Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ հոկտեմբերի 1-7
Արդյունք
Էլեն Երանոսյան
Աննա Իսախանյան
Հարություն Հակոբյան
Արզումանյան Տիգրան
Մեսրոպ Օնանյան
Կարինա Թովմասյան
Նախագծի մասնակից սովորողներ ՝ 5-6-րդ դասարաններ
Նախագծի նպատակը
- Մասնակցություն կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով նախատեսված ,,Գրաբարյան օրեր,, նախագծին
- Հետաքրքիր տեքստերի միջոցով ծանոթացում գրաբարին
- Տեքստային աշխատանք կատարելու հմտությունների ամրապնդում
Առաջադրանքներ
Կարդա՛ տեքստը
Որսորդն եւ կաքաւ
Որսորդն կալաւ կաքաւ մի և կամէր զենուլ: Ասէ կաքաւն. ,,Մի սպանաներ զիս, զի ես խաբեցից զըբազում կաքաւս եւ արկից յակնատս քո,,: Ասէ որսորդն. ,,Այժմ ստուգիւ մեռցիս ի ձեռաց իմոց, զի ըսիրելիս եւ զազգականս քո մատնես ի մահ,,:
Բառարան
Կալաւ-բռնել
զենուլ-սպանել
ի ձեռաց իմոց- իմ ձեռքով
յակնատս-թակարդ
մեռցիս- մեռնես
1. Առակը դարձրու աշխարհաբար:
2. Ինչպիսի մարդկանց է խորհրդանշում կաքավը:
3. Ներկայացրո՛ւ առակի ասելիքը:
4. Կարդա՛, ձայնագրի՛ր քեզ և պատրաստի՛ր տեսանյութ:
Ծնունդ Վահագնի
Երկնէր երկին, երկնէր երկիր,
Երկնէր եւ ծովն ծիրանի.
Երկն ի ծովուն ունէր եւ զկարմրիկն եղեգնիկ:
Ընդ եղեգան փող ծո՛ւխ ելանէր,
Ընդ եղեգան փող բո՛ց ելանէր.
Եւ իբոցոյն վազէր խարտեաշ պատանեկիկ:
Նա հուր հեր ունէր,
Բո՛ց ունէր մօրուս,
Եվ աչկունքն էին արեգակունք:
Կարդա այսպես.
ծովն - ծովըն
զկարմրիկն - ըզկարմրիկըն
ի բոցոյն - ի բոցույն
Բառարան
երկնէր - երկնում էր (ծնում էր)
երկին - երկինք(ը)
ծովն ծիրանի - ծիրանի ծովը
երկն - երկունքը
ի ծովուն - ծովում, ծովի մեջ
ունէր - 1. բռնել էր 2. ուներ
զկարմրիկն եղեգնիկ - կարմիր եղեգնիկին
ընդ եղեգան փող - եղեգնի փողով
ելանէր - ելնում էր
ի բոցոյն - այն բոցից
վազէր - վազում էր
աչկունք - աչիկները
արեգակունք – արեգակներ
1.Գույն մատնանշող բառերը դուրս գրիր: Ո՞րն է բանաստեղծության մեջ իշխող
գույնը:
2.Վահագնին նկարագրող պատկերները դուրս գրիր և ըստ դրանց ինքդ նկարագրիր նրան:
3.Ինչո՞ւ էր Վահագնն այդպիսին (ուշադրություն դարձրու նախորդող
պատկերներին
և
պատասխանիր
ըստ
դրանց):
4.Քո կարծիքով, այս ծնունդն իրակա՞ն է, երևակայակա՞ն, թե՞ ինչ -
որ
բան
խորհրդանշող:
5.Բանաստեղծությունն այնպես խմբագրիր, որ կրկնվող բառեր ու արտահայտություններ չլինեն: Բարձրաձայն
կարդա
և՛
բանաստեղծությունը,
և՛
քո
խմբագրածը.
Փորձիր
հասկանալ`
թե
ի՞նչ
են
տալիս
կրկնությունները:
6.Բանաստեղծությունն աշխարհաբար դարձրու:
Տեղ ոսկի տեղայր ի փեսայութեանն Արտաշիսի,
Տեղայր մարգարիտ ի հարսնութեանն Սաթինկանն:
Կարդա այսպես.
փեսայութեանն - փեսայությանն հարսնութեանն - հարսնությանն
Նկատեցիր, որ եա - ն կարդացվում է յա (հիշիր նաև սեաւ, հանեալ, անցեալ, ձգեալ բառաձևերը):
Բառարան
Տեղ - տեղում, անձրև
Տեղ ոսկի - ոսկի անձրև
տեղայր –տեղում էր
ի փեսայութեանն Արտաշիսի - Արտաշեսի փեսայության ժամանակ
ի հարսնութեանն Սաթինկանն - Սաթենիկի հարսնության ժամանակ
1.Մեկ նախադասությամբ գրավոր փոխադրիր հատվածի բովանդակությունը: Ինչքան հնարավոր
է`
համառոտիր
այդ
նախադասությունը:
2.Քեզ որ հեքիաթից է ծանոթ «ոսկի անձրև» արտահայտությունը:
Խորենացին սա բացատրում է այսպես (հատվածն աշխարհաբար դարձրու).
Քանզի սովորութիւն իսկ էր թագաւորացն մերոց, փեսայութեամբ ի դուռն
տաճարին
հասանել`
դահեկանս
ճապաղել
իբրեւ
զհիւպատեանն
Հռոմայեցւոց.
սապէս
եւ
թագուհեացն
յառագաստին`
մարգարիտ:
Բառարան
սովորութիւն էր թագաւորացն մերոց - մեր թագավորների սովորությունն էր, մեր թագավորները
սովորություն
ունեին
ի դուռն տաճարին հասանել - տաճարի(այստեղ` պալատի) դռանը հասնելու ժամանակ
դահեկանս ճապաղել –դահեկաններ շաղ տալ(դահեկան - հռոմեական ոսկե դրամ)
իբրեւ զհիւպատեանն Հռոմայեցւոց - հռոմեացիների հյուպատոսների
նման
սապէս եւ թագուհեացն - նույնպես և թագուհիների
յառագաստին
- այստեղ`
առագաստի
սենյակում
Գրավոր պատմիր Արտաշեսի և Սաթենիկի մասին:
Արդյունք
Էլեն Երանոսյան
Աննա Իսախանյան
Հարություն Հակոբյան
Արզումանյան Տիգրան
Մեսրոպ Օնանյան
Կարինա Թովմասյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий