Նախագծի ամփոփման ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 1-4 :
Յուրաքանչյուր սովորող պատմում է ամառային մեկ օրվա մասին և ներկայացնում որևէ հետաքրքիր դեպք:
Նախագծի մասնակից սովորողներ՝ 5-6- րդ դասարանցիներ
Դեռ հունիս ամսին սովորողները ստացել են ամառային առաջադրանքներ: Կարող եք տեսնել այստեղ: Առաջադրանքներում մեծ տեղ են զբաղեցնում ընթերցանության նյութերը:
Ամփոփման առաջադրանքներ
1. Իմ կադացած գրքերը /կազմել ցուցակ/
2. Ամռան ամենահետաքրքիր գիրքը
3. Ամենալավ գրքի ամենահետաքրքիր հերոսը / նկարագրել, բնութագրել, ներկայացնել հերոսի գործողությունների միջավայրը/:
4. Գրքի գովազդ
5. Հետաքրքիր հատվածների ընթերցում
6. Կարևոր մտքերի-գաղափարների ներկայացում, քննարկում
Ամառային ճամփորդություններ
Ամառը ճամփորդելու, նոր վայրեր տեսնելու, բացահայտումներ անելու ամենալավ ժամանակն է: Յուրքանչյուր սովորող ներկայացնում է իր ճամփորդական պատմությունը:
- Իմ ճամփորդությունները /կազմել քարտեզ/
- Ամենալավ ճամփորդությունը / պատմել, նկարել, ձայնագրություն, ֆիլմ , ֆոտոշար, այլ/:
- Ի՞նչ սովորեցի ճամփորդությունների ընթացքում:
Յուրաքանչյուր սովորող պատմում է ամառային մեկ օրվա մասին և ներկայացնում որևէ հետաքրքիր դեպք:
Առաջադրանքների պատասխանները տեղադրվում են սովորողների անհատական բլոգներում, լավագույն նյութերը դրվում են ենթակայքում:
Սեպտեմբերի 4-ին ամփոփվում է նախագիծը և գնահատվում:
Արդյունք
Աննա Իսախանյան
Արամ Բարսեղյան
Էլեն Աբգարյան
Գոռ Բարխուդարյան
Հայրիյան Սերգեյ
Միկաիլի Մարկ
Էլեն Աբգարյան
Արդյունք
Աննա Իսախանյան
Արամ Բարսեղյան
Էլեն Աբգարյան
Գոռ Բարխուդարյան
Հայրիյան Սերգեյ
Միկաիլի Մարկ
Էլեն Աբգարյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий