16.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Անհատական նախագծերի քննարկում, լրացում։
1. Կետերի փոխարեն տ, դ, կամ թ գրի՛ր:
Ըն.ացք,
ըն.արձակ, անըն.հատ, ըն.միջել, ըն.հանուր, ըն.ամենը, ըն.անալ, ըն.րել, ակն.արթ, անդա.ար,
ըն.երցել, ըն.առաջ, անըն.եռնելի:
2. Պարզի՛ր, թե ինչի՛ հիման վրա է կազմվել բառաշարքը և ավելացրո՛ւ նոր բառեր:
Արևմտաեվրոպական,
Ոսկեվազ, դափնեվարդ,…:
3.Կետերի փոխարեն գրի՛ր մ կամ ն (ո՞ր դեպքում է ն գրվում):
Ա.բնական, ա.բիոն, ա.բողջ, ա.պամած, ա.պայման,
զա.բյուղ, ա.բասիր, ա.փոփել, ա.փոփոխ, ա.պետք, ա.բարել, ա.բարտավան:
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
1. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
«Օ.ային ամրոց» արտահայտությունը նշանակում է
ա.պտուղ եր.ակա.ություն, իզուր երազան., անիրագործելի պլա..եր: Այդ արտահայտությունը
վերագրում են քրիստոն..կան քարոզի. Ավգուստիանոսին, որն իր աշխատությու..երից մեկում
խոսում է օ.ային շինարարության մասին: Հետագա.ում մարդի. այդ արտահայտությունը գործածում
են ձ.ափոխված` «Օ.ային ամրոց» ձ.ով:
2. Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
Մեռ.ալ ծովի ջուրն այնքան աղի է, որ այնտեղ ոչ մի կեն.անի .ակ չի կարող ապրել: Ար.մտյանԱմերիկ.ան մի ակու.բում, որտեղ երա..տությունն ան.ա.ար որոտում է, կարելի է անդո.. գտնել: Ա.տոմատի մե. տասը ցենտ են գցում, և այն երեք րոպ.ով անջատվում է: Տասը ցենտը քիչ չ., բայց ինչքա՜ն հաճելի է թվում այն անդո..ը, որի համար անձա.բ կան.իկ վճա.ել ես: Հազար ին. հար.ուր հի.ունին. թվին ամերիկ.ան ռադ..ն մի անսովոր հաղոր.ում տվեց: Ունկ.դիրների ուշադրությանը ներկա.ացրին մի լուր` աղմուկի դեմ պայ.արող կազմակերպություն ստեղծելու մասին, ու ընդ.ուպ մինչ. տասնհինգ .ոպեանոց հաղոր.ման վեր.ը տևեց լռություն:
13.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Անհատական նախագծերի ստեղծում
Ինչպե՞ս կազմել նախագիծ․ նախագիծը պետք է ունենա՝
- Վերնագիր
- Ժամանակահատված
- նպատակ
- ընթացք․ ի՞նչ է իրենից ներկայացնում նախագիծը, ինչպե՞ս պետք է իրականացվի,
- արդյունք․ ի՞նչ արդունք ենք ակնկալում։
- Ստեղծագործական աշխատանքներ․ գրել շարադրություններ, պատմություններ տարբեր թեմաներով․ առաջարկվող վերնագրեր։
- Ընթերցանություն․ կարդալ նախընտրած ստեղծագործությունը, գրավոր վերլուծել բլոգում։
- Թարգմանություն․ սեփական հետաքրքրությունների շուրջ կարճ նյութերի թարգմանություն տիրապետած լեզվից։
- TV նախագծերի ստեղծում․ սցենարի մշակում, նկարահանում, մոնտաժ, հրապարակում,
- Լեզվական առաջադրանքների, խնդիրների, գլուխկոտրուկների, խաչբառի կազմում,
- Թատերական բեմադրություններ, թղթե թատրոն, տիկնիկային թատրոն, մեդիաթատրոն․․․․
- Այլ, առաջարկեք․․․
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
- Ամբողջացնել դասարանում ձևակերպած նախագիծը,
- Ներկայացրե՛ք որևէ աշխատանք՝ ըստ ձեր նախագծի։
11.09.2024
Աշխատանք դասարանում
1. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:
Ա.
Երփներանգ, արփի, փրփրել, փափուկ, սրփազան, ճամփորդ, համփերություն, դափնի, շամփուր:
Բ. Կարթ,խորթ, զվարթ, պարթև, նյարթ, թարթել,երթվել, փարթամ:
2. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:
Ա.Համարձակ,
բարձունք, վերադարձ, վարձատրել, հարձուփորձ, հարձակում, մրձույթ:
Բ. Դեղձ, դաղձ, դեղձանիկ, բաղձանք, օցանման, ատաղծագործ:
3. Գտի՛ր սխալ գրությամբ բառերը և ուղղի՛ր:
Ա. Զմրուխտ,
ապուխտ, բախտավոր, թախտ, խեխտել, կխտար, խրոխտ, ոխկույզ, տախտակ, նախկին:
Բ. Ճեղքել, կմաղք, աղքատ, կողպեք, վղտալ, եղբայր,
սանդուղք:
4. Տրված բառերի կազմությունն ու գրությունը բացատրի՛ր:
ա) Անհյուրընկալ, զրուցընկեր, դյուրընկալ, գահընկեց,
անընդհատ, համընթաց:
բ) Միջօրե,
հանապազօրյա, ոսկեզօծ, ապօրինի,առօրյա, առօրեական, բացօթյա, բարօրություն, զօրուգիշեր:
գ) Մանրէ, վայրէջք, հնէաբան, որևէ, երբևէ:
5. Որտեղ անհրաժեշտ է, ը գրի՛ր:
Անակ.նկալ,
ան.մբռնելի, օր.ստօրե, ակ.նթարթ, ան.նդմեջ, լուսն.կա, մթ.նկա, համ.նդհանուր, մերթ.նդմերթ,
ան.նթեռնելի,ակ.նհայտ, ան.նդհատ, անհյուր.նկալ, սր.նթաց:
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
09.09.2024
Աշխատանք դասարանում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Սեպտեմբերի 2- 6
Տնային և դասարանական աշխատանքներ
Անհատական նախագծերի ձևակերպում ։
Комментариев нет:
Отправить комментарий