вторник, 1 сентября 2015 г.

Ավ. Իսահակյան. առաջադրանքների մեդիափաթեթ

Կարդալ ընթերցանության համար նախատեսված նյութերը և կատարել առաջադրանքները:



  1. Ո՞րն է այս առակի ասելիքը:
  2. Ներկայացրո՛ւ դերվիշին և քաղաքապետին՝ հակադրելով իրար:
  3. Ինչպես էին ընդունում քաղաքապետի շքախմբին հասարակ մարդիկ:
  4. Տեքստից դուրս գրիր անհասկանալի բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  5. Նայի՛ր այս պատմության ֆիլմը և գրի՛ր քո կարծիքը ֆիլմի մասին:
  6. Գտի՛ր քաղաքացիներին ներկայացնող հատվածը:
Կյանքից թանկ բանը

1.Որն է առակի ասելիքը, ի՞նչ է սովորեցնում մեզ: Դուրս գրի՛ր հիմնական իմաստն արտահայտող տողերը:
2. Գրավոր բացատրի՛ր ջրի երազ, ստրուկ աշխարհ արտահայտությունները:
3.Դուրս գրիր բարդ և անհասկանալի բառերը, բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
4.Համամի՞տ ես աղավնու հետ: Ինչո՞ւ:
5.Այս առակի մեդիաֆիլմը պատրաստիր:
6.Նայի՛ր այս ֆիլմը և գրավոր գրի՛ր քո կարծիքը ֆիլմի մասին:
7. Արձակ շարադրի՛ր առակը:

1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Սաստիկ, կիզիչ, գուռ, չորս դին, ման կուգամ:
2. Հեքիաթից դուրս գրիր բարբառային բառեր և փոխարինիր գրական հայերենով:
3. Քո կարծիքով որն է այս հեքիաթի ասելիքը:
4. Ինչո՞ւ է վերնագրված  ,,Ահմեդի ուղտը,, , նոր վերնագիր մտածիր:
5. Հեքիաթի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գտիր:

1. Հեքիաթից դուրս գրիր անհասկանալի բառերը և բացատրիր:
2. Բնութագրի՛ր  այս հեքիաթի թագավորին:
3. Լույսն է ամենապիտանի բանն աշխարհի: Համամիտ ես արդյոք թագավորի կրտսեր որդու հետ: Ինչո՞ւ:
4. Թվարկի՛ր հեքիաթի հերոսներին:


Ո՞վ է ապրում

  1.  Ո՞ր նախադասությունն է արտահայտում ստեղծագործության հիմնական ասելիքը:
  2. Ինքդ ձևակերպիր զրույցի գլխավոր միտքը:
  3. Համամիտ ես զրույցում արտահայտված գաղափարի հետ: Պատասխանադ պատճառաբանիր:
  4. Քեզ համոզո՞ւմ է զրույցի ավարտը: Պատճառաբանի՛ր պատասխանդ:
  5. Ինչպե՞ս ես բացատրում անունների բացակայությունը զրույցում:
  6. Այլ կերպ վերնագրի՛ր զրույցը:
Արագածին
  1. Գտի՛ր այն պատկերները, որտեղ երևում է, որ Արագածը ա. շատ բարձր է, բ. ջրառատ է, գ. ծաղկաշատ է:
  2. Ինչի՞ են նմանեցվում գագաթները, առուները, թիթեռները:
  3. Նկարագրի՛ր Արագածն ըստ բանաստեղծության:
  4. Բացատրի՛ր տրված փոխաբերությունը. Աղբյուրներդ գիշեր ու զօր                      Խոսքի բռնված իրար հետ:
Երգի հրապույրը
  1. Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Նկարագրի՛ր այն աշխարհը, որի մասին պատմվում է:
  3. Բացատրի՛ր փոխաբերությունները. Ա. Նա մեծացավ բոլորի աչքի առաջ անտես ու անհայտ: Բ. Բոլորից ծածուկ՝ իր մատներով շոշափում ու զննում էր մարդկանց սրտերը և տեսնում էր, որ քարից էին այդ սրտերը, քար ու ապառաժից:
  4. Բնութագրի՛ր տղային:
  5. Ո՞րն է այս ստեղծագործության ասելիքը: Պատասխանդ ապացուցի՛ր ստեղծագործությունից դուրս գրած հատվածներով:
  6. Ստեղծագործության մեջ ի՞նչ հակադրություններ կան:
Ես երգիչ եմ
  1. Փոխաբերությունները դուրս գրի՛ր և բացատրի՛ր:
  2. Քննարական հերոսին բնութագրի՛ր:
  3. Պատրաստի՛ր այս բանաստեղծության մեդիաֆիլմը:
Ռավեննայում
  1. Արարատի կատարն ինչպե՞ս է բնորոշվում. առանձնացրո՛ւ և բացատրի՛ր բոլոր բնորոշումները:
  2. Բացատրի՛ր ,,մահախուճապ,, մակդիրը:
  3. Ինչպե՞ս է Արարատը հակադրվում դարերին, կայծակներին, սերունդներին և յուրաքանչյուր մարդու:
Ուշինարա
  1. Զրույցի առանձին հատվածներ վերնագրի՛ր և պատճառաբանի՛ր:
  2. Բնութագրի՛ր Ուշինարային:
  3. Քո կարծիքով ո՞վ է արդարացի:
  4. Դուրս գրի՛ր այն հատվածը, որտեղ խտացած է զրույցի հիմնական ասելիքը:
  5. Նոր վերնագիր հորինի՛ր:





Կարդա՛ և անգիր սովորի՛ր Իսահակյանի ,,Աշուն է, քամի,, բանաստեղծությունը:

Աշո՛ւն էքամի

Աշո՛ւն էքամի
Տերևներն մի-մի,Արցունքի նման
Դողացինընկան
Փչում էասես,
Ունայնության պես,Քամին ամեհի
Ճամփում ամայի
2. Բացատրի՛ր բառերը՝ ունայնություն, ամեհի, ամայի:
3. Մեկ նախադասությամբ գրի՛ր, թե ինչ է ներկայացված բանաստեղծության մեջ: 
4. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը:
5. Ինքդ փորձի՛ր որևէ բանաստեղծություն /կարող է ինել նաև քառատող/  հորինել աշնան մասին: /Տեղադրե՛ք բլոգում/:



Комментариев нет:

Отправить комментарий