воскресенье, 27 октября 2019 г.

Նախագծային ուսուցման շաբաթ. նոյեմբերի 4-8, Սեբաստացու օրեր

Ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 4-8
Մասնակիցներ՝ 7-8-րդ դասարանի սովորողներ
Իրականացվելիք նախագծեր 
  • Սեբաստացու օրեր. տոնական նախագծեր
  • Հանրային աուդիտ. կրթական կամուրջներ. ամբողջացում, վերլուծություն, արդյունքների հրապարակում
  • Կարդում ենք Իսահակյան. (Իսահակյանի ստեղծագործությունների ընթերցումներ, վերլուծություն, ձայնագրությու)նախագծի ամփոփում Իսահակյանի տուն-թանգարանում 
  • Աշունը պոեզիայում. գրական թատրոնի ստեղծման փորձեր. աշնանային բանաստեղծությունների ընթերցում, տեսագրում 
Սեբաստացու օրեր
Ի՞նչը ինձ բերեց կրթահամալիր
Իմ ձեռքբերումները
Կրթահամալիրը երեկ և այսօր 

  • Հարցումներ կրթահամալիրի ծրագրի, տոնակատարությունների, գործունեության վերաբերյալ. հարցումները կազմակերպում և անցկացնում են սովորողները ոչ միայն դպրոցի տարածքում, այլ նաև փողոցում, այլ վայրերում: Թեմաներ.
Թափանցիկ միջավայր. լա՞վ է, թ՞ե վատ
Անհատական ուսումնական պլան. առավելություններ, դժվարություններ
Ծեսը՝ ուսումնական գործունեություն
Նախագծային ուսուցում. առավելություններ
Ի՞նչ ենք սովորում, ինչպե՞ս սովորեցնելու առանաձնահատկությունները

  • Պատրաստել տեսանյութեր կրթահամալիր գործունեության տարբեր ոլորտների մասին. թեմաներ 
  • ,,Իմացումի հրճվանք,, ծրագիր 
  • Կրթական պարտեզ 
  • Ուսումնական ագարակ 
  • Մարզական գործունեություն 
  • Ընտրությամբ գործունեություն
  • Տեխնոլոգիան կրթահամալիրում 
  • Ծեսը՝ կրթահամալիրում 
  • Հայրենագիտությունը՝ կրթահամալիրում 
  • Խաղողագործությունը և կրթությունը : 
  • Սովորողների նախաձեռնությամբ նախագծեր 
  • Շուրջտարյա նախագծեր՝ սովորողների ընտրությամբ, ամսագրային աշխատանքներ .

Շուրջտարյա նախագծեր 
  • Պատուհան . թարգմանություններ 
Կայքեր՝ նյութերը  թարգմանելու համար 

Ընթերցանություն 
Ստեղծագործական աշխատանք. ստեղծագործական ամսագրի ստեղծում :

Մեդիաընթերցումներ. կարդում ենք պոեզիա :

Ռադիոնախագիծ. անհատական, խմբային ռադիոների ստեղծում 

Ուսումնական TV

Կարդում ենք Արևմտահայ գրականություն, գրաբար 

Առաջարկում եմ կարդալ

Ռադիոթատրոնների ստեղծում 

Մենախոսություններ տարբեր թեմաներով 


Комментариев нет:

Отправка комментария