суббота, 7 сентября 2013 г.

2013-2014 ուս. տարվա նախագծեր

                                                               2013-2014 ուս. տարվա նախագծեր
                                                                   Առաջին կիսամյակ


Նախագծային ուսուցման խնդիրները
ա.սովորողի գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի և հստակ          արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների  մշակում
  բ. խոսքային ինքնարտահայտման կարողության                             պահպանում և ամրապնդում
  գ. լեզվազգացողության և լեզվամտածողության  զարգացում    
  դ.ստեղծագործական,  քննադատական, տրամաբանական, նկարագրական, վերլուծական  մտածողության   զարգացում
   ե. անհատական, խմբային աշխատանքների   կազմակերպում
   զ. համագործակցային կարողությունների ձեռքբերում
    է. իմացածը ամբողջացնելու, սովորածը կիրառելու  հմտություն
    ը. ինքնակրթության միջավայրի ստեղծում
    Թ.·ñ³·ÇïáõÃÛ³Ý áõëáõóáõÙ, ³ÝëË³É áõ í³ñÅ ·ñ»Éáõ ¨ ϳñ¹³Éáõ ÑÙïáõÃÛáõÝÝ»ñÇ Ó¨³íáñáõÙ
    Ժ.µ³é³å³ß³ñÇ Ñ³ñëï³óáõÙ


Նախագծային ուսուցման նպատակները

Ա. Հասկանալ և ըմբռնել գրավոր և բանավոր տեքստ:
Բ.Վերլուծել, կարծիք արտահայտել:
Գ.Ճիշտ և գեղեցիկ գրավոր և բանավոր խոսք կառուցել:
Դ.Զարգացնել քննադատական-վերլուծական մտածողություն:
Ե. Ինտեգրված /համատեղ/ ուսունասիրել գրականություն և լեզու:

Զ. Տեղեկանալ գրողների կյանքին և ստեղծագործություններին:

Է. Պատկերացում կազմել գրական ժաների մասին

Ը. Գեղարվեստական ստեղծագործության թեմայի և գաղափարի ընկալում:

Թ.Տեքստի վրա աշխատելու՝ փոխադրելու, համառոտելու, ընդարձակելու, համեմատելու, բանավիճելու կարողությունների զարգացում:

Ուսումնական միջավայրը

1.             Հարմարավետ դասարան, որտեղ կա համակարգիչ՝ համապատասխան ուսումնական ծրագրերով, էլեկտրոնային գրատախտակ, համացանց:

2.              Թվային ֆոտոխցիկ և ձայնագրիչ

3.             Տեսական և գեղարվեստական գրականություն

4.             Սովորողների անձնական բլոգները և սոցիալական ցանցերը

5.             Կայքը և ենթակայքերը

6.             ,,Տաիգրան Հայրապետյան,, գրադարանի կայքը և այլ ուսումնական կայքեր: 


Տարվա ընթացքում իրականացվելիք նախագծեր
<<Վիկտոր Համբարձումյան>> նախագիծ
Տևողությունը՝ սեպտեմբերի 16-20:
<<Նրանք նվաճեցին տիեզերքը>>  ֆիլմի պատրաստում:
Վիկտոր Համբարձումյանի վերաբերյալ տեղեկությունների հավաքում և ֆիլմի պատրաստում:
Տիեզերքին վերաբերող և բնագիտական նյութերի ընթերցում, քննարկում:
Այցելություն Աստղացուցարան:

<<Կոմիտաս>> նախագիծ
Տևողությունը՝ սեպտեմբերի 23-ից հոկտեմբերի 8-ը:
Կոմիտասյան երգերի կարաոկեների պատրաստում :
Կոմիտասի մասին պատմությունների հավաքում, ֆիլմերի պատրաստում:
Սովորողների հետ այցելում ենք Երևանում գտնվող  Կոմիտասի արձանի մոտ, հարցազրույցներ վերցնում անցորդներից:


<<Գրիգոր Գուրզադյան>> նախագիծ
Տևողությունը՝ հոկտեմբերի 10- 16-ը:
Ծանոթություն կյանքին, ֆիլմերի պատրաստում:
Ստեղծագործությունների ընթերցում և քննարկում:

<<Աթաբեկ Խնկոյան>> նախագիծ
Տևողությունը՝  հոկտեմբերի 17-23:
1.Աթաբեկ Խնկոյանի կյանքը: /Որոնողական աշխատանք/
Համացանցից փնտրել տեղեկություններ Խնկոյանի կյանքի մասին, պատրաստել տեսանյութ:
2.Աթաբեկ Խնկոյանը որպես մանկագիր: /Հետազոտական աշխատանք/
Խնկոյանի մանկական բանաստեղծությունները և կազմած դասագրքերը: Արդյունքը կարող է լինել բլոգային նյութ կամ տեսաֆիլմ:
3.Աթաբեկ Խնկոյանը որպես թարգմանիչ:  /Հետազոտական աշխատանք/
Աթաբեկ Խնկոյանը ոչ միայն հայտնի մանկագիր է, այլ նաև թարգմանիչ: Նա թարգմանել և փոխադրել  է բազմաթիվ առակներ և պատմություններ: Ո՞ր լեզուներից է թարգմանել,  ի՞նչ ստեղծագործություններ է թարգմանել: Կարելի է նաև ցուցակ կազմել:
Գտնել որևէ թարգմանության  /սովորողի ընտրությամբ/ բնօրինակը և պատրաստել տսաֆիլմ երկու լեզվով:
Աթաբեկ Խնկոյանի բանաստեղծությունները թարգմանել ռուսերեն և անգլերեն: /Ինտեգրված աշխատանք ռուսերենի և անգլերենի հետ/: Պատրաստել եռալեզու էլեկտրոնային գիրք:
Խնկոյանի բանաստեղծությունները
Պատրաստել փոքրիկ անիմացիաներ Խնկոյանի բանաստեղծություննրի հիման վրա ՝ օգտագործելով Movie  Meker    և  Paint  ծրագրերը:

4.<<Մկների ժողովը>>  ստվերների թատրոն:

5.Այցելություն Խնկո Ապոր անվան գրադարան: /Հարցազրույց, տեսաֆիլմ/
Ե՞րբ է հիմնադրվել գրադարանը:
Ինչո՞ւ է կոչվում Աթաբեկ Խնկոյանի անունով:
Ինչպե՞ս են գրադարանում նշում Խնկոյանի ծննդյան օրը, և այլն:

Աշխատանքները կատարվում են խմբով և անհատական:


<<Գուրգեն Մահարի>> նախագիծ
Տևողությունը՝ հոկտեմբերի 15-19:
 Ծանոթություն Գուրգեն  Մահարու կյանքին և ստեղծագործությանը: Ֆիլմերի պատրաստում:
Ստեղծագործությունների  ընթերցում և քննարկում /նաև առցանց/:
Հուշեր Մահարու մասին:

<<Սասնա ծռեր>> նախագիծ
Տևողությունը՝ նոյեմբերի 1-10:
Սասնա ծռերի բանահավաքները:  /Հետազոտական աշխատանք/:
Սասնա ծռերի մշակումները: /Հետազոտական աշխատանք/:
Սասնա ծռեր անիմացիայի ստեղծում:
Ի՞նչ է էպոսը:
Ընթերցում, քննարկում:

<<Գրիգոր Նարեկացի>> նախագիծ
Տևողությունը՝ հունվարի 14-18:
1.Գրիգոր Նարեկացու  կյանքը: /Որոնողական աշխատանք/
Համացանցից փնտրել տեղեկություններ Նարեկացու կյանքի մասին, պատրաստել տեսանյութ:
2.Նարեկացու մասին ժողովրդի մեջ բանավոր կերպով տարածվել են զանազան ավանդույթներ և պատմություններ: Գրքերից և համացանցից գտնել այդ պատմությունները, պատրաստել տեսաֆիլմ՝ նշելով աղբյուրը: Յուրաքանչյուր սովորող մեկ պատմություն է պատրաստում/որոնում, գտնում, մշակում, պատրաստում տեսաֆիլմ/: Նախագծի վերջում այդ պատմությունները և արված աշխատանքը համակարգում են մեկ փաթեթում /խմբային աշխատանք/:

<<Զահրատ>> նախագիծ
1.Կիկոյի կերպարը Զահրատի ստեղծագործություններում: Գտնել Կիկոյի մասին գրվածբանաստեղծությունները, պատրաստել տեսանյութեր: /Որոնողական աշխատանք/:
Սովորողները բաժանվում են խմբերի: Յուրաքանչյուր խումբ կատարում է որոնողական աշխատանք:Որոշակի քանակությամբ նյութեր հավաքելուց հետո խմբերը, իրար հետ համաձայնեցնելով, ընտրումեն, թե մասնավորապես որ բանաստեղծության տեսանյութը պատրաստելով  են զբաղվելու: Ուսուցչիկողմից նշված ժամկետում խմբերը ներկայացնում են իրենց կատարած աշխատանքը:
Տեսանյութում անպայման պետք է անդրադառնան Կիկոյի կերպարին:

2.Կիկո: Պատրաստել փոքրիկ բեմադրություն կամ մեդիաներկայացում՝ հիմնվելով Կիկոյինվերաբերող բանաստեղծությունների վրա:/Ստեղծագործական աշխատանք/
Հիմնվելով Կիկոյին վերաբերող բանաստեղծություններին՝ սովորողներն ուսուցչի օգնությամբ ստեղծում են որոշակի սյուժե, մտածում են, թե ինչպսին կարող են լինել բեմական հագուստները, պատրաստում են դրանք: Աշխատանքի վերջնական արդյունքը բեմադրությունն է:

3.Կարդալ<<Մայմուն>> բանստեղծությունը:  Paint և  Movie Maker ծրագրերի միջոցով պատրաստել անիմացիա:



Աշխատանքները կատարվում են խմբով և անհատական:
Կատարված աշխատանքները հրապարակվում են կայքում, ենթակայքերում, սովորողների բլոգներում:
Աշխատանքի արդյունքում սովորողների միջոցով կստեղծվի Զահրատի բանաստեղծություններտեսանյութերի մեդիափաթեթ:
Սովորողների մոտ կզարգանան վերլուժական-ստեղծագործական հմտությունները:


Комментариев нет:

Отправить комментарий