Ժամանակահատվածը՝ նոյեմբերի 4-8
Մասնակիցներ՝ 7-8-րդ դասարանի սովորողներ
Իրականացվելիք նախագծեր
- Սեբաստացու օրեր. տոնական նախագծեր
- Հանրային աուդիտ. կրթական կամուրջներ. ամբողջացում, վերլուծություն, արդյունքների հրապարակում
- Կարդում ենք Իսահակյան. (Իսահակյանի ստեղծագործությունների ընթերցումներ, վերլուծություն, ձայնագրությու)նախագծի ամփոփում Իսահակյանի տուն-թանգարանում
- Աշունը պոեզիայում. գրական թատրոնի ստեղծման փորձեր. աշնանային բանաստեղծությունների ընթերցում, տեսագրում
Սեբաստացու օրեր
- Սարալանջի աշխատանքներ. հետևել աշխատանքներին, նկարել, համեմատել նախորդների հետ, լուսաբանել
- Կրթահամալիրը որպես ձեռքբերում. հարցազրույց ծնողների հետ (թեմայի շուրջ ինքնուրույն պատրաստել հարցեր, ձայնագրել կամ տեսագրել)
- Պատումներ նշված թեմաներով.
Ի՞նչը ինձ բերեց կրթահամալիր
Իմ ձեռքբերումները
Կրթահամալիրը երեկ և այսօր
- Հարցումներ կրթահամալիրի ծրագրի, տոնակատարությունների, գործունեության վերաբերյալ. հարցումները կազմակերպում և անցկացնում են սովորողները ոչ միայն դպրոցի տարածքում, այլ նաև փողոցում, այլ վայրերում: Թեմաներ.
Թափանցիկ միջավայր. լա՞վ է, թ՞ե վատ
Անհատական ուսումնական պլան. առավելություններ, դժվարություններ
Ծեսը՝ ուսումնական գործունեություն
Նախագծային ուսուցում. առավելություններ
Ի՞նչ ենք սովորում, ինչպե՞ս սովորեցնելու առանաձնահատկությունները
- Պատրաստել տեսանյութեր կրթահամալիր գործունեության տարբեր ոլորտների մասին. թեմաներ
- ,,Իմացումի հրճվանք,, ծրագիր
- Կրթական պարտեզ
- Ուսումնական ագարակ
- Մարզական գործունեություն
- Ընտրությամբ գործունեություն
- Տեխնոլոգիան կրթահամալիրում
- Ծեսը՝ կրթահամալիրում
- Հայրենագիտությունը՝ կրթահամալիրում
- Խաղողագործությունը և կրթությունը :
- Սովորողների նախաձեռնությամբ նախագծեր
- Շուրջտարյա նախագծեր՝ սովորողների ընտրությամբ, ամսագրային աշխատանքներ .
- Պատուհան . թարգմանություններ
Կայքեր՝ նյութերը թարգմանելու համար
- Կարճ առակներ
- Առակներ, կարճ պատմություններ
- Փոքրիկ պատմվածքներ
- Քիչ հայտնի հեղինակների կարճ պատմություններ
- Հետաքրքիր փաստեր
Ընթերցանություն
Ստեղծագործական աշխատանք. ստեղծագործական ամսագրի ստեղծում :
Մեդիաընթերցումներ. կարդում ենք պոեզիա :
Ռադիոնախագիծ. անհատական, խմբային ռադիոների ստեղծում
Ուսումնական TV
Կարդում ենք Արևմտահայ գրականություն, գրաբար
Առաջարկում եմ կարդալ
Ռադիոթատրոնների ստեղծում
Մենախոսություններ տարբեր թեմաներով
Комментариев нет:
Отправить комментарий