Մարտի 16-20-ի առցանց ուսուցման առաջդրանքներ
Ստեղծագործական աշխատանքներ
Մանե Մկրտչյան. Մենք մարդասպան ենք
Դանիելյան Սմբատ. Բնությունը և մարդիկ
Նահապետյան Նատալի . Ժամանակն արագ է անցնում
Արեգ Հակոբյան . Մարդն ու բնությունը
Գոհար Ստեփանյան. Հարցեր, որոնց պատասխաները դեռևս անհայտ են
Սերգեյ Մկրտչյան. Բնությունից դեպի գումար
Դավիթ Մկրտչյան . Ժամանակակից կյանքը
Շահանե Հովսեփյան. ստեղծագործական աշխատանք
Միլենա Դանիելյան. Գնահատի՛ր ժամանակը
Սոնա Սահակյան . Աշխարհի չարն ու բարին
Լիա Հարությունյան. Խոսող ծառը
Ամիրյան Դավիթ . Մարդու ազդեցությունը բնության վրա
Արևիկ Արզումանյան. Բարուն բարությամբ պատասխանի՛ր
Ասյա Բանդուրյան. ստեղծագործական աշխատանք
Լուիզա Արտենյան . Ժամանակ
Նանե Ասատրյան . Բոլոր հարցերն ունեն պատասխան
Մինասյան Արսեն. Վերջին կանաչը
Նանե Ասատրյան . Բոլոր հարցերն ունեն պատասխան
Մինասյան Արսեն. Վերջին կանաչը
Գրական ընթերցումներ
Սմբատ Դանիելյան. Չարենց ,,Պատգամ,,
Մանե Մկրտչյան. Չարենցյան ընթերցումներ
Սերգեյ Մանուկյան. ընթերցումների փունջ
Արևիկ Արզումանյան. Չարենց ,,Տաղ անձնական,,
Լուիզա Արտենյան . Չարենց ,,Կյանքը,,
Արեգ Հակոբյան. Չարենց ,,Ծիածան,,
Թարգմանչական աշխատանքներ
Դավիթ Ամիրյանի թարգմանությունը
Կարեն Աղաջանյանի թարգմանությունը
Խաչատրյան Նարեի թարգմանությունը
Հայկ Խաչատրյանի թարգմանությունը
Երեմյան Մերիի թարգմանությունը
Նարե Մանուկյանի թարգմանությունը
Մանե Մկրտչյանի թարգմանությունը
Կարեն Աղաջանյանի թարգմանությունը
Խաչատրյան Նարեի թարգմանությունը
Հայկ Խաչատրյանի թարգմանությունը
Երեմյան Մերիի թարգմանությունը
Նարե Մանուկյանի թարգմանությունը
Մանե Մկրտչյանի թարգմանությունը
Օրագրապատումներ
Սաթինե Սաֆարյան. օրագրապատում
Սերգեյ Մանուկյան. օրագրապատում
Գոհար Ստեփանյան . օրագրապատում
Արեգ Հակոբյան . օրագրապատում
Հրաչ Աբգարյան. օրագրապատում
Նանե Ասատրյան . օրագրապատում
Բանդուրյան Ասյա. օրագրապատում
Մկրտչյան Մանե. օրագրապատում
Արսեն Մինասյան. օրագրապատում
Էլեն Գյուլումյան . օրագրապատում
Դավիթ Ամիրյան. օրագրապատում
Մարիա Ոսկանյան. օրագրապատում
Բանդուրյան Ասյա. օրագրապատում
Մկրտչյան Մանե. օրագրապատում
Արսեն Մինասյան. օրագրապատում
Էլեն Գյուլումյան . օրագրապատում
Դավիթ Ամիրյան. օրագրապատում
Մարիա Ոսկանյան. օրագրապատում
Այլ աշխատանքներ
Սոնա Սահակյան. Չարենցի մասին
Արսեն Մելքումյան. Չարենցի մասին
Արևիկ Արզումյան . ,,Տաղարան,,
Գոհար Ստեփանյան. խմբագրման աշխատանք
Միլենա Դանիելյան . խմբագրման աշխատանք
Զառա Բաբայան. նախագծային աշխատանքներ
Հրաչ Աբգարյան. նախագծային աշխատանքներ
Միլենա Դանիելյան. Մի գրքի պատմություն
Միլենա դանիելյան . Կորոնավիրուսային խուճապ
Ամիրյան Դավիթ. Տաղարան
Սաթինե Սաֆարյան . Տաղարան
Մանե Մկրտչյան ,,Տաղարան,,
Արսեն Գոմցյան . Կորոնավիրուսի մասին
Սերգեյ Մանուկյան. Տաղարան
Դավիթ Արտենյան . Առաջարկում եմ ընթերցել
Ամփոփում
Չնայած անակնկալ իրավիճակային փոփոխությանը, դասերի բնականոն ընթացքը շարունակվեց: Առցանց ուսուցման նախորդ տարիների փորձը շատ օգտակար եղավ: Իհարկե, օգտագործվող գործիքները, հարթակները տարբեր են, սակայն այս փուլում աշխատել ենք էլեկտրոնային փոստերի, բլոգների համակարգում: Նախապես պատրաստել եմ առաջադրանքների փաթեթ, որտեղ ընդգրկված առաջադրանքները փորձել եմ ավելի ստեղծական և սովորողների համար հետաքրքիր դարձնել, ուղարկել սովորողներին և շաբաթվա ընթացքում ստացել պատասխաններ: Իհարկե, այսքանով չի կտրվել մեր կապը և չի դարձել միայն առաջադրանք ուղարկել-պատասխան ստանալ շրջադարձ: Մի խումբ սովորողների մոտ ,,կարծես երկրորդ շնչառություն էր բացվել,, , քանի որ անընդհատ նամակագրական կապի մեջ էին, ուղարկում էին, հարցեր էին գրում, բացատրություն և հավելյալ նյութեր էի ուղարկում , այնուհետև նորից փոփոխած, խմբագրած տարբերակներ ուղարկում, նորից վերանայում, նորից նամակներ և այսպես շարունակ: Վերևում հավաքված են նախագծային աշխատանքներն ըստ թեմաների: Կառանձնացնեմ օրագրապատումները: Հանձնարարված էր գրել, պատմել մեկ շաբաթվա կարանտինային օրերի մասին, այստեղ է, որ երևում են սովորողների հետաքրքրությունները, մտքերը, գրելաոճը. մեկն իրեն բնորոշ նուրբ հումորով, մյուսը՝ հստակ կազմակերպված առօրյայով, երրորդն՝ իր քնկոտությամբ կամ առօրյան ոչնչով լցնել չկարողացող ձանձրույթով: Խոստացել եմ՝ այս պատումները կներկայացնեմ առանձին խմբագրությամբ:
Աշխատանքները բազմաբնույթ են՝ պատումներ, թարգմանություններ, ընթերցումներ, սովորողների նախաձեռնությամբ աշխատանքներ, անգամ քերականական առաջադրանքներ: Եվ առաջադրանքներից յուրաքանչյուրին յուրաքանչյուր սովորող մոտեցել է իր առանձնակի մեկնաբանությամբ:
Որպես զարգացում և շարունակություն նախատեսում եմ օնլայն դասեր առցանց հարթակներում, որոնցից ծանոթ եմ և աշխատել եմ երեքով` Zoom.us, Microsoft Teams, Hangouts: Կրթահամալիրի սովորողների համար, իհարկե, ամենահարմարը Microsoft Teams -ն է, քանի որ այլ փոստային համակարգ գործածել կամ ծրագիր ներբեռնել պետք չէ: Բայց այդ մասին կխոսեմ հաջորդ շաբաթ՝ պարապմունքներն իրականացնելուց հետո:
Հրաչ Աբգարյան. նախագծային աշխատանքներ
Միլենա Դանիելյան. Մի գրքի պատմություն
Միլենա դանիելյան . Կորոնավիրուսային խուճապ
Ամիրյան Դավիթ. Տաղարան
Սաթինե Սաֆարյան . Տաղարան
Մանե Մկրտչյան ,,Տաղարան,,
Արսեն Գոմցյան . Կորոնավիրուսի մասին
Սերգեյ Մանուկյան. Տաղարան
Դավիթ Արտենյան . Առաջարկում եմ ընթերցել
Ամփոփում
Չնայած անակնկալ իրավիճակային փոփոխությանը, դասերի բնականոն ընթացքը շարունակվեց: Առցանց ուսուցման նախորդ տարիների փորձը շատ օգտակար եղավ: Իհարկե, օգտագործվող գործիքները, հարթակները տարբեր են, սակայն այս փուլում աշխատել ենք էլեկտրոնային փոստերի, բլոգների համակարգում: Նախապես պատրաստել եմ առաջադրանքների փաթեթ, որտեղ ընդգրկված առաջադրանքները փորձել եմ ավելի ստեղծական և սովորողների համար հետաքրքիր դարձնել, ուղարկել սովորողներին և շաբաթվա ընթացքում ստացել պատասխաններ: Իհարկե, այսքանով չի կտրվել մեր կապը և չի դարձել միայն առաջադրանք ուղարկել-պատասխան ստանալ շրջադարձ: Մի խումբ սովորողների մոտ ,,կարծես երկրորդ շնչառություն էր բացվել,, , քանի որ անընդհատ նամակագրական կապի մեջ էին, ուղարկում էին, հարցեր էին գրում, բացատրություն և հավելյալ նյութեր էի ուղարկում , այնուհետև նորից փոփոխած, խմբագրած տարբերակներ ուղարկում, նորից վերանայում, նորից նամակներ և այսպես շարունակ: Վերևում հավաքված են նախագծային աշխատանքներն ըստ թեմաների: Կառանձնացնեմ օրագրապատումները: Հանձնարարված էր գրել, պատմել մեկ շաբաթվա կարանտինային օրերի մասին, այստեղ է, որ երևում են սովորողների հետաքրքրությունները, մտքերը, գրելաոճը. մեկն իրեն բնորոշ նուրբ հումորով, մյուսը՝ հստակ կազմակերպված առօրյայով, երրորդն՝ իր քնկոտությամբ կամ առօրյան ոչնչով լցնել չկարողացող ձանձրույթով: Խոստացել եմ՝ այս պատումները կներկայացնեմ առանձին խմբագրությամբ:
Աշխատանքները բազմաբնույթ են՝ պատումներ, թարգմանություններ, ընթերցումներ, սովորողների նախաձեռնությամբ աշխատանքներ, անգամ քերականական առաջադրանքներ: Եվ առաջադրանքներից յուրաքանչյուրին յուրաքանչյուր սովորող մոտեցել է իր առանձնակի մեկնաբանությամբ:
Որպես զարգացում և շարունակություն նախատեսում եմ օնլայն դասեր առցանց հարթակներում, որոնցից ծանոթ եմ և աշխատել եմ երեքով` Zoom.us, Microsoft Teams, Hangouts: Կրթահամալիրի սովորողների համար, իհարկե, ամենահարմարը Microsoft Teams -ն է, քանի որ այլ փոստային համակարգ գործածել կամ ծրագիր ներբեռնել պետք չէ: Բայց այդ մասին կխոսեմ հաջորդ շաբաթ՝ պարապմունքներն իրականացնելուց հետո:
Комментариев нет:
Отправить комментарий