воскресенье, 7 июля 2013 г.

Սաղմ Իգոր: Մինչ ծնվելը՝ 1 ամիս

Ես ննջում եմ՝ թեթևակի փակելով աչքերս: Մայրիկը լալիս է: Նա խոսում է ինքն իրեն և շատ օղի է խմում: Նա հարբել է և ես էլ մի փոքր հարբած եմ: Ես մտածում եմ, նա ուզում է ինձ թունավորել: Բայց իմ մարմինը սովորում է դրան և դիմակայելու միջոցներ է գտնում: Ես դիմանում եմ արկոհոլին:
Մայրիկ, քեզ չի հաջողվի այդքան հեշտ իմ հարցերը լուծել: Ես ուզում եմ ծնվել: Իմ ծնվելը կլինի իմ վրեժխնդրությունը:
Հանկարծ ես զգում եմ սարսափլի հարված: Ես ընկնում եմ: Իմ դեմքը ջարդված է: Ինչ է կատարվում: Ես լսում եմ, ինչպե է նա զառանցում.<< Ես քեզ կհասնեմ, կհասնեմ…դու կսատկես, ես կհասնեմ դրան>>:
Նորից հարված:
Ես փորձում եմ հասկանալ ինչ է կատարվում դրսում, և երևում է, գլխի եմ ընկնում: Նա ընկնում է փորի վրա, որ ինձ ճզմի:

Ես ճզմվում եմ: Վերջապես նա դադարում է:
Ես սպասում եմ հաջորդ հարձակումին:  Էլ ինչի՞ իրավունք ունեմ ես: Շյուղով գործելո՞ւ:   Պինդ կաց, Իգոր, բռնվիր, դրսում այնքան լավ է…

 Վերբեր Հրեշտակների կայսրությունը
Ռուսերենից թարգմանությունը՝ Տաթևիկ Աբրահամյանի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий