Երվանդ Օտյան 150
Կեղծ լրտեսը
Ժամանակահատվածը՝ սեպտեմբերի 16-20
Մասնակիցներ՝ 8-րդ դասարանի սովորողներ
Առաջադրանքներ, ընթերցանություն
Երգիծանքը իրականության արտացոլման հատուկ տեսակ : Ծանոթանում ենք այս ուղղությանը:
Կեղծ լրտեսը
- Տրված նախադասություններն արևելահայերեն դարձրու. Ազգասեր կձևանա բերներուս խոսք առնելու համար: Ուշ մնացածի պես կքալեին կոր: Բիս մարդը բերանը կկղպե կնստի, ուրիշներու ըսածին մտիկ կընե: Վտաբգավոր բան մը ունինք նե՝ մեջտեղը մի՛ ձգեք:
- Ի՞նչ իմաստով է գործածված հանդիսական բառը հետևյալ նախադասություններում. Հանդիսական ձայնով մը հարցուց: Հանդիսական, կարևոր մարդու մը հովերը ուներ:
- Բացատրի՛ր տրված արտահայտությունները. Ա. Հայկական խնդիրն այնչափ կշահագրգռեր զինքը, որչափ Չինաստանի երկաթուղիների խնդիրը: Բ. Հագավ լրտեսությունը, ծպտվեցավ անով և սկսավ շահագործել զայն:
- Որտե՞ղ են կատարվում դեպքերը:
- Նկարագրի՛ր Պոլսի հայերի քաղաքական կյանքը:
- Ժաքին Ա. մեղադրի՛ր, Բ. արդարացրո՛ւ, Գ. բնութագրի՛ր:
- Պատվածքում ներկայացված հասարակությունը բնութագրի՛ր ըստ հետևյալ հատվածների. Ա. Մյուսյու Ժաք, կարևորություն մի՛ տար, թշնամիիդ մեկը բան մըն է ըսեր է: Բ. Իրավ է, առաջվա մտերմությունը ցույց չէին տվե իրեն, բայց ի փոխարեն ավելի հանգանքով կվարվեին հետը: Գ. Ու հա հարգանքն ու պատկառանքը գրեթե երկյուղածության կհասներ ամենուն քով:
- Հեղինակն ի՞նչ վերաբերմունք ունի հերոսների նկատմամբ:
- Տրված արտահայտություններն արևելահայերեն դարձրու: Էրիկ կնկա կռիվ, Դժբախտ արկած մը կամ ուրախալի դեպք մը, երեսը ջուր սրսկել, Հազիվ տարին անգամ մը պատեհություն կունենայինք տեսնելու: ....որպեսզի ոևէ դիպվածական արկածե զերծ մնա: Մեր ուշադրությունը կկեդրոնացնեն քալողին ոտքերու վրա: Փչացուցած էր հորենական հարստությունը և հիմակ անոր թափթփուկներովը կապրեր: Ու կենացներ կպարապեր՝ սպասելով տան էրիկ մարդուկներուն, որոնք այդ իրիկունքը քիչ մը ուշ մնացած էին:
- Ի՞նչ իմաստով է գործածված մասնավոր բառը հետևյալ նախադասությունների մեջ. Ա. Մասնավոր ուշադրությունս գրաված էր ժամացույցը: Մասնավոր հարգանքով մը կվարվեին հետը:
- Ինչո՞վ էր արտահայտված հարգանքը Համբարձում աղայի նկատմամբ:
- Բացատրի՛ր տրված նախադասությունները. Ա. Իր ազդած պատկառանքը և իր կարողության վրա ունեցած հավատքներիս տակավին այնքան զորավոր էր, որ մենե շատերը կկարծեին, թե գույժը իմաց տալու լավագույն ձևը այդ է: Բ. Համբարձում աղա, անայլայլ, բազմոցին վրա նստած իր զոհը կդիտեր:
- Պատմվածքում գտի՛ր. Ա. Հակադրված կերպարներ /արտաքին, բնավորություն/: Բ. Հերոսների նկատմամբ պատմողի հակադիր վերաբերմունք, Գ. Այլ հակադրություններ:
- Ցույց տուր այն հատվածները, որոնք բնութագրում են Սերգիս աղային:
Օտյանի մասին /մշակել/
Комментариев нет:
Отправить комментарий