Այս ճամբարի ընթացքում աշխատում եմ հիմնականում 8-6 դասարանի սովորողների հետ: Իրար լավ գիտենք,արդեն երկու տարի է միասին ենք աշխատում:
Առաջին հերթին միասին քննարկեցինք և կազմեցինք մեր ճամբարային նախագծերը, ներկայացրինք, թե ինչ ենք ուզում անել: Ամբողջական նախագիծն այստեղ:
Մաս-մաս ներկայացնեմ մեր գործունեությունը.
Առաջին հերթին միասին քննարկեցինք և կազմեցինք մեր ճամբարային նախագծերը, ներկայացրինք, թե ինչ ենք ուզում անել: Ամբողջական նախագիծն այստեղ:
Մաս-մաս ներկայացնեմ մեր գործունեությունը.
- Լայն թափով սկսեցինք թարգմանչական ,,Պատուհան,, ամսագրի աշխատանքները: Թարգմանությունը միշտ էլ մնում է հետաքրքիր աշխատանք սովորողների համար, հատկապես, երբ հնարավորություն ունեն թարգմանել այն, ինչ ցանկանում են:
- Ճամբարային խոհանոց. Ինքս էլ հմուտ չեմ խոհանոցային գործունեությն մեջ, սակայն համարձակվեցինք պատրաստել Փանքեյք . նախ մի լավ ուսումնասիրեցինք բաղադրատոմսերը համացանցում, այնուհետև զրուցեցին հմուտ խոհարարների հետ: Սա ձեռքբերում էր, այո, ստացվեց, այն էլ շատ համեղ:
- Ընթերցել ենք և՛ սովորողների նախաձեռնությամբ, և՛ կրթահամալիրի գրադարանում:
- Ճամբարում միշտ էլ կարևոր տեղ ունեն խաղերը. էլ ինչ ճամբար, առանց խաղ: Յուրաքանրյուր օր մեկ ժամ տրամադրել ենք խաղերին, ամեն անգամ նոր խաղեր մտածելով, կամ փփոխլով հին խաղերը: Այստեղից առաջացավ ,,Ուսումնական խաղերի,, փաթեթ ստեղծելու նոր նախագիծ. ստեղծել մի փաթեթ, որտեղ հավաքված կլինեն տարվա ընթացքում մեր խաղացած և հորինած խաղերը: Դրանց մեծ մասն էլ օգտակար կլինի նաև ուսումնական ճամփորդությունների ժամանակ:
- Բանավեճեր: Սա էլ սիրելի զբաղմունքներից է: Մանրամասն ուսումնասիրեցինք բանավեճի կանոնները, գտանք մեզ համար հարմար ձևը, ընտրեցինք հետաքրքր թեմաները և սկսեցինք: Պետք եմ ասեմ, որ հաճախ բանավիճելիս ավելի երկար էինք մնում, բուռն քննարկումներ էին ստացվում: Որպես շարունակություն, վիկտորինաներ կազմակերպեցինք 7-5 ջոկատի հետ:
- Մասնակցել են կրթահամալիրային հանդիպումներին: Այդ մասին պատմող նյութն այստեղ :
- Այցելեցինք ագարակ, մաքրեցինք ձիերին, իսկ վերջում որպես պարգև՝ ձիավարեցինք: Նաև մասնակցել ենք միջավայրի բարեկարգման աշխատանքներին սահմանված հերթապահությամբ:
Ճամփորդություններ, ստուգատեսներ
- Ճամփորդեցինք Գյումրի: Քանի որ նպատակ ունեինք մասնակցել ազգագրական փառատոնին, այցելեցինք դարբնոց Գյումրիում, ծանոթացանք արհեստին, զրուցեցինք, գործնական մասնակցեցին որոշ աշխատանքների, արդյունքը ներկայացրինք ազգագրական փառատոնին: Այս մասին պատմող նյութն այստեղ:
- Գրքի ստեղծման, զարգացման պատմությունն ուսումնասիրելու նպատակով եղանք Մատենադարանում և գործնական աշխատանքների միջոցով իմացանք, թե ինչպես են հնում պատրաստել մագաղաթներ, ծաղկեցրել, գրել մագաղաթների վրա, ինչպիսի ներկեր են օգտագործել: Այս մասին պատմող նյութն այստեղ:
- Մարզական ստուգատեսին մասնակցելու նպատակով այցելեցինք Իրինա Ռոդնինա սահադաշտ: Այս մեկ ժամը հաճելի ու կարևոր հմտությունների ձեռքբերման պահ էր. մի քանի սովորող առաջին անգամ էին կանգնում չմուշկի վրա, պատկերացրեք նրանց հրճվանքը:
Комментариев нет:
Отправить комментарий