понедельник, 11 октября 2021 г.

Վերապատրաստման հաշվետվություն


Տաթևիկ Աբրահամյան
Բլոգ- հղումը՝ այստեղ 
Էլ. փոստ՝ tatev.abrahamyan@mskh.am
Դպրոցի անվանում՝ ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիր, Միջին դպրոց
Դասընթացներ՝ 

Ամիսուկես տևած վերապատրաստման բաղադրիչներում կարևորում եմ հետևյալը.
  • ՏՀՏ վերապատրաստման շնորհիվ նորից անդրադարձա կիբերանվտանգությանը, որը կարծում եմ մեր օրերում առաջնային նշանակություն ունի: 
  • ՏՀՏ վերապատրաստման դասընթացների շնորհիվ սովորեցի մի շարք մոնտաժային ծրագրեր, որոնք օնլայն խմբագրման համար են. միշտ կա համակարգչի ծանրաբեռնվածության խնդիր, իսկ այս պարագայում խնդիր չի լինում: 
  • Հանրակրթական բանագավառի օրենսդրության գործնական աշխատանքների շնորհիվ ծանոթացա մի շարք փաստաթղթերի հետ, որոնց մանակավարժությամբ զբաղվող մարդը պետք է ծանոթ լինի: Միշտ խուսափել եմ օրենսդարական փաստաթղթերից, այնինչ կարծես ամեն ինչ այդքան էլ սարսափելի չէ: 
  • Մասնագիտական զարգացման դասընթացը հնարավորություն տվեց վերանայել, այլ հայացքով նայել հեղինակային կրթական ծրագրի բաղադրիչներին, առանձնահատկություններին, նաև անդրադառնալ այդ ուղղությամբ սեփական գործունեությանը: 
  • Մասնագիտական զարգացման դասընթացների շնորհիվ կարդացի բազում հոդվածներ՝ գրված գործընկերներիս կողմից, ինչքան էլ ,,Դպիր,,- ին ուշադիր հետևում եմ, մի քանիսը վրիպել էի. նաև գրախոսելը այդ հոդվածներին այլ տեսանկյունից նայելու տարբերակ էր: 
  • Բոլոր առաջադրանքները ստեղծգործական-վերլուծական էին և շատ հետաքրքիր: 
  • Շնորհակալ եմ արդյունավետ աշխատանքի համար: 


Комментариев нет:

Отправить комментарий