Ուսումնական տարվա ընթացքում պարտաճանաչ յուրաքանչյուր ամիս և յուրաքանչյուր ուսումնական շրջանի ավարտին ամփոփել եմ իմ արած աշխատանքները, նախագծերը։ Ստորև ներկայացնում եմ ամփոփումների հղումները։
Հաշվետվություններ՝
Առաջին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն
- Սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվություն,
- Հոկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն,
- Նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն,
- Դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
Երրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվություն
Հաջողված նախագծեր
Ուսումնական տարվա ընթացքում իրականացրել ենք բազմաթիվ նախագծեր։ Կրթահամալիրյան նախագծային ուսուցումը համարում եմ հաջողված և կարևոր։ Անդրադառնամ հաջողված նախագծերին՝ նշելով ձեռքբերումները։
- Ստեղծագործական աշխատանքների հրապարակում ,,Լուսապսակ,, ամսագրում- կարևորում եմ այս շուրջտարյա աշխատանքը, քանի որ անընդմեջ ստեղծագործել ենք, համագործակցել ենք ոչ կրթահամալիրյան ամսագրի հետ։ Արված աշխատանքը ոգևորել և խրախուսել է սովորողներին, ովքեր մեծ սիրով են ստեղծագործել ամբողջ տարվա ընթացքում։
- ,,Բառքամոցի,, մրցույթ-առաջնության ամփոփում․ նախագիծը իրականացրել ենք հունվարյան ճամբարի ընթացքում / Երկրորդ ուսումնական շրջան/ ։ Առաջին փորձն էր նման ծավալուն նախագիծ իրականացնելու։ Կարևոր ձեռքբերում եմ համարում, որ նախագիծն ամբողջությամբ իրականացվել է սովորողների նախաձեռնությամբ, որոնց համար կազմակերպումը նոր հասունություն էր։
- Թումանյանական օլիմպիադա․ թեև այս աշխատանքում առանձնահատուկ բան չկար, բայց հնարավորություն տվեց տարբեր դասարանների սովորողներին միասին աշխատել։ Օլիմպիադան առօրյայից տարբերվող ուսումնական աշխատանք էր, որը թարմություն մտցրեց նախագծերում։
- TV նախագծերի ստեղծում․ համարում եմ իմ ամենահոջողված նախագիծը, որը մեծ ջանք է պահանջում։ Կարևորում եմ, որ ստեղծողն ու տարածողը սովորողներն են, այսինքն նախագիծն ամբողջությամբ սովորողի նախաձեռնությունն է դառնում, իսկ ես ուղղակի համակարգման աշխատանք եմ արել։
- Պատուհան․ ամսագրային գործունեությունը այս տարի լայն թափ ձեռք բերեց և գրանցեց մեծ հաջողություններ, քանի որ նախագծով սկսեցին զբաղվել միայն սովորողները։
Ուսումնական ճամփորդություններ
Նախորդ տարիների համեմատ ճամփորդել եմ քիչ, սակայն կարևորել եմ կազմակերպելու, իրականացնելու և ամփոփելու ընթացքը՝ նախընտրելով քիչ ճամփորդել, բայց շատ աշխատել որակի վրա։ Ճամփորդությունների հաշվետվությունները կազմելիս մանրամասն ներկայացրել եմ իմ դիտարկումները։
- Արատեսյան օրեր
- Ուսուցչի տոնը Գոշում և Սևանավանքում
- Այցելություն Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ
- Աշնանային Տավուշ
- Ճամփորդություն դեպի Լեռնանիստ
- Բացահայտելով Գյումրին
- Թումանյանական Լոռի
- Կոտայքի մարզի գողտրիկ անկյունները
Կլոր սեղանների, սեմինարների, վերապատրաստումների կազմակերպում և վարում
Հաջողված նախագծերի գրավականը նաև դրանց ներկայանալի լինելն է և ներկայացնելը։ Մեր նախագծերը սովորողների հետ ամփոփել ենք երկու կլոր սեղանով։ Իսկ մանկավարժական տարիների փորձը ինչ-որ չափով փոխանցել եմ նոր դասավանդողներին քառօրյա վերապատրաստումներից մի քանիսը համակարգելով։
- Ուսումնական ճամփորդությունների կազմակերպման ուղեցույց․ սեմինարի վարում
- Արևմատահայերեն՝ ծսիական խոհանոցով․ կլոր սեղանի մասնակցություն և լուսաբանում,
- Միջին դպրոցի ամսագրերը, TV նախագծերը․ կլոր սեղան
- Մուտք կրթահամալիր․ քառօրյա վերապատրաստում, մայիսի 16-19
- Մուտք կրթահամալիր․ քառօրյա վերապատրաստում, դեկտեմբերի 20-23
Փաստաթղթերի լրամշակում, ստեղծում՝
- Մայրենիի գնահատումը Միջին դպրոցում,
- ,,Բառարանային ֆլեշմոբ,, նախագծի լրամշակում
- ,,Կարդում ենք Բակունց,, նախագծի լրամշակում
- Ուսումնական ճամփորդությունները 6-8-րդ դասարաններում
Ուսումնական տարին և իրականացրած նախագծերն ու գործունեությունները համարում եմ հաջողված, որովհետև՝
- Կարողացել եմ ոգևորել սովորողներին, օգնել, որպեսզի իրենք դառնան նախաձեռնող, հանդես գան առաջարկություններով, առաջին պլան մղվեն իրենց սեփական նախագծերով,
- Սովորողները դարձել են ավելի ստեղծական, անընդմեջ գրել են, արտահայտել իրենց մտքերը։ Նման աշխատանքներում դարձել են ավելի կոնկրետ։
- Անընդմեջ ընթերցանություն․ կարևորել եմ ընթերցողական աշխատանքը, նկատել եմ, որ կարևորում են նաև սովորողները, դրա փաստումն է գրքային բլոգների, TV նախագծերի ստեղծումը, տարածումը։
Ձախողումներ, չստացված, թերի աշխատանքներ նույնպես եղել են, սակայն դրանց շարունակությունը, զարգացումը թողնում ենք հաջորդ ուսումնական տարվան։
Комментариев нет:
Отправить комментарий