1. Կոտայքի մարզ, Մայրավանք
Ճամփորդության ուղղությունը՝ Կոտայքի մարզ, Ծաղկունյաց լեռներ, ՄայրավանքԱյս ուղղությամբ ճամփորդել հարմար է օրացույցով նախատեսված ,,Բարձունքի հաղթահարում,, նախագծային օրերին։
Երթուղի՝ Մեկնում՝ Երևան-Բջնի -Սոլակ- Մայրավանք երթուղով ,
Վերադարձ՝ Մայր դպրոց, Մայրավանք- Բջնի- Երևան երթուղով։
Երթուղու երկարությունը՝ 62 կմ
Նպատակը՝
Հայրենագիտական կանգառներ՝
- Հրազդան գետի ափ
- Մայրավանք
Նախապատրաստական աշխատանք
- Քայլարշավային ճիշտ հագուստի, պայուսակի ընտրություն, պատրաստություն,
- Մայրավանքի, Հրազդան գետի մասին տեղեկությունների փնտրում,
- Ճամփորդության երթուղու ուսումնասիրում, ծանոթություն,
- Ճամփորդության երթուղու կազմում google map -ով, հրապարակում բլոգում։
Ընթացքը՝
- մեկնում Մայր դպրոցի բակից,
- կանգառ Հրազդան գետի ափին, բարձունքի հաղթահարման քայլքի մեկնարկ
- բարձունքի հաղթահարում ընդմիջում, վայրէջք,
- վերադարձ Մայր դպրոց։
Անպայման կազմել և նախագծում ավելացնել երթուղու քարտեզը, նշել եղանակը։
Ընթերցումներ բարձունքին՝
Մայրավանքի բարձունքի հաղթահարման ուղեցույց։
Անհրաժեշտ իրեր
- օրապահիկ՝ բրդուճներ, ջուր,
- քայլքի համար հարմար պայուսակ՝ առաջին անհրաժեշտ իրերով, թեթև,
- քայլքի համար հարմար հագուստ՝ ամուր կոշիկներ, տաբատ, շապիկ, երկարաթև բարակ բլուզ,
- գլխարկ, ակնոց, արևապաշտպան քսուք՝ ըստ նահրաժեշտության:
Ակնկալվող արդյունքը՝ տեսապատումներ և բլոգային նյութեր՝ սովորողների տպավորությունների ներկայացմամբ։
2. Արագածոտնի մարզ, Ծաղկեվանք
Ուղղությունը՝ Ծաղկեվանք /Արագածոտնի մարզ
Երթուղի՝ Երևան-Քասաղ-Պռոշյան-Նոր Երզնկա գյուղ-Արա լեռ-Ծաղկեվանք ։
Նպատակը՝ Հայրենաճանաչություն, ճանաչենք մեր հայրենիքի մի մասը, քայլք, ծանոթություն մշակությային հոգևոր կենտրոնին։
Նախագծում անպայման ներառել երթուղու քարտեզը և տեղեկություն եղանակի մասին։
Ճամփորդության ընթացքը՝
- մեկնարկ
- ժամանում, քայլք դեպի Ծաղկեվանք, տարածքի և մշակութային-հոգևոր վայրի ուսումնասիրություն, նկարահանումներ՝ Ծաղկեվանքին վերաբերող ավանդազրույցների հետքերով։
Նախապատրաստական աշխատանք՝
- Ծանոթանալ նախագծին, ուսումնասիրել երթուղին, կազմել քարտեզ,
- Ծաղկեվանքի մասին համացանցում առկա լեգենդների ուսումնասիրություն,
- Ծաղկեվանքի մասին տեղեկություններ, անդրադարձներ գրականության մեջ։
Անհրաժեշտ իրեր՝
- Ուսապարկ, քայլքի համար հարմար կոշիկներ, հագուստ,
- Սնունդ՝ բրդուճներ, ջուր,
- Արևային գլխարկ, ակնոց, /ըստ անհրաժեշտության/
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց
Արդյունք՝ ճամփորդության ընթացքում կատարած ուսումնասիրությունների հիման վրա տեսանյութերի պատրաստում, հրապարակում, սովորողների տպավորությունների գրառում՝ բլոգային պատումների տեսքով։
3. Կոտայքի մարզ, Գառնի և Գեղարդ
Վայրը՝ Կոտայքի մարզ, Գառնի, Սումպենց վանք, Խումարժամ, Գեղարդ։
Երթուղի՝ Երևան-Չարենցի կամար-Ողջաբերդ-Գեղադիր-Գառնի-Գեղարդ։
Նպատակը՝
- Ճանաչենք Գառնիի գողտրիկ անկյունները, քայլքով Սումպենց վանք, Խումար ժամ․․․
- Ազգագրություն, ծեսեր, խոհանոց․ զրույցներ գառնեցիների հետ,
- Ուսումնասիրենք Հայաստանի հոգևոր կենտրոնները։
Նախագծում անպայման ներառել երթուղու քարտեզը և տեղեկություն եղանակի մասին։
Ճամփորդության ընթացքը՝
- մեկնում Մայր դպրոցից,
- կանգառ Չարենցի կամարում, ընթերցում ենք Չարենց ,,Ես իմ անուշ Հայաստանի,, ,,Ինչքան աշխարհը սիրես,,
- Գառնիում՝ այցելություն Գառնիի հեթանոսական տաճար, ուսումնասիրում ենք տաճարի կառուցվածքը, առանձնահատկությունները, պատմությունը, աշխարհիկ շինություն՝ արքայական բաղնիք։ Տաճարի բարձրությունից շրջակա սարերի դիտարկում։
- Քայլք Գառնիում, հարցազրույցներ բնակիչներից, քայլքով դեպի Սումպենց վանք և Խումարժամ։
- Եկեղեցիների շուրջ տարածքի մաքրում։
- Ընդմիջում բրդուճներով։
- Այցելություն Գեղարդ։
Անհրաժեշտ իրեր՝
- Ուսապարկ, քայլքի համար հարմար կոշիկներ, հագուստ,
- Սնունդ՝ բրդուճներ, ջուր,
- Արևային գլխարկ, ակնոց,
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց։
Տեղեկատվական հղումներ՝
Արդյունք՝ ճամփորդության ընթացքում կատարած ուսումնասիրությունների հիման վրա տեսանյութերի պատրաստում, հրապարակում, սովորողների տպավորությունների գրառում՝ բլոգային պատումների տեսքով։
4.Կոտայքի մարզ․ Կապտավանք, Կարենիսի վանք, Պտղնավանք
Ճամփորդության ուղղությունը՝ Կապտավանք- Կարենիսի վանք-Պտղնավանք
Երթուղի՝ Երևան - Նոր Գեղի -Կարենիս- Կապուտան/ Կապտավանք/ - Պտղնավանք- Երևան ։
Երթուղու երկարությունը՝ 70 կմ
Նպատակը՝
- Ճանաչել և ուսումնասիրել Կոտայքի մարզի քիչ այցելվող և գողտրիկ վայրերը,
- Փոքրիկ քայլք Հրազդանի կիրճում ՝ դեպի Կարենիսի վանք,
- Վանական համալիրի գործառույթների և կառուցվածքի ուսումնասիրություն՝ այցելվող եկեղեցիների դիտարկմամբ,
- Եկեղեցիների ճարտարապետական առանձնահատկությունները, նման կառույցներ՝ Կապտավանքի դիտարկմամբ։
Հայրենագիտական կանգառներ՝
- Կապտավանք,
- Կարենիսի վանք, քայլք Հրազդան գետի ափ,
- Պտղնավանք
Նախապատրաստական աշխատանք. կհրապարակվի հունիսի 1-ին։ Լրացվում է։
- Google map ծրագրով երթուղու քարտեզի կազմում,
- Հայրենագիտական կանգառների վերաբերյալ տեղեկատվության փնտրտուք, ուսումնասիրություն,
- ի՞նչ է վանական համալիրը,
- Եկեղեցիների ճարտարապետական/կառուցվածքի/ առանձնահատկությունները, տեսակները։
Նախագծում անպայման ներառել երթուղու քարտեզը և տեղեկություն եղանակի մասին։
Ընթացքը՝
- մեկնում Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու մոտից
- Կապտավանք
- Կարենիս գյուղ, Կարենիս վանք, քայլք Հրազդանի կիրճ․ ընդմիջում, մարզական խաղեր, տարածքի ուսումնասիրություն,
- այցելություն Պտղնավանք,
- վերադարձ ։
Անհրաժեշտ պարագաներ՝
- Հարմար հագուստ, կոշիկներ
- Երկարաթև հագուստ,
- Գլխարկ, ակնոց,
- Օրապահիկ՝ սնունդ, ջուր,
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց։
Արդյունքը՝ տպավորությունները և արված ուսումնասիրությունները ներկայացնող բլոգային պատում, տեսաֆիլմեր։
5. Կոտայքի մարզ, Ալափարս գյուղ
Երթուղի՝ Երևան-Չարենցավան-Ալափարս- Բջնի
Նպատակը՝
- Քայլենք գյուղերով, ճանաչենք մեր գյուղերը, հայրենագիտություն,
- Գյուղի ազգագրություն, հետաքրքիր ավանդույթներ, պատմություններ,
- Հայրենագիտություն, Հրազդան գետ։
Նախապատրաստական աշխատանք
- Քարտեզագրել երթուղին,
- Գտնել, ուսումնասիրել տեղեկություններ այցելվող վայրերի վերաբերյալ,
- Պատրաստել հարցեր, ուղղություններ՝ գյուղում ուսումնասիրելու, հարցազրույց ունենալու համար։
Ընթացք
- մեկնում Մայր դպրոցի բակից,
- ժամանում Ալափարս, քայլք գյուղում՝ Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի /1897թ․/ , Սուրբ Վարդան Զորավար եկեղեցի /4-5-րդ դար/ , զրույցներ գյուղացիների հետ, տեսանկարահանում՝ հետաքրքիր պատմություններ, ավանդույթներ , բարբառ, այլ։
- հանգիստ Հրազդան գետի ափին, տարածքի մաքրություն, խաղեր, ընդմիջում։
Նախագծում անպայման ներառել երթուղու քարտեզը և տեղեկություն եղանակի մասին։
Անհրաժեշտ իրեր՝
- հարմար ուսապարկ, քայլելու համար հարմար կողշիկներ,
- գլխարկ, ակնոց, արևապաշտպան քսուկ,
- սնունդ՝ բրդուճներ, ջուր,
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց,
Արդյունքը՝ տեսանյութեր, ճամփորդական պատումներ։
6. Արարատի մարզ, Խոր Վիրապ, Տափի բերդ
Երթուղին՝ Երևան- Խոր Վիրապ- Ուրցաձոր-Տափի բերդ-Երևան։
Նպատակը՝
- Ուսումնասիրել երթուղում նշված կառույցներ,
- Քրիստոնեության ընդունը Հայսատնում- Խոր Վիրապ եկեղեցական համալիրի միջոցով ծանոթանալ պատմական իրադարձությանը,
- Վանական համալիրի առանձնահատկությունների ուսումնասիրում Խոր Վիրապի օրինակով,
- Մեր բերդերի պատմության ուսումնասիրում ․ բերդի կառուցվածքը։
- Խոր Վիրապ
- Տափի բերդ
Նախապատրաստական աշխատանք
- Քրիստոնեության ընդունումը Հայաստանում,
- Այցելվող տեղանքների հետ կապված ավանդապատումների ուսումնասիրում,
- Ճամփորդության երթուղու ուսումնասիրություն google map -ի օգնությամբ։
Ընթացքը
- մեկնում Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակից,
- կանգառ Խոր վիրապում, վանական համալիրի ուսումնասիրություն, Խոր Վիրապը՝ քրիստոնեության ընդունման տեսանկյունից, երգում ենք ,,Առավոտ լուսո,, ։
- քայլք դեպի Տափի բերդ
- Բերդի կառուցվածքի, առանձնահատկությունների ուսումնասիրում, զրույց։
- քայլքով իջնում ենք
- վերադարձ Երևան
Նախագծում անպայման ներառել երթուղու քարտեզը և տեղեկություն եղանակի մասին։
Անհրաժեշտ իրեր
- Տաք և հարմար հագուստ
- Քայլքի համար հարմար կոշիկներ
- գլխարկ
- սնունդ, ջուր
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց։
Արդյունքը՝ բլոգային պատումներ, ֆոտոշարեր․ ամփոփիչ տեսանյութ՝ հավաքված ավանդություններով։
7. Կոտայքի մարզ, Թեժառույք
Ճամփորդության ուղղությունը՝ Երևան-Հրազդան- Թեժառույքի վանք-Երևան
Նպատակը՝
- Բացահայտել հայրենիքը
- Սեպտեմբերի 21-ը բարձունքին
- Ընթերցումներ բարձունքին
- Արշավային հմտությունների ձեռքբերում:
Նախագծում անպայման ներառել երթուղու քարտեզը և տեղեկություն եղանակի մասին։
Ճամփորդության ընթացքը
- Քննարկման փուլ
- Նախապատրաստական աշխատանքներ
- Արշավի իրականացում
- Արդյունքների ամփոփում, հրապարակում:
Ընթերցումներ
- Ես իմ անուշ Հայաստանի
- Ինչ որ լավ է
Անհրաժեշտ իրերի
- Թեթև ուսապարկ, հարմար հագուստ , կոշիկներ՝ քայլքի համար
- Բրդուճներ, ջուր
- Արևային գլխարկ, ակնոց, արևապաշտպան քսուկ
- Աղբի տոպրակ, ձեռնոցներ:
Արդյունքը՝ բլոգային պատումներ։
8. Արագածոտնի մարզ, Ապարանի ջրամբար
Ճամփորդության ուղղությունը՝ Երևան-Ապարանի ջրամբար /Պողոս-Պետրոս բազիլիկ եկեղեցի կամ Երկկենցաղ եկեղեցի-Երևան ։ 58 կմ, 1ժ․ 15 րոպե։
Նպատակը՝
- Ճանաչել հայրենիքի մի հատվածը,
- Արշավի կազմակերպում,
- Ճամփորդական հմտությունների ձեռքբերում
- հետազոտական, ուսումնական աշխատանքի իրականացում,
- էկոլոգիական աշխատանք․ տարածքի անտառային հատվածների դիտարկում։
Նախագծի ընթացքը՝
- ծանոթացման և քննարկման փուլ․ սովորողները ծանոթանում են նախագծին, հանդես գալիս լրացումներով,
- նախնական հետազոտական աշխատանք․ ծանոթանում ենք երթուղուն,այցելվող վայրերին,
- արշավի նախապատրաստում,
- մասնակիցը պատրաստում է իր ուսապարկը, ճիշտ և անհրաժեշտ իրեր է վերցնում, ուշադրություն է դարձնում քայլարշավային հանդերձանքին,
- նախագծի արդյունքների ամբողջացում և հրապարակում։
Օրակարգ՝
- մեկնարկ
- Ապարանի ջրամբար անցակետ, անցում,
- անցակետից քայլք դեպի Պողոս-Պետրոս եկեղեցի,
- ընդմիջում, խաղեր, լուսանկարներ, զրույց եկեղեցու, ջրամբարի մասին,
- վերադարձ Ապարանի ջրամբարի արահետով,
- Սոճիների պուրակում փոշոտման դիտարկում, մաքրություն
- Վերադարձ։
Նախապատրաստական առաջադրանքներ
- Ջրամբարի տարածքում լքված գյուղատեղի-ուսումնասիրություն,
- Ջրամբարի նշանակությունը և դերը- ուսումնասիրություն,
Նախագծում անպայման ներառել երթուղու քարտեզը և տեղեկություն եղանակի մասին։
Ակնկալվող արդյունքը՝
- սովորողների տպավորությունների գրանցում բլոգում՝ պատումի տեսքով,
- ֆոտոշարերի հրապարակում։
Անհրաժեշտ իրեր՝
- հարմար ու թեթև ուսապարկ,
- ամուր, քայլքի համար նախատեսված մարզական կոշիկներ
- արևային գլխարկ, ակնոց,
- սնունդ, ջուր,
- երկարաթև, թեթև վերնահագուստ,
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց,
9. Կոտայքի մարզ, Հավուց Թառ
Երթուղին՝ Երևան-Չարենցի կամար-Գառնի-Հավուց թառ։
Նպատակը՝
- աշնանային քայլարշավ
- աշունը՝ Գառնիում
- Էքսպեդիցոն՝ Խոսրովի անտառում հետագա ճամփորդության պլանավորում, տարածքի ուսումնասիրում
- Գետը համայնքում.Ազատ գետ
- Աշնանային ընթերցումներ
- Էկոլոգիական աշխատանքի իրականացում
- Կրթական փոխանակումներ
Չարենցի կամար/25.3կմ, 38 րոպե/,-Գառնիի տաճար/38.6կմ, 1ժամ/,-Հավուց Թառ/42.7կմ,1ժ.12ր/
Ոտքով Գառնիից Հավուց Թառ -5.2կմ, 1ժ,30րոպե
Նախապատրաստական աշխատանք․ հրապարակվում է սովորողի բլոգում։
- Տեղեկությունների ընթերցում, ծանոթություն այցելվող վայրերի վերաբերյալ
- Երթուղու քարտեզի գծում google map-ի օգնությամբ
- Ավանդությունների ընթերցում, ծանոթություն
Ճամփորդության ընթացքը
- մեկնարկ
- կանգառ Չարենցի կամարի մոտ, ընթերցումներ․ կարդում ենք Չարենց,
- Գառնի , հանդիպում դպրոցի սովորողների, ուսուցչի հետ
- քայլարշավ դեպի Հավուց թառ
- վերադարձ Երևան
Անհրաժեշտ պարագաներ
- հարմար ճամփորդական, պայուսակ, հագուստ, կոշիկներ
- Սնունդ՝ բրդուճներ, ջուր
- Աղբի տոպրակ, ձեռնոցներ
- Ֆոտոխցիկ կամ հեռախոս
Արդյունք՝ ճամփորդական պատումների հրապարակում բլոգներում։
10. Արարատի մարզ, Ուրցաձոր, Սուրբ Կարապետ վանք, Հրեշտակների ձոր
Ճամփորդության ուղղությունը՝ Ուրցաձոր-Սուրբ Կարապետ վանք- Հրեշտակների ձոր
Նպատակը՝
- Ճանաչել հայրենիքի մի հատվածը
- Արշավի կազմակերպում
- ճամփորդական հմտությունների ձեռք բերում
- Տոնը՝ ուխտագնացությամբ
- Հետազոտական , ուսումնական աշխատանքի իրականացում
Նախագծի ընթացքը
- ծանոթացման և քննարկման փուլ. սովորողները ծանոթանում են նախագծին, հանդես գալիս լրացումներով
- նախնական հետազոտական աշխատանք. ծանոթանում ենք երթուղուն, այցելվող վայրերին
- արշավի նախապատրաստում
- մասնակից պատրաստում է իր ուսապարկը, ճիշտ և անհրաժեշտ իրեր է վերցնում, ուշադրություն է դարձնում քայլարշավային հանդերձանքին
- արշավի իրականացում
- նախագծի արդյունքների ամբողջացում և հրապարակում
Կանգառներ
- Կանգառ Լուսաշող գյուղի մոտ, որտեղից սկսում ենք քայլքը
- Կանգառ Սուրբ Կարապետ վանքում
- Կանգառ Դաշտաքար գյուղի մոտ, որտեղից քայլելու ենք Հրեշտակների ձոր
- Կանգառ Հրեշտակների ձորում
- Վերադարձ
Նախապատրաստական առաջադրանքներ
- Ճիշտ պատրաստվել քայլարշավին, պատրաստել պայուսակը. ի՞նչ հանգնել, ի՞նչ է անհրաժեշտ վերցնել
- Տեղեկություններ հավաքել այցելվող վայրերի մասին
- Google map-ի օգնությամբ գծել ճամփորդության քարտեզը
Նախնական աշխատանքը հրապարակվում է սովորողի բլոգում մինչև ճամփորդությունը:
Անհրաժեշտ իրեր
- հարմար և թեթև ուսապարկ
- ամուր, քայլքի համար նախատեսված մարզական կոշիկներ
- արևային գլխարկ, ակնոց
- արևապաշտպան քսուկ
- սնունդ , ջուր /բրդուճներ՝ պարտադիր/
- երկարաթև, թեթև վերնահագուստ
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց
- դիմակ
- անձնական ախտահանող միջոց
Ակնկալվող արդյունքը ՝
- սովորողների տպավորությունների գրանցում բլոգում՝ պատումի տեսքով,
- ֆոտոշարերի հրապարակում:
11. Արագածոտնի մարզ, Թալին, Արուճ
Երթուղին՝ Երևան-Դաշտադեմի ամրոց-Սուրբ Կաթողիկե եկեղեցի-Արուճի քարավանատուն-Արուճի եկեղեցի-Ագրակի բրոնզեդարյան քաղաքատեղի-Երևան:
Նախագծի նպատակը
- տարածքի հետազոտման միջոցով նոր տեղեկություններ ձեռք բերել
- իրականացնել հետազոտական աշխատանք
- էկոլոգիական աշխատանքի իրականացում
- ծանոթանալ բերդին, բերդի կառուցվածքին, ամփոփել ,,Մեր բերդերը,, նախագիծը
Նախագծի ընթացքը
- ծանոթացման և քննարկման փուլ. սովորողները ծանոթանում են նախագծին հանդես գալիս առաջարկություններով
- հետազոտական աշխատանքի բաժանում, իրականացում
- նախնական հետազոտական աշխատանքի հրապարակում բլոգներում և կայքում
- արշավի նախապատրաստում
- արշավի իրականացում
- արդյունքների ամբողջացում, հրապարակում
Արշավի իրականացման փուլ
- Կանգառ Դաշտադեմի ամրոցում. ուսումնասիրություն
- Կաթողիկե եկեղեցի
- Արուճի քարավանատուն
- Արուճի եկեղեցի
- Ագարակի բրոնզեդարյան քաղաքատեղի
Ճամփորդությունից առաջ իրականացվող աշխատանք
- Google map քարտեզի օգնությամբ գծել ճամփորդության երթուղին
- Համացանցից գտնել տեղեկություններ երթուղում նշված վայրենրի մասին. պատրաստել ռադիոնյութ կամ տեսանյութ
- պատրաստել հարցեր, ընտրել թեմաներ՝ բնակիչներից հարցազրույցներ վերցնելու համար
- Ծանոթանալ Թալինի բնակիչների ավանդույթներին, կենցաղին:
Ակնկալվող արդյունքը
- Սովորողների ֆոտոշարերի և տպավորությունների հրապարակում բլոգներում և ենթակայքում:
- Նոր տեղեկությունների հավաքում, հրապարակում
12. Արագածոտնի մարզ, գյուղ Աղձք
Ճամփորդության նպատակը՝
- Գործընկերային հարաբերությունների ստեղծում, կրթական փոխանակումների իրականացում
- Գյուղի կենցաը, մարդիկ, բարբառը. ուսումնասիրություն
- Աղձքի սովորողների հետ հայրենագիտական քայլք գյուղում
- Արագածոտնի աշունը մեր աչքերով
- Ուսումնական մառան նախագծի համար նյութերի ձեռք բերում
Նախապատրաստական աշխատանք. հրապարակվում է սովորողի բլոգում
- Ուսումնասիրել երթուղին, կազմել քարտեզ google map ծրագրի օգնությամբ, կցել մեկնաբանություններ երթուղու վերաբերյալ
- Գյուղի առանձնահատկությունները
- Գյուղի պատմամշակությին վայրերը, գտնել տեղեկություններ, ուսումնասիրել
Ընթացքը
- մեկնարկ
- շրջայց Աղձք գյուղում,
- հայրենագիտական քայլք գյուղում՝ Արշակունյաց դամբարան, եկեղեցի, քարայր-կացարան,
- կանգառ Ագարակում, Ագարակի բրոնզեդարյան քաղաքատեղի ,
- վերադարձ Երևան, Մայր դպրոց։
Անհրաժեշտ իրեր
- տաք հարմար հագուստ, գլխարկ
- սնունդ՝ բրդուճներ, ջուր
- աղբի տոպրակ, ձեռնոց
Ակնկալվող արդյունք
- Սովորողների ֆոտոշարքերի և տպավորությունների հրապարակում բլոգներում և ենթակայքում:
- Նոր տեղեկությունների հավաքում, հրապարակում:
13. Արագածոտնի մարզ, Ոսկեհատ
Ճամփորդության երթուղին՝ Երևան-Ագարակ-Ոսկեհատ-Երևան
Ճամփորդության նպատակը՝
- Ամբերդ գետի ուսումնասիրություն
- Հայրենագիտական քայլք. ճանաչում ենք քայլելով
- Գործընկերային հարաբերությունների ստեղծում, կապերի հաստատում
- Նոր տեղեկությունների հավաքում
- Ամբերդ գետի էկոլոգիական խնդրի ուսումնասիրություն, մաքրման աշխատանքների իրականացում
Նախապատրաստական աշխատանք. հրապարակվում է սովորողի բլոգում
- Ծանոթանալ գյուղերին՝ Ագարակ, Ոսկեհատ
- Google map-ի օգնությամբ գծել ճամփորդության քարտեզը
- Պատրաստի քարտեզով նայել Ամբերդ գետը, ծանոթանալ գետին
Ճամփորդության ընթացքը
- Մեկնարկ Մայր դպրոցի բակից
- Առաջին կանգառ՝ Ագարակ
- Ագարակից քայլք դեպի Ոսկեհատ՝ Ամբերդ գետի հունով՝ արշավի երկարությունը՝ 4կմ
- Ոսկեհատ գյուղում հանդիպում գյուղի դպրոցի սովորողների հետ , գետի մաքրման աշխատանքների հնարավոր իրականացում
- Քայլք Ոսկեհատի քարափով
- Ծանոթություն գյուղին, շրջայց
- վերադարձ Երևան
Անհրաժեշտ իրեր՝ բրդուճներ, ջուր, հարմար հագուստ, կոշիկներ, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ, աղբի տոպրակ, մեկանգամյան օգտագործման ձեռնոց
Արդյունքը՝ Ամբերդի գետի մի հատվածի հետազոտում, տեղեկությունների գրանցում, մեր ուժերով մի հատված մաքրում, համագործակցություն: Ամբերդ գետի մաքրության հարցի հանրայնացում:
Սովորողների տպավորությունների հրապարակում բլոգներում պատումների, ֆոտոշարերի տեսքով:
14. Արարատի մարզ, Զանգակատուն-Չանախչի
Երթուղին՝ Երևան- Զանգակատուն-Արածոյի կիրճ կամ Դժոխքի ձոր- Զանգակատուն գյուղ- Պ. Սևակի հայրական տուն- Երևան
Երևանից Զանգակատուն ճանապարհի երկարությունը՝ 90 կմ։
Երևանից Զանգակատուն ճանապարհի երկարությունը՝ 90 կմ։
Նպատակը՝
- Գործընկերային կապերի հաստատում
- Հայրենագիտական արշավի կազմակերպում
- Նոր տարածքների ուսումնասիրում, ուսումնական նյութերի պատրաստում
- Համբարձման ծես. ծեսի պատրաստում, իրականացում
- Գետը համայնքում. Արածո գետ
Նախապատրաստական աշխատանք. հրապարակվում է մասնակցի բլոգում
- Տեղեկություններ այցելվող վայրերի մասին. Չանախչի-Զանգակատուն, Արածո գետ
- Կարդում ենք Սևակ. մասնակիցների ընտրությամբ բանաստեղծությունների ընթերցում, մեդիանյութերի պատրաստում
- Google map -ի օգնությամբ գծել երթուղին:
- Համատեղ արշավ. հայրենագիտական քայլք
- Ավելուկահավաք. թանգարանը մայիսյան օրերին ավելուկի ծամեր է պատրաստում, կախում Սևակի հին տան դռներին՝ տանը ծիսական տեսք հաղորդելով
- Համբարձման ծեսի իրականացում. միասնական երգուսուցում
Ճամփորդության ընթացքը
- մեկնում Մայր դպրոցից
- մինչև Զանգակատուն հասնելը հանդիպում Զանգակատան միջնակարգ դպրոցի սովորողներին և ուսուցիչներին / կարող է լինել խմբի նախաձեռնությամբ/
- քայլք Արածոյի կիրճ- Դժոխքի ձոր, ընդմիջում, խաղեր, Արածո գետի և տեղանքի ուսումնասիրություն. արշավի տևողությունը 2 ժամ
- Այցելություն Սևակի հին տուն
- վերադարձ Երևան
Անհրաժեշտ իրեր՝ բրդուճներ, ջուր, հարմար հագուստ, կոշիկներ, ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ, աղբի տոպրակ, մեկանգամյան օգտագործման ձեռնոց
Արդյունքը՝ տեսանյութեր ընթացքից և բլոգային պատումներ։
15. Արագածոտնի մարզ, գյուղ Կոշ
Ճամփորդության երթուղին՝ Երևան-Կոշի ամրոց - Սուրբ Ստեփանոս եկեղեցի-Սուրբ Գևորգ եկեղեցի /Արագածոտնի մարզ/:
Արշավի նպատակը
- Տեղում գործնականորեն ծանոթացում ամրոցին, ամրոցի կառուցվածքին, ուսումնասիրություն
- Կարճ քայլարշավ / ամրոց հասնելու ճանապարհը հարմար է քայլարշավի համար/
- Կոշ գյուղի ուսումնասիրություն. բարբառը, մարդիկ, ապրելակերպը
- Տեսարժան վայրերի հետ կապված բանահավաքչական աշխատանք
Ճամփորդությունից առաջ սովորողները ծանոթանում են նշված վայրին /Կոշ գյուղ, ամրոց, եկեղեցիներ/ և նախապես բլոգում նյութեր տեղադրում:
Անհրաժեշտ իրեր
- Հարմար և թեթև ուսապարկ
- Սնունդ՝ բրդուճներ, ջուր
- Գլխարկ
- Տաք հագուստ, հարմար կոշիկներ
- ֆոտոխցիկ
Կոշի տեսարժան վայրերը՝
- Սուրբ Ստեփանոս եկեղեցի. 7-րդ դար
- Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցի. 13-15-րդ դար
- Սուրբ Գևորգ . 19-րդ դար
- Կոշի ամրոց
Ճամփորդության ավարտին յուրաքանչյուր սովորող ներկայացնում է իր տպավորությունները՝ ազատ շարադրանքի կամ տեսանյութի ձևով:
16. Արագածոտնի մարզ, Աշտարակ
Երթուղի՝ Երևան-Քասախ-Աշտարակ
Նպատակը՝
- Աշտարակի եկեղեցիների ուսումնասիրություն,
- Քաղաքային պատկերների ստեղծում,
- Աշտարակի գործարանները, մարդիկ, արվեստանոցները,
- Քայլք քաղաքում։
Ընթացքը՝
- Մեկնարկ,
- Այցելություն Սպիտակավոր, Ծիրանավոր, Կարմրավոր եկեղեցիներ, ավանդազրույցի ուսումնասիրություն
- Սուրբ Մարինե եկեղեցի
- Սուրբ Սարգիս եկեղեցի,
- Աշտարակի Գուրմե-Դուրմե շոկոլադի գործարան։
Աշտարակի ձորը իր միրջավայրով շատ հարամար է տարատեսակ նախագծեր, ֆլեմոբներ իրականացնելու համար։
Անհրաժեշտ իրեր՝
- Հարմար և թեթև ուսապարկ
- Սնունդ՝ բրդուճներ, ջուր
- Գլխարկ
- Տաք հագուստ, հարմար կոշիկներ
- ֆոտոխցիկ
Նախատեսվող արդյունք՝
Բլոգային պատումներ և տեսանյութեր։
17. Արագածոտնի մարզ, գյուղ Կաթնաղբյուր
Ճամփորդության ուղղությունը՝ Երևան-Արուճ-Կաթնաղբյուր-Քաղենիի ամրոց-Երևան։
Ճամփորդության նպատակը՝
- հայրենագիտական, ճանաչենք հայրենիքի մի հատվածը,
- արշավ,
- ճանաչենք Հայաստանի գյուղերը,
- ընթերցումներ։
Ընթացքը՝
- մեկնարկ,
- ժամանում, այցելությունՄ․ Գալշոյանի տուն-թանգարան,
- քայլք գյուղում․ հարցազրույցներ և ծանոթություններ,
- հնարավոր է՝ համատեղ ընթերցումներ և քննարկում Կաթնաղբյուրի միջնակարգ դպրոցի սովորողների հետ․ կարդում ենք Գալշոյան
- այցելություն Քաղենիի ամրոց
- վերադարձ։
Նախապատրաստական աշխատանք
- կարդալ և ծանաոթանալ Մուշեղ Գալշոյան գրողին,
- Գալշոյանի ,,Մամփրե արքան,, ստեղծագործության ընթերցում և քննարկում։
Անհրաժեշտ իրեր՝
- հարմար և թեթև ուսապարկ,
- ամուր և քայլքի համար նախատեսված կոշիկներ,
- գլխարկ,
- բրդուճներ, ջուր,
- վերնահագուստ,
- ձեռնոցներ, աղբի տոպրակ։
Ակնկալվող արդյունքը՝
- սովորողների տպավորությունների գրանցում բլոգում՝ պատումի տեսքով։
Комментариев нет:
Отправить комментарий