8-րդ դասարան, Հայոց լեզու

16.09.2024

Աշխատանք դասարանում 

Անհատական նախագծերի քննարկում, լրացում։ 

1. Կետերի փոխարեն տ, դ, կամ  թ գրի՛ր:

 Ըն.ացք, ըն.արձակ, անըն.հատ, ըն.միջել, ըն.հանուր, ըն.ամենը, ըն.անալ, ըն.րել, ակն.արթ, անդա.ար, ըն.երցել, ըն.առաջ, անըն.եռնելի:

2. Պարզի՛ր, թե ինչի՛ հիման վրա է կազմվել բառաշարքը և ավելացրո՛ւ նոր բառեր:

 Արևմտաեվրոպական, Ոսկեվազ, դափնեվարդ,…:

3.Կետերի փոխարեն գրի՛ր մ կամ ն (ո՞ր դեպքում է ն գրվում):

Ա.բնական, ա.բիոն, ա.բողջ, ա.պամած, ա.պայման, զա.բյուղ, ա.բասիր, ա.փոփել, ա.փոփոխ, ա.պետք, ա.բարել, ա.բարտավան:

    Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

    1. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

    «Օ.ային ամրոց» արտահայտությունը նշանակում է ա.պտուղ եր.ակա.ություն, իզուր երազան., անիրագործելի պլա..եր: Այդ արտահայտությունը վերագրում են քրիստոն..կան քարոզի. Ավգուստիանոսին, որն իր աշխատությու..երից մեկում խոսում է օ.ային շինարարության մասին: Հետագա.ում մարդի. այդ արտահայտությունը գործածում են ձ.ափոխված` «Օ.ային ամրոց» ձ.ով:

    2. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

    Մեռ.ալ ծովի ջուրն այնքան աղի է, որ այնտեղ ոչ մի կեն.անի .ակ չի կարող ապրել: Ար.մտյան 
    Աս.այի տո.ակեզ անանձր. կլիմա.ի պատ.առով  շատ ջուր է գոլորշ.անում ծովի մակեր.ույթից, իսկ լուծվա. աղերը մնում են ծովում ու մեծացնում ջրի աղ.ությունը: Ծովում խորանալուն զուգ.նթաց` աղիությու.. աճում է: Աղերը Մեռ.ալ ծովի քա.որդ մասն են կազմում, նրա մեջ աղերի ըն..անուր քանակը քա.ասուն միլ..ն տո..ա է

    3. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
     Ամերիկ.ան մի ակու.բում, որտեղ երա..տությունն ան.ա.ար որոտում է, կարելի   է անդո.. գտնել: Ա.տոմատի մե. տասը ցենտ են գցում, և այն երեք րոպ.ով անջատվում է: Տասը ցենտը քիչ չ., բայց ինչքա՜ն հաճելի է թվում այն անդո..ը, որի համար անձա.բ կան.իկ վճա.ել ես: Հազար ին. հար.ուր հի.ունին. թվին ամերիկ.ան ռադ..ն մի անսովոր հաղոր.ում տվեց: Ունկ.դիրների ուշադրությանը ներկա.ացրին մի լուր` աղմուկի դեմ պայ.արող կազմակերպություն ստեղծելու մասին, ու ընդ.ուպ մինչ. տասնհինգ .ոպեանոց հաղոր.ման վեր.ը տևեց լռություն:

    13.09.2024

    Աշխատանք դասարանում 

    Մայրենիի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ։  Առաջադրանքների քննարկում։ 

    Անհատական նախագծերի ստեղծում 

    Ինչպե՞ս կազմել նախագիծ․ նախագիծը պետք է ունենա՝

    • Վերնագիր
    • Ժամանակահատված
    • նպատակ
    • ընթացք․ ի՞նչ է իրենից ներկայացնում նախագիծը, ինչպե՞ս պետք է իրականացվի,
    • արդյունք․ ի՞նչ արդունք ենք ակնկալում։ 
    Առաջարկվող ուղղություններ՝
    • Ստեղծագործական աշխատանքներ․ գրել շարադրություններ, պատմություններ տարբեր թեմաներով․ առաջարկվող վերնագրեր։ 
    • Ընթերցանություն․ կարդալ նախընտրած ստեղծագործությունը, գրավոր վերլուծել բլոգում։
    • Թարգմանություն․ սեփական հետաքրքրությունների շուրջ կարճ նյութերի թարգմանություն տիրապետած լեզվից։
    • TV նախագծերի ստեղծում․ սցենարի մշակում, նկարահանում, մոնտաժ, հրապարակում,  
    • Լեզվական առաջադրանքների, խնդիրների, գլուխկոտրուկների, խաչբառի կազմում, 
    • Թատերական բեմադրություններ, թղթե թատրոն, տիկնիկային թատրոն, մեդիաթատրոն․․․․
    • Այլ, առաջարկեք․․․

    Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

    • Ամբողջացնել դասարանում ձևակերպած նախագիծը,
    • Ներկայացրե՛ք որևէ  աշխատանք՝ ըստ ձեր նախագծի։ 

    11.09.2024

    Աշխատանք դասարանում 

    1. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:

    Ա. Երփներանգ, արփի, փրփրել, փափուկ, սրփազան, ճամփորդ, համփերություն, դափնի, շամփուր:
    Բ. Կարթ,խորթ, զվարթ, պարթև, նյարթ, թարթել,երթվել, փարթամ:

    2. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:

     Ա.Համարձակ, բարձունք, վերադարձ, վարձատրել, հարձուփորձ, հարձակում, մրձույթ:
    Բ. Դեղձ, դաղձ, դեղձանիկ, բաղձանք, օցանման, ատաղծագործ:

    3. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:

     Ա. Զմրուխտ, ապուխտ, բախտավոր, թախտ, խեխտել, կխտար, խրոխտ, ոխկույզ, տախտակ, նախկին:
     Բ. Ճեղքել, կմաղք, աղքատ, կողպեք, վղտալ, եղբայր, սանդուղք:

    4. Տրված բառերի կազմությունն ու գրությունը բացատրի՛ր:

     ա) Անհյուրընկալ, զրուցընկեր, դյուրընկալ, գահընկեց, անընդհատ, համընթաց:

       բ) Միջօրե, հանապազօրյա, ոսկեզօծ, ապօրինի,առօրյա, առօրեական, բացօթյա, բարօրություն, զօրուգիշեր:

     գ) Մանրէ, վայրէջք, հնէաբան, որևէ, երբևէ:

    5. Որտեղ անհրաժեշտ է, ը գրի՛ր:

    Անակ.նկալ, ան.մբռնելի, օր.ստօրե, ակ.նթարթ, ան.նդմեջ, լուսն.կա, մթ.նկա, համ.նդհանուր, մերթ.նդմերթ, ան.նթեռնելի,ակ.նհայտ, ան.նդհատ, անհյուր.նկալ, սր.նթաց:

    Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

    09.09.2024

    Աշխատանք դասարանում 

    Հուլիս ամսվա ֆլեշմոբ,

    Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

    Օգոստոս ամսվա ֆլեշմոբ


    Սեպտեմբերի 2- 6 

    Տնային և դասարանական աշխատանքներ 

    ,,Ուսումնական ամառ,, նախագիծ

    Հուլիս ամսվա ֆլեշմոբ,

    Օգոստոս ամսվա ֆլեշմոբ

    Անհատական նախագծերի ձևակերպում ։ 


    Комментариев нет:

    Отправить комментарий