01-05.11.2021
Հայոց լեզու
1. Ստեղծագործական աշխատանք: Ընտրե՛ք վերնագրերից մեկը, գրե՛ք շարադրություն:
- Մտքերս
- Փնտրում եմ
- Սովորել ապրել
- Այն, ինչ սիրտս է ուզում
- Պատմելու բան կունենամ
- Սեփական մտքերից հեռու...
- Լավ է, երբ մենակ չես
- Առաջարկեք ձեր վերնագիրը:
2. Թարգմանչական աշխատանք:
- Թարգմանեք՛ որևէ ստեղծագործություն, հոդված, գիտահանրամատչելի նյութ, տեսանյութ և այլն:
- Ընտրեք այնպիսի նյութ, որը ձեզ կհետաքրքրի:
- Թարգմանության մեջ նշե՛ք բնագրի հղումը, որ լեզվից է արված թարգմանությունը:
3. Գործնական քերականություն:
Գրականություն
1. Կարդում ենք արևմտահայերեն:
Դանիել Վարուժան
1. Բառերն ու արտահայտությունները արևելահայերեն դարձրո՛ւ՝ հագեր են, բռնկեր է, ծղոտներուն տակ, քիստերուն մեջ:
2. Բացատրի՛ր փոխաբերությունները
Ա. Արտս ոսկուն է:
Բ. Երկինքն է կրակ:
Գ. Քառաշար հասկեր քառաշար սաթով արև են հագել:
3. Ինչի՞ մասին է բանաստեղծությունը:
4.Դուրս գրի՛ր գույն արտահայտող բառերն ու բառակապակցությունները,ո՞րն է բանաստեղծության մեջ գերիշխող գույնը, ինչո՞վ է դա պայմանավորված:
5. Բանաստեղծությունն ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում:
1. Բառերն ու բառակապակցությունները դարձրո՛ւ արևելահայերեն
Քեզի, կը տանիմ, կերթաս, հյուղակներուն խավարին, դույլերու մեջ արծաթի:
2. Համեմատի՛ր բանաստեղծության քառյակները, ի՞նչ ընդհանրություն նկատեցիր:
3. Բանաստեղծության ո՞ր տողի, ո՞ր բաեի մեջ է խտացված հերոսի տրամադրությունը:
3. Բանաստեղծության ո՞ր տողի, ո՞ր բաեի մեջ է խտացված հերոսի տրամադրությունը:
4. Պատմի՛ր բանաստեղծության հերոսի մասին:
Դանիել Վարուժանի ,,Հացին երգը,, ժողովածուից ընտրի՛ր մեկ բանաստեղծություն, կարդա՛ , ձայնագրի՛ր կամ տեսագրի՛ր:
2. Կարդա՛ պատմվածքը:
Ռեյ Բրեդբերի ,,Կանաչ առավոտը,,:
1. Բացատրի՛ր բառերը:
Նոսր, արգավանդ, ումպ, այլասերվել, ամայի, ընկճվել, արևախանձ, կիսանիրհ, պատիճ, քունք, կենարար, կոհակ:
2. Ահա թե ինչ է ծառը: Առանձնացրո՛ւ հեղինակի թվարկածները, ավելացրու քոնը:
3. Ինչպե՞ս կմեկնաբանես Թոմասի հետևյալ միտքը. …Ետ նայել կնշանակեր՝ ընկճվել…
4. Ո՞րն էր հերոսի հաջողության գաղտնիքը:
5. Վերլուծել պատմվածքը՝ ներկայացնելով գաղափարը (8-10 նախադասություն):
3. ,,Թղթե թատրոն,, նախագիծ:
- Ընտրել որևէ ստեղծագործություն՝ փոքր հեքիաթ, առակ, այլ:
- Թղթից պատրաստել կերպարները:
- Բեմադրել, տեսագրել:
- Կարող են ընդգրկվել ընտանիքի անդամները կամ ընկերները:
Բոլոր աշխատանքներն ուղարկել tatev.abrahamyan@mskh.am էլ. փոստին:
Տեսադասեր
Հայոց լեզու- 02.11.2021
Բովանդակությունը՝ անդրադարձ շաբաթվա նախագծերին, գործնական քերականության առաջադրանքների քննարկում:
7-1 դասարան - 10:10-10: 55
7-2 դասարան- 11:05-11: 50
7-6 դասարան- 11:55-12:35
Գրականություն - 04.11.2021
Բովանդակությունը՝ Քննարկելու ենք ,,Կանաչ առավոտը,, պատմվածքը, մինչ հանդիպումը անհրաժեշտ է կարդալ:
7-1 դասարան- 10:10-10:55
7-2 դասարան - 11:05-11:50
7-6 դասարան - 11:55-12: 35
Комментариев нет:
Отправить комментарий