Աշխատանքը՝ այստեղ
2018-2019 ուս. տարի
Էջեր
воскресенье, 30 ноября 2025 г.
Հետազոտական աշխատանքներ
Աշխատանքը՝ այստեղ
Ինչպես գրել էսսե
суббота, 29 ноября 2025 г.
Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն
Ուսումնական նախագծեր՝
- Սիրադեղյանի ,,Շատ չհամարվի,, ստեղծագործության քննարկում Ավագ դպրոցի սովորողների հետ,
- ,,Լապտեր,, ամսագրի նյութերի ընթերցում, մեկնաբանում ։
среда, 26 ноября 2025 г.
Էսսե․ գնահատում
- Նյութի իմացություն՝ 4 միավոր,
- Հիմնավորվածություն /պնդում, ապացույց/ ՝ 4 միավոր,
- Ստեղծագործականություն /սեփական մտքերի, դիրքորոշումների ներկայացում/ 3 միավոր,
- Վերլուծական, քննական մտածողության առկայություն՝ 3 միավոր։
- տրամաբանական հաջորդականություն /նախաբան, հիմնամաս, եզրակացություն/ 3 միավոր
- պահանջի հստակ կատարում /ամբողջական արտահայտված մտքեր՝ տրամաբանական շարունակությամբ և մտքերի հանգուցալուծմամբ / 3 միավոր։
Սիրադեղյանական օրեր
Ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 6-17
- ծանոթանալ Սիրադեղյանի ստեղծագործություններին, ընթերցել,
- դիտարկել Սիրադեղյանին որպես ժամանակակից գրականության վառ ներկայացուցիչ
- ժամանակակից գրողների, նրանց գրական գործունեության հետ ծանոթանալու միջոցով մոտ կանգնել արդի մշակութային կյանքին։
четверг, 20 ноября 2025 г.
Աշնանային Տավուշ․ եռօրյա ճամփորդության հաշվետվություն
Ռազմամարզական ճամբարը հաջողությամբ ավարտելուց հետո որոշեցինք այս անգամ էլ հայրենագիտական բովանդակությամբ ճամփորդել։ Մեր նպատակն էր քայլել Հայաստանով, ճանաչել մեր հայրենիքը, մեր բնությունը, մեր պատմամշակութային հուշարձանները, վայելել աշունը և միասին լավ ժամանակ անցկացնել։ Այսպես նախաձեռնվեց և կազմակերպվեց մեր եռօրյա ճամփորդությունը։ Ուղղությունը՝ Տավուշ աշխարհ՝ իր եկեղեցիներով, աշնանային յուրահատուկ բնապատկերներով ու խոր անտառներով։
вторник, 18 ноября 2025 г.
Սիրադեղյանական ընթերցումներ Ավագ դպրոցի հետ․ համագործակցային նախագիծ
Նոյեմբեր ամիսը ոչ միայն ուսումնական տարվա հերթական ամիսն է, այլ նախագծաշատ և տոնական ամիս է կրթահամալիրի համար։ Միաժամանակ երկու կարևոր և մեծ նախագիծ ենք իրականացնում՝ ,,Սեբաստացու օրեր,, և ,,Սիրադեղյանական օրեր,,։ Նաև Ավագ դպրոցի հետ սկսել ենք համագործակցային նախագիծ, որը շրջանակներում կարդում և ուսումնասիրում ենք տարբեր ստեղծագործություններ և հեղինակների։ Այսպիսով, այս ամիս ,,Սիրադեղյանական օրեր,,-ին ընդառաջ ընտրեցինք Սիրադեղյանի ,,Շատ չհամարվի,, ստեղծագործությունը։ Նախապես ընթերցել էինք և պատրաստվել քննարկման։
Սպիտակ սուտ
среда, 12 ноября 2025 г.
Ափսոս էր Երեխան
Երբ մարդը ժամանակ ունեցավ ու ետ նայեց, տեսավ, որ անցյալը սուզվում է մոռացության մեջ։ «Չի կարող պատահելե,-եղավ առաջին միտքը։ Ամեն անգամ, երբ հընթացս մի հայացք էր ձգել անցյալին եւ շտապ վերադարձել առօրյային, տպավորվել էր, թե այնտեղ ամեն ինչ կարգին է։ Որ այնտեղ, հիշողության դարանում օրերի ընթացքը տպված է անկորուստ, եւ միայն ժամանակ է պետք՝ պատկերաշարքը մտովի շարժման մեջ դնելու համար։ Բայց ահա ժամանակ ունեցավ եւ տեսավ, որ կյանքը իր հետքերը մի ծայրից ջնջում է։
«Ի՜նչ վիրավորական էե,-մտածեց մարդը։ Այլեւս հասկանալի էր, անդունդը առջեւում չէ, որի եզրին ընդհատվում է կյանքը։ Որ մահը դարանակալ չի սպասում առջեւը՝ մի տեղ, այլ հուշիկ, գոյության հետքերը ջնջելով՝ գալիս է թիկունքից եւ երբ հասավ քեզ, առջեւում ոչինչ չի լինելու։ Եվ ոչ էլ անցյալում, որ ափսոսաս։ Եվ, այնուամենայնիվ, ափսոս էր այդ կյանքը։ Ափսոս էր այդպես մանրամասնորեն ապրել ու մատնել մոռացության։ Ափսոս էր այդ երեխան։ Խավարող հիշողության մեջ կայծկլտացող այդ լույս երեխայի պատկերն էր ափսոս, որ անիմանալի է ինչպես՝ լուծվեց այս մռայլ կազմի մեջ — ինքը անէացավ՝ անհասկանալի է երբ։ «Գրողը տանի քո անհավես մարմինը,-դառնացավ մենակ մարդը։
вторник, 4 ноября 2025 г.
Կարդում ենք Իսահակյան․ ընթերցանության նյութերի փաթեթ
2025-2026 ուստարի
1. Ինչպե՞ս էր Խալիֆան վերաբերվում իշխանությանը։
2. Քո կարծիքով՝ ինչո՞ւ էր խալիֆան համոզված, որ երաժշտությունը պաշտպանում է իր պետությունը։
3. Ինչպե՞ս է արտացոլվում իրատեսությունն ու երազախաբությունը ստեղծագործության մեջ։
4.Կարելի՞ է խալիֆային համարել դրական կերպար, թե ոչ։ Ինչո՞ւ։
5. Կարծիք հայտնիր խալիֆայի այս հրամանի վերաբերյալ՝ -Թո՛ղ ապրի ամեն մարդ, ինչպես ուզում է, միայն թե թողնի, որ ուրիշն էլ ապրի։ Արդյո՞ք հնարավոր է խաղաղ համակեցություն։
6. Ըստ ձեզ՝ ո՞րն է հեղինակի ասելիքը։
воскресенье, 2 ноября 2025 г.
Աշնանային Տավուշ․ եռօրյա ճամփորդություն
Ճամփորդության կազմակերպման ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 7-9
- Հայրենագիտական, ճանաչենք Տավուշի մարզի մշակութային վայրերը,
- Քայլարշավային․ ամենօրյա քայլք՝ ավելի մոտ լինենք Տավուշի բնությանը,
- Աշունը Տավուշում,
- Կրթական փոխանակումներ։
понедельник, 27 октября 2025 г.
Աշնանային 20-րդ հավաքի ամփոփում
- Աշնանային հավաքի ծրագրի ներկայացում և ծանոթացում բոլոր դասարաններում,
- 9-րդ դասարաններում ,,9-րդ դասարանի ուսումնական պլանի,, ընթերցում, ուսումնասիրում,
- Մասնակցություն 9-րդ դասարանների Ուրբաթ-համերգին, ընթերցանության նյութերի ընտրություն, նախապատրաստական աշխատանք դասարաններում,
- Ռազմամարզական ճամբար Արատեսում․ հոկտեմբերի 17-19,
- Համագործակցային նախագիծ Ավագ դպրոցի սովորողների և Ելենա Սարգսյանի հետ՝ ,,Հայաստանը ես եմ,,
- Համագործակացային նախագիծ Ավագ դպրոցի սովորողների և Նունե Մովսիսյանի հետ․ ամսագրային ընթերցումներ,
- Համագործակցային նախագիծ Արևմտյան դպրոցի 6-րդ դասարանների սովորողների և Արմինե Աբրահամյանի հետ՝ ,,Ընթերցենք միասին,,
- ,,Բանավեճի ակումբ,, նախագիծ 8-րդ դասարաններում,
- Սովորողների ինքնակրթության նախագծեր,
- ,,Ուսումնական աշուն,, նախագիծ։
воскресенье, 26 октября 2025 г.
Ռազմամարզական ճամբար Արատեսում․ հաշվետվություն
Հոկտեմբերի 17-19- ը Միջին դպրոցի սովորողների հերթական մեծ խումբն ընդունեց 9-րդ դասարանների ուսումնական պլանով նախատեսված եռօրյա ռազմամարզական ճամբարի հերթափոխը։ Մի փոքր խոսեմ, թե ինչ է Ռազմամարզական ճամբարը և ինչպես է կազմակերպվում։ Ուսումնական պլանում արված է հետևյալ պարզաբանումը․ ,,Ռազմամարզական ճամբարը սահմանված կարգով կազմակերպվում է ուսումնական տարվա ընթացքում։ Սովորողը մասնակցում է ռազմամարզական եռօրյա ճամբարի Արատեսում՝ կրթահամալիրի ,,Դպրոց պարտեզ բնության գրկում,, կենտրոնում կամ Արտանիշի վրանային ճամբարում, մինչև 30 կմ քայլարշավի, կրակային պատրաստության զորամասում կամ այլ մասնագիտացված հրաձգարանում, ռազմամարզական պարապմունքների կրթահամալիրի մարզադպրոցի ռազմական գոտում,,։ Այլ կերպ ասած՝ Ռազմամարզական ճամբարը հնարավորություն է տալիս սովորողին երեք օր ապրել ռազմամարզական միջավայրում՝ մարզվել, ռազմական գործողությունների անցկացման, անվտանգությանը, մարդու կենասագործունության վերաբերյալ գիտելիքներ ձեռք բերել գործնական ճանապարհով։
- Առաջին բուժօգնության դասընթաց՝ տեսական և գործնական պարապմունքներով։ Տեսական դասընթացի ժամանակ բնության գրկում՝ բացօթյա միջավայրում, ընկեր Հովսեփը ներկայացրեց, թե ինչպիս վնասվածնքներ-արյունահոսություններ կարող են լինել, յուրաքանչյուրի դեպքում ինչպիսի օգնություն պետք է ցույց տալ։ Ներկայացրեց վիրակապերի տեսակները, վիրակապնա համար անհրաժեշտ նյութերը, վիրակապման ձևերը։ Իսկ գործնական պարապմունքի ժամանակ սովորողները վիրակապեցին՝ ցույց տալով իրենց ձեռքբերած գիտելիքները։ Ընկեր Հովսեփը դիտարկումներ և ուղղումներ արեց։
- Մարտավարության գործնական դասեր․ ճամբարականները բաժանվեցին խմբերի, յուրաքանչյուր խումբ ընտրեց ղեկավար, խմբի անդամները ունեցան պաշտոններ և պարտականություններ, ներկայացվեց մարտական խմբի քայլքը , աշխատանքը։ Գործնական դասերն իրականացրինք Արատեսի հյուսիսում, բարձունքից իջանք լեռնային ճանապարհով։ Նկատելի էր, որ սովորողները ոգևորված են և պատասխանատվությամբ են մոտենում խմբում իրենց գործունեությանը։
- Մարտավարության դաս․ խումբը քայլքով գրոհում էր իրականացնում՝ պաշտպանելով թիկունքը, հետևելով զենքի ճիշտ գործածաման կանոններին։
- Կրակային պատրաստություն․ ճամբարականները սովորեցին կրակել՝ Տիր հրացանների միջոցով։
- Բերքահավաք։ Միջին և կրտսեր սովորողներով հավաքեցինք Սիրո տնակի մոտ գտնվող ընկույզի ծառը, մեծերը թափ տվեցին ծառը, հավաքեցինք միասին։ Հավաքածը և՛ համտեսեցինք, և՛ մի մասը բերեցինք Միջին դպրոց՝ խոհարարական ակումբին։
- Առավոտյան նախավարժանք։ Այս գործունեությունը իրականացրինք կրտսեր դպրոցի սովորողների հետ։ Համատեղ գործունեությունները նպաստում են կրտսեր-միջին հարաբերությունների ստեղծմանը, ձեռք բերած փորձի փոխանցմանը, ընկերության ստեղծմանը․ ավագը կրտսերի համար օրինակ է հանդիսանում, ցուցաբերում է հոգատարություն, պատասխանատվություն։
- Հայրենագիտություն․ Քայլքի միջոցով ծանոթացանք Արատեսի դպրական կենտրոնի տարածքին, մի խումբ սովորողներ առաջին անգամ էին իջնում Խաչոց ձոր։ Հայրենագիտությունը ներառում էր նաև մի շարք կանգառներ՝ Եղեգիսի Սուրբ Զորաց եկեղեցի, Արարատի Սուրբ Հակոբ եկեղեցի։ Բոլորս առաջին անգամ էինք գտնվում Սուրբ Հակոբ եկեղեցում, որը յուրահատուկ էր իր կառուցվածքով և մեծությամբ։ Յուրաքանչյուր կանգառում խոսել ենք կառույցի առանձնահատկությունների մասին, անդրադարձել պատմությանը։ Սովորողները նախապես կատարել էին ուսումնասիրություններ։
- Ինքնասպասարկում և միջավայրի բարեկարգում։ Ե՛վ խոհանոցում, և՛ այգում, բակում աշխատել, պատրաստել և մաքրությանը հետևել են սովորողները՝ աշխատելով հերթափոխով և ըստ ցանկության։
- Թփատունկ։ Մեզ հետ տարել էինք սիրիական վարդերի տունկեր, տունկերը տրամադրել և տնկման առանձնահատկությունները փոխանցել էր տիկին Շողիկը։ Հետաքրքրված սովորողների մի խմբով տնկեցինք, իսկ հաջորդ օրը խնամեցինք և ջրեցինք։
- Փայտահավաք։ Նմանատիպ ճամբարների հաճելի պահերից են երեկոյան խարույկները, որի ժամանակ բոլորս հավաքվում ենք խարույկի շուրջ, զրուցում, խոսում, խաղեր խաղաղում, երգում։ Խարույկահանդեսը ևս աշխատանքը, որը կազմակերպում է պահանջում․ ցերեկը՝ քայլքի ժամանակ, անտառից հավաքել էինք չոր փայտեր, որոնք օգտագործեցինք խարույկ վառելիս։
- Մարինա Զաքարյան,
- Կարոլինա Եսայան
- Դավիթ Հովհաննիսյան
- Արամ Բադալյան
- Սոնա Եպոյան
- Ալեն Դավթյան
- Սեյրան Բաղդասարյան
- Հովհաննես Մութաֆյան
- Հայկ Մանուկյան
- Մհեր Կարապետյան
- Վահան Ղուկասյան
- Ռոբերտ Խաչատրյան
- Վիկտորիյա Զարգարյան
- Արմեն Ալավերդյան
- Էդգար Ալեքսանյան
Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր
- Սեբաստացու օրեր,
- Կարդում ենք Սիրադեղյան,
- ,,Պատուհան,, ամսագիր,
- Համագործակցություն Արմինե Աբրահամյանի հետ՝ Ընթերցենք միասին,
- Համագործակցություն Նունե Մովսիսյանի և Ավագ դպրոցի հետ,
- Համագործակցություն Ելենա Սարգսյանի հետ ,,Հայաստանը ես եմ,,
- Կարդում ենք Ժամանակակից գրականություն։
- Աշնանային Տավուշ․ եռօրյա ճամփորդություն
среда, 22 октября 2025 г.
Ուսումնական աշուն
2025-2026 ուստարի
- Ստեղծագործության ասելիքը, գաղափարը,
- ձեր տպավորությունները՝ մեկնաբանելով և հիմնավորելով,
- ի՞նչ տվեց ձեզ ստեղծագործությունը, ինչ սովորեցիք,
- առանձնացրե՛ք հետաքրքիր մտքեր, մեկնաբանեք,
- այլ։
понедельник, 20 октября 2025 г.
Մանկավարժական ճամբարի առաջին հանդիպումը
Մեկնարկել է կրթահամալիրի աշնանային մանկավարժական ճամբարը, որի ծրագրում ներառված են սեմինարներ-հավաքներ մասնագիտական խմբերով։
вторник, 14 октября 2025 г.
Ընթերցենք միասին
Աշնանային ամենամյա 20-րդ հավաք
- Վ․ Սարոյանի ,,Հինգ հասուն տանձերը,, ստեղծագործության ընթերցում,
- Նախապատրաստական պայմանավորվածություններ,
- Ստեղծագործության քննարկում։
- քննարկման ընթացքի նկարահանում, հրապարակում,
- 6-րդ դասարանի սովորողները հնարավորություն կունենան ծանոթանալ և ճանաչել Միջին դպրոցը, սովորողներին,
- կքննարկեն և կորոշվեն հնարավոր հետագա համատեղ նախագծերը։
воскресенье, 12 октября 2025 г.
Ռազմամարզական ճամբար Արատեսում
Ռազմամարզական ճամբարի կազմակերպման օրերը՝ հոկտեմբերի 17-19
вторник, 7 октября 2025 г.
Կյանքը իրական է, քանի դեռ կամ
Ընդհանրապես, ամենադժվարը ստի նկատմամբ հաղթանակն է: Մարդն այնքան շատ է խաբում և՛ ինքն իրեն, և՛ ուրիշներին, որ դադարում է դա նկատելուց: Բայց և այնպես ստին անհրաժեշտ է հաղթել: Եվ առաջին ջանքը, որ պահանջվում է մարդուց, ուսուցչին խաբելը հաղթահարելն է: Մարդ պետք է մեկընդմիշտ որոշի կա´մ ոչինչ չասել բացի ճշմարտությունից, կա´մ անհապաղ հրաժարվել ուսումից:
Պետք է ձեզ համար պարզեք, որ ուսուցիչը շատ դժվար խնդիր ունի լուծելու՝ մարդկային մեքենաների (1) մաքրում և նորոգում: Իհարկե, նա հանձն է առնում միայն այն մեքենաները, որոնք ի զորու է նորոգել: Եթե մեքենայի մեջ շարքից դուրս է եկել էական ինչ-որ բան, ապա նա հրաժարվում է դա նորոգելուց: Սակայն նույնիսկ այն մեքենաները, որոնք, ըստ էության, դեռ հնարավոր է նորոգել, բոլորովին անհույս են դառնում, եթե սկսում են ստել: Ուսուցչին ասած սուտը, նույնիսկ ամենաաննշանը, օրինակ` ուսուցչից ինչ-որ բան թաքցնելը, որ ուրիշ մեկն է խնդրել գաղտնի պահել, կամ որ մենք ենք ուրիշին ասել, մարդու աշխատանքին վերջ է դնում, մանավանդ եթե նախկինում արդեն ինչ-որ ջանքեր գործադրել էր (2):
понедельник, 6 октября 2025 г.
Շտապե՛ք, երեխաներ, թռչել ենք սովորելու
среда, 1 октября 2025 г.
понедельник, 29 сентября 2025 г.
Համագործակցային նախագիծ «Հայաստանը ես եմ»
Աշնանային հավաք
Համագործակցային նախագիծ․ 11-րդ և 9-րդ դասարաններ
9-րդ դասարանների համար սովորողի ընտրությամբ ուսումնական նախագիծը և դրա ներկայացումը դիտարկվում է որպես հետազոտական աշխատանք կատարելուն ուղղված մեկնարկ։
Խնդիրներ
Ծեծենք աղքատներին
Բանավեճի ակումբ
Իրականացման ժամանակահատվածը՝ շուրջտարյա
- օգնել սովորողներին ընդլայնել սեփական հայացքները,
- զարգացնել քննադատողական մտածողությունը,
воскресенье, 28 сентября 2025 г.
Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր
- Կարդում ենք Կոմիտաս,
- Կարդում ենք արևմտահայերեն,
- Բանավեճի ակումբ,
- Պատուհան․ ամսագիր
- Ելենա Սարգսյանի և ավագ դպրոցի սովորողների հետ՝ ,,Հայաստանը ես եմ,,
- Ամսագրային համագործակցություն․ նախագծի առաջարկը՝ Նունե Մովսիսյանի
- Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ,
- Ռազմամարզական ճամբար Արատեսում․ հոկտեմբերի 17-19
пятница, 26 сентября 2025 г.
Սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
- Բարձունքի հաղթահարում․ Հատիս
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի շաբաթվա ծրագրի համակարգում,
- Հանդիպում լեզվաբան Արմեն Սարգսյանի հետ,
- ,,Դպիր,, ամսագրի համար հոդվածների խմբագրում,
- ,,Ուսումնական ժամերգություն,, նախագծի պատասխանատու,
- ,,Պատուհան,, ամսագիր
Հաղթահարցեինք Հատիսի բարձունքը
Սեպտեմբերի 21-ը ՀՀ Անկախության օրն է, այդ օրը Հայաստանը հանրաքվեի արդյունքում հայտարարվեց անկախ պետություն։ Տարիներ շարունակ կրթահամալիրում հրաժարվել ենք պաթոսախառն հանդեսներից ՝ ընտրելով իրական հայրենասիրությունը, որը հենց հայրենաճանաչությունն է։ Ինչպե՞ս ենք նախապատրաստվում և իրականացնում։ ,,Բարձունքի հաղթահարում,, նախագիծը նախատեսում է ՀՀ տարածքում որևէ կոնկրետ լեռան կամ բարձունքի հաղթահարում, քայլարշավ, որի ժամանակ սովորողները ոչ միայն ուղղակի սար են բարձրանում, այլև ճանաչում և ուսումնասիրում են հայրենիքը, երբեմն այնպիսի անկյուններ ու վայրեր են գնում, որոնք հայտնի չեն, բացահայտումներ են անում, մարզական պատրաստվածություն են ձեռք բերում։ Ավելացնեմ, որ այլ հաճույք է, երբ դժվար ընթացքից հետո աշխարհին, Հայաստանին նայում ես թռչնի թռիչքի բարձրությունից և հասկանում ես, որ կարողացար, հաղթահարեցիր և՛ լեռը, և՛ սեփական ծուլությունդ, և՛ մտքումդ ստեղծած դժվարությունները։
понедельник, 22 сентября 2025 г.
Օձը
Երբ ման էր գալիս զբոսայգում մայիս ամսին, նա տեսավ մի փոքրիկ սրճագույն օձ, որ խույս էր տալիս իրենից խոտի ու տերևների միջով, ու գնաց դրա ետևից, մի երկար ճիպոտ ձեռքին, միաժամանակ զգալով մարդու բնազդական վախը սողուններից:
воскресенье, 21 сентября 2025 г.
Վահան Թոթովենց «Մտածումի շիթեր»
Երբ մարդ չկրնար աշխատել՝ կա՛մ կը լռե կա՛մ կուլա։ Լռությունը Անհունին կրկներևույթն է տիեզերքին վրա։ Մարդ ընդհանրապես կուլա, որովհետև ամեն մարդ չկրնար Անհունության շարունակությունն ըլլալ։
Լույսի շարունակությունը, պատկերներու հաճախանքը, կյանքի խավարակուռ անկյունները թափանցելու Ուժը՝ դեպի գերեզման ստույգ վազք մը կը նշանակե։ Ընդհանրապես բանաստեղծները շուտ կը մեռնին, որովհետև շուտ կը տեսնեն։
пятница, 19 сентября 2025 г.
Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք․ ծրագիր
- Ողջույնի խոսք,
- Օրվա նորությունները,
- Մեր տոնը բարձունքին, անդրադարձ բարձունքի հաղթահարման ճամփորդական նախագծերին,
воскресенье, 14 сентября 2025 г.
Անկախության օրը բարձունքին․ Հատիս
Վայրը՝ Կոտայքի մարզ, Հատիս լեռ
Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի տարատարիք սովորողներ
Ժամկետը՝ սեպտեմբերի 20-ին` ժամը՝ 08:30-16:30
Մեկնում՝ ,ժամը՝ 08։30, վերադարձը` 16:30, Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակից
среда, 10 сентября 2025 г.
вторник, 9 сентября 2025 г.
Ծիծաղ
Այնքան մենավոր ու խոնջացած զգաց նա ինքն իրեն դատարկ դասարանի մեջ, մինչ բոլոր տղաները գնում էին տուն` Դեն Սիթը, Ջեյմս Միսիփոն, Դիք Քորքորանը: Նրանք այժմ հավանաբար քայլում էին Սաութըրն Փասիֆիք երկաթուղագծի երկայնքով, խաղալով ու խնդալով: Իսկ օրիորդ Վիսիկիի՝ իրեն դասարանում պահելու այս ապուշ գաղափարը նրան տկարացնում էր:
- Այո, ուզում եմ, որ ծիծաղես:
Օրիորդի խստապիրկ շուրթերը, ահուդողը, աչքերից ծորող սրտառուչ մելամաղձը:
- Բայց ես չեմ ուզում ծիծաղել:
Ամեն բան տարօրինակ էր, ողջ աշխարհը, պատահող բաները, դրանց պատահելու կերպը:
- Ծիծաղի՛ր:
Օրիորդի հարաճուն էլեկտրական պրկվածությունը, շեշտված համառությունը, մարմնի եւ թեւերի ջղային շարժումները, նրա սփռած պաղ մթնոլորտը եւ մանավանդ՝ զզվանքը, որ նա զգում էր իր արյան մեջ:
- Բայց ինչո՞ւ:
понедельник, 8 сентября 2025 г.
Հանճարը
понедельник, 1 сентября 2025 г.
Գիտելիքի օր․ հանդիպում Արմեն Սարգսյանի հետ
Գիտելիքի օրը մեզ համար կրկնակի տոն դարձավ, քանի որ հնարավորություն ունեցանք հանդիպել ժամանակակից ստեղծագործող, լեզվաբան, բանասեր, ,,Վերնատուն,, հրատարակչության գլխավոր խմբագիր, գրականագետ, ,,Հայերենի համար սեղմեք 1,, նախագծի հեղինակ Արմեն Սարգսյանի հետ, ով նաև բլոգեր է, ինստագրամյան հարթակում հայերեն լեզվի վերաբերյալ բլոգ է վարում է, ունի 20 հազար հետևորդ։
воскресенье, 31 августа 2025 г.
Հայոց լեզու, Գրականություն. 9-րդ դասարան
- Գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը,
- Վերլուծելու, համադրելու, սեփական կարծիքն ազատ արտահայտելու կարողությունների զարգացմանը,
- Հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը,
- Ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը,
- Սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
- Սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն,
- Մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը։
среда, 27 августа 2025 г.
Հանդիպում Արմեն Սարգսյանի հետ
Հանդիպման օրը, վայրը՝ սեպտեմբերի 1, 10:30, Փոքր դահլիճ (Հասցե՝ Բաբաջանյան 25)
- ծանոթություն, իրականացվող նախագծերի ներկայացում,
- լեզվական զրույցներ, խաղ,
- հետաքրքիր հարցեր և պատասխաններ,
- հնարավոր համատեղ նախագծերի քննարկում,
- նվերների հանձնում, մասնակիցների խմբով ընդհանուր լուսանակար։
понедельник, 25 августа 2025 г.
Վաղարշապատ- Էջմիածին․ հին ու նոր քաղաքների խաչմերուկում
Ճամփորդության իրականացման ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 5
- ծանոթանալ հոգևոր մայրաքաղաքին և նրա գործունեությանը,
- պատմամշակութային կառույցների ուսումնասիրության միջոցով ծանոթանալ կառուցման ժամանակաշրջանի պատմական իրադարձություններին, հասարակական հարցերին,
- քայլել քաղաքով՝ դիտելով առանձնահատկությունները։
Նախագծային շաբաթ․ սեպտեմբերի 1-5
Ժամնակահատված՝ սեպտեմբերի 1-5
- ,,Պատուհան,, ամսագիր,
- Կարդում ենք Ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ
- Սովորողների անհատական նախագծեր,
- ,,Ուսումնական ամառ,, նախագծի արդյունքների ամփոփում և ներկայացում,
воскресенье, 24 августа 2025 г.
Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր
Ուսումնական նախագծեր՝
- Նախագծային շաբաթ,
- Կարդում ենք Սարոյան,
- Կարդում ենք Կոմիտաս
- ,,Պատուհան,, ամսագիր,
- Կարդում ենք Ժամանակակից գրականություն,
- Փոդքաստ
- Էջմածին․ հոգևոր քաղաք։
пятница, 22 августа 2025 г.
Ուսումնական օրացույց․ 2025-2026 ուստարի
- Գիտելիքի օրը բարձունքին,
- Ստեղծագործական ամառային նախագծերի ամփոփում,
- Սարոյանական օրեր,
- Կոմիտասյան օրեր։
Հայոց լեզու, Գրականություն․ 8-րդ դասարան
- Գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը,
- Վերլուծելու, համադրելու, սեփական կարծիքն ազատ արտահայտելու կարողությունների զարգացմանը,
- Հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը,
- Ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը,
- Սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
- Սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն,
- Մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը։
вторник, 19 августа 2025 г.
Մուտքի ճամբար. լեզվագործունեություն, ընթերցանություն
Տկար, տունկ, տգիտություն, տհաճ, տմարդի։
Զնգոց, ջնջոց, թրջոց,
կրակոց, փողոց։
Նյարդերը տեղիք տվեցին, էլ չդիմացավ և ասաց՝ ինչ մտածում էր։
Ընկերոջն առաջարկեց դիտարկել իր արած լուսանկարները։






























