Ես գիտեմ, որ այլևս ընտրություն չունեմ: Երկիրը հեռվում վերածվել է փոշու հատիկի: Հրշեջները հենց
նոր գտան բեկորներ, որոնք մի ժամանակ իմ մարմինն էին կազմում:
Զարմանալի է, բայց ինձ թվում է ես լսում եմ նրանց ձայները:
<<Ինչպիսի՞ աղետ: Ամեն օր չեն ինքնաթիռները տուն խցկվում: Ինչպե՞ս փնտրել մահացածների մարմինները
այս բետոնի խառնուրդի մեջ>>:
Հիմա դա արդեն իմ խնդիրը չէ:
Ֆանտաստիկ լույսը քաշում է ինձ: Ես շարժվում է դեպի մեր գալակտիկայի
կենտրոնը: Վերջապես ես նրան տեսնում եմ: Մահացածների մայրցամաք. այն սև փոս է Ծիր կաթինի կենտրոնում:
Այն նման է զուգարանի արտահոսքի փոսին, ջրապտույտի, որի շուրջն ամեն ինչ գալարաձև պտտվում է : Ես մոտենում եմ: Այն հիշեցնում է կենսունակ
և թրթռացող ծաղիկ՝ հսկա խոլորձ:
Սև փոսը ներս է քաշում ամեն ինչ՝ արեգակնային համակարգը,
աստղերը, մոլորակները: Եվ ինձ նույնպես:
Ես փորձում եմ հիշել մահացածների մայրցամաքի քարտեզը: Յոթ
երկինք: Ես գտնվում եմ առաջին երկնքում: Դա կապույտ գույնի կոնաձև տարածք է : Այնտեղ եմ ընկնում աստղային փոշու միջոցով:
<<Ամեն տարի
Երկրի վրա ծնվում են միլիոնավոր մարդիկ: Նրանք շարժվում են, բազմանում և հետո մեռնում: Սրա մեջ տարօրինակ ոչնչ չկա, բայց հենց սրանում
է կայանում մեր կյանքի իմաստը: Ծնվել: Ուտել: Շարժվել: Բազմանալ: Մեռնել:
Ընթացքում ստեղծվում
է սեփական կարևորության տպավորություն, որովհետև մենք բերանի միջոցով ձայներ ենք հանում,
շարժում ենք մեր ձեռքերն ու ոտքերը: Բայց ահա
ինչ կասեմ ՝ մենք շատ քիչ նշանակություն ունենք
և ստիպված ենք նեխել, իսկ հետո փոշի դառնալ>>:
Աղբյուրը՝ մեկը փողոցում
հասարակական կարծիքի հարցման ժամանակ:
Մահացածների մայրցամաքի շեմի մոտ ես տեսնում եմ այլ արարածների:
Իմ կողքով անցնում են այլ մահացածներ, և բոլորը,
գիշերային թիթեռների նման, թռչում են դեպի լույսը:
Ճանապարհատրանսպորտային պատահարների զոհեր: Մահվան դատապարտվածներ:
Տանջված գերիներ: Անբուժելի հիվանդներ: Անհաջողակ անցորդ, որի գլխին ծաղկաման է ընկել:
Լեռնային հանգստի անկիրթ սիրահար, ով շփոթել էր իժին թունավոր օձի հետ: Տնային վարպետ, որը ձեռքը քերել էր ժանգոտ մեխով և չէր պատվաստվել:
Ոմանք պարզապես խնդիրներ էին փնտրել: Սիրողական օդաչուները թռել էին մառախուղի ժամանակ
և չէին օգտվել նավիգացիոն սարքավորումներից: Լեռնագնացներ, որ կորել էին: Անկարգելով թռչողներ, որոնք վերածվել էին թռչող
ջահի: Վայրի կենդանիներին անուշադիր վարժեցնողներ:
Մոտոցիկլետավարներ, որոնք կարծում էին, թե կարող են վազքուղում անցնել բեռնատար մեքենայից:
Ահա այսօրվա մեռնողները, ես ողջունում եմ նրանց:
Մի փոքր հեռվում ես նկատում եմ ծանոթ ուրվագծեր: Ռոզան՝ իմ կինը: Ամանդան՝ իմ նախկին սիրուհին:
Ես սկսում եմ հիշել:
Նրանք կողքի սենյակում էին գտնվում, երբ ինքնաթիռն ընկավ
մեր տան վրա: Եվ նրանց հետ ես զգացել եմ թանատոսյան տեսության մեծ արկածները:
Թանատոսյան տեսությունը առաջացել է թանատոս բառից, որը նշանակում
է մահ , և նավտոս բառից, որն էլ նշանակում է խթան:
Այս տերմինը հնարել է իմ ընկերը՝ Ռաուլ Ռազորբակը: Հենց առաջացավ
բառը , առաջացավ և գիտությունը: Իսկ հենց հայտնվեց գիտությունը, հայտնվեցին և առաջին
հայտնագործողները: Մենք կառուցեցինք թանադրոմներ, մենք թանատոնավիգատորի սկիզբը դրեցինք:
Մեր ննպատակն էր մի կողմ տանել մահվանից հետո գոյություն
ունեցող <<ինտերգինտի տեսությունը>>: Եվ մենք դրան հասանք: Մենք բարձրացրեցինք
վարագույրը վերջին մեծ գաղտնիքի վրայից, մահվան իմաստի գաղտնիքի վրայից: Բոլոր հավատները
խոսում են այդ մասին, բոլոր դիցաբանությունները նկարագրում են այն քիչ թե շատ ճշգրիտ
փոխաբերություններով: Մենք դարձանք առաջինը, ովքեր խոսեցին դրա մասին որպես սովորական
<<մայրցամաքի>> հայտնագործման մասին:
Մենք վախենում էինք, որ չենք կարող ավարտել սկսածը: Եվ այն,
որ <<Բոինգ 747>>–ը կարծես թե
պատահական ընկավ մեր տան վրա, ապացուցում է, որ մենք, ի վերջո, անհանգստացրել էինք ինչ- որ մեկին
<<վերևում>>:
Եվ ահա ես տեսնում եմ այն, ինչ մենք բացահայտել էինք…. Բայց
ավելի պարզ: Քանի որ արդեն մեր թելերը կտրվել էին, ես հասկանում եմ, որ այս անգամ հետ
վերադառնալն անհնար է: Մենք սուզվում ենք հորձանուտի մեջ , որը գնալով ավելի նեղ է դառնում: Մենք անցնում ենք այս առաջին տարածքը
մինչև վերջ և հասնում ենք պատի մոտ, որը հիշեցնում է դոնդողանման բաց գույնի զանգված:
Քանի որ Max 1-ը ռաջին ձայնային պատնեշն էր, այդպես էլ մենք ընկերների հետ Մոկ 1անվանեցինք մահվան առաջին պատնեշը: Այսօր մենք միասին հաղթահարում ենք այն:
Ես մի քիչ տատանվում եմ: Մյուսները անվախ առաջ են շարժվում: Ավելի վատ: Ես գնում եմ նրանց հետևից: Մենք անցնում ենք պատի մյուս կողմը:
Սկանդալ: Սա սկանդալ է: Ես բուժքույր եմ աշխատում անբուժելի հիվանդների համար նախատեսված հոսպիտալում: Քանի որ ես շատ եմ տեսնում անբուժելի հիվանդ մարդկանց, ես այդ մասին իմ կարծիքն եմ կազմել: Ես կարծում եմ, որ այդ ամենն ուղղակի անմարդկային է: Ես կարծում եմ, որ մարդիկ ձև են անում իբր մահ գոյություն չունի: Երեխաները մի օր տեսնում են <<շտապ օգնության>> մեքենան, և հիվանդանոց են տանում պապիկին: Այնուհետև երեխաները նրան չեն տեսնում մի քանի շաբաթ: Մի օր էլ հեռախոսով տեղեկացնում են, թե նա մեռել է: Արդյունքում մեծացող սերունդները չեն պատկերացնում, թե ինչ է մահը: Եվ երբ այդ երեխաները մեծանում են, իսկ հետո ծերանում են և ընդհարվում են սեփական մահվան հետ, նրանք խուճապի մեջ են ընկնում: Ոչ միայն նրա համար, որ հարցը գնում է նրանց անհայտանալու մասին, այլև նրա համար, որ նրանք կանգնած են անհայտության առաջ: Ես այսպիսի խորհուրդ կտամ երեխաներին՝ մի՛ վախեցեք, այցելե՛ք հիվանդանոց՝ տեսնելու ձեր տատիկներին և պապիկներին: Դուք այնտեղ կստանաք կյանքի ամենամեծ դասը:
Աղբյուրը՝ ինչ-որ մեկը փողոցու հասարակական կարծիքի հարցման ժամանակ:
Երկրորդ երկնքում: Սա բոլոր վախերի սև տարածքն է:
Նրանք մարմնավորվում են իմ գիտակցությունից դուրս եկած սարսափների ձևով: Անթափանցելի խավար: Մարմինս փշաքաղվում է: Ինձ դիմավորում են հրեշներ և ժամանակակից սատանաներ:
Ամեն տեղ սարսափելի մղձավանջ է: Բայց լույսի շողը դեռ այստեղ է և այն ինձ տանում է առաջ: Ես իմ վախին հանդիպում եմ երես առ երես կիսամութի մեջ: Այնուհետև ես մոտենում եմ բաց գույնի թաղանթի նմանվող դռան: Մոկ 2: Ես անցնում եմ
նրա միջով և հայտնվում եմ ...
Ես այրի եմ և իմ ամուսնու
հետ եմ եղել մինչև նրա մահը: Դա կատարվեց հինգ փուլով: Սկզբում նա չէր ուզում մահանալ:
Նա պահանջում էր, որ ամեն ինչ շարունակվի, ինչպես առաջ էր, և խոսում էր ապաքինումից
հետո իր տուն վերադառնալու մասին : Հետո, երբ բժիշկն ասաց նրան, որ հույս չկա, նա ընկավ
կատաղության մեջ: Նրան պետք էր մեղավոր գտնել: Նա մեղադրեց իր բժշկին անիրազեկության
մեջ: Նա մեղադրեց ինձ, որ ես իրեն վատ հիվանդանոց եմ տարել: Նա ասում էր, որ ես իր
մահն եմ ուզում, որ ինչքան հնարավոր է շուտ ժառանգությունը ստանամ: Նա բոլորին մեղադրում
էր, որ իրեն մոռացել են և չեն այցելում: Նա այնքան անտանելի էր դարձել, որ նույնիսկ
երեխաները չէին ցանկանում շփվել նրա հետ: Հետո նա հանգստացավ և սկսվեց երրորդ փուլը,
որը կարող ենք կոչել <<առևտրի փուլ>>:
Կարծես թե նա առևտուր էր անում՝ լավ ես կմեռնեմ, բայց ուզում եմ դիմանալ մինչև իմ ծննդյան
օրը: Իսկ ավելի լավ է մինչև աշխարհի ֆուտբոլի
առաջնության օրը: Ես ուզում եմ նայել եզրափակիչը: Կամ ծայրահեղ դեպքում կիսաեզրափակիչը:
Երբ նա հասկացավ, որ
ամեն ինչ անօգուտ է, նրա մոտ դեպրեսիա սկսվեց: Դա սարսափելի էր: Նա չէր ցանկանում խոսել,
չէր ուզում ուտել: Հանկարծակի նա ամեն ինչից հրաժարվեց: Նա դադարեց պայքարել, կորցրեց ամբողջ էներգիան: Նա
նման էր բռնցքամարտիկի թուլացած ձեռքերին, որը սպասում էր վերջին հարվածին:
Վերջապես սկսվեց հինգերորդ
փուլը: Նա համաձայնվեց: Սկսեց ժպտալ: Նա ձայնարկիչ խնդրեց, որպեսզի լսի իր սիրելի երգը: Նա հատկապես սիրում էր The Doors , այն իր երիտասարդությունն
էր հիշեցնում: Նա մեռավ ժպիտը դեմքին՝ ականջակալներով «Here is the end» երգը լսելիս:
Աղբյուրը՝ մեկը փողոցում
հասարակական կարծիքի հարցման ժամանակ:
Իմ ֆանատիզմի կարմիր աշխարհը՝ կապույտ աշխարհի և վախի սև
աշխարհից հետո: Այստեղ
մարմնավորվում են իմ բոլոր խելագար ցանկությունները:
Ես գտնվում եմ Երրորդ երկնքում: Հաճույքի, կրակի, խոնավ շոգի
զգացողություն: Քաղցր կրքոտություն: Ես հանդիպում
եմ իմ բոլոր անհեթեթ սեքսուալ ֆանտազիաներին, ամենագաղտնի
ցանկություններին: Ես այստեղ մի փոքր հապաղում եմ: Գիտակցությանս մեջ առաջանում են
հատկապես հուզիչ տեսարանները: Ամենագեղեցիկ դերասանուհիները և ֆոտոմոդելները ինձ իրենց գիրկն են կանչում:
Իմ կինը և նախկին սիրուհին հանդիպում են ինչ-որ գեղեցիկ երիտասարդների:
Ես ուզում եմ մնալ այստեղ, բայց ի վերջո հետևում եմ գլխավոր
լույսին, ինչպես ջրասուզակը վախենում
եմ հեռանալ անվտանգության պարանից; Այսպես ես անցնում եմ Մոկ 3-ը:
Մենք կցանկանայինք, որ մահ չլիներ, բայց, ի երջանկություն մեզ, այն կա, եթե ձեզ հետաքրքրում է իմ կարծիքը: Ամենավատ բանը, որ կարող է մեզ հետ կատարվել անմահ դառնալն է: Այ քեզ ձանձրույթ, դուք այդպես չեք կարծում:
Աղբյուրը՝ մեկը փողոցում հասարակական կարծիքի հարցման ժամանակ:
Չորրորդ երկինք՝ նարնջագույն տարածք: Սա այն տեղն է, որ ցավ
ես զգում անցնող ժամանակի համար: Հորիզոնի մեջ լցվող մահացածների անվերջանալի հերթ:
Հագուստներին նայելով եզրակացնում եմ,
որ որոշները հերթի են կանգնած երկար դարեր: Եթե միայն նրանք աղետների մասին պատմող ֆիլմի դերասաններ չեն, որ մահացել են նկարահանումների ժամանակ, ապա այստեղ պետք է սպասել շատ երկար:
Եվ նրանք սպասում են:
Նարնջագույն տարածքը երևի թե այն տեղն է, որը քրիստոնեական
կրոնի մեջ անվանում են քավարան: Ես զգում եմ, որ մենք էլ պիտի կանգնենք հերթի և սպասենք:
Ճիշտ է, դեռևս Երկրի վրա իմ մոտ առաջացել էր վատ սովորություն՝ երբեք չսպասել հերթի
և բոլորին անցնել: Դրա պատճառով ես հաճախակի սկանդալների մեջ էի ընկնում և երբեմն էլ
կռիվների: Եվ ինչ, մենք անցնում ենք բոլորին: Որոշները ընդդիմանում են և գոռում, որ
մենք իրավունք չունենք, բայց ոչ ոք մեզ չի կանգնեցնում:
Հերթ անցնելով ես հանդիպում եմ հին պատերազմների հերոսներին, որոնց մասին
գրում են դասագրքերում, հին հունական փիլիսոփաների,
այլևս գոյություն չունեցող երկրների թագավորներին:
Ես մի քանիսից կցանկանայի ինքնագիր վերցնել, բայց վայրը դրա
համար այնքան էլ հարմար չէ:
Ռոզան, Ամանդան և ես
թռչում ենք մեռածների վրայով: Նրանք կազմում են լայն հոսք, որը ձգվում է դեպի լույսը:
Նարնջագույն տարածքի մուտքը հանդիսանում է նրա աղբյուրը, ինչքան գնում ես, այնքան մահացածների
հերթը դառնում է ավելի նեղ՝ մինչև վերածվում է նեղ առվի: Խորության մեջ նոր բաց գույնի
պատն է: Մենք անցնում ենք Մոկ 4-ը:
Ես մահվան մասին երբեք չեմ մտածել: Ես վախենում եմ, որ նրա մասին մտածեմ, նրան կգրավեմ: Ես ուղղակի ապրում եմ ու ապրում եմ, իսկ հետո թող լինի ինչ կլինի, այնտեղ կտեսնենք:
Աղբյուրը՝ մեկը փողոցում հասարակական կարծիքի հարցման ժամանակ:
Ահա և մենք Հինգերորդ երկնքում ենք: Սա դեղին տարածքն է՝ ճանաչման, գիտելիքի աշխարհը: Այստեղ են բացահայտվում մարդկության բոլոր մեծագույն գաղտնիքները: Ճանապարհին ես հավաքում եմ որոշ արժեքավոր տեղեկություններ, որոնք, ցավոք, չեմ կարող փոխանցել նրանց, ովքեր դեռ ողջ են:
Մեծ իմաստության զգացողություն: Որոշ ձայներ բացատրում են ինձ այնպիսի բաներ, որ մինչ այդ ես երբեք չեմ կարողացել հասկանալ: Ես լսում եմ պատասխաններն այն հարցերին, որոնք փորձել եմ լուծել ողջ կյանքի ընթացքում:
Մահացածների հերթը դառնում է ավելի քիչ:
Շատերը հապաղում են՝ լսելու ժամանակին իրենց տանջող հարցերի պատասխանը: Առուները առվակների են վերածվում: Ես փորձում եմ չգայթակղվել գիտակցության այս խաղերով: Ես հետևում եմ լույսի շողին: Ես անցնում եմ Մոկ 5-ը և ընկնում եմ …
Զարմանք:
Այո՛, պետք է ասեմ,ես կիսել եմ այդ զարմանքը: Ինձ վերջերս
են լավ պահվածքի համար բաց թողել բանտից երեսուն
տարվա բանտարկությունից հետո: Այնպես որ հիմա ես կարող եմ ամբողջովին ազատ խոսել: Ես
տասնչորս մարդ եմ սպանել: Երբ ես սպանում էի, ինձ զարմացնում էր ցնցված, նույնիսկ չգուշակող
մարդկանց դեմքերը, այն բանից հետո , երբ ես նրանց հայտարարում էի, որ նրանց կյանքին
վերջ կդնեմ: Այնպիսի տպավորություն էր, որ նրանք որոշել էին, որ իրենց կյանքը պատկանում
է իրենց, ինչպես մեքենան, շունը կամ տունը:
Աղբյուրը՝
մեկը
փողոցում
հասարակական
կարծիքի
հարցման
ժամանակ:
…Վեցերորդ երկնքում: Կանաչ տարածություն: Այստեղ թագավորում է Գեղեցկությունը: Հարմոնյայի և գույնի զգացողություն, ամեն ինչ, ինչպես քնի մեջ կամ երազներում: Ես ինձ տգեղ եմ զգում և անճոռնի: Մահացածներից շատերը կանգնում են այստեղ՝ հմայվելով Գեղեցկությամբ:
Ռոզան
քաշում է իմ ձեռքից: Հարկավոր է շարունակել ճանապարհը և չկախարդվել այդ տեսարաններով:
Մենք
շարժվում ենք առաջ: Գնալով ավելի քչանում ենք:
Ես
անցնում եմ Մոկ 6-ը և ընկնում եմ …. Յոթերորդ երկինք՝ սպիտակ
տարածք:
Այստեղ, կարծես թե
մահացածների արտագաղթն ավարտվում է: Լույսը գալիս է լեռաշղթայից: Ամենաբարձր լեռը ավելի վառ լույս է արձակում: Ես ուղղվում է
դեպի այն: Արահետը տանում է դեպի Սարսափելի վճռի սարահարթը:
Արահետի կենտրոնում
շարված են մահացածները: Հերթը դանդաղ է առաջ ընթանում: Յուրաքանչյուր հոգին սպասում
է, որ իրենից առաջ կանգնածին կանչեն դռան մոտ և զբաղեցնում է նրա տեղը հերթում:
Մենք էլ ենք հերթ
կանգնում:
Մեր ետևից անցնում
է ինչ-որ լույս արձակող պատկեր: Ես նրան ճանաչում եմ առաջին հայացքից: Նա Դրախտի բանալիների
պահապանն է: Հին եգիպտացիները նրան անվանում էին Անուբիս, հնդիկներն անվանում էին մահվան
աստված Յամա, հույները՝ Հարանոմ, ով մարդկանց անցկացնում էր Ստիքս գետով, հռոմեացիները՝
Մերկուրի էին կոչում, իսկ քրիստոնյաները՝ Սուրբ Պետրոս:
-Եկե՛ք իմ հետևից…
Նա բարձրահասակ, մորուքավոր
տղամարդ է՝ ամբարտավան դեմքի արտահայտությամբ:
-Լավ:
Նա ժպտում է և խոնարհում
գլուխը: Հիանալի է, երբ ես խոսում եմ, նա լսում է: Նա տանում է մեզ ուղիղ դեպի Սարսափելի
դատաստանը: Մենք կանգնում ենք երեք դատավորների առաջ, որոնք լուռ սկսում են մեզ դիտել: Ես լսում եմ, թե ինչպես է սուրբ Պետրոսը
հայտարարում.
Ազգանունը՝ Պենսոն:
Անունը՝ Միշել:
Ազգությունը՝ ֆրանսիացի:
Մազերի գույնը վերջին
կյանքում՝ սև:
Աչքերը ՝ շականակագույն:
Հասակը վերջին կյանքում՝
մեկ մետր յոթանասուն սանտիմետր:
Հատուկ նշաններ՝ չունի:
Բացասական գիծը՝ անվստահությունը:
Դրական գիծը՝ հետաքրքրասիրությունը:
Ես գիտեմ, ովքեր են
այս դատավորները: Տարբեր դիցաբանություններում նրանք տարբեր անուններ ունեն: Հույների
մոտ՝ Զևս, Թեմիս, Թանատոս: Եգիպտացիների մոտ՝ Մաատ, Օզիրիս, Տոտ: Ճապոնացիների մոտ՝
Իզանամի, Իզա նագի և Օմագան: Քրիստոնյանների համար դրանք երեք հրեշտակապետներն են՝
Գաբրիելը, Միքայելը և Ռաֆայելը:
-Քո հոգին կկշռվի,-
հայտարարում է ինձ ամենաբարձրահասակը՝ Գաբրիելը:
Ուրեմն հենց այս ավշահյութն
է իմ հոգին…
-Նրանց երեքին միասին
է պետք դատել,- ավելացնում է ամենագերը՝ Ռաֆայելը:
Նրանց դատն արագ է
անցնում: Հրեշտակապետները մեզ մեղադրում են նրանում, որ մեր թանատոսյան հետազոտություններում մենք չափազանց
շուտ և մանրամասն ենք բացահայտել անդրշիրիմյան կյանքի գաղտնիքները, որոնք կարող էին
իմանալ միայն մեծ լուսավորյալները: Իբր մենք իրավուն չունեինք մարդկանց բացահայտել
ինչպես կյանքի, այնպես էլ մահվան իմաստը:
Շարժվելով մաքուր
հետաքրքրությամբ՝ մենք բացահայտեցինք Յոթ երկինքները և այդ մասին տեղեկացրեցինք հասարակությանը՝
ամբողջովին անվճար և առանց հոգևորի:
-Ինչ- որ մեկն այստեղ
ձեզ իրավունք չէր տվել տարածել այդպիսի գաղտնի տեղեկություն:
-Եթե դուք ցանկանայիք
այն թաքցնել դիցաբանության դիմակի տակ….
-Եթե դուք գոնե այդ
ամենի հետ ծնոթանալու որոշակի պայմաններ դնեիք….
Հրեշտակապետները խոսում
են այն բոլոր բացասական հետևանքների մասին, որոնց կարող է բերել մահվան իրազեկության
մասին մեր հապշտապ տեղեկության տարածումը:
Մարդիկ կսկսեն ինքանսպան
լինել ուղղակի հետաքրքրասիրությունից, որպեսզի լինեն Դրախտում, զբոսաշրջիկների պես:
Բարեբախտաբար, մենք
ժամանակին խառնվեցինք, որպեսզի դեռ չծնված սպանենք ձեր բոլոր վտանգավոր գործերը:
Հրեշտակապետները կարծում
էին, որ պետք է վերացնել թանտոսյան բոլոր աշխատանքները, ամենը, ինչ կա գրքերում, խանութներում,
գրադարաններում: Նրանք կարծում էին, որ պետք է մարդկանց հիշողությունը փոխել, որպեսզի
հեռացնեն նրանցից բոլոր հիշողությունները մեր արարքների վերաբերյալ: Բարեբախտաբար,
դա չարեցին: Թանտոսյան տեսության մասին գիրքը ոչ մի հաջողություն չունեցավ: Որոշ ընթերցողներ,
որոնց ձեռքն էր ընկել գիրքը մտածել էին, թե դա գիտաֆանտաստիկ վեպ է: Մեր գրքի մուտքն
անցավ աննկատ, այն սուզվեց նոր հրատարակությունների ծովում:
Ահա հիմա հենց այսպես է իրականանում նոր գրաքննությունը՝
ոչ թե սահմանափակումներով, այլ պահեստավորումներով:Գրքերը,
որոնք կարող են անհանգստացնել, լցվում են անճաշակ թղթի թափոններով:
Չնայած հրեշտակապետները
չէին կարող անմիջապես խառնվել, նրանք շատ անհանգստացած էին, և հիմա մենք պետք է դրա
համար վճարենք: Հնարավոր լոկ մի վճիռ՝ դատապարտվել:
_Ինչի՞ն,-հարցրեց Ամանդինը,-Դժոխքի՞:
Երեք հրեշտակապետները
նայեցին նրան մեծամտորեն:
-Դժո՞խք: Դժբախտաբար,
այն գոյություն չունի: Կա միայն Դրախտ և ….Երկիր:Նրանք, ովքեր տապալվեցին դատարանում,
դատապարտվում են Երկիր վերադառնալուն և վերամարմնավորվել:
-Այլ կերպ կարելի
է ասել, որ Դժոխքը դա հենց Երկիրն է,- ուրախ նկատեց հրեշտակապետ Ռաֆայելը:
Գաբրիել հրեշտակապետը
հիշեցնում է.
-Վերամարմնավորում
նույնն է, ինչ ավարտական քննությունները Լիցեյում:Եթե չես հանձնել, պետք է վերահանձնես:
Ինչ վերաբերում է ձեզ, դուք հենց տպալեցիք: Այնպես որ հետդարձ սկզբական դիրքեր և նոր
քննաշրջան:
Ես խոնարհում եմ գլուխս:
Իմ կինը՝ Ռոզան, իմ
ընկերուհին՝ Ամանդան, մենք բոլորս մտածում ենք մի բանի մասին. <<Եվս մի կյանք, իսկ ինչի՞ համար>>:
Ինչքան մարդիկ մեզնից
առաջ պետք է այդպես սատկեին:
Բայց մյուս մեռածները
անհամբեր են: Մեզ շտապեցնում են, որ ազատենք տեղը: Սուրբ Պետրոսը մեզ տանում է դեպի
սարը:Մենք բարձրանում ենք բարձունքի վրա: Նրանից վառ լուս է դուրս գալիս, որն էլ մեզ
բերեց սարսափելի դատաստանի առաջ:
Ներքևում երևում են
երկու անցքեր: Նրանցից մեկի մուտքը կավաքարի գույն ունի, իսկ մյուսը մուգ կապույտ է:
Կաքավաքարի գույն ունեցողը տանում է դեպի Երկիր՝ դեպի նոր վերամարմնավորում, կապույտը՝
հրեշտակների երկիր: Ցուցատախտակ չկա, բայց
այստեղ ամեն ինչի բացատրությունը առաջանում է հենց մեր գիտակցության մեջ:
Հրաժեշտ տալով, սուրբ
Պետրսը թողնում է մեզ կաքավաքարի գույն ունեցող գետնանցումի մուտքի մոտ:
-Մինչ հանդիպում
, ձեր ապագա կյանքից հետո,- լակոնիկ ոճով շպրտում է նա:
Մենք առաջ են շարժվում
գետնանցումով: Ճանապարհի կեսին ընդհարվում ենք
անփայլ թաղանթի, որ նման է Յոթ երկինքները
փակող Մոկի: Այն անցնելով մենք ընկնում ենք նոր կյանք: Ամանդան ինձ է նայում և պատրաստ
է գնալ առաջինը:
-Հաջողություն, ընկերներ:
Փորձենք հանդիպել ապագա կյանքում:
Նա ինձ աննկատելի
աչքով է անում: Նրան չհաջողվեց ինձ իր մշտական ընկերը դարձնել այս կյանքում: Երևի ապագայում
դա հաջողելու հույս ունի:
-Առաջ նոր արկածների
հետևից ,-ասում է նա և հրաժեշտ տալիս:
Ռոզան գրկում է ինձ:
Ես շշնջում եմ նրա ականջին թանատոսյան տեսության մեծ գաղութաբնակների պատերազմների
կարգախոսը՝ մահացածների մայրցամաքի գրավման մասին:
-Ես ու դու միասին
բոլոր սրիկաների դեմ:
Քանի որ մենք մարմին
չունենք, որոնք կարելի է գրկել, մեր երկուսի ավիշահյութերը համբուրվում են շրթունքներից:
Ես ոչինչ չեմ զգում, բայց իմ ամբողջ էությունը գրգռված է:
_Միասին…,-կրկնում
է նա արձագանքի նման:
Մի վայրկյան մենք
բռնում ենք իրար ձեռք:Իրար ենք դիպչում մատների ծայրերով: Դրանք միանում են իրար, հետո, ի վերջո, առանձնանում են:
Ռոզան շրջվում է և
արագ ուղղվում դեպի իր վերամարմնավորումը:
Հիմա իմ հերթն է:
Վստահ քայլերով ես գնում եմ գետնանցումով՝ կրկնելով ինձ, որ ապագա կյանքում պետք է
հիշել, թե ես ինչպիսի թանտոսյան եմ եղել:
Իմ ամբողջ ավշահյութը
դողում է: Վերջապես ես կիմանամ՝ ինչ է պահված այս պատից այն կողմ:
Մահվան մյուս կողմից
հայտնվում է ….
Լավ գրավում: Ահա թե ինչն է կարևոր: Ես կրկեսի
մարմնամարզիկ եմ: Ելույթ եմ ունենում ճոճաձողին առանց ապահովող պարանի: Ամուր բռելով
ես գիտեմ, որ ոչինչ չեմ վտանգում: Այնուամենայնիվ, ես երբեք չեմ մտածում մահվան մասին
և ինձ հիանալի եմ զգում: Ես գիտեմ, եթե ներքև նայես, կարող ես ընկնել: Այնպես, որ չգիտեմ,
թե ինչ է մահը: Եվ մեր մեջ ասած, նախընտրում եմ խոսել այլ բաների մասին: Դուք արդեն
տեսել եք իմ համարը:
Աղբյուրը՝ մեկը փողոցում հասարակական կարծիքի
հարցման ժամանակ:
Բերնար Վերբեր <<Հրեշտակների կայսրությունը>>
Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Տաթևիկ Աբրահամյանի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий