նախագիծ
Աթաբեկ Խնկոյան
Նախագծի տևողությունը ՝ հոկտեմբերի 17-23:
Նախագծի նպատակն է ուսումնասիրել Աթաբեկ Խնկոյանի կյանքը և ստեղծագործությունը,
կազմել մեդիափաթեթ:
Սովորողի մոտ զարգացնել
վերլուծական-ստեղծագործական մտածողություն:
Տեքստային աշխատանք
կատարելու հմտությունների զարգացում:
Առաջադրանքի տեսակները
Հետազոտական աշխատանք
Ընթերցանություն
Խմբային աշխատանք
Տեղեկատվության որոնում
համացանցից, հանրագիտարաններից, գրքերից:
Որոնողական աշխատանք
նախագծի թեմայով և աշխատանքի վերջնական արդյունքի
ներկայացում:
Առաջադրանքներ
1.Աթաբեկ Խնկոյանի
կյանքը: /Որոնողական աշխատանք/
Համացանցից փնտրել
տեղեկություններ Խնկոյանի կյանքի մասին, պատրաստել տեսանյութ:
2.Աթաբեկ Խնկոյանը
որպես մանկագիր: /Հետազոտական աշխատանք/
Խնկոյանի մանկական
բանաստեղծությունները և կազմած դասագրքերը: Արդյունքը կարող է լինել բլոգային նյութ
կամ տեսաֆիլմ:
3.Աթաբեկ Խնկոյանը
որպես թարգմանիչ: /Հետազոտական աշխատանք/
Աթաբեկ Խնկոյանը ոչ
միայն հայտնի մանկագիր է, այլ նաև թարգմանիչ: Նա թարգմանել և փոխադրել է բազմաթիվ առակներ և պատմություններ: Ո՞ր լեզուներից
է թարգմանել, ի՞նչ ստեղծագործություններ է
թարգմանել: Կարելի է նաև ցուցակ կազմել:
Գտնել որևէ թարգմանության /սովորողի ընտրությամբ/ բնօրինակը և պատրաստել տսաֆիլմ
երկու լեզվով:
Աթաբեկ Խնկոյանի բանաստեղծությունները
թարգմանել ռուսերեն և անգլերեն: /Ինտեգրված աշխատանք ռուսերենի և անգլերենի հետ/: Պատրաստել
եռալեզու էլեկտրոնային գիրք:
Խնկոյանի բանաստեղծությունները
http://mocak.am/tag/%D5%A1%D5%A9%D5%A1%D5%A2%D5%A5%D5%AF-%D5%AD%D5%B6%D5%AF%D5%B8%D5%B5%D5%A1%D5%B6/
Պատրաստել փոքրիկ անիմացիաներ Խնկոյանի բանաստեղծություննրի
հիման վրա ՝ օգտագործելով Movie Meker և Paint
ծրագրերը:
4.<<Մկների ժողովը>> ստվերների
թատրոն:
5.Այցելություն Խնկո
Ապոր անվան գրադարան: /Հարցազրույց, տեսաֆիլմ/
Ե՞րբ է հիմնադրվել
գրադարանը:
Ինչո՞ւ է կոչվում
Աթաբեկ Խնկոյանի անունով:
Ինչպե՞ս են գրադարանում
նշում Խնկոյանի ծննդյան օրը, և այլն:
Աշխատանքները կատարվում
են խմբով և անհատական:
Նախագծի վերջնական արդյունքը մեդիափաթեթի պատրաստումն է:
Տաթևիկ Աբրահամյան
Комментариев нет:
Отправить комментарий