Հետազոտական աշխատանք ընտրած սովորողներ՝
- Մկրտչյան Արփի, թեմա ՝ Դեռահասների ժարգոն,
- Առուստամյան Արշակ, թեմա ՝
- Մեսրոպյան Էդվին, թեմա՝ Գաջեթների առավելությունները և խնդիրները
- Մարտիրոսյան Արմեն, թեմա՝ Բարին և չարը գրականության մեջ
- Մինասյան Խաչիկ, թեմա՝ Ժամանակակից բեսթսելլերներ․ իրական գրականությո՞ւն, թե՞ լավ մարկետինգ
- Ղարիբյան Էլիզա, թեմա՝ Արգելված գրականություն
- Հովհաննիսյան Նազենի, թեմա՝ Ժամանակակից երգերի տեքստերը․ պոեզիա՞, թե՞ հակապոեզիա։
- Նարեկ Մելիքսեթյան․ թեմա ՝ Թագավորի փոքր տղայի կերպարը հեքիաթներում
- Արման ՏԵր-Ստեփանյան․ թեմա՝ Ժամանակակից հեռուստատեսային շոուների, հաղորդումների ազդեցությունը ժամանակակից մարդու բառապաշարի վրա։
Աշխատանքի որոշված ընթացք՝
- Հանդիպումներ ֆիզիկական միջավայրում՝ յուրաքանչյուր ուրբաթ՝ 13:00-13: 40,
- Ընթացիկ առցանց կապ՝ էլ, փոստի նամակագրության միջոցով,
Անելիքներ՝
- Հանդիպում ֆիզիկական միջավայրում, թեմաների ճշգրտում,
- Բլոգներում համապատասխան բաժինների բացում,
- Ի՞նչ է հետազոտական աշխատանքը, ի՞նչ կառուցված պետք է ունենա,
- Յուրքանչյուր սովորողի հետ իր թեմայի հետ կապված անելիքների կոնկրետացում, պլանավորում՝ կոնկրետ ժամանակահատվածի համար։
- Թագավորի փոքր տղայի կերպարը հեքիաթներում։ Բոլոր հեքիաթներում թագավորի գահը ժառանգում է ոչ թե ավագ, այլ կրտսեր տղան, ով ամենախելացին է, ճարպիկը, ուժեղը, հաղթահարում է մի շարք փորձություններ և գրեթե միշտ անտեսված է։ Աշախատանքը նախատեսում է հայ և այլ ժողովուրդների հեքիաթներում այս ընդհանրության ուսումնասիրում։
- Դեռահասների ժարգոն։ Նոր տեխնոլոգիաները, սոցցանցերը, լեզվական շփումներն իրենց ազդեցությունն են թողնում բոլորիս վրա ։ Դեռահասները, առավել քան այլ խմբեր, ունեն իրենց խոսկացական առանձնահատուկ լեքսիկոնը։ Աշխատանքի նպատակն է ուսումնասիրել, ներկայացնել գործածական ժարգոնային բառերը՝ տալով դրանց լեզվական բացատրությունները։
- Դեռահասների համար հրատարակվող նորաձև , ժամանակակից գրքեր․ դրանց տարածման պատճառները։ Ժամանակակից կյանքում մեծ տարածում են ձեռք բերել հատուկ դեռահասների համար գրվող սիրավեպերը։ Աշխատանքը նախատեսում է այս ուղղության ուսումնասիրություն, այդ թվում՝ հայտնի հեղինակներից մի քանի գրքի ընթերցում, արդյոք նման գրքերը զարգացնում են գրական ճաշակ, ի՞նչն է նպաստում դրանց լայն տարածմանը և այլն։
- Բարին և չարը գրականության մեջ։ Գրականությունը կյանքի արտացոլումն է, երբեմն այլաբանորեն, երբեմն՝ շատ ուղիղ։ Աշխատանքը նախատեսում է գրական տարբեր ժանրերում, ստեղծագործություններում բարու և չարի արտացոլման/ ներկայացման առանձնահատկությունների ուսումնասիրություն և ներկայացում։
- Ազգային մտածելակերպի, մենթալիտետի պատկերումը ստեղծագործություններում։ Ազգային գրականությունը արտացոլում է նաև ազգային մտածողությունը։ Աշխատանքի նպատակն է տարբեր ժանրերից ընտրված ստեղծագործություններում ցույց տալ ազգային մտածելակերպի արտացոլումը։
- Գրաքննությունը և գրականությունը։ Աշխատանքի նպատակն է ուսումնասիրել, թե ինչ է գրաքննությունը, ինչքանով է խիստ գրաքննության առակայությունը նպատասում գրականության զարգացմանը կամ սահմանափակում այն։
- Ժամանակակից բեսթսելլերների ուսումնասիրություն դասական գրականության համատեքստում։ Աշխատանքի նպատակն է առանձնացնել ժամանակակից բեսթսելլեր համարվող մի քանի ստեղծագործություն և քննել դրանք համաշխարհային գրականության համատեքստում։
- Ժամանակակից բեսթսելլերներ․ իրական գրականությո՞ւն, թե՞ լավ մարկետինգ։ Վերջին շրջանում շատ են թարգմանվում ժամանակակից գրողների ստեղծագործություններ, որոնք համաշխարհային բեսթսելլերներ են համարվում։ Արդյոք բեսթսելլերը կարող է համարվել իրական գրականություն, թե՞ լավ մարկետինգի արդյունք է։ Աշխատանքի նպատակն է ուսումնասիրել վերջին տարիներին բեսթսելլեր համարված գրքերը՝ արժեքավոր գրականության համատեքստում։
- Ժամանակակից երգերի տեքստերը․ պոեզիա՞, թե՞ հակապոեզիա։ Անընդհատ ստեղծվում և ճանաչում են ձեռք բերում նոր երգեր, նոր երաժշտական խմբեր։ Աշխատանքի նպատակն է ուսումնասիրել վերջին տարիներին հայտնի դարձած երգերի բառերը՝ իրական պոեզիայի տեսանկյունից։
- Ժամանակակից հեռուստատեսային շոուների, հաղորդումների ազդեցությունը ժամանակակից մարդու բառապաշարի վրա։ Այն, ինչ հրամցվում է քաղաքացուն հեռուստատեսությամբ կամ սոցցանցերով, թողնում է իր ազդեցությունը։ Ի՞նչ են դիտում ՀՀ-ի քաղաքացիները հեռուստացույցով, ի՞նչ շոուներ, հաղորդումներ, սիթքոմեր են հեռարձակվում հանրային ալիքներով։ Աշխատանքի նպատակն է ուսումնասիրել, թե հեռուստատեսային հաղորդումները ինչպես են փոխում մարդականց բառապաշարը, ի՞նչ ազդեցություն են թողնում ժամանակակից հայ մարդու լեքսիկոնի վրա։
Комментариев нет:
Отправить комментарий