суббота, 11 июля 2015 г.

Իգոր: 14 տարեկան

Ես սկսեցի խմել: Ինչքան շատ եմ խմում, այնքան շատ եմ ատում Արևմուտքը: Մի օր պատերազմ կսկսվի մեր և հարուստ արևմտյան պետությունների միջև: Ես չեմ համբերում, ուզում եմ դա տեսնել: Երբ ինձ համբերությունից հանում են, երբ ես տրորում եմ փայտոջիլ, երբ ինձ անընդհատ փաթաթում են նոր սահմանափակումներ,  ինքս ինձ ասում եմ, որ դրանում մեղավոր են Ֆրանսիան, Անգլիան և ԱՄՆ-ն:
Մի թերթում կարդացի հոդված Վեներա Շերիդն անունով մի աղջկա մասին: Նա իմ տարիքին է , մոդել է և միլոնատիրուհի Ամերիկայում: Ես ինքս ինձ ասում եմ, որ երբ մենք բռնազավթենք այդ նեխած երկրները, ես նրան ցույց կտամ, թե ինչի է ընդունակ ամուր և աշխատասեր սլավոն տղան: Ոչ թե այն այծերը, որոնք նրան երևի թե այնտեղ շրջապատել են:
Գիշերը լուսամուտից նայում եմ աստղերին: Այնտեղ երևի թե կա Վեներա մոլորակ: Մտքումս ես սիրով եմ զբաղվում ամերիկացի աստղի հետ: Ես գիտեմ, որ մի օր նրան կհանդիպեմ իրականում: Եվ այդ ժամանակ
Վերբեր ,,Հրեշտակների կայսրությունը,, 
Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Տաթևիկ Աբրահամյանի: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий