понедельник, 17 ноября 2014 г.

Թագավորն ու խաբեբան

Թագավորի խորհրդատուն գալիս է նրա մոտ, ասում. — Թագավորն ապրած կենա, մեր քաղաքում մի խաբեբա է հայտնվել, որը բլբլացնելով ազնիվ մարդկանցից փող է կորզում։
Ո՞նց թե,— զարմացած հարցնում է թագավորը։
Մենք էլ դրանից գլուխ չենք հանում։ Այդ մարդը աչքերը խորհրդավոր հառում է վրադ ու բլբլացնում։ Հետո, մինչև գլխի ես ընկնում, տեսնում ես քսակդ առել, չքացել է։ Մի անգամ նույնիսկ քաղաքի ամենախորամանկ մարդուն քթից բռնած ման ածեց։
Խելքին մոտ բաներ չես խոսում,— ասում է թագավորը։
էն Աստված, ճիշտ եմ ասում։
Դե լավ, գնա էդ մարդուն բեր, տեսնենք ինձ ոնց է խաբում։ Եթե նրան չհաջողվի այդ բանն անել, զգուշացնում եմ՝ գլուխդ ուսերիդ չի մնա։
Եվ խորհրդատուն գնում է բլբլացող խաբեբայի մոտ ու ասում.
Մեր թագավորը քեզ իր պալատն է կանչում, որ իրեն խաբես։ Լավ կլինի, ինչքան հունար ունես բանեցնես։

Ե՞ս... Խաբե՞մ թագավորին... Չէ, Աստված ինձ թույլ չի տա որ էդ բանն անեմ։
Եթե քեզ չհաջողվի մեր թագավորին խաբել, երկուսիս էլ կգլխատեն,— բացատրում է խորհրդատուն։
Դե լավ, ինչ արած, որ ասում ես, ասում ես...— համաձայնում է խաբեբան։
Եվ խորհրդատուն նրան տանում է թագավորի մոտ։
Թագավորն ասում է.
Ինձ ասել են, որ դու խաբել ես մեր քաղաքի ամենախելացի մարդկանց ու նրանցից փող կորզել։ Ես շատ եմ հպարտանում իմ խելքով և ուզում եմ ինձ էլ խաբես։ Հապա, փորձիր։
Թագավորն ապրած կենա, խաբելը կխաբեմ, բայց վախենամ չկարողանամ, որովհետև բոլոր գործիքներս գրավ են դրված։ Իսկ առանց գործիքների... նույնիսկ ամենամիամիտ գյուղացուն չեմ կարող խաբել։
Որ այդպես է, գնա գործիքներդ բեր,— հրամայում է թագավորը։
Բայց ես փող չունեմ,— ասում է խաբեբան։
Իսկ ինչքա՞ն է պետք, որ գործիքներդ ետ բերես։
Երկու հարյուր ոսկի,— ասում է խաբեբան։
Խորհրդական,— հրամայում է թագավորը,— այդ երիտասարդին երկու հարյուր ոսկի տուր, թող գնա իր գործիքները բերի, տեսնենք ո՞նց է ինձ խաբում։
Եվ խորհրդականը խաբեբային երկու հարյուր ոսկի է տալիս։ Վերջինս իրեն յուրահատուկ ծեսերով գլուխ է տալիս ու դուրս գնում՝ խոստանալով երկու ժամից հետո վերադառնալ։ Իսկ թագավորը հարմարավետ տեղավորվելով գահին սպասում է։ Շատ ժամանակ անց խորհրդատուն վախվորած ժպտում է.
Ինչո՞ւ ես ժպտում,— հարցնում է թագավորը։
Թագավորն ապրած կենա, եթե որոշել եք այդ խաբեբային սպասել... Ոնց ասեմ՝ մինչև ձեր երեխաներն էլ լույս աշխարհ գան, նրանց թոռներն ու ծոռներն էլ, այդ խաբեբան չի վերադառնա։ Չէ՞ որ նա արդեն խաբել է Ձեզ, ով աշխարհի ամենաիմաստուն արքա։
Այդ խաբեբայի գործիքը հենց նրա բլբլացող լեզուն է։


Հարցեր
1. Բացատրի՛ր տրված բառերը:
Խորհրդատու-
կորզել-
հառել-
հունար-
գահ-

2.Բացատրիր տրված արտահայտությունները:
Քթից բռնած ման ածել:
Խելքին մոտ բաներ չասել: 
Գլուխդ ուսերիդ չի մնա:

3.Քո կարծիքով որն է այս պատմության ասելիքը:
4. Բնութագրիր այս պատմության թագավորին:
5. Ինչո՞ւ խաբեբային հաջողվեց խաբել թագավորին:


Комментариев нет:

Отправить комментарий