորդ փուլով նախատեսում ենք ընտրված հեղինակներից կոնկրետ աշխատանքների թարգմանություն, էլեկտրոնային փաթեթների ստեղծում, քննարկումներ:
Չնայած թեմայի սկզբանական շեշտադրումը մանկական գրականությունն էր, բայց սովորողներին ավելի գրավում են ֆենթզի և դետեկտիվ ժանրերը: Նախագիծը բազամճյուղ զարգացում է ենթադրում ՝ և՛ ըստ գրական ուղղությունների, և՛ ըստ ստեղծագործությունների տեսակների, և՛ ըստ սովորողների նախասիրությունների, և ըստ հավեսի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий