Կարդալ ընթերցանության համար նախատեսված նյութերը և կատարել առաջադրանքները:
- Ո՞րն է այս առակի ասելիքը:
- Ներկայացրո՛ւ դերվիշին և քաղաքապետին՝ հակադրելով իրար:
- Ինչպես էին ընդունում քաղաքապետի շքախմբին հասարակ մարդիկ:
- Տեքստից դուրս գրիր անհասկանալի բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
- Նայի՛ր այս պատմության ֆիլմը և գրի՛ր քո կարծիքը ֆիլմի մասին:
- Գտի՛ր քաղաքացիներին ներկայացնող հատվածը:
Կյանքից թանկ բանը
1.Որն է առակի ասելիքը, ի՞նչ է սովորեցնում մեզ: Դուրս գրի՛ր հիմնական իմաստն արտահայտող տողերը:
2. Գրավոր բացատրի՛ր ջրի երազ, ստրուկ աշխարհ արտահայտությունները:
3.Դուրս գրիր բարդ և անհասկանալի բառերը, բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
4.Համամի՞տ ես աղավնու հետ: Ինչո՞ւ:
5.Այս առակի մեդիաֆիլմը պատրաստիր:
7. Արձակ շարադրի՛ր առակը:
1. Գրիր տրված բառերի բացատրությունը:
Սաստիկ, կիզիչ, գուռ, չորս դին, ման կուգամ:
2. Հեքիաթից դուրս գրիր բարբառային բառեր և փոխարինիր գրական հայերենով:
3. Քո կարծիքով որն է այս հեքիաթի ասելիքը:
4. Ինչո՞ւ է վերնագրված ,,Ահմեդի ուղտը,, , նոր վերնագիր մտածիր:
5. Հեքիաթի ասելիքին համապատասխան առած-ասացվածք գտիր:
1. Հեքիաթից դուրս գրիր անհասկանալի բառերը և բացատրիր:
2. Բնութագրի՛ր այս հեքիաթի թագավորին:
3. Լույսն է ամենապիտանի բանն աշխարհի: Համամիտ ես արդյոք թագավորի կրտսեր որդու հետ: Ինչո՞ւ:
4. Թվարկի՛ր հեքիաթի հերոսներին:
Ո՞վ է ապրում
- Ո՞ր նախադասությունն է արտահայտում ստեղծագործության հիմնական ասելիքը:
- Ինքդ ձևակերպիր զրույցի գլխավոր միտքը:
- Համամիտ ես զրույցում արտահայտված գաղափարի հետ: Պատասխանադ պատճառաբանիր:
- Քեզ համոզո՞ւմ է զրույցի ավարտը: Պատճառաբանի՛ր պատասխանդ:
- Ինչպե՞ս ես բացատրում անունների բացակայությունը զրույցում:
- Այլ կերպ վերնագրի՛ր զրույցը:
Արագածին
- Գտի՛ր այն պատկերները, որտեղ երևում է, որ Արագածը ա. շատ բարձր է, բ. ջրառատ է, գ. ծաղկաշատ է:
- Ինչի՞ են նմանեցվում գագաթները, առուները, թիթեռները:
- Նկարագրի՛ր Արագածն ըստ բանաստեղծության:
- Բացատրի՛ր տրված փոխաբերությունը. Աղբյուրներդ գիշեր ու զօր Խոսքի բռնված իրար հետ:
Երգի հրապույրը
- Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
- Նկարագրի՛ր այն աշխարհը, որի մասին պատմվում է:
- Բացատրի՛ր փոխաբերությունները. Ա. Նա մեծացավ բոլորի աչքի առաջ անտես ու անհայտ: Բ. Բոլորից ծածուկ՝ իր մատներով շոշափում ու զննում էր մարդկանց սրտերը և տեսնում էր, որ քարից էին այդ սրտերը, քար ու ապառաժից:
- Բնութագրի՛ր տղային:
- Ո՞րն է այս ստեղծագործության ասելիքը: Պատասխանդ ապացուցի՛ր ստեղծագործությունից դուրս գրած հատվածներով:
- Ստեղծագործության մեջ ի՞նչ հակադրություններ կան:
Ես երգիչ եմ
- Փոխաբերությունները դուրս գրի՛ր և բացատրի՛ր:
- Քննարական հերոսին բնութագրի՛ր:
- Պատրաստի՛ր այս բանաստեղծության մեդիաֆիլմը:
Ռավեննայում
- Արարատի կատարն ինչպե՞ս է բնորոշվում. առանձնացրո՛ւ և բացատրի՛ր բոլոր բնորոշումները:
- Բացատրի՛ր ,,մահախուճապ,, մակդիրը:
- Ինչպե՞ս է Արարատը հակադրվում դարերին, կայծակներին, սերունդներին և յուրաքանչյուր մարդու:
Ուշինարա
- Զրույցի առանձին հատվածներ վերնագրի՛ր և պատճառաբանի՛ր:
- Բնութագրի՛ր Ուշինարային:
- Քո կարծիքով ո՞վ է արդարացի:
- Դուրս գրի՛ր այն հատվածը, որտեղ խտացած է զրույցի հիմնական ասելիքը:
- Նոր վերնագիր հորինի՛ր:
Կարդա՛ և անգիր սովորի՛ր Իսահակյանի ,,Աշուն է, քամի,, բանաստեղծությունը:
Աշո՛ւն է, քամի…
Աշո՛ւն է, քամի…
Տերևներն մի-մի,Արցունքի նման
Դողացին, ընկան…
Փչում է, ասես,
Ունայնության պես,Քամին ամեհի
Ճամփում ամայի…
Տերևներն մի-մի,Արցունքի նման
Դողացին, ընկան…
Փչում է, ասես,
Ունայնության պես,Քամին ամեհի
Ճամփում ամայի…
2. Բացատրի՛ր բառերը՝ ունայնություն, ամեհի, ամայի:
3. Մեկ նախադասությամբ գրի՛ր, թե ինչ է ներկայացված բանաստեղծության մեջ:
4. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը:
5. Ինքդ փորձի՛ր որևէ բանաստեղծություն /կարող է ինել նաև քառատող/ հորինել աշնան մասին: /Տեղադրե՛ք բլոգում/:
Комментариев нет:
Отправить комментарий