նախագիծ
Գրիգոր Նարեկացի
Նախագծի տևողությունը ՝ նոյեմբերի 8-15:
Նախագծի նպատակն է ուսումնասիրել Գրիգոր Նարեկացու կյանքը և ստեղծագործությունը:
Նարեկացու ստեղծագործության
գնահատում և արժևորում:
Սովորողի մոտ զարգացնել
վերլուծական-ստեղծագործական մտածողություն:
Առաջադրանքի տեսակները
Հետազոտական աշխատանք
Ընթերցանություն
Խմբային աշխատանք
Տեղեկատվության որոնում համացանցից, հանրագիտարաններից, գրքերից:
Որոնողական աշխատանք նախագծի թեմայով և աշխատանքի վերջնական արդյունքի ներկայացում:
Տեսանյութերի պատրաստում ըստ նախագծի թեմայի:
Առաջադրանքներ
Սովորողները կատարում
են իրենց տարիքային խմբին համապատասխան առաջադրանքը:
5-6-րդ դասարաններ
1.Գրիգոր Նարեկացու կյանքը: /Որոնողական աշխատանք/
Համացանցից փնտրել տեղեկություններ Նարեկացու կյանքի մասին, պատրաստել տեսանյութ:
2.Նարեկացու մասին ժողովրդի մեջ բանավոր կերպով տարածվել
են զանազան ավանդույթներ և պատմություններ: Գրքերից և համացանցից գտնել այդ պատմությունները,
պատրաստել տեսաֆիլմ՝ նշելով աղբյուրը: Յուրաքանչյուր սովորող մեկ պատմություն է պատրաստում/որոնում,
գտնում, մշակում, պատրաստում տեսաֆիլմ/: Նախագծի վերջում այդ պատմությունները և արված
աշխատանքը համակարգում են մեկ փաթեթում /խմբային աշխատանք/:
7-9-րդ դասարաններ
1. <<Մեղեդի ծննդյան>> տաղը գրաբարով և արևելահայերեն:
Երկլեզվյան տեսաֆիլմի պատրաստում:
2. <<Տաղ Վարդավառի>>: Ի՞նչ է ներկայացվում տաղում:
3.Նարեկացին և հոգևոր
երաժշտությունը: Նարեկացին գանձերի հիմնադիր: /Հետազոտական աշխատանք/:
10-12-րդ դասարաններ
1.Ի՞նչ է նշանակում միստիկ բանստեղծ: Ո՞րն էր միստիկի գերագույն
նպատակը: Էլ ի՞նչ միստիկ գրողներ են եղել: /Հետազոտական աշխատանք/:
2.Այլաբանությունները Նարեկացու տաղերում: Ի՞նչ է այլաբանությունը:
3.Նարեկ և նարեկաբուժություն: Ի՞նչ է նարեկաբուժությունը:
/Հնարավորություն դեպքում հարցազրույց նարեկաբույժների հետ/:
4.Նարեկացու բառապաշարը: Նորաբանությունները Նարեկացու ստեղծագործություններում:
/Հետզաոտական աշխատանք/:
Աշխատանքները կատարվում են խմբով և անհատական:
Կատարված աշխատանքները հրապարակվում են կայքում, ենթակայքերում,
սովորողների բլոգներում:
Նախագծի արդյունքում սովորողները կարժևորեն Նարեկացու ստեղծագործությունները:
Սովորողների մոտ կզարգանան վերլուծական-ստեղծագործական կարողությունները:
Սովորողը կկատարի որոնողական աշխատանք և կհարստացնի իր գիտելիքները Նարեկացու վերաբերյալ:
Սովորողների մոտ կզարգանան վերլուծական-ստեղծագործական կարողությունները:
Սովորողը կկատարի որոնողական աշխատանք և կհարստացնի իր գիտելիքները Նարեկացու վերաբերյալ:
Տաթևիկ Աբրահամյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий