7-րդ դասարան, Գրականություն

12.12.2024

Աշխատանք դասարանում 

Ի՞նչ ուներ ասելու Սարոյանը․ շարադրե՛ք ձեր մտքերը։ 

10.12.2024

Աշխատանք դասարանում 


Կաղանդի գիշեր

Ամէն ինչ ծայրէն վերսկսելու,
Ի վերջոյ նորէն այդպէս ըլլալու-
Տօնն է այս գիշեր……
Լոյսեր վառեցէք – եթէ չի բաւեր
Ձեզ տաքցնելու ձեր լոյսը ներքին-
Տօն է այս գիշեր…
Պահ մը ամէն ինչ վերջացնելու
Ամէն ինչ ծայրէն վերսկսելու-
Տօնն է այս գիշեր…
Յոյսեր վառեցէք – եթէ չեն բաւեր
Ձեզ տաքցնելու ձեր յոյսերը հին-
Տօն է այս գիշեր…
Երգել փորձեցէք – եթէ չէք մոռցեր
Խանդոտ երգերը ձեր պարմանութեան-
Տօն է այս գիշեր…
Զուր տեղ վատնուած օրերն յիշելու-
Գոյութեան տխուր հաշուեկշիռին
Տօնն է այս գիշեր…
Լոյսեր ու յոյսեր վառեցէք գոյն գոյն,
Երգեր երգեցէք հինէն ու նորէն-
Տօ՛ն է այս գիշեր…
Գոյատեւելո՛ւ տօնն է այս գիշեր…

1. Մեկնաբանի՛ր տողերը և գրի՛ր քո կարծիքը ասվածի վերաբերյալ։ 
Ամէն ինչ ծայրէն վերսկսելու,
Ի վերջոյ նորէն այդպէս ըլլալու-
Տօնն է այս գիշեր……
2. Բառերը գրի՛ր արևելահայերեն՝ նորէն, չի բաւեր, ըլլալու, յոյսեր, հինէն , գոյն գոյն։
3. Համառոտ ներկայացրո՛ւ, թե բանաստեղծությունն ինչի մասին է, ի՞նչ է ուզում ասել հեղինակը։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Առանձնացրո՛ւ կարևոր միտք արտահայտող հատվածները։ 

05.12.2024

Աշխատանք դասարանում 

Քննարկում ենք ,,Սուրբ Ծնունդի օրվա առավոտը,, պատմվածքը: 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ ,,Նամակ դստերը,,  , որը գրել Ֆիցջերալդն իր դստերը։ 
Համառոտ ներկայացրո՛ւ, թե հայրն ինչ էր ուզում ասել դստերը։ 
Դուրս բեր մեկ-երկու կարևոր միտք, մեկնաբանի՛ր։ 

03.12.2024

Աշխատանք դասարանում 

,,Կրակի առասպելը,, ստեղծագործության քննարկում։


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Կարդա՛ ,,Սուրբ Ծնունդի օրվա առավոտը,, պատմվածքը: 

1. Անհասկանալի բառերը բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ: 

2. Քո կարծիքով ինչի՞ մասին է պատմվածքը:

3. Շարադրի՛ր մտքերդ նվեր պատրաստելու, նվիրելու կարևորության, նվերը մատուցելու առանձնահատկությունների մասին: 

28.11.2024

Աշխատանք դասարանում 

 Հրանտ Մաթևոսյանի ,,Հացը,, պատմվածքի քննարկում։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա ,,Կրակի առասպելը,, պատմվածքը: 
Դուրս գրե՛ք անհասկանալի բառերը և բացատրե՛ք:
Բնութագրե՛ք թզենուն՝ ըստ առասպելի:

26.11.2024

Աշխատանք դասարանում 

 ,,Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանության ոճը,,  - քննարկել և ներկայացնել արված աշխատանքները։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանի ,,Հացը,, պատմվածքը և պատասխանի՛ր հարցերին: 

21.11.2024

Աշխատանք դասարանում 

Կարդա՛ ,,Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանության ոճը,, և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Կարդա՛ ,,Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանության ոճը,, և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

Խմբային աշխատանքի նյութերը ավարտել, պատրաստվել ներկայացնելու։ 


19.11.2024

Աշխատանք դասարանում 

Խմբային նախագիծ 
  • Մխիթարյան միաբանություն
  • Մխիթար Սեբաստացու գործունեությունը
  • Մխիթար Սեբաստացու ստեղծագործությունները
  • ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիր
  • Խաղ-վիկտորինայի պատրաստում
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Խմբային աշխատանքն ամբողջացնել, պատրաստվել ներկայացնելուն։
  • Մխիթարյան միաբանություն
  • Մխիթար Սեբաստացու գործունեությունը
  • Մխիթար Սեբաստացու ստեղծագործությունները
  • ,,Մխիթար Սեբաստացի,, կրթահամալիր
  • Խաղ-վիկտորինայի պատրաստում
 

14.11.2024

Աշխատանք դասարանում 

,,Արծիվը,, պատմվածքի քննարկում։ 


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Կարդա՛ Դերենիկ Դեմիրճյան  ,,Ջութակ և սրինգ,, պատմվածքը : 

1. Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր, բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

2. Բնութագրի՛ր Լակըմեին, Հայանթուն, Նալին:

3. Գտի՛ր ամենադիպուկ բնութագրումը( բառ, բառակապակցություն, նախադասություն)  ա. սրնգի նվագի համար, բ. ջութակի նվագի համար:

4. Ո՞ր հատվածում է արտահայտված պատմվածքի գլխավոր ասելիքը:

5. Ո՞րն է պատմվածքի ասելիքը: 

12.11.2024

Աշխատանք դասարանում 

,,Պարտուսի գերին,, ստեղծագործության քննարկում։ 


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)
Կարդա՛ ,,Արծիվը,, պատմվածքը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

07.11.2024

Աշխատանք դասարանում 

,,Բուքը, երգը, երեխան,, ստեղծագործության քննարկում։ 

Կիսատ թողած աշխատանքների ավարտում։ 


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

05.11.2024

Աշխատանք դասարանում 

,,Սպիտակ ջրաշուշանը,, ստեղծագործության քննարկում։ 

Եղիր իմ ընկերը։ Ջիմ Ռոն
Երբ դու ցանկանաս արտասվել, կանչիր ինձ…
Ես չեմ խոստանում զվարճացնել քեզ, բայց ես կարող եմ արտասվել քեզ հետ:
Եթե երբևէ կցանկանաս փախչել, կանչիր ինձ…
Չեմ խոստանում տարհամոզել, որ դու մնաս, բայց ես կարող եմ փախչել քեզ հետ:
Եթե մի օր չցանկանաս ընդհանրապես լսել որևէ մեկին, կանչիր ինձ…
Ես խոստանում եմ գալ հանուն քեզ ու խոստանում եմ, որ լուռ կմնամ:
Բայց եթե մի օր դու կանչես ու ես արձագանք չտամ, խնդրում եմ, շտապիր ինձ մոտ:
Հավանաբար այդ պահին ես քո կարիքն ունեմ անչափ:
Մի քայլիր իմ առջևից,- ես կարող եմ նաև չհետևել քեզ:
Մի քայլիր իմ ետևից,- ես կարող եմ նաև չառաջնորդել քեզ:
Բայց քայլիր իմ կողքին: Եվ եղիր իմ ընկերը:
Շարունակիր այս շարքը՝ հավատարիմ մնալով հեղինակի ասելիքին և ոճին։

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

Կարդա՛ Սիրադեղյանի ,, Բուքը, երգը, երեխան,, ստեղծագործությունը։ 

Ստեղծագործության վերաբերյալ գրի՛ր քո հիմնավորված կարծիքը։  

31.10.2024

Աշխատանք դասարանում 

Կոմիտասի բանաստեղծությունների քննարկում, վերլուծություն.

Փշուր մը 

Մտի՛ր խորը,
Գտիր՝ նորը.
Վանե՛ հինը,
Բանե՛ մինը։

Ելավ շինական 

Ելավ շինական՝ ցանեց առավ
Բուռը լի ցորեն.
Անցավ դաշտեն ու ձորեն,
Բարձավ տասը լիր ցորեն։


Այն ի՞նչ ամպ էր 

Այն ի՞նչ ամպ էր՝ աղոտ-աղոտ ծռվեցավ,
Ու թուխ պատեց կապուտեց․
Այն սև ամպ էր՝ մաղոտ-մաղոտ ցրվեցավ,
Ու պուխ կապեց պատուտեց



Անմար սեր 

Քեզ չըսիրե՞լ,
Գեհեն կորել
Ու կըրակով հոգին փորել։

― Քեզի սիրել՝
Դըրախտ երթալ
Ու վարդերով քընանալ։

Կյանք


Շառա՜չ, շառա՜չ․․․
 Սարեն հեղե՛ղ փրթավ,
   Վազո՛ւմ է առաջ ու շեշտակի․
     Հողեն ծառեր ծամելով,
       Հողեն քարեր քամելով,
         Գետը լցավ ու գալարեց,
           Սիրտը խցավ ու պալարեց․
             Ցելա՜վ, ցելա՜վ․․․
           Ամպեն արե՛վն ելավ,
         Նազում է կանաչ ու հեշտակի․
       Սարի խոցին ժպտելով,
   Ծառի ծոցին ծպտելով,
 Պաղաղ գետին ջե՜ր բերելու,
Խավար սրտին սե՜ր մերելու։

Ըստ այս բանաստեղծությունների՝ գրի՛ր Կոմիտասի գրելաոճի մասին: Ի՞նչ առանձնահատկություններ ունեն Կոմիտասի ստեղծագործությունները:  (Ամենաքիչը վեցը նախադասություն): 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Կարդացե՛ք ,,Սպիտակ ջրաշուշանը,, հեքիաթը և պատասխանեք հարցերին։ 

29.10.2024

Աշխատանք դասարանում 

Կարդա՛ և բանավոր քննարկի՛ր պատմությունը՝ Ինչո՞ւ են մարդիկ բղավում։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Կարդա՛ Դինո Բուցատի ,,Կորսված օրեր,,
Ո՞րն է ստեղծագործության ասելիքը, շարադրի՛ր մտքերդ:



21-27.10.2024

,,Ուսումնական աշուն,, նախագիծ


17.10.2024

Աշխատանք դասարանում 

Քննարկում։

Կարդա՛ Կոմիտասի հոդվածը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 
,,Ուսումնական աշուն,, նախագիծ ։ 

15.10.2024

Աշխատանք դասարանում 

Քննարկում։

Կարդա՛ Կոմիտասի հոդվածը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 
Կարդա՛ ,,Խիղճը,, պատմվածքը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

10.10.2024

Աշխատանք դասարանում 

Քննարկում։

Կարդա՛ Կոմիտասի հոդվածը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 
  1. Բնութագրի՛ր գլխավոր հերոսին։
  2. Ի՞նչ է ծառը․ պատմվածքից դուրս գրի՛ր նկարագրությունը։
  3. Ավելացրո՛ւ քո տեսակետը՝ ի՞նչ է ծառը։ 
  4. Ո՞րն է ստեղծագործության ասելիքը, գաղափարը։ 
  5. Գրի՛ր քո կարծիքը պատմվածքի վերաբերյալ։ 

08.10.2024

Աշխատանք դասարանում 

Կարդա՛ Կոմիտասի հոդվածը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Ո՞վ է Աբրահամ Լինկոլնը. կարդա՛ տեղեկություններ: 

Ներկայացրեք ձեր մտորումները՝ Ի՞նչ պետք է սովորեցնի ուսուցիչը: / 10 նախադասություն և ավել/։ 

03.10.2024

Աշխատանք դասարանում 

Կարդա՛ .  ,,Կոմիտասի գերազանց լսողությունը,, 
Գրի՛ր շարադրություն ,,Երաժշտության դերը մարդու կյանքում,,  կամ ,,Ես և երաժշտությունը,, վերնագրով:


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Կարդա՛ Մ․ Գալշոյանի ,,Սպասում,, պատմվածքը։ 

  1. Առանձնացրո՛ւ անհասկանալի բառերը, բացատրի՛ր բառարանի օգնությամբ։ 
  2. Մեկնաբանի՛ր վերնագիրը։ 
  3. Ըստ այս պատմվածքի բնութագրի՛ր Կոմիտասին։ 

01.10.2024

Աշխատանք դասարանում 

Կարդա՛ .  ,,Կոմիտասի գերազանց լսողությունը,, 
Գրի՛ր շարադրություն ,,Երաժշտության դերը մարդու կյանքում,,  կամ ,,Ես և երաժշտությունը,, վերնագրով:

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Ընտրությամբ անգիր սովորել Կոմիտասի բանաստեղծություններից մեկը, ձայնագրել կամ տեսագրել, հրապարակել բլոգում և ուղարկել tatev.abrahamyan@mskh.am էլ․ փոստին։ 

26.09.2024

Աշխատանք դասարանում 

,,Աշուն օր,, բանաստեղծության քննարկում։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Կարդա՛ ,,Կոմիտասի մասին,, հատվածը և գրավոր պատասխանի՛ր հարցերին։ 

24.09.2024

Աշխատանք դասարանում 

Կարդա՛ ,,Կոմիտասի մասին,, հատվածը և գրավոր պատասխանի՛ր հարցերին։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 


Աշուն օր 

Սևուկ ամպեր վար եկան
        Օրանօրան,
Սարի վրա շար եկան։
        Ծագեց առավոտ
        Պաղեցսառավ օդ։

Գոռաց երկինքբուք արավ,
        Հևացհևաց.
Ծերուկ երկիր սուգ արավ։
        Ճաքեց հեռուն ամպ,
        Երկիր դողաց-բա՛մբ։

Բողբոջ արև շող կապեց,
        Դողացսողաց,
Արյուն-ամպից քող կապեց։
        Վառեց լեռան լանջ,
        Լեռան ցավատանջ։

Տեղաց անձրև մաղ տալով,
        Մարմանդ-մարմանդ,
Հոգնած տերև շաղ տալով։
Երկիր քուն դրավ:
Եվ թռչուն թռավ

Հուզված առուն փախ տվավ
 Սողուն-սողուն
Ձորում մշուշ կախ տվավ:
Քամին ելավ վեր
Արավ տար ու բեր:

Մոխիր ամպեր ժիր եկան
Դալուկ-դալուկ
Սարի վրա ցիր եկան:
Հալեց աշուն օր
Կյանքիս սևավոր:

Առաջադրանքներ
1. Գրի՛ր մգեցված բառերի հականիշները:
2. Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը, գրավոր շարադրի՛ր:
3. Դուրս գրի՛ր գործողություն պարունակող արտահայտություններ, փորձի՛ր ներկայացնել գործողությունները մեկ բառով:

4. Ծանոթացի՛ր ,,անձնավորում,, ոճական հնարքին: Արդյոք այս բանաստեղծության մեջ բնությունն անձնավորվա՞ծ է: Հիմնավորի՛ր պատասխանդ: 

19.09.2024

Աշխատանք դասարանում 

,,Նռնենիները,, ստեղծագործության քննարկում։

Մանրամասներ Սարոյանի կյանքից ․ ընթերցել։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Կարդա՛ Վ․ Սարոյանի ,,Պատերազմը,, պատմվածքը և գրավոր պատասխանի՛ր հարցերին։ 

17.09.2024

Աշխատանք դասարանում 

,,Նռնենիները,, ստեղծագործության քննարկում։

Մանրամասներ Սարոյանի կյանքից ․ ընթերցել։ 


Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Կարդա՛ Վ․ Սարոյանի ,,Նռնենիները,, պատմվածքի երկրորդ մասը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

12.09.2024

Աշխատանք դասարանում 

  • ,,Դաշնամուրը,, պատմվածքի քննարկում։ 
  • Վ․ Սարոյանի ,,Քո կյանքի ժամերը,, ստեղծագործության կիսատ թողած առաջադրանքների ավարտում։ 
Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 
Կարդա՛ Վ․ Սարոյանի ,,Նռնենիները,, պատմվածքի առաջին մասը և պատասխանի՛ր հարցերին։ 

10.09.2024

Աշխատանք դասարանում 

Կարդացե՛ք Վիլյամ Սարոյանի « Քո կյանքի ժամերը» ստեղծագործությունը և պատասխանե՛ք հարցերին։ 

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը) 

Կարդա՛ Վ. Սարոյանի ,,Դաշնամուրը,, պատմվածքը 

  • Բենի նման մարդը պետք է որ կարողանար դաշնամուր նվագել: Ինչո՞ւ: 
  • Ինչո՞ւ էր աղջիկը կարծում, որ Բենը կունենա դաշնամուր: Դու ի՞նչ ես կարծում: 
  • Քո կարծիքով ինչի՞ մասին է պատմվածքը: 
  • Ինչպիսինն էր տղան, և ի՞նչ բացահայտեց Էմին տղայի մեջ:
  • Առանձնացրո՛ւ այն հատվածները, որտեղ երևում է տղայի վերաբերմունքը դաշնամուրի, երաժշտության հանդեպ:
  • Իսկ դու փորձե՞լ ես երբևէ որև երաժշտական գործիք նվագել, պատմի՛ր այդ մասին:

Սեպտեմբերի 2- 6 

Տնային և դասարանական աշխատանքներ 

,,Ուսումնական ամառ,, նախագիծ

Հուլիս ամսվա ֆլեշմոբ,

Օգոստոս ամսվա ֆլեշմոբ

Անհատական նախագծերի ձևակերպում ։ 


Комментариев нет:

Отправить комментарий