воскресенье, 11 марта 2018 г.

Ծառզարդար

Եղել է տոնորը ժողովուրդն անվանել է Ծառզարդարորը խորհրդանշել է գարնան 
գալուստըԾիսական շաբաթվա ընթացքում կատարվում է գարնանային աշխատանք 
հողամասումայգում՝ էտում են ծառերըփորում հողըմաքրում աղբըկատարում
 ծառատունկև այլնԾաղկազարդին ընդունված է եղելև այժմ էլ Աշտարակում կացնի
 բութ մասով երեք անգամ հարվածում են վատ բերք տվող կամ բերք չտվող ծառի բնին և, «վախեցնելով», ասում. «Բար ես տալուտուրթե չէ՝ կկտրեմ»:
Ծաղկազարդըըստ էությանբխում է  բնությանհատկապես ծառերի և կենաց ծառի 
պաշտամունքիցԾաղկազարդի տոնին հնում պաշտամունքային վայրերում ծառերը 
զարդարում էին զանազան գունավոր լաթերով

Ծաղկազարդի օրերին եկեղեցում օրհնված ծառի ոստերը տուն բերելու ավանդույթը 
ժողովրդի մոտ պահվել է մինչև մեր օրերը։ Օրհնված ոստերը տուն էին բերումխնամքով պահում և գործածում որպես հուռութքհատկապես մրրիկի և փոթորկի ժամանակ
Այրում էին և մոխիրը քամուն տալիսփորձանքից զերծ մնալու համարԻսկ տան մեջ 
պահված ոստը համարվում էր բարիք և պաշտպանություն ապահովող մի նշան:
Չնայած Ծաղկազարդը պահքի ժամանակաշրջան էայդ օրը թույլ էր տրվում 
նշանադրության արարողություն կատարելսակայն պարել կարող էին միայն 
տղամարդիկպարում էին Ծաղկազարդի վերվերի պարը:
Ծաղկազարդի խոհանոց
Ծաղկազարդի ընթրիքի հիմնական բաղկացուցիչներն էինկարմիր ձունձկնեղենը
փլավըձվով տապակված բանջարեղենըվերջումթանձր եփած թանով սպասը կամ 
կաթով ճաշը:
Ծաղկազարդի նախօրեին աղջիկները դաշտ ու անտառ էին գնումկանաչի հավաքելու
Տոնին անպայման պետք է նոր դուրս եկած կանաչեղեն ուտեին:
Հում կանաչեղենից կարևորագույնը աղբյուրների մոտ աճած դաղձն էրշատերն էլ եփած կանաչեղենը տանում էին եկեղեցի և բաժանում որպես մատաղ:
Այդ օրը հատկապես բանջար (եղինջեն եփելորպեսզի նրա ծակող զորությունը վերանաքանզի հավատացած էինթե Հիսուսին բանջարով են ծեծել:

Комментариев нет:

Отправить комментарий