Ժամաքանակը՝ շաբաթական 5 ժամ
6-րդ դասարանում մայրենի լեզվի ուսուցումը նպատակաուղղված է՝
- մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը,
- գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը,
- հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը,
- ինքնաարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը,
- սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, պահպանելու և տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
- սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն:
Ուսուցման խնդիրները
Մայրենի լեզվի ուսուցման խնդիրներն են՝
- գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների զարգացում,
- մեդիահմտությունների անընդհատ զարգացման միջոցով խոսքի, ստեղծագործական մտահղացումների հրապարակայնացում, հանրայնացում՝ բլոգի, վիրտուալ տիրույթների միջոցով,
- ինքնարտահայտման կարողության պահպանում, զարգացում,
- սովորողի տրամաբանական կարողության հղկում, վերլուծական և նկարագրական հմտությունների զարգացում,
- համացանցային տեղեկատվական դաշտում կողմնորոշվելու կարողություն, բառարաններից և տեղեկատվական աղբյուրներից օգտվելու հմտության զարգացում,
- լեզվաբանական գիտելիքների յուրացում և լեզվական նյութի միջոցով՝ սովորողների ընդհանուր կրթական հայացքների շրջանակի ընդարձակում:
Ուսուցման կազմակերպումը
- Ուսումնական պարապմունքի ծրագիրը հրապարակվում է մինչև պարապմունքը սկսելը: Ուսուցումն իրականացվում է ուսումնական նախագծերի միջոցով, որոնք բխում են կրթահամալիրի ուսումնական օրացուցից: Սովորողները կարող են հանդես գալ անհատական նախագծերով:
- Ուսուցումն իրականացվում է թվային միջոցների կիրառմամբ: Ուսումնական գործունեության ընթացքում սովորողների խումբն ուսուցչի հետ ստեղծում է ուսումնական նյութեր, մեդիաընթերցարաններ, տեսանյութեր և այլն: Հաջողված աշխատանքների փաթեթը տրամադրվում է Մեդիագրադարանին:
- Մեծ տեղ է տրվում բանավոր աշխատանքին. սովորողը պետք է կարողանա անկաշկանդ միտք ձևակերպել, խոսել:
- Խրխուսվում է սովորողի ինքնուրույնությունը, երբ սովորողն ինքն է առաջարկում ընթերցանության նյութեր, հետաքրքիր նախագիծ կամ ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք է կատարում:
- Սովորողը կատարում է ուսումնական աշխատանք , որի հիմնական նպատակը սովորողի ինքնարտահայտման կարողության ձևավորումն է: Սովորողը արտահայտվում է, վերլուծում է, գրավոր մեկնաբանում է, ներկայացնում է իր մտքերը, գաղափարները, թարգմանությունները, որոնք տեսանելի են դառնում անձնական բլոգում և mskh.am կայքում: Սովորողը մեդիահմտությունների կիրառման և վիրտուալ տիրույթի միջոցով իր խոսքը, ստեղծագործական մտահղացումները հրապարակում, հանրայնացնում է:
- Խոսքի ուսուցում-յուրացումն անընդհատ աշխատանք է և չի սահմանափակվում մայրենի լեզվի ուսումնական պարապմունքով և տնային-լրացուցիչ աշխատանքով:
- Ուսումնական աշխատանքը կազմակերպելիս դասավանդողը օգտագործում է տարբեր ուսումնական կայքեր, անձնական բլոգ, էլեկտրոնային գրադարաններ, էլեկտրոնային բառարաններ, համացանցային այլ ռեսուրսներ, տեսանյութեր և այլն:
- Ուսումնական նյութեր ընտրելիս և հանձանարելիս ուսուցիչը հաշվի է առնում նաև սովորողի ընդունակությունները և նախասիրությունները:
- Որևէ դասագիրք չի կարող լինել ուսուցման միակ կամ հիմնական նյութը. օգտագործվում են տարաբնույթ կայքեր, աղբյուրներ, նյութեր...
Ուսումնական միջավայր
Ուսումնական միջավայրը այս դեպքում միայն դասարանը չէ ՝ համապատասխան մեդիամիջոցներով, այլ նաև դպրոցի բակը, թանգարանը, քաղաքը, փողոցը, մոտակա այգին, տեսարժան վայրը, սովորողի անձնական բլոգը, կրթահամալիրի կայքը, ենթակայքը և այլն: Առարկայի դասավանդման մեջ կիրառում ենք մի շարք մոնտաժային և ուսումնական ծրագրեր: Սովորողը պետք է արդեն իսկ տիրապետի մի շարք համակարգչային ծրագրերի և տարվա ընթացքում սովորի նորերը՝ կիրառելով դասապրոցեսում:
Ուսումնական գործունեության ձևեր
ընթերցանություն
խմբագրական աշխատանք
թարգմանություններ
ֆիլմերի, կայքի նյութերի ստեղծում, դիտում, քննարկում
ռադիոաշխատանք, հարցազրույցներ տարբեր թեմաներով
բանավեճերի կազմակերպում
առցանց դասեր և քննարկումներ
անհատական և խմբային նախագծեր
լեզվական աշխատանքներ
տեքստի վերլուծություն, բովանդակության քննարկում, եզրակացության ձևակերպում
լեզվական աշխատանքներ
տեքստի վերլուծություն, բովանդակության քննարկում, եզրակացության ձևակերպում
մասնակցություն հայոց լեզվի ֆլեշմոբին
ամսագրային աշխատանք
Ուսումնական Tv-իների հրապարակում, խոսքի մշակմանն ուղղված աշխատանքներ
հետազոտական աշխատանքներ
այլ նորարական մտքեր, գաղափարներ
այլ նորարական մտքեր, գաղափարներ
Բլոգավարություն
6-րդ դասարանի սովորողը պետք է ունենան բլոգ և հաճախակի նյութեր տեղադրի:
Բլոգում պետք է տեսանելի լինեն հետևյալ կետերը՝
- սովորողի կողմից ընթերցված, ընթերցվող նյութերը,
- սովորողի պատրաստած նյութերը՝ ֆիլմեր, հարցազրույցներ, թարգմանություններ, վերլուծություններ,
- սովորողի հեղինակային ստեղծագործությունները՝ պատմություն, առակ, բանաստեղծություն, այլ,
- անհատական նախագծերի արդյունքները
- ամենօրյա առարկայական աշխատանքները:
Սովորողը բլոգում պետք է հնարավորինս գրագետ գրի և պահպանի հեղինակային իրավունքի նորմերը,, բլոգը պետք է համապատասխանեցնի սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին:
Գնահատում
- Սովորողի գնահատականը մայրենի լեզվից արտացոլում է նրա և՛ բանավոր խոսքը, և՛գրավոր խոսքը, և՛ խոսքային ինքնարտահայտման համար անհրաժեշտ մեդիահմտությունները, և՛ բլոգային աշխատանքը:
- Ուսուցիչը գնահատում է սովորողի աշխատանքը նախատեսված առաջադրանքի կատարմանը սովորողի մասնակցության աստիճանով:
- Գնահատանիշը նշանակվում է ուսումնական շրջանի ավարտին:
- Բացակայած սովորողըառաջադրանքը կատարում է էլեկտրոնային տարբերակով:
- Սովորողը ցանկության և հնարավորության դեպքում կարող է գնահատականը փոխել:
- Ուսուցչի գնահատման հիմքում սովորողի ինքնագնահատումն է: Յուրաքանչյուր ամսվա վերջում դասավանդողը ներկայացնում է google forum փաստաթղթով հավաքված նախագծային աշխատանքների փաթեթ, որը ամփոփում է ամբողջ ամսվա աշխատանքները: Սովորողը փաստաթղթում է հավաքում իր աշխատանքները, վերլուծում և ինքնուրույն գնահատում իր աշխատանքը: Սա հնարավորություն է տալիս ամբողջական, տեսանելի աշխատանքների փաթեթ ունենալ: Նաև մղում է սովորողին հստակ տեսնել սեփական աշխատանքը և տալ անկախ գնահատական:
Ուսումնական գրականություն
Սուսան Մարկոսյան, Հայոց լեզու, 6-րդ դասարան
Մարիետ Սիմոնյան, Սուսան Մարկոսյան, Ընթերցարան, 6-րդ դասարան
Սուսան Մարկոսյան, Գրաբարի դասագիրք
Ուսումնական այլ կայքեր, էլ. նյութեր, բառարաններ
Մեթոդական գրականություն
Ռոդարի ,,Ստեղծագործական երևակայության զարգացում,,
Հարցերի և առաջադրանքների շտեմարան /Ըստ Հ. Օշականի ,,Գրականություն,, դասագրքի/:
Ծրագրի հիմքում կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցն է: Մայրենի լեզվի ուսուցումը կազմակերպվում է ուսումնական նախագծերով: Նախագծի քննարկումից հետո
սովորողները ստանում են նախագծային առաջադրանքները, կատարում դրանք /խմբային կամ անհատական/: Ավարտելուց հետո վերջնական արդյունքը ներկայացնում են կայքում և իրենց
բլոգներում : Դասավանդողը վերահսկում է նախագծի կատարման աշխատանքները, ուղղորդում:
Նախագծի շրջանակներում կազմակերպվում են նաև ուսումնական ճամփորդություններ:Ուսումնական
ճամփորդության գնալուց առաջ սովորողը փնտրում, տեղեկություններ է գտնում տվյալ վայրի վերաբերյալ,
իսկ ճամփորդության ժամանակ նայում է, համեմատում,լուսանկարում: Ճամփորդության ավարտից հետո
նյութ է պատրաստում՝ հաշվետվություն /ֆիլմ, պատում ևայլն/:
Նախագծային լավագույն նյութերը կարող են ներկայացվել ստուգատեսներին, ամփոփումները՝ մանկավարժական հավաքներին կամ հոդվածների տեսքով:
Ծրագրին կցվում է նաև նախագծերի փաթեթ՝ յուրաքանչյուր ամսվա համար:
Ծրագրին կցվում է նաև նախագծերի փաթեթ՝ յուրաքանչյուր ամսվա համար:
Համաճարակային իրավիճակից ելնելով դասերը կազմակերպվում են հաստատված ուղեցույցի սկզբունքով (մինչև համաճարակի ավարտը)
- առկա ուսումնառություն
- ուսումնառություն ընտանեկան (ինքնակրթության) դպրոցում
- առկա և ընտանեկան դպրոցում ուսումնառությունների համադրում
- հեռավար ուսուցում
Մեթոդական մշակումներ
- Հասմիկ Ղազարյան. Երբ ես եմ կազմում գրականության ծրագրի բովանդակությունը
- Մարգարիտ Սարգսյան . Ինչպես չկորչել տեղեկատվական հոսքում. տեղեկատվության գրագետ կառավարում
- Տաթև Աբրահամյան . Նոր կազմակերպում
- Ելենա Սարգսյան . Հեռավար կրթություն և ընտանեկան դպրոց
- Մարիետ Սիմոնյան . Աշխարհը շատ մեծ է դասասենյակի չորս պատի մեջ փակելու համար
- Մերի Սարգսյան . Յություբյան ձևաչափերը կրթական նախագծերի ակունքում
Մշակումը՝ Տաթև Աբրահամյանի
Комментариев нет:
Отправить комментарий