среда, 18 марта 2020 г.

Մարտի 16-20-ի առցանց նախագծերի ամփոփում

Մարտի 16-20-ի առցանց ուսուցման առաջդրանքներ 

Ստեղծագործական աշխատանքներ 

Մանե Մկրտչյան. Մենք մարդասպան ենք 
Դանիելյան Սմբատ. Բնությունը և մարդիկ
Նահապետյան Նատալի . Ժամանակն արագ է անցնում 
Արեգ Հակոբյան . Մարդն ու բնությունը
Սերգեյ Մկրտչյան. Բնությունից դեպի գումար 
Դավիթ Մկրտչյան . Ժամանակակից կյանքը 
Շահանե Հովսեփյան. ստեղծագործական աշխատանք 
Միլենա Դանիելյան. Գնահատի՛ր ժամանակը
Սոնա Սահակյան . Աշխարհի չարն ու բարին 
Լիա Հարությունյան. Խոսող ծառը
Ասյա Բանդուրյան. ստեղծագործական աշխատանք 
Լուիզա Արտենյան . Ժամանակ 
Նանե Ասատրյան . Բոլոր հարցերն ունեն պատասխան 
Մինասյան Արսեն. Վերջին կանաչը
Մերի Երեմյան . Հարց և պատասխան 
Շուշան Աղասյան. Ծառն ու մարդը
Արտենյան Դավիթ . Ժամանակը 

Գրական ընթերցումներ 
Սմբատ Դանիելյան. Չարենց ,,Պատգամ,, 
Սերգեյ Մանուկյան. ընթերցումների փունջ 
Արևիկ Արզումանյան. Չարենց ,,Տաղ անձնական,, 
Լուիզա Արտենյան . Չարենց ,,Կյանքը,,
Արեգ Հակոբյան. Չարենց ,,Ծիածան,
Հրաչ Աբգարյան . Չարենց,,Հոգին չի մեռնում,,
Մերի Երեմյան. Չարենց ..Կյանքը,, 
Մարիա Ոսկանյան . ընթերցում 
Արեգ Հակոբյան . Հայաստանին
Դավիթ Արտենյան . ընթերցում 

Թարգմանչական աշխատանքներ 



Օրագրապատումներ 

Սաթինե Սաֆարյան. օրագրապատում 
Սերգեյ Մանուկյան. օրագրապատում 
Գոհար Ստեփանյան . օրագրապատում 
Արեգ Հակոբյան . օրագրապատում 
Հրաչ Աբգարյան. օրագրապատում 
Նանե Ասատրյան . օրագրապատում 
Բանդուրյան Ասյա. օրագրապատում 
Մկրտչյան Մանե. օրագրապատում 
Արսեն Մինասյան. օրագրապատում 
Էլեն Գյուլումյան  . օրագրապատում 
Դավիթ Ամիրյան. օրագրապատում 
Մարիա Ոսկանյան. օրագրապատում 



Այլ աշխատանքներ 
Սոնա Սահակյան. Չարենցի մասին 
Արսեն Մելքումյան. Չարենցի մասին 
Արևիկ Արզումյան . ,,Տաղարան,,
Գոհար Ստեփանյան. խմբագրման աշխատանք 
Միլենա Դանիելյան . խմբագրման աշխատանք 
Զառա Բաբայան. նախագծային աշխատանքներ 
Հրաչ Աբգարյան. նախագծային աշխատանքներ 
Միլենա Դանիելյան. Մի գրքի պատմություն 
Միլենա դանիելյան . Կորոնավիրուսային խուճապ 
Ամիրյան Դավիթ. Տաղարան
Սաթինե Սաֆարյան . Տաղարան 
Մանե Մկրտչյան ,,Տաղարան,,
Արսեն Գոմցյան . Կորոնավիրուսի մասին
Սերգեյ Մանուկյան. Տաղարան 
Դավիթ Արտենյան . Առաջարկում եմ ընթերցել 

Ամփոփում
Չնայած անակնկալ իրավիճակային փոփոխությանը, դասերի բնականոն ընթացքը շարունակվեց: Առցանց ուսուցման նախորդ տարիների փորձը շատ օգտակար եղավ: Իհարկե, օգտագործվող գործիքները, հարթակները տարբեր են, սակայն այս փուլում աշխատել ենք էլեկտրոնային փոստերի, բլոգների համակարգում: Նախապես պատրաստել եմ առաջադրանքների փաթեթ, որտեղ ընդգրկված առաջադրանքները փորձել եմ ավելի ստեղծական և սովորողների համար հետաքրքիր դարձնել, ուղարկել սովորողներին և շաբաթվա ընթացքում ստացել պատասխաններ: Իհարկե, այսքանով չի կտրվել մեր կապը և չի դարձել միայն առաջադրանք ուղարկել-պատասխան ստանալ շրջադարձ:  Մի խումբ սովորողների մոտ ,,կարծես երկրորդ շնչառություն էր բացվել,,  , քանի որ անընդհատ նամակագրական կապի մեջ էին, ուղարկում էին, հարցեր էին գրում, բացատրություն և հավելյալ նյութեր էի ուղարկում , այնուհետև նորից փոփոխած, խմբագրած տարբերակներ ուղարկում, նորից վերանայում, նորից նամակներ և այսպես շարունակ:  Վերևում հավաքված են նախագծային աշխատանքներն ըստ թեմաների: Կառանձնացնեմ օրագրապատումները: Հանձնարարված էր գրել, պատմել մեկ շաբաթվա կարանտինային օրերի մասին, այստեղ է, որ երևում են սովորողների հետաքրքրությունները, մտքերը, գրելաոճը. մեկն իրեն բնորոշ նուրբ հումորով, մյուսը՝ հստակ կազմակերպված առօրյայով, երրորդն՝ իր քնկոտությամբ կամ առօրյան ոչնչով լցնել չկարողացող ձանձրույթով: Խոստացել եմ՝ այս պատումները կներկայացնեմ առանձին խմբագրությամբ:
Աշխատանքները բազմաբնույթ են՝ պատումներ, թարգմանություններ, ընթերցումներ, սովորողների նախաձեռնությամբ աշխատանքներ, անգամ քերականական առաջադրանքներ: Եվ առաջադրանքներից յուրաքանչյուրին  յուրաքանչյուր սովորող մոտեցել է իր առանձնակի մեկնաբանությամբ:
Որպես զարգացում և շարունակություն նախատեսում եմ օնլայն դասեր առցանց հարթակներում, որոնցից ծանոթ եմ և աշխատել եմ երեքով` Zoom.us, Microsoft Teams, Hangouts:  Կրթահամալիրի սովորողների համար, իհարկե, ամենահարմարը  Microsoft Teams -ն է, քանի որ այլ փոստային համակարգ գործածել կամ ծրագիր ներբեռնել պետք չէ:   Բայց այդ մասին  կխոսեմ հաջորդ շաբաթ՝ պարապմունքներն իրականացնելուց հետո:


Комментариев нет:

Отправка комментария