Առաջադրանքներ կրթության հատուկ կարիք ունեցող սովորողների համար

Ապրիլ 

1. Նկարագրի՛ր քեզ.
Ա. Նկարագրի՛ր աչքերդ, ունքերդ, քիթդ, շրթունքներդ։
Բ. Ի՞նչն է ամենաշատը աչքի ընկնում դեմքիդ վրա։
Գ.  Ի՞նչն է քեզ ամենաշատը դուր գալիս դեմքիդ վրա։
Դ.  Ինչպիսի ՞ն են մազերդ։
Ե.  Ինչպիսի՞ հասակ ունես (բարձրահասա՞կ ես, ցածրահասա՞կ ես, միջահասա՞կ ես)։
Զ. Ի՞նչ ես կարծում, գեղեցի՞կ ես։

Է.  Ի՞նչ են կարծում ուրիշները։
2.Գրե՛ք մեկ բառով:
Կճղակ ունեցող- կճղակավոր
Սմբակ ունեցող-
Թև ունեցող-
Պոչ ունեցող-
Ձայն ունեցող-
Ի՞նչ մասնիկով են նման այս բառերը: Այդ մասնիկը գրե՛ք՝

3. Գրի՛ր:
  1. Օրվա այն մասը, երբ մութն ընկնում է.
  2. Մարդու գլխի առջևի կողմը.
  3. Երկար ականջներ ունեցող.
  4. Մեր մոլորակի անունը.
  5. Մեռնել-մահանալ, բույր ֊հոտ, վախ–
  6. …….. դու, նա, մենք, դուք, նրանք:
4. Ինչպե՞ս ենք անվանում…
մարդ, որը լողում է —
մարդ, որը հեծանիվ է քշում —
մարդ, որը մեքենա է վարում
մարդ, որը ճամփա է գնում
մարդ, որն առաջնորդում է
մարդ, որը որս է անում
մարդ, որն անցնում է ինչ-որ տեղով
մարդ, որը գնումներ է կատարում
Առանձնացրո՛ւ այն մասը, որն ընդհանուր է բոլոր բառերի համար:
Մասնիկը գրի՛ր՝_______________________:
 5.Նախադասությունները լրացրու՝ որքան հնարավոր է շատ նոր բառեր ավելացնելով:
Անձրևը կտրվել է։ Երկինքը մաքուր է։ Արևը փայլում է։ Օրը տաք է։ Բակը գեղեցիկ է։ Ծառերը ծաղկել են։ Ծաղիկները բացվել են։ Բակը կանաչել է։ Երեխաներն աղմկում են։ Տատիկները գործում են: Մայրիկները զրուցում են: Կատուն խաղում է: Շունը հաչում է: Երեկո է: Հայրիկները վերադառնում են: Իջնում է գիշերը: Բակը խաղաղվում է:
6. Կարդացեք և գրեք՝ ինչն էր ձեզ համար հետաքրքիր և ինչու:
  •  Բրազիլիայում կան այնպիսի թիթեռներ, որոնք յուրահատուկ հոտ են արտադրում, և մարդիկ այդ պատճառով նրանց պահում են տանը` օդը բուրավետ դարձնելու համար
  • Պլուտոն մոլորակում 1 տարվա տևողությունը հավասար է 247,7 երկրային տարվա:
  • Թիթեռների մոտ համի զգայարանները գտնվում են ոտքերի վրա:
  • Կատուները հանում են մոտ 100 տեսակի ձայն, իսկ շները՝ միայն 10:
  • Չինաստանի որոշ մասերում թեյի մեջ շաքարավազի փոխարեն աղ են լցնում:




Կարդա՛ առակը: 

– Ո՞րն է «Ինձ դուր է գալիս» և «Ես սիրում եմ» արտահայտությունների տարբերությունը:
– Երբ քեզ դուր է գալիս ծաղիկը, դու քաղում ես այն: Իսկ եթե դու սիրում ես ծաղիկը, դու ամեն օր խնամում ես նրան, ջրում ու փայփայում:

1. Շարունակի՛ր
Ա. Ես սիրում եմ .... 
Բ. Ինձ դուր է գալիս....
2. Մի քանի նախադասությամբ ներկայացրո՛ւ քո սիրելի ծաղիկը՝ ի՞նչ գույն ունի, ի՞նչ հոտ ունի, ի՞նչ տեսք ունի և այլն: 


Կարդա՛ առակը:
Կարդա՛ հեքիաթը : 
1. Բառերը բացատրի՛ր էլեկտրոնային բառարանի օգնությամբ՝ կտուր, գիտենաս, բակ, սանահեր, պուկ փախավ, վռազել: 
2. Ո՞ր կենդանիներն են հեքիաթի հերոսները: 
3. Յուրաքանչյուր կենդանուն բնորոշ մեկ բառ գրի՛ր: 



Մարտ
1. Գրի՛ր ծաղիկների անուններ, նշի՛ր գույնը։ 

2. Ինչպիսինն է գարունը։
Ի՞նչ գույն ունի
Ի՞նչ հոտ ունի 
Ի՞նչ տեսք ունի։ 

3. Միացրո՛ւ արմատները,ստացի՛ր նոր բառեր։ 
Մեղու _ պահ 
Սեղան _տուն
Երգ_խումբ
Ջուր _աման
Գունդ _ ասեղ
Երկիր_ գունդ
Դեղ_ տուն

1.Գրի՛ր փոքրիկ երկխոսություններ 
Ա. մայրիկի հետ
Բ. ընկերոջդ հետ

2. Գրի՛ր քեզ շրջապատող առարկաների անունները, յուրաքանչյուրին բնորոշ մի գույն գրի՛ր: 

Վանկերը միացրու, ստացի՛ր բառեր։ 
Վա _հան
Տըն_ա_ կան
Մըկ_րատ
Գի_շեր
Գըլ_խարկ

Տառերով գրի՛ր բառեր
Ս 
Ե
Ղ
Ա
Ն


Մ
Ա
Ք
Ու
Ր

Գրի՛ր առարկաների գույնը

Ծառ
Նարինջ
Այգի
Քանոն
Գիրք
Գրիչ 



Դեկտեմբեր 
Մխիթար Գոշ. առակներ
Ոսկին և ցորենը
Ոսկին թագավորելիս պահանջում էր, որ բոլոր նյութերը երկրպագեն իրեն։ Նա թագավոր էր կոչում իրեն, որովհետև թագավորի պատկերն էր եղել, և դրանով ամբարտավանում էր արծաթագործների և ուրիշների վրա ևս։
Բոլորը եկան երկրպագելու, բայց ցորենը չեկավ, ասելով.
«Թող առաջ ինքը՝ ոսկին, գա ինձ երկրպագելու»։
Առակս ցույց է տալիս, որ բոլոր նյութերը միաժամանակ մեծարանքի չեն արժանանում։ Սովի վտանգի պատճառով բոլորը խոնարհվում են ցորենի առջև։

Արջ և մրջյուն
Արջը փորում էր մրջյունի բույնը և լեզվով հավաքում նրանց ու ուտում։ Մրջյունը նրան սպանելու հնարը գտավ։ Գնալով պիծակի, իշամեղվի, մժեղի, շնաճանճի, կրետի և սրանց նմանների մոտ, խնդրում է, որ իբրև ազգականներ, օգնեն իրեն։ Սրանք կարեկցելով՝ հարվածում են արջի աչքերին ու ականջներին։ Արջը քարին է խփում գլուխը, որը նեխվում է, և որդեր են ծնվում մեջը։ Ցավի սաստկությունից արջը, բերանը բանալով` գոռում է։ Իսկ միջատները, մտնելով փորը, ծակծկում են նրա աղիքները։ Արջը նեղվելով, դիմում է հոսող ջրին և, չափից ավելի սուզվելով մեջը, խեղդվում։

Առակիս իմաստն այն է, որ հզորները տկարներին արհամարհում են և չեն վախենում նրանցից, բայց փոքրերը ուժեղանում են իմաստությամբ և հաղթում հզորներին։

Առաջադրանքներ
1.      Տրված բառերի մեջ նշի՛ր հնչյունափոխությունը:
Շնչասպառ, գթառատ,  թունաբեր, մտամոլոր,  կրթասեր, գնդակոծել, սնամեջ:
2.      Հաշվի՛ր տրված բառերի հնչյունները:
Մկրատ, երգ, որդի, օձ, ջուր, աստղ, ջրաշուշան:
3.      Առանձնացրո՛ւ բարդ բառերը:
Ջրաման, տուն, երազ, գնդացիր, պարտեզ, շինական, արևային, ցեխագունդ, մայրենի, բազկաթոռ:
4.      Առանձնացրու ածանցները.
Ոսկեղեն, տանձենի, թագավոր, անգլուխ, գնդակ, լողորդ, թագուհի, գունավոր, վարորդ, դժբախտ, երգիչ:
5. Տրված բառերը բաժանիր բաղադրիչների և գրիր կազմությունը:
Գրասեղան-
պահարան-
դուռ-
հարստություն- 
դաշտամուկ-
հյուր-

6. Տրված բառերը գրիր համապատասխան խմբում:
Գլուխ, կարմիր, սեղան, քայլել, մեծ, աչք, խոսել, նուրբ, բարի, աղջիկ, բժիշկ, երգել:
Գոյական                              ածական                                            բայ 

7. Գրիր ինչ կամ ով հարցին պատասխանող բառեր:
հրապուրիչ---------
երփներանգ---------------
փոքր---------------
պարզ--------




Առաջադրանքներ նոյեմբեր 
1.      Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները, կարող ես օգտվել նաև բառարանից:
Ծանոթ, երջանիկ,  համեղ, լավատես, հայտնի, գիտուն:
2.  Գրի՛ր ինչպիսի հարցին պատասխանող բառեր:
-----------------------
աղջիկ
--------------------
քրիստոնյա
--------------------
ճանապարհ
---------------------
ընկեր
---------------------  
անակնկալ
3.Փակագծերում տրված բառերից ճիշտը տեղադրիր նախադասության մեջ:
Խաղողի  /կանաչ, զմրուխտ/ որթատունկերի և վարսաթափ ուռենիների մեջ թաքնված աղյուսե շենքը թաղված էր լռության մեջ:
Ճամփորդի  սիրտը կծկվում էր մի /անորոշ, անորսալի/ տագնապից:
4.
Ուղղակի խոսքերը վերածել անուղղակիի:
Մոտեցավ և ցածրաձայն խորհուրդ տվեց.
-
Հորդ լավ նայիր և մի՛ նեղացրու:
-
Հետևի՛ր ինձ,- ասաց ընկերս,- հակառակ դեպքում կմոլորվես:
5.Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները:
Հիվանդ, ունևոր, դժվար, համարձակ, գեղեցիկ, փակ:
6.
Տրված բառերից ընդգծիր ածականները:
Ծաղիկ, մարդ, գեղեցիկ, նայել, երկաթյա, բախտավոր, հաղթանակ, կարմիր:

7. Գրի՛ր հետևյալ բառերի հոմանիշները:
Մեծ, հաամարձակ, կախարդել, չքնաղ, ագահ, բուժել, կատար, դրացի:
8.Բաղադրիչները միացրո՛ւ և կազմի՛ր նոր բառեր:
ապ        արդյունք
բարի      կարգել
դուռ       պան
անդունդ     խոր
բազում    թիվ
լեռ   լանջ
լեռ      -ային
ձեռք     փայտ


Թերթիկ 1
Կարդա՛ տեքստը:
Դժբախտաբար իմ հավատարիմ շունը, երեք օր վազելուց հետո, այնպես էր հոգնել, որ ընկավ և մի ժամ հետո սատկեց։
Վշտից քիչ մնաց լաց լինեմ։ Հանգուցյալ սիրելի շնից հիշատակ պահելու համար հրամայեցի նրա մորթուց ինձ համար որսորդական բաճկոն կարեն։
Այդ օրվանից ինձ ոչ հրացան պետք եկավ, ոչ շուն։
Ամեն անգամ, երբ անտառ եմ գնում, բաճկոնս ինձ քաշում, տանում է այնտեղ, ուր գայլ կամ նապաստակ է թաքնված։
Երբ որ մի գնդակի տարածություն մոտենում եմ որսին, բաճկոնից մի կոճակ է պոկվում և, ինչպես գնդակ, դեպի գազանը թռչում։ Զարմանալի կոճակից խոցված գազանը ցած է ընկնում։
Ահա այդ բաճկոնն ինձ վրա է։
Դուք, կարծեմ, չեք հավատում։ Դուք ժպտում եք։ Բայց նայեցեք բաճկոնիս և կհամոզվեք, որ ես ճիշտ եմ ասում։ Մի՞թե դուք ձեր աչքերով չեք տեսնում, որ այժմ բաճկոնի վրա միմիայն երկու կոճակ է մնացել։ Իսկ երբ կրկին որսի եմ գնում, վրան երեք դյուժինից ոչ պակաս կոճակ եմ կարում։
Մյուս որսորդները ո՜նց կնախանձեին ինձ...
1. Տեքստից դուրս գրի՛ր գորողություն ցույց տվող բառեր:
2. Ո՞ր կենդանու մասին է խոսում այս հատվածում: 
3. Ի՞նչ բառով է նրան բնորոշում: Մի բառ էլ դու ավելացրու:
4 Ո՞րն է քո սիրած կենդանին: Մի փոքր պատմիր:
5. Մյունխհաուզենի շան համար անուն մտածի՛ր: Իսկ ի՞նչ գույնի կլինի: 


Թերթիկ 3
1. Գրի՛ր քեզ ծանոթ ծաղիկների անունները:


2. Պտուղը տրված է գրի՛ր ծառը:
Բալ-բալենի
ծիրան-
սալոր-
դեղձ-
ուռի-

3. Յուրաքանչյուր տառով մեկ բառ գրի՛ր:
մ
ու
ր

ս
ա
գ


Թերթիկ 2
Անուն-
Ազգանուն-

1. Տրված բառերի ավելացրու ան- նախածանցը և ստացիր ածանցավոր բառեր:

մահ-
գլուխ-
տեր-
տուն-
ջուր-
վախ-

2. Նախադասություն կազմիր ամենագեղեցիկ բառով:

3. Տրված բառերի ավելացրու ամեն- նախածանցը:
խելացի
քաղցր
մաքուր
տխուր
փոքր

4. Կարդա՛
Ճանապարհին կանգնած էր մի մարդ:
Աչքերը շատ գեղեցիկ էին:
Նա նայեց լուսնին:
Երազում փոքրիկ տղայի տեսավ:



Թերթիկ 1
Անուն-
Ազգանուն-
1. Կարդա՛
Գիրքը դրեց սեղանին:
Հագավ գեղեցիկ զգեստը:
Նստեց իր աթոռին:
Վերցրեց գրիչը:

2. Բոլոր նախադասություններին ավելացրու ո՞վ հարցին պատասխանող բառեր:


3. Գտիր, թե որ բառն է օգտագործվել բոլոր բառերում, առանձնացրու, կարդա:
Գեղեցկություն
գեղեցկուհի
գեղեցկանալ
գեղեցկագույն




Թերթիկ 4
Անուն-
Ազգանուն-
1. Պատասխանիր հարցերին:
Տղան     .......... ի՞նչ է անում:
Երեխան .......... ի՞նչ է անում:
Աշակերտը ................. ի՞նչ է անում:
Բժիշկը ......................... ի՞նչ է անում:

2. Բառերը գրված են վանկերով, կարդա՛ , միացրու վանկերը և գրի՛ր ամբողջական բառը:
Գը-րա-դա-րան,  ձե-ռա-գիր, բա-րե-կամ, մե-ղե-դի:

3.  Գրի՛ր առարկաներ, որոնք ամեն օր տեսնում ես քո դասարանում:





Թերթիկ 3
Անուն-
Ազգանուն-
1. Գրի՛ր հականիշները
արագ-
մեծ-
ուժեղ-
բարակ-
բարձր-
լռել-

2. Գրի՛ր հրամաններ:



3. Տրված տառերով գրի՛ր բառեր, կարդա և հաշվիր, թե քանի տառից է բաղկացած:
Մ-
Լ-
Կ-
Դ-

Թերթիկ 2
Անուն- 
Ազգանուն-

1. Կարդա՛, գտիր սխալները և ուղղիր:
Արևը դուրս է գալիս գիշերը: Նստեց սեղանին: Դանակով սկսեց ուտել ճաշը:  Առավոտյան երեխան գնաց աշխատանքի:

2. Տառերից կազմի բառեր: Յուրաքանչյուր շարքում մի տառն ավելորդ է:
ա, մ, և, ր
շ, գ, ն, ու
լ, ի, ու, ր

3. Գրի՛ր քո սիրելի կենդանիների անունները:





Թերթիկ 1
Անուն
Ազգանուն
1. Տառերը միացրու իրար, բառ կազմիր և կարդա: Ավելորդ տառը հանիր:

մ  ու ր ի
 կ տ ու ն
 ե ր գ մ
թ ու զ կ

2.  Տրված բառերը կարդա վանկերով:
Երեխա, մատիտ, պատմություն, կորիզ:

3. Գրի՛ր քո իմացած գույները:



4. Գրածդ գույներին համապատասխան գոյականներ /ի՞նչ հարցին պատասխանող բառեր/ գրի՛ր:




Թերթիկ 6
Անուն
Ազգանուն
1.      Բառերը դասավորի՛ր նշված շարքերում՝ գայլ, ծաղիկ, խոտ, շուն, արևածաղիկ, կով, գազար, լոբի, արջ:
Կենդանի                       բույս




2.      Կարդա՛
Կար մի ………. տղա: Նա ապրում էր …….քաղաքում: Շատ էր սիրում երգել: Նրա ………..երգը սիրում էին բոլորը:
Կետերի փոխարեն գրի՛ր ինչպիսի հարցին պատասխանող բառեր:

3.      Կարդա՛ բառը և յուրաքանչյուր տառով նոր բառ գրի՛ր:
Մ-
Ա-
Զ-


Գ-
Լ-
Ու-

Խ-

Թերթիկ 5
 Անուն
Ազգանուն

1.      Գտի՛ր սխալները և ուղղիր:
Տղան նայեց կանաչ երկնքին:  Կապույտ արևը շողում էր:  Գայլը կերավ իր բաժին խոտը: Հավի մորթին շատ սպիտակ էր:


2.      Տրված տառերով գրի՛ր նոր բառեր և կարդա՛ :
Մ-
Ա-
Տ-

Դ-
Ու-
Ռ-

3.      Բառերը դասավորի՛ր  նշաված շարքերում:
Տուն, սեղան, կարմիր, երկինք, կանաչ, գլխարկ, դեղին, նավ, սպիտակ, քար:
Առաջին շարք-առարկա /գոյական/      Երկրորդ շարք /գույներ/



Թերթիկ 4
Անուն
Ազգանուն
1.Կարդա՛
Լինում է, չի լինումմի կապիկ է լինում: Ապրում է ծովափին՝ թզի ծառի վրա:

Ժամանակ առ ժամանակ ծովից մի կրիա է գալիս, պառկում է թզի ծառի տակ, հանգստանում: Կապիկը մեկ-մեկ ծառից թուզ է գցում ցած, կրիան ուտում է: Այդպես ընկերանում են:

2. Ինչպիսի հարցին պատասխանող բառեր գրի՛ր:
................. կապիկ
..................կրիա
Կ տառով այլ կենդանիներ և թռչուններ գրի՛ր:



3. Մեկ գիրք- գրքեր /շատ/
Բոլոր առարկաները մեկն են, այնպես գրի՛ր, որ շատ լինեն /-ներ կամ -եր ավելացրու/:
սեղան-
դուռ-
երգ-
այգի-
մազ-

Թերթիկ  3
Անուն
Ազգանուն
Դասարան
1. Կարդա՛
Նկարել եմ իրար մոտիկ,
Մի մեծ կատու, մի մուկ պստիկ,
Վա՜յ, ինչ սխալ բան եմ արել,
Որ իրար մոտ եմ նկարել,
Հանկարծ կատուն վրա կգա,
Խեղճ մկնիկի սևը կտա,
Քանի ուշ չէ ջնջեմ խեղճին,
Ու նկարեմ հաջորդ էջին:
2. Բանաստեղծությունից դուրս գրի՛ր կենդանիների անունները:
3. Գույններին համապատասխան բառեր գրի՛ր:
կանաչ-------------------/ինչ/
կարմիր------------------/ինչ/
դեղին---------------------/ինչ/
կապույտ---------------------/ինչ/
4. Վանկերով կարդա՛ բառերը՝ շուն, սեղան, դասարան, դպրոցական:


Թերթիկ 2
Անուն
Ազգանուն

1.Կարդա՛
Կար-չկար մի փոքրիկ քաղաք կար: Այս քաղաքում էին տեղի ունենում ամենատարօրինակ իրադարձությունները, ամեահետաքրքիր ու զարմանալի դեպքերը…
Բանավոր պատմի՛ր, թե ինչ հետաքրքիր դեպքեր կարող են տեղի ունենալ այդ քաղաքում:

2. Գրի՛ր կենդանիների անուններ, որ կազմված լինեն
2 տառից-
3 տառից-
4 տառից-

3. Գրի՛ր բառերի հականիշները
Երկար-
Մեծ-
Բարձր-
Ուրախ-
Վատ-


Թերթիկ 1
1.       Կարդա՛ նախադասությունները:
Տունը շատ մաքուր էր:
Երկինքը շատ պարզ էր:
Աղջիկը շատ ուրախ էր:
2.       Դուրս գրի՛ր այն բառը, որը կրկնվում է  նախադասություններում:
3.       Գրի՛ր շատ բառի հականիշը:
4.       Շուն բառի առաջին տառերով կազմի՛ր նոր բառեր:
Շ-
Ու-
Ն-



Ընթերցանության փոքր նյութեր
Թերթիկ 1
1.      Կարդա՛
Սենյակում կան աթոռներ:
Սենյակում կան սեղաններ:
Սենյակում կան գրքեր:
Սենյակում կա պահարան:
Սենյակում կա մահճակալ:
2.      Դուրս գրի՛ր առարկանների անունները:
3.      Դուրս գրի՛ր բոլոր նախադասությունների գործածված նույն բառը:
4.      Տրված բառերը ճիշտ դասավորի՛ր սյունյակներում՝ թութ,գազար, խնձոր, լոլիկ, բալ, պղպեղ, բազուկ, ծիրան:
Միրգ
Բանջարեղեն










5.      Տրված տառերից յուրաքանչյուրով մի բառ գրի՛ր:
Ա-
Բ-
Մ-
Կ-

Ս-


Թերթիկ 2
1. Յուրաքանչյուր բառի վերջում գրի՛ր ընկեր բառը:
Դաս…..
Գործ….

2. Կարդա՛ բառը և յուրաքանչյուր տառով նոր բառ գրի՛ր:
Հ
Ա
Ց

3. Տրված բառերը գրի՛ր սյունյակներում՝ առյուծ, արծիվ, արջ, ագռավ, գայլ
Կենդանիներ Թռչուններ





4. Գրի՛ր թե տրված բառերն ինչ գույնի են:
Պատ-
Ծառ-
Սեղան-
Խոտ-
Գլխարկ-



Թերթիկ 3

1.Կարդա՛ հատվածը:
Լինում է, չի լինում, մի գյուղացի է լինում: Ունենում է մի որդի: Տանում է իր որդուն վաճառականի մոտ և որպես աշակերտ թողնում: Երկար տարիներ տղան ծառայում է վաճառականի մոտ: Մի օր իմանում է, որ հայրը հիվանդ է, վեր է կենում, որ գնա, հորը տեսնի:

2. Անուններ հորինի՛ր վաճառականի, գյուղացու և նրա տղայի համար:
3. Գրի՛ր թե նշված բառերից յուրաքանչյուրը ինչ գույնի են
արև
երկինք
քար
շուն
պայուսակ

4. Տառերը միացրու իրար, ստացիր բառ և կարդա
Ա. ն, ու, ռ
Բ. շ, ու, ն
Գ. ե, ր, ա, զ

5. Տրված տառերով բառեր գրի՛ր:
Մ-
Լ-
Շ-
Բ-


Նոյեմբեր
Թերթիկ 1

1. Կարդա՛ նախադասությունները, դուրս գրի՛ր կենդանիների անունները:
Արջը բարձրացավ մրգատու ծառի ճյուղերին:
Շունը մարդու բարեկամն է:
Անտառով վազում էր մի գեղեցիկ ձի:


2. Բառերի դիմաց ավելացրու մեծ, փոքր, շատ մեծ հատկանիշները: Տե՛ս, թե որ բառին որ հատկանիշը կհամապատասխանի:
----------------- տուն
------------------թռչուն
------------------ծառ
-------------------գլխարկ
-------------------սեղան

3. Գրի՛ր քո սիրելի իրերի անունները:
4. Տրված տառերից բառեր կազմի՛ր և կարդա՛:
Ա…. Ր…..և
Գ…..լ…. ու…խ
Ե…..ր….գ
Մ…..ա….զ….

Թերթիկ 2
1.Կազմի՛ր տրված բառերի հոգնակի թիվը: Բոլոր բառերի դիմաց ավելացրո՛ւ –ներ:
Սեղան-
Աթոռ-
Պայուսակ-
Երազ-
Գլխարկ-




2.Գրի՛ր քո սենյակում եղած առարկաների անունները:







3.Գրի՛ր տրված բառերի գույները
----------------արև
---------------- խոտ
-----------------երկինք
----------------դուռ
---------------------հատակ
--------------------նապաստակ

Հոկտեմբեր
Թերթիկ 3
1.Կարդա՛ տեքստը:
Առավոտյան փոքրիկ մկնիկը դուրս եկավ տնից: Նա անցավ անտառի միջով և հասավ ընկերոջ տուն: Նապաստակը զբաղված էր տունը հավաքելով: Փոքրիկ մկնիկն օգնեց ընկերոջը տունը հավաքել:

2.Տեքստը ո՞ր կենդանիների մասին էր: Դուրս գրի՛ր:





3.Լրացրո՛ւ:
Շունը …………./ի՞նչ է անու/:
Կատուն…………/ի՞նչ է անում/:
Թռչունը …………/ի՞նչ է անում/:

Комментариев нет:

Отправить комментарий