суббота, 15 августа 2020 г.

Կարդում ենք Տերյան. նախագծի մշակում

Նախագծի ժամկետ
ը՝ փետրվարի 3-մարտի 13

Մասնակիցները՝ սովորողներ, ծնողներ, դասավանդողներ, այլ ցանկացողներ…

Նպատակը

  • Տերյանի ստեղծագործությունների ընթերցում
  • Ծանոթության Տերյան մարդ-քաղաքացի-բանաստեղծին
  • Գեղագիտական ճաշակի ձևավորում ՝ ընթերցանության միջոցով
  • Հետազոտական- վերլուծական աշխատանք կատարելու հմտությունների ձևավորում

Խնդիրներ

  • Տերյանի ստեղծագործությունների տարածում
  • Տերյանի անձի և ստեղծագործությունների նկատմամաբ հետաքրքրության խթանում

Նախագծի իրականացման քայլերը

  • Նախագծի քննարկում սովորողների հետ, առաջարկությունների գրանցում
  • Ժամկետների, աշխատանքների ճշգրտում, մշակում, աշխատանքի բաժանում
  • Տերյանի ստեղծագործությունների ընտրություն, նաև հոդվածներ, նամակներ, այլ նյութեր
  • Ստեղծագործությունների ընթերցում, վերլուծություններ, մեդիաընթերցումներ
  • Քայլք-ընթերցումներ Տերյանի փողոցում, պուրակում, արձանի մոտ, Երևանյան այլ այգիներում և ընթերցողական հարթակներում (նաև Մեդիադահլիճ, Վերնատուն)
  • Ընտանեկան, խմբային, անհատական ընթերցումներ, տեսագրություններ, ձայնագրություններ
  • Կլոր սեղանների, վարպետության դասերի կազմակերպում. վարում են հրավիրված գրականագետներ, տերյանագետներ
  • Տերյանի մասին ֆիլմերի դիտում, քննարկում
  • Ընթերցողական-ճամփորդական նախաձեռնություններ: Տերյանական պոեզիայի տարածում մարզերում, համատեղ ընթերցումներ հանրակրթական դպրոցների սովորողների հետ
  • Տերյանական Գանձան. ճամփորդական նախագիծ, ընթերցումներ Գանձայում
  • Հետազոտություններ, ուսումնասիրություններ «Տերյանը մեր օրերում», «Տերյանը՝ հասարակական, պետական գործիչ», «Տպագրվող Տերյան» և այլ թեմաներով
  • Ներկայացումներ, բեմադրություններ
  • Պատրաստի նյութերի տարածում համացանցում, նախագծի հանրայնացում՝ համացանցային ֆլեշմոբների միջոցով
  • Նախագծի լուսաբանում, ներկայացում կայքում, սովորողների և ուսուցչի բլոգներում

Ակնկալվող արդյունքներ 

  • Տեսանյութեր
  • Ռադիոնյութեր
  • Վերլուծություններ
  • Հետազոտական աշխատանքներ, ուսումնասիրություններ
  • Ճամփորդություններ
  • Համագործակցային նախագծեր
  • Գրական թատրոն

Նախագծի արդյունքների ներկայացում

  • Սովորողների ամփոփումներ իրենց բլոգներում
  • Հավաքված նյութերի մշակում-հրապարակում
  • Դասավանդողների մեթոդական մշակումների, հոդվածների հրապարակում «Դպիր» մանկավարժական ամսագրում
Գնահատում
Մասնակիցը գնահատվում է ըստ իր կատարած և բլոգում հրապարակած աշխատանքի:

Նախագծի աշխատանքային ուղղություններն ու բովանդակությունն ըստ տարիքային խմբերի: 

4-5-րդ դասարաններ
  • Տերյանի բանաստեղծությունների ընթերցում, քննարկում
  • Տերյանը՝ ընտանիքում, մեդիաընթերցումներ ընտանիքի անդամների հետ
  • Բանաստեղծությունների բովանդակությամբ կամ տողերով վերլուծական, ստեղծագործական աշխատանքներ 
  • Տերյանի բանաստեղծություններով գրական փոքրիկ թատրոն-մեդիաներկայացումների ստեղծում
Բովանդակությունը
6-8-րդ դասարաններ
  • Տերյանի բանաստեղծությունները՝ երգեր
  • Հոդվածների, նամակների ընթերցում 
  • Քայլք-ընթերցումներ 
  • Ֆլեշմոբային նախաձեռնություններ
  • Կլոր սեղանների կազմակերպում, տերյանագետների հրավիրում
  • Ներկայացումներ, բեմադրություններ 
Բովանդակությունը
Առաջարկվող նյութեր՝ հոդվածներ, տեսանյութեր
  • Քայլք-ընթերցումներ Տերյանի փողոցում, պուրակում, արձանի մոտ, Երևանյան այլ այգիներում 
  • Տերյանական Գանձան.  ընթերցումներ Գանձայում



Комментариев нет:

Отправить комментарий