понедельник, 25 августа 2014 г.

Ծրագիր, նախագծեր /4-5-րդ դասարաններ

Սեպտեմբերի 1-5
4-5-րդ դասարաններ
,,Ուսումնական ամառ,, նախագիծ
Իմ կարդացած գրքերը, կազմել ցանկ
Ամռան ամենահետաքրքիր գիրքը
Ամենալավ գրքի ամենահետաքրքիր հերոսը /բնութագրել, նկարագրել, ներկայացնել հերոսի գործողությունների միջավայրը/
Գրքի գովազդ
Իմ ճամփորդությունները, կազմել քարտեզ
Ամենալավ ճամփորդությունը /պատմել, նկարել, ձայնագրություն, ֆիլմ, ֆոտոշար, այլ/:
Ի՞նչ  սովորեցի ճամփորդությունների ընթացքում:



Սեպտեմբերի 8-12
Վիլյամ Սարոյան
4-րդ դասարան
Հարցեր
1. Բնութագրի՛ր առյուծին և կրիային
2. Ո՞րն է առակի իմաստը:
3. Ի՞նչ է առակը
4. Համացանցից գտիր այլ առակներ, կարդա և պատմիր ընկերներիդ կամ բլոգումդ:
5. Ինքդ առակ հորինի՛ր
6. Առյուծն ինչո՞ւ վիրավորվեց կրիայի խոսքերից, իրականում այդ խոսքերը վիրավորական էին, թե՞ ոչ:
7. Ի՞նչ գիտես առյուծների մասին, տեղեկություններ փնտրի՛ր համացանցից:
8. Նայի՛ր այս ֆիլմը, կարծիք հայտնիր, նման ֆիլմ ինքդ պատրաստիր:

,,Առաջին օրը դպրոցում,,
Հարցեր
  1. Ո՞րհատվածն է քեզ դուր եկել, ինչո՞ւ:
  2. Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը դպրոցի մասին:
  3. Թվարկիր հերոսներին, բնութագրի՛ր:
  4. Ջիմի անունից օրագիր գրիր և օրագրում պատմիր Ջիմի դպրոցական կյանքի մասին:
  5. Պատմի՛ր քո՝ դպրոց գնալու առաջին օրվա մասին:
  6. Ինչպիսին է քո դպրոցը, համեմատիր այն Ջիմի դպրոցի հետ:
  7. Միսս Բիննին համեմատիր քո ուսուցչի հետ:
,,Ծիրանի ծառ,,
  1. Ի՞նչ ես կարծում, տղաների արածը գողությո՞ւն էր:
  2. Թվարկիր հերոսներին, բնութագրիր՝ տեքստից համապատասխան տողեր գտնելով:
  3. Քո կարծիքով ինչպես են բարեկամանում:
  4. Ի՞նչ սովորեցիր այս ստեղծագործությունից:
  5. Պատմիր թաղի տղաների մասին:
  6. Նոր վերնագիր մտածի՛ր:

5-րդ դասարան

,,Յուլիսիս,,
  1. Բնութագրի՛ր Յուլիսիսին:
  2. Ինչպիսին էր աշխարհը Յուլիսիսի համար:
  3. Ինչո՞ւ նեգրը պատասխանեց Յուլիսիսի ողջույնին:
  4. Ստեղծագործության մեջ ինչ է ասում Մաքոլիների մասին, ինչպիսին էին Մաքոլիները:
,,Հոմեր,,
  1. Պատմիր Հոմեր Մաքոլիի մասին:
  2. Ի՞նչ նմանություն ես տեսնում երկու եղբայրների մեջ:
  3. Ուր ուզում ես գնա, տնից լավ տեղ չկա: Այս նախադասության մասին գրիր քո կարծիքը:
Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը
  1. Մուրադի արածը գողությո՞ւն էր:
  2. Բնութագրիր և նկարագրի՛ր հերոսներին:
  3. Պատմի՛ր Խոսրով քեռու մասին, ինչպիսի մարդ էր նա:
  4. Ստեղծագործության մեջ ինչ է ասում Ղարօղլանյաննների մասին:
  5. Ստեղծագործության որ հատվածներն են ծիծաղելի:
  6. Քո  կարծիքով ձին ում մոտ կնախընտրեր մնալ:
  7. Պատմությունը պատմիր ձիու անունից:
  8. Պատմիր քո սիրելի կենդանու մասին:
,,Ճառ մարդկային քթի մասին,,

  1. Ինչո՞ւ է այսպես վերնագրված, նոր վերնագիր մտածիր:
  2. Դարձվածքներ հորինիր քթի մասին:
  3. Նման մի ճառ գրիր մարմնի այլ անդամի մասին:
  4. Բնութագրիր Հոներին:
  5. Բնութագրիր միսս Հիքսին:

Թակարդը, Աստված իմ թակարդը
  1. Կարդա և համառոտ պատմի՛ր:
  2. Բնութագրիր հերոսներին:
  3. Ինչպես վերաբերվեց Մեծ Քրիսը Յուլիսիս թակարդն ընկնելուն:
  4. Պատմությունը պատմիր Յուլիսիսի անունից:

Որտեղ ես ծնվել եմ, այնտեղ մարդիկ բարեկիրթ են
  1. Բնութագրիր և նկարագրիր տղային:
  2. Ի՞նչ վերաբերմունք ունես տղայի՝ Մոնթրեյ գնալուն:
  3. Մեղադրի՛ր միստր Ուայլին:
  4. Ինչո՞ւ տղան զիջեց  աշխատանքը, արդյոք ճիշտ վարվեց:
  5. Ի՞նչ է նշանակում բարկիրթ, ինչպիսի մարդկանց ենք բարեկիրթ համարում:
  6. Որտեղ ես ծնվել եմ, այնտեղ մարդիկ ...... / ինչպիսին են, պատմիր քո բնակավայրի մարդկանց մասին/:
Լրացուցիչ /տնային/ աշխատանք
Կարդա այս ստեղծագործությունները, պատասխանիր հարցերին


Համացանցից փնտրիր հետաքրքիր պատմություններ Սարոյանի մասին: Ընտրիր որևէ մեկը, ձայնագրիր քեզ և ֆիլմ պատրաստիր:

5-րդ դասարան
 Կարդա ,,Ավելի լավ աշխարհ, ավելի լավ մարդիկ,,​ հատվածը և պատասխանի՛ր հարցերին:
Ա. Հոմերն ինչո՞ւ էր ուզում հաղթել մրցույթում: 
Բ. Քո կարծիքով որն է այս հատվածի ամենակարևոր նախադասությունը, ինչո՞ւ:
Գ. Ի՞նչ է ասում Հոմերն ինքն իր մասին: 
Դ. — Երբեմն մտածում եմ,— շարունակեց նա,— որ աշխարհում ամեն ինչ ուրիշ ձևով պետք է լինի, աշխարհը պետք է ավելի լավը լինի, մարդիկ պետք է ավելի լավը լինեն և աշխարհի գործերը չպետք է այնպես ընթանան, ինչպես ընթանում են։ Կարդա այս նախադասությունը և հինգ նախադասությամբ գրիր, թե ինչ էր ուզում ասել Հոմերը:
Ե. Այս հատվածը կարդալուց հետո, ինչպես կբնութագրես Հոմերին: 


Սեպտեմբերի 15-25
Ավետիք Իսահակյան
4-րդ դասարան
Նուկիմ քաղաքի խելոքները

Հարցեր

  1. Նուկիմցի ճամփորդներին անուններ տուր:
  2. Շարունակիր հեքիաթը
  3. Բնութագրիր թագավորին:
  4. Պատմիր նուկիմցիների մասին, ինչպիսի մարդիկ էին:
  5. Համամիտ ես վերնագրիր հետ, նոր վերնագիր հորինիր:

  1. Դուրս գրիր անծանոթ բառերը և բացատրիր էլ. բառարանի օգնությամբ:
  2. Նկարագրիր այն միջավայրը, որտեղ մեծացավ տղան:
  3. Քո կարծիքով ո՞րն է այս պատմության հիմնական ասելիքը:
  4. Ինչն էր խրճիթին երջանիկ դարձնում:

5-րդ դասարան
Ո՞վ է ապրում
Երգի հրապույրը
Ուշինարա
Կյանքից թանկ բանը
Արագածին
Ես երգիչ եմ
Ռավեննայում
Քնքուշ լուսնի շուշան փոշին



Комментариев нет:

Отправить комментарий