воскресенье, 29 марта 2015 г.

Ընթերցանություն /նախագիծ/

Նախագծի մասնակիցներ՝   5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի տևողությունը՝     01.04- 10. 05.2015

Նախագծի նպատակն է զարգացնել լրացուցիչ ընթերցանությունը, սովորողների մոտ խթանել հետաքրքրությունը գրականության նկատմամբ, մղել ստեղծագործելու:  

Նախագիծն ընթանալու է երեք փուլով:

Առաջին փուլ
Այս փուլի ընթացքում սովորողները կարդամ են Մարկ Տվենի ,,Թոմ Սոյերի արկածները,,  գիրքը: Գիրքն ընթերցելու են ամբողջ նախագծի ընթացքում, մաս-մաս: Որոշ հատվածներ կքննարեկնք առցանց, մնացածը նախապես կազմված հարցերի միջոցով կքննարկվի դասերի ընթացքում:  Ընթերցանության ավարտից հետո նախագծի մասնակից յուրաքանչյուր սովորող ինքն է ընտրում ինչպես ներկայացնի գրքի ամփոփումը՝ բլոգային վերլուծական նյութ, տեսաֆիլմ, ձայնագրություն, այլ:

Երկրորդ  փուլ
Նախապես որոշած որևէ օր սովորողների հետ այցելում ենք Մայր դպրոցի ընթերցասրահ:  Յուրաքանչյուր սովորող, պահպանելով ընթերցասրահից օգտվելու կանոնները, իր ցանկությամբ ընտրում է որևէ գիրք և 45 րոպե ընթերցում այն:  Այնուհետև տանը պատում է գրում այդ գրքի մասին /ինչո՞ւ հենց այդ գիրքն ընտրեց, ինչի՞ մասին էր /վերապատմում է կարդացածը/, ինչո՞ւ այդ գիրքը խորհուրդ կտար մյուսներին/: Պատումը տեղադրվում է յուրաքանչյուր սովորողի բլոգում:  Կարծում եմ այս աշխատանքը հետաքրքրություն կառաջացնի սովորողների մոտ գրկանության հանդեպ: Ընթերցասրահում յուրաքանչյուր սովորող կգտնի իրեն հետաքրքրող գիրքը , և այդ գիրքն իսկապես նրան կհետաքրքրի, քանի որ ընտրությունն իրենն էր և պարտադրված չի կարդում : Գիրքը կարող է լինել այլ բնագավառի/սպորտ, մաթեմատիկա, բնագիտություն,  օտարալեզու գիրք և այլն/:

Երրորդ փուլ
Այս անգամ սովորողն էլի իր ցանկությամբ որևէ ստեղծագործություն է ընտրում՝ վիպակ, հեքիաթ, առակ, պատմվածք և այլն:  Կարդում է , տեղադրում իր բլոգում,  տեղեկություն փնտրում  տվյալ ստեղծագործության ժանրի մասին:  Դասի ընթացքում յուրաքանչյուր սովորող ներկայացնում է իր ընտրածը, քննարկում մյուսների հետ: Այս փուլում սովորողը պետք է այնպես ներկայացնի, որ հետաքրքիր լինի ու մյուսները լսեն: Վերջում ամփոփում ենք արդյունքները՝ ո՞ւմ ստեղծագործություններ էր ամենահետաքրքիրը, ո՞ր հեղինակի գործերից էին շատ ընտրել, ո՞վ ավելի լավ ներկայացրեց:

Յուրաքանչյուր սովորող պարտադիր պետք է մասնակցի բոլոր երեք փուլերին: Գնահատումը կարվի նախագծի ավարտին: Գնահատելիս հիմք է ընդունվելու արված աշխատանքի որակային կողմը: 



Комментариев нет:

Отправить комментарий