четверг, 27 августа 2015 г.

Վիլյամ Սարոյան. առաջադրանքների մեդիափաթեթ

Կարդալ ընթերցանության համար նախատեսված նյութերը և կատարել առաջադրանքները:

5-րդ դասարան
  1. Բնութագրի՛ր Յուլիսիսին:
  2. Ինչպիսին էր աշխարհը Յուլիսիսի համար:
  3. Ինչո՞ւ նեգրը պատասխանեց Յուլիսիսի ողջույնին:
  4. Ստեղծագործության մեջ ի՞նչ է ասում Մաքոլիների մասին, ինչպիսին էին Մաքոլիները:
  5. ,,Ծերունին նայեց Յուլիսիսին այնպես, կարծես ինքն էլ, տղան էլ վաղուց մեռած լինեին,,:  Մեկ բառով ինչպես կանվանես այդ հայացքը:
  6. Ո՞րն էր Մաքոլինների ժպիտը: 



  1. Պատմիր Հոմեր Մաքոլիի մասին:
  2. Ի՞նչ նմանություն ես տեսնում երկու եղբայրների մեջ:
  3. ,,Ուր ուզում ես գնա, տնից լավ տեղ չկա,,: Այս նախադասության մասին գրիր քո կարծիքը:
  4. Ինչո՞ւ Հոմերի ողջյունին պատասխանեցին, իսկ անցած պատմության մեջ՝ ոչ:




  1. Մուրադի արածը գողությո՞ւն էր:
  2. Բնութագրի'ր և նկարագրի՛ր հերոսներին:
  3. Պատմի՛ր Խոսրով քեռու մասին, ինչպիսի մարդ էր նա:
  4. Ստեղծագործության մեջ ի՞նչ է ասում Ղարօղլանյաննների մասին:
  5. Ստեղծագործության ո՞ր հատվածներն են ծիծաղելի:
  6. Քո  կարծիքով ձին ո՞ւմ մոտ կնախընտրեր մնալ:
  7. Պատմությունը պատմի՛ր ձիու անունից:
  8. Պատմի՛ր քո սիրելի կենդանու մասին:
  9. Բացատրիր տրված արտահայտությունները՝ Ամենազարմանալի և անհեթեթ չքավորությունը: Նրանց երկուսի տեսքն էլ անմեղորեն խաղաղ էր և զվարճալի:
  10. Համեմատիր Մուրադին և Խոսրով քեռուն:
  11. Արդյոք ճանաչեց Ջո Բայրոնը իր ձիուն, ասածդ հիմնավորի՛ր փաստերով:
  12. Ո՞ր հատվածներում երգիծանք կա:
  13. Որտեղ են կատարվում գործողությունները:
  14. Ինչո՞ւ էր ձին դարձել ավելի ուժեղ և մեղմ, քան առաջ էր: 

  1. Ինչո՞ւ է այսպես վերնագրված, նոր վերնագիր մտածիր:
  2. Դարձվածքներ հորինիր քթի մասին:
  3. Նման մի ճառ գրիր մարմնի այլ անդամի մասին:
  4. Բնութագրի'ր Հոմերին:
  5. Բնութագրի'ր միսս Հիքսին:
  6. Այս դասը համեմատիր ձեր դասի հետ, ինչ նմանություններ և տարբերություններ կան:

  1. Կարդա՛ և համառոտ պատմի՛ր:
  2. Բնութագրիր հերոսներին:
  3. Պատմի՛ր Մեծ Քրիսի մասին: 
  4. Քո իմացած հերոսներից ո՞ւմ հետ կարող էր բարեկամություն անել Մեծ Քրիսը: 
  5. Ինչպես վերաբերվեց Մեծ Քրիսը Յուլիսիս թակարդն ընկնելուն:
  6. Պատմությունը պատմիր Յուլիսիսի անունից:
  7. Ըստ փաստերի բնութագրի՛ր Միստր Սաֆրթիին: 
  8. Ինչպիսին էր միստր Քովինգտոնը՝ որպես  վաճառատան տեր: 

Որտեղ ես ծնվել եմ, այնտեղ մարդիկ բարեկիրթ են
  1. Բնութագրի՛ր և նկարագրի՛ր տղային:
  2. Ի՞նչ վերաբերմունք ունես տղայի՝ Մոնթրեյ գնալուն:
  3. Մեղադրի՛ր միստր Ուայլին:
  4. Ինչո՞ւ տղան զիջեց  աշխատանքը, արդյոք ճիշտ վարվեց:
  5. Ի՞նչ է նշանակում բարկիրթ, ինչպիսի մարդկանց ենք բարեկիրթ համարում:
  6. Որտեղ ես ծնվել եմ, այնտեղ մարդիկ ...... / ինչպիսին են, պատմիր քո բնակավայրի մարդկանց մասին/:

Ա. Հոմերն ինչո՞ւ էր ուզում հաղթել մրցույթում: 
Բ. Քո կարծիքով ո՞րն է այս հատվածի ամենակարևոր նախադասությունը, ինչո՞ւ:
Գ. Ի՞նչ է ասում Հոմերն ինքն իր մասին: 
Դ. — Երբեմն մտածում եմ,— շարունակեց նա,— որ աշխարհում ամեն ինչ ուրիշ ձևով պետք է լինի, աշխարհը պետք է ավելի լավը լինի, մարդիկ պետք է ավելի լավը լինեն և աշխարհի գործերը չպետք է այնպես ընթանան, ինչպես ընթանում են։ Կարդա այս նախադասությունը և հինգ նախադասությամբ գրիր, թե ինչ էր ուզում ասել Հոմերը:
Ե. Այս հատվածը կարդալուց հետո, ինչպես կբնութագրես Հոմերին:




  1. Ո՞րն է առակի ասելիքը:
  2. Փորձի՛ր գտնել որևէ ասացվածք, որ կհամապատասխանի առակի ասելիքին:


  1. Բնութագրի՛ր դատավորին:
  2. Գրի՛ր քո վերաբերմունքը կույր մարդու արարքի վերաբերյալ:
  3. Նոր վերնագիր մտածի՛ր:
  4. Ո՞րն է այս առակի ասելիքը:
  5. Բացատրի՛ր լեզուն կապ ընկնել դարձվածքը: Գրի՛ր այս դարձվածքին հոմանիշ դարձվածքներ: 

  1. Համեմատիր այս պատմությունը ,,Քեֆ անողին քեֆ չի պակսիլ,, հեքիաթի հետ:
  2. Ի՞նչ կարևոր միտք է ասվում այս առակում:
  3. Բնութագրի՛ր թագավորին:
  4. Դուրս գրի՛ր բարդ բառերը և բացատրի՛ր:
  5. Ի՞նչ ես հասկանում աշխարհի դրվածք ասելով: Կարող ես այն փոխարինել այլ դարձվածքով:





  1. Բնութագրի՛ր թագավորին և երիտասարդին, ինչով էին իրար նման:
  2. Ինչպես կմեկնաբանես այս հատվածը. Մինչև առավոտ կույրերի թիվը ներառում է քաղաքի բոլոր բնակիչներին, և խորհրդատուն ու հաշվապահը ձիերի գլուխները դեպի արքայական պարտեզն են շրջում: Նրանք դեռ շարունակում էին իրենց ետևից քարշ տալ եղրևանու ճուղը:

  1.  Բացատրի՛ր տրված բառերը:
Խորհրդատու-
կորզել-
հառել-
հունար
գահ-
Բացատրիր տրված արտահայտությունները:
Քթից բռնած ման ածել:
Խելքին մոտ բաներ չասել: 
Գլուխդ ուսերիդ չի մնա:

3.Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
4. Բնութագրիր այս պատմության թագավորին:
5. Ինչո՞ւ խաբեբային հաջողվեց խաբել թագավորին:



  1. Կարդա Թե ինչ է լինում, երբ փորձում են գոհացնել որոշ մարդկանց առակը և առաջակի՛ր վերնագիր:
    2. Քո կարծիքով, ինչպիսի՞նն է կույրը:
    3. Թվարկիր երեք հատկանիշ, որոնք բնորոշում են գոհ մարդուն:
    4. Ի՞նչ խորհուրդ կտաս կույր մարդուն:




6-րդ դասարան
Ընթերցել




  1. Դուրս գրի՛ր անհասկանալի բառերը և բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ:
  2. Ի՞նչ գիտես մկների մասին:
  3. Ստեղծագործության մեջ ի՞նչ է ասվում մկների մասին:
  4. Բացատրի՛ր վերնագիրը: Նոր վերնագի՛ր հորինի՛ր:
  5. Ո՞րն է ստեղծագործության ասելիքը:
  6. Բնութագրի՛ր Արտաշին:
  7. Թվարկի՛ր ստեղծագործության հերոսներին: 
Հնաոճ սիրավեպ սիրային ոտանավորներով ու այլևայլ բաներով: 
    1. Պատմությունը պատմի՛ր միսս Դաֆնիի կողմից:
    2. Պատմի՛ր միստր Դերրինգրի կողմից:
    3. Վերաբերմունք արտահայտի՛ր հերոսներից յուրաքանչյուրի նկատմամբ և պատճառաբանի՛ր:
    4. Նկարագրված դասը համեմատի՛ր ձեր դասերի հետ:
    5. Պատմող հերոսին համեմատի՛ր ,,Գեղեցիկ սպիտակ ձիու ամառը,, պատմվածքի հերոսներից մեկի հետ:
Ծիծաղ

  1. Դուրս գրի՛ր և բացատրի՛ր անհասկանալի բառերը:
  2. Բացտրի՛ր վերնագիրը: Նոր վերնագիր մտածի՛ր:
  3. Բնութագրի՛ր Բենին:
  4. Համառոտ ներկայացրո՛ւ, թե ինչ էր տեղի ունեցել դասարանում:
  5. Ի՞նչը կարող էր ծիծաղեցնել Բենին:
  6. Ի՞նչ ես մտածում պատմվածքում ներկայացված իրադարաձության մասին: 









Մեդիառաջադրանք 
Համացանցից փնտրիր հետաքրքիր պատմություններ Սարոյանի մասին: Ընտրիր որևէ մեկը, ձայնագրիր քեզ և ֆիլմ պատրաստիր:



Комментариев нет:

Отправить комментарий