Նախագծի ժամկետը՝ փետրվարի 3-մարտի 13
Մասնակիցները՝ սովորողներ, ծնողներ, դասավանդողներ, այլ ցանկացողներ…
Նպատակը
- Տերյանի ստեղծագործությունների ընթերցում
- Ծանոթության Տերյան մարդ-քաղաքացի-բանաստեղծին
- Գեղագիտական ճաշակի ձևավորում ՝ ընթերցանության միջոցով
- Հետազոտական- վերլուծական աշխատանք կատարելու հմտությունների ձևավորում
Խնդիրներ
- Տերյանի ստեղծագործությունների տարածում
- Տերյանի անձի և ստեղծագործությունների նկատմամաբ հետաքրքրության խթանում
Նախագծի իրականացման քայլերը
- Նախագծի քննարկում սովորողների հետ, առաջարկությունների գրանցում
- Ժամկետների, աշխատանքների ճշգրտում, մշակում, աշխատանքի բաժանում
- Տերյանի ստեղծագործությունների ընտրություն, նաև հոդվածներ, նամակներ, այլ նյութեր
- Ստեղծագործությունների ընթերցում, վերլուծություններ, մեդիաընթերցումներ
- Քայլք-ընթերցումներ Տերյանի փողոցում, պուրակում, արձանի մոտ, Երևանյան այլ այգիներում և ընթերցողական հարթակներում (նաև Մեդիադահլիճ, Վերնատուն)
- Ընտանեկան, խմբային, անհատական ընթերցումներ, տեսագրություններ, ձայնագրություններ
- Կլոր սեղանների, վարպետության դասերի կազմակերպում. վարում են հրավիրված գրականագետներ, տերյանագետներ
- Տերյանի մասին ֆիլմերի դիտում, քննարկում
- Ընթերցողական-ճամփորդական նախաձեռնություններ: Տերյանական պոեզիայի տարածում մարզերում, համատեղ ընթերցումներ հանրակրթական դպրոցների սովորողների հետ
- Տերյանական Գանձան. ճամփորդական նախագիծ, ընթերցումներ Գանձայում
- Հետազոտություններ, ուսումնասիրություններ «Տերյանը մեր օրերում», «Տերյանը՝ հասարակական, պետական գործիչ», «Տպագրվող Տերյան» և այլ թեմաներով
- Ներկայացումներ, բեմադրություններ
- Պատրաստի նյութերի տարածում համացանցում, նախագծի հանրայնացում՝ համացանցային ֆլեշմոբների միջոցով
- Նախագծի լուսաբանում, ներկայացում կայքում, սովորողների և ուսուցչի բլոգներում
Ակնկալվող արդյունքներ
- Տեսանյութեր
- Ռադիոնյութեր
- Վերլուծություններ
- Հետազոտական աշխատանքներ, ուսումնասիրություններ
- Ճամփորդություններ
- Համագործակցային նախագծեր
- Գրական թատրոն
Նախագծի արդյունքների ներկայացում
- Սովորողների ամփոփումներ իրենց բլոգներում
- Հավաքված նյութերի մշակում-հրապարակում
- Դասավանդողների մեթոդական մշակումների, հոդվածների հրապարակում «Դպիր» մանկավարժական ամսագրում
Գնահատում
Մասնակիցը գնահատվում է ըստ իր կատարած և բլոգում հրապարակած աշխատանքի:
Նախագծի աշխատանքային ուղղություններն ու բովանդակությունն ըստ տարիքային խմբերի:
4-5-րդ դասարաններ
- Տերյանի բանաստեղծությունների ընթերցում, քննարկում
- Տերյանը՝ ընտանիքում, մեդիաընթերցումներ ընտանիքի անդամների հետ
- Բանաստեղծությունների բովանդակությամբ կամ տողերով վերլուծական, ստեղծագործական աշխատանքներ
- Տերյանի բանաստեղծություններով գրական փոքրիկ թատրոն-մեդիաներկայացումների ստեղծում
Բովանդակությունը
- Գարուն
- Աշնան երգ
- Աշնան
- Հայտնություն
- Բանաստեղծություններ՝ ընտրությամբ
6-8-րդ դասարաններ
- Տերյանի բանաստեղծությունները՝ երգեր
- Հոդվածների, նամակների ընթերցում
- Քայլք-ընթերցումներ
- Ֆլեշմոբային նախաձեռնություններ
- Կլոր սեղանների կազմակերպում, տերյանագետների հրավիրում
- Ներկայացումներ, բեմադրություններ
Բովանդակությունը
- Տխրություն
- Մթնշաղ
- Գարնան քաղաքում
- Կարծես թե դարձել եմ ես տուն
- Fatum
- Առավոտ
- Բանաստեղծություններ՝ ընտրությամբ:
Առաջարկվող նյութեր՝ հոդվածներ, տեսանյութեր
- Վահան Տերյանի վերջին ժամերը
- Երաժշտությունը կյանքից լավ է
- Տերյանը՝ հիշողություններում
- «Տերյան» կայքէջ. Հայկական կակաչ
- Տերյանի բանաստեղծությունները. Վիքիդարան
- Տերյանը՝ գրական հայերենի հիմնադիր
- Տերյան . լուսանկարներ
- Վահան Տերյան. սիրո բանաստեղծ
- Վահան Տերյան. Հայադարան
- Վահան Տերյան/ Հայորդիներ
Ճամփորդություններ
- Քայլք-ընթերցումներ Տերյանի փողոցում, պուրակում, արձանի մոտ, Երևանյան այլ այգիներում
- Տերյանական Գանձան. ընթերցումներ Գանձայում
Комментариев нет:
Отправить комментарий