пятница, 14 августа 2015 г.

Վեներա: 16 տարեկան

Իմ ցանկությունն իրական դարձավ: Ծնողներս դադարեցին վիճել: Վեց ամիս առաջ ցտեսություն ասելու փոխարեն հայրիկը գոռաց. ,,Ես չեմ կարող այլևս ապրել հիստերիկի և իրեն սովամահ անողի հետ: Ես դիմելու եմ բաժանվելու համար, իմ փաստաբանը կկապվի ձեր հետ,,: Ես տասնվեց տարեկան եմ: Ես մեծ եմ: Ինքս եմ աշխատում իմ կյանքի համար: Չեմ ցանկանում այլևս անտեղի աղոթել, որ նրանք հաշտվեն: Նախընտրում եմ խնդրել այն, ինչ հաճելի է ինձ:
Երեկ երազումս տեսա, որ հաղթել եմ գեղեցկության մրցույթում: Բոլորն իմ ոտքերի մոտ էին և ասում էին, որ ամենագեղեցիկն եմ: Երևում է, դա իմ նոր նպատակն է: Հաղթել ,,Միս Տիեզերք,, մրցույթում: Այնպես հաղթել, որ ժյուրիի անդամները վստահ լինեն, որ ամբողջ տիեզերքում ինձնից գեղեցիկ չկա:
Վերբեր ,,Հրեշտակների կայսրությունը,,
Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Տաթևիկ Աբրահամյանի 

Комментариев нет:

Отправить комментарий