понедельник, 4 ноября 2019 г.

Հանրային աուդիտ. կրթական կամուրջներ

Նախագծի մասնակիցներ՝ 7-8-րդ դասարանի սովորողներ
Ուսումնասիրության իրականացման ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 4-14
Ուսումնասիրության շրջանակը՝ Կրթական կամուրջներ
Ուսումնասիրության աղբյուրը՝  mskh.am կայք, ենթակայքեր, բլոգներ :
Ընթացք

  • Ի՞նչ է աուդիտը. նախագծային խումբը ծանոթանում է ,,աուդիտ,, -ին: 
  • Կրթական կամուրջների վերաբերյալ նախագծերի, նյութերի, արդյունքների հավաքում
  • Փաստաթղթերի վերլուծություն
  • Կրթական կամուրջներ նախագծի, նախագծի գործառույթների, բովանդակության ձևակերպում: 
  • ,,Դպիր,, ամսագրից հոդվածներ 
  • Հարցումներ վերոնշյալ թեմայի շուրջ: 
Արդյունքում՝ 
Սովորողների խումբը կիրականացնի հեղինակային ծրագրի մի բաղկացուցիչի անկախ գնահատման գործընթաց, կկազմի գնահատման գործիքներ, կներկայացնի վերլուծություն:


Աշխատանքներ, արդյունք
Նայելով դասավանդողների բլոգները՝ առանձնացրեցինք կրթական կամուրջների հետևյալ ցանկը.

Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում կրթական կամուրջը, ի՞նչ տարբերություն սովորական ուսումնական ճամփորդության, կրթական փոխանակումների և կրթական կամուրջի միջև. այս և այլ հարցերի պատասխանում են դասավանդողները:

Ռադիոնյութ. Կրթական կամուրջ և կրթական փոխանակումներ . Մանե Մկրտչյան, Անի Հովհաննիսյան

Աուդիտ իրականացնելու համար սովորողների հետ ընտրեցինք գնահատման գործիքներ, որոնց տեսանկյունից պետք է դիտարկեինք նախագծերը:

Կրթական կամուրջի հատկանիշների գրանացում, գնահատում (ամբողջական 1, թերի 2, հատկանիշը չկա ՝0)


  • Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն
  • Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում
  • Հետադարձ կապ
  • Լուսաբանում
  • Զարգացում 
Նախագծերի գնահատում և վերլուծություն. 
  • Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն/ 1
  • Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/ 1
  • Հետադարձ կապ/ 1
  • Լուսաբանում/ 1
  • Զարգացում / 2/ ոչ մի տեղ ամբողջական ներկայացված չէ , թե նախագծի հետագա զարգացումն ինչպիսինն է լինելու/ 
,,Երևան-Ստամբուլ,, կրթական կամուրջն ամենաընդգրկունն է, մասնակցել են մեծ թվով սովորողներ, ուսուցիչներ, միջին դպրոցը, ավագ դպրոցը : Սա նաև համարում ենք ամենահաջողված կամուրջը: Գնահատման կետերի համաձայն ամբողջական է, սակայն ,կարծում ենք, ժամանակն է հետագա զարգացումը կամ փոխայցելությունների օրացույցը ձևակերպել: 

  • Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն /1
  • Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/ 1
  • Հետադարձ կապ/ 1
  • Լուսաբանում/ 1
  • Զարգացում / 2 Նախագծերից ոչ մեկում նշված չէ հնարավոր զարգացումը, կապն աընդհատ չէ, այլ միայն ժամանակ առ ժամանակ, երբ լինում է որևէ կողմի այցելություն, նախընտրելի կլիներ, առցանց կապը նույնպես ներկայացվեր, որպեսզի ընդհատման տպավորություն չթողներ/: 
Հասկանալի է, որ Փարիզ գնալն այնքան հեշտ չէ , ինչպես Վրաստան, Ստամբուլ կամ Թուրքիա գնալը, այդ իսկ պատճառով, այս կրթական կամուրջը համարում ենք մեծ ձեռքբերում: 


  • Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն/ 1
  • Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/ 1
  • Հետադարձ կապ/0- տեղեկություններ չգտանք պարսակական կողմից փոխայցելության մասին/
  • Լուսաբանում/ 2 / Կայքում գտանք անհատ սովորողների տպավորությունները, մասնակցեցինք ամփոփիչ կլոր սեղանին, սակայն կազմակերպչի բլոգում չգտանք հաշվետվությունը. գրել ենք նաև անհատական նամակ/ 
  • Զարգացում / 0/ Հետագա անելիքները շարադրված չեն: 
Կարծում ենք, ,,Հայ-պարսկական,, կրթական կամուրջները նոր ձևավորվող ուղղություն են և առաջիկայում զարգացում կապրեն: 

  • Հայ-վրացական 1, 2
  • Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն/ 1
  • Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/ 1
  • Հետադարձ կապ/ 1
  • Լուսաբանում/ 1
  • Զարգացում / 1, համակարգողի բլոգում առկա է օրացույց/
,,Հայ-վրացական,, կրթական կամուրջն ամենահին կամուրջն է, ուղղությունները շատ են: 

  • Ազատան համայնքի հետ. 12345  
  • Հստակ ծրագրի, նախագծի առկայություն/ 1
  • Կրթական կամրջում նոր ուղղության ընդգրկում/1
  • Հետադարձ կապ/ 1
  • Լուսաբանում/ 1
  • Զարգացում / 2- անհրաժեշտ է ավելացնել, թե համակարգողները ինչպես են տեսնում զարգացումը, ինչ են նախատեսում անել առաջիկայում: 
Ի տարբերություն մյուս նախագծերը, այս կամուրջը գործում է Հայաստանի տարածքում: 

Վերլուծություն, առաջարկներ 
  • Անհրաժեշտ է ստեղծել կարգ, որով կորոշվի ,,կրթական կամուրջ,, ասվածը, քանի որ մենք այն առանձնացնում ենք կրթական փոխանակումներից, ուսումնական ճամփորդությունների: Վերոնշյալ երկուսի վերաբերյալ կարգեր կան: 
  • Անհրաժեշտ ենք համար, որ յուրաքանչյուր ուղղություն ունենա իր մշտական համակարգողը, ով էլ կզբաղվի աշխատանքների համակարգմամբ: Գուցե կարիք կա նաև մեկ բլոգի գոյություն, քանի որ որևէ ուղղությամբ զբաղվել են տարբեր մարդիկ, և ամբողջական տեղեկություն ունենալու համար անհրաժեշտ է լինում տարբեր բլոգներից հավաքել, ինչն անչափ դժվարացնում է աշխատանքը: Իհարկե, որոշների դեպքում գլխավոր կայքում կան էջեր, բայց դրանք էլ ամբողջական չեն: Գլխավոր կայքում տեղադրվում են միայն հաջողված նյութերը: 
  • Անհրաժեշտ է ունենալ գոնե մեկ տարվա կտրվածքով զարգացման ծրագիր կամ օրացույց, որպեսզի պարզ լինի, թե ինչպես են ընթանալու հետագա աշխատանքները: 
  • Կարևոր ենք համարում նաև կրթական կամուրջի ծրագրում նոր ուղղության կամ նոր նախագծի ընդգրկումը, որպեսզի այն չդառնա ուղղակի փոխայցելությունների շղթա: 
  • Իրականացված բոլոր կրթական կամուրջները հաջողված են և հեղինակային կրթական ծրագրի ձեռքբերումներից են: 
Աուդիտորների խումբ՝ Մանե Մկրտչյան, Նատալի Նահապետյան, Ալֆրեդո Մեսրոպյան, Արսեն Գոմցյան, Արեգ Հակոբյան, Արփինե Խաչատրյան, Ալեն Թորոսյան: 
Դասավանդող ՝ Տաթև Աբրահամյան 




Комментариев нет:

Отправка комментария