Հայոց լեզու, գրականություն. առարկայական ծրագիր
Ժամաքանակը՝ շաբաթական 5 ժամ, տարեկան՝ 180 ժամ:
Ուսուցումը կազմակերպվում է թվային միջոցների կիրառմամբ, ուսումնական և անհատական, կարճաժամկետ և երկարաժամկետ նախագծերով: Սովորողները դպրոց են գալիս անձնական նեթբուք- նոթբուքերով:
8-րդ դասարանում մայրենի լեզվի ուսուցումը նպատակաուղղված է՝
- մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը,
- գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը,
- հաղորդակցական հմտությունների փոխանցմանը
- ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը,
- սովորողների կողմից լեզուն որպես մշակութային արժեք ընկալմանը, այն կրելու, պահպանելու ու տարածելու անհրաժեշտության գիտակցմանը,
- սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն:
Մայրենի լեզվի ուսուցման խնդիրներն են՝
- գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների զարգացում,
- մեդիահմտությունների անընդհատ զարգացման միջոցով խոսքի, ստեղծագործական մտահղացումների հրապարակայնացում, հանրայնացում՝ բլոգի, վիրտուալ տիրույթների միջոցով,
- ինքնարտահայտման կարողության պահպանում և զարգացում,
- սովորողի տրամաբանական կարողության հղկում, վերլուծական և նկարագրական հմտությունների զարգացում,
- համացանցային տեղեկատվական դաշտում կողմնորոշվելու կարողություն, բառարաններից և տեղեկատվական աբյուրներից օգտվելու հմտության զարգացում,
- լեզվաբանական գիտելիքների յուրացում և լեզվական նյութի միջոցով՝ սովորողների ընդհանուր կրթական հայացքների շրջանակի ընդարձակում:
Դասընթացը՝ Հայոց լեզու՝ շաբաթական երեք ժամ, գրականություն՝ շաբաթական ՝ 2 ժամ:
Ուսուցման կազմակերպումը
- Ուսումնական պարապմունքի ծրագիրը հրապարակվում է մինչև պարապմունքը սկսելը: Ուսուցումն իրականացվում է ուսումնական նախագծերի միջոցով, որոնք բխում են կրթահամալիրի ուսումնական օրացուցից: Սովորողները կարող են հանդես գալ անհատական նախագծերով:
- Ուսուցումն իրականացվում է թվային միջոցների կիրառմամբ: Ուսումնական գործունեության ընթացքում սովորողների խումբն ուսուցչի հետ ստեղծում է ուսումնական նյութեր, մեդիաընթերցարաններ, տեսանյութեր և այլն: Հաջողված աշխատանքների փաթեթը տրամադրվում է Մեդիագրադարանին:
- Մեծ տեղ է տրվում բանավոր աշխատանքին. սովորողը պետք է կարողանա անկաշկանդ միտք ձևակերպել, խոսել: Գրական ստեղծագործությունները ուսումնասիրվում են քննարկման, բանավեճի մեթոդների միջոցով:
- Խրխուսվում է սովորողի ինքնուրույնությունը, երբ սովորողն ինքն է առաջարկում ընթերցանության նյութեր, հետաքրքիր նախագիծ կամ ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք է կատարում:
- Սովորողը կատարում է ուսումնական աշխատանք , որի հիմնական նպատակը սովորողի ինքնարտահայտման կարողության ձևավորումն է: Սովորողը արտահայտվում է, վերլուծում է, գրավոր մեկնաբանում է, ներկայացնում է իր մտքերը, գաղափարները, թարգմանությունները, որոնք տեսանելի են դառնում անձնական բլոգում և mskh.am կայքում: Սովորողը մեդիահմտությունների կիրառման և վիրտուալ տիրույթի միջոցով իր խոսքը, ստեղծագործական մտահղացումները հրապարակում, հանրայնացնում է:
- Խոսքի ուսուցում-յուրացումն անընդհատ աշխատանք է և չի սահմանափակվում մայրենի լեզվի ուսումնական պարապմունքով և տնային-լրացուցիչ աշխատանքով:
- Ուսումնական աշխատանքը կազմակերպելիս դասավանդողը օգտագործում է տարբեր ուսումնական կայքեր, անձնական բլոգ, էլեկտրոնային գրադարաններ, էլեկտրոնային բառարաններ, համացանցային այլ ռեսուրսներ, տեսանյութեր և այլն:
- Ուսումնական նյութեր ընտրելիս և հանձանարելիս ուսուցիչը հաշվի է առնում նաև սովորողի ընդունակությունները և նախասիրությունները:
- Սովորողին տրվում է ինքնադրսևորվելու հնարավորություն՝ անհատական նախագծեր իրականացնելու ձևով:
- Որևէ դասագիրք չի կարող լինել ուսուցման միակ կամ հիմնական նյութը. օգտագործվում են տարաբնույթ կայքեր, աղբյուրներ, նյութեր...
Ուսումնական միջավայր
Ուսումնական միջավայրը այս դեպքում միայն դասարանը չէ ՝ համապատասխան մեդիամիջոցներով, այլ նաև դպրոցի բակը, թանգարանը, քաղաքը, փողոցը, մոտակա այգին, տեսարժան վայրը, սովորողի անձնական բլոգը, կրթահամալիրի կայքը, ենթակայքը և այլն: Առարկայի դասավանդման մեջ կիրառում ենք մի շարք մոնտաժային և ուսումնական ծրագրեր: Սովորողը պետք է արդեն իսկ տիրապետի մի շարք համակարգչային ծրագրերի և տարվա ընթացքում սովորի նորերը՝ կիրառելով դասապրոցեսում:
Ուսումնական գործունեության ձևեր
- ընթերցանություն
- խմբագրական աշխատանք
- թարգմանություններ
- ֆիլմերի, կայքի նյութերի ստեղծում, դիտում, քննարկում
- ռադիոաշխատանք, հարցազրույցներ տարբեր թեմաներով
- բանավեճերի կազմակերպում
- առցանց դասեր և քննարկումներ
- անհատական և խմբային նախագծեր
- լեզվական աշխատանքներ
- տեքստի վերլուծություն, բովանդակության քննարկում, եզրակացության ձևակերպում
- մասնակցություն հայոց լեզվի ֆլեշմոբին
- դասընկերներ բլոգների ուսումնասիրություն
- հետազոտական աշխատանքներ
- մասնակցություն TV նախագծերին
- ամսագրային աշխատանք
- հանդիպումների, վարպետության դասերի կազմակերպում, մասնակցություն, լուսաբանում
- այլ նորարական մտքեր, գաղափարներ
Բլոգավարություն
8-րդ դասարանի սովորողը պետք է ունենան բլոգ և հաճախակի նյութեր տեղադրի:
Բլոգում՝ ,,Հայոց լեզու ,, և ,,Գրականություն,, բաժիններում պետք է տեսանելի լինեն հետևյալ կետերը՝
- սովորողի կողմից ընթերցված, ընթերցվող նյութերը,
- սովորողի պատրաստած նյութերը՝ ֆիլմեր, հարցազրույցներ, թարգմանություններ, վերլուծություններ,
- սովորողի հեղինակային ստեղծագործությունները՝ պատմություն, առակ, բանաստեղծություն, այլ,
- անհատական նախագծերի արդյունքները:
Սովորողը բլոգում պետք է հնարավորինս գրագետ գրի և պահպանի հեղինակային իրավունքի նորմերը:
Լրացուցիչ
Համաճարակային կամ այլ արտակարգ իրավիճակից ելնելով դասերը կարող են կազմակերպվել
- առկա ուսումնառության ձևով
- ուսումնառություն ընտանեկան (ինքնակրթության) դպրոցում
- առկա և ընտանեկան դպրոցում ուսումնառությունների համադրում
- հեռավար ուսուցման ձևով
Գնահատում
Սովորողի ուսումնական աշխատանքի գնահատումը կատարվում է ըստ հեղինակայինկրթական ծրագրի
չափորոշչով որոշված գնահատման կարգի, 10 միավորանոց համակարգի:Սովորողը ցանկության և հնարավորության դեպքում կարող է գնահատականը փոխել: Սովորողի գնահատականը մայրենի լեզվից արտացոլում է նրա և՛ բանավոր խոսքը, և՛գրավոր խոսքը, և՛
չափորոշչով որոշված գնահատման կարգի, 10 միավորանոց համակարգի:Սովորողը ցանկության և հնարավորության դեպքում կարող է գնահատականը փոխել: Սովորողի գնահատականը մայրենի լեզվից արտացոլում է նրա և՛ բանավոր խոսքը, և՛գրավոր խոսքը, և՛
խոսքային ինքնարտահայտման համար անհրաժեշտ մեդիահմտությունները, և՛ բլոգային աշխատանքը:
Ուսուցիչը գնահատում է սովորողի աշխատանքը նախատեսված առաջադրանքի կատարմանը սովորողի
մասնակցության աստիճանով:
Գնահատանիշը նշանակվում է յուրաքանչյուր ամսվա և ուսումնական շրջանների ավարտին:
Բացակայած սովորողը առաջադրանքը կատարում է էլեկտրոնային տարբերակով:
Գնահատանիշը նշանակվում է յուրաքանչյուր ամսվա և ուսումնական շրջանների ավարտին:
Բացակայած սովորողը առաջադրանքը կատարում է էլեկտրոնային տարբերակով:
- Սովորողի գնահատականը մայրենի լեզվից արտացոլում է նրա և՛ բանավոր խոսքը, և՛գրավոր խոսքը, և՛ խոսքային ինքնարտահայտման համար անհրաժեշտ մեդիահմտությունները, և՛ բլոգային աշխատանքը:
- Ուսուցիչը գնահատում է սովորողի աշխատանքը նախատեսված առաջադրանքի կատարմանը սովորողի մասնակցության աստիճանով:
- Ուսուցչի գնահատման հիմքում սովորողի ինքնագնահատումն է: Յուրաքանչյուր ամսվա վերջում դասավանդողը ներկայացնում է google forum փաստաթղթով հավաքված նախագծային աշխատանքների փաթեթ, որը ամփոփում է ամբողջ ամսվա աշխատանքները: Սովորողը փաստաթղթում է հավաքում իր աշխատանքները, վերլուծում և ինքնուրույն գնահատում իր աշխատանքը: Սա հնարավորություն է տալիս ամբողջական, տեսանելի աշխատանքների փաթեթ ունենալ: Նաև մղում է սովորողին հստակ տեսնել սեփական աշխատանքը և տալ անկախ գնահատական:
4-5 միավոր
- Գործնական քերականություն, գրական ընթերացանության նվազագույն պարտադիր մասի կատարում:
6-7 միավոր
- Գործնական քերականություն, գրական ընթերացանության նվազագույնպարտադիր մասի կատարում:
- Մասնակցություն քննարկումներին՝ և՛ բանավոր, և՛ գրավոր:
- Թարգմանություն, ռադիոնյութի և տեսանյութի պատրաստում:
- Նախագծային աշխատանքների իրականացում՝ նվազագույն չափով:
8-9 միավոր
- Նախագծային աշխատանքի արդյունավետ և լիարժեք կատարում:
- Ինքնակամ ընթերցանություն և վերլուծություն:
- Ակտիվ մասնակցության ամսագրերի աշխատանքներին
- Անհատական նախագծերի իրականացում
10 միավոր
- Նշվածների լիարժեք կատարում:
- Մասնակցություն ստուգատեսներին կամ ստուգատեսի կազմակերպում:
- Արված աշխատանքների հանրայնացում, ներկայացնել կարողանալու հմտություններ։
- Գեղեցիկ և ամբողջական բլոգի առկայություն։
Ուսումնական գրականություն
Սուսան Մարկոսյան, Հայոց լեզու, 8-րդ դասարան
Մարիետ Սիմոնյան, Սուսան Մարկոսյան, Ընթերցարան, 8-րդ դասարան
Սուսան Մարկոսյան, Գրաբարի դասագիրք
Ուսումնական այլ կայքեր, էլ. նյութեր, բառարաններ
Մեթոդական գրականություն
Ռոդարի ,,Ստեղծագործական երևակայության զարգացում,,
,,Դպիր,, ամսագիր
Հարցերի և առաջադրանքների շտեմարան /Ըստ Հ. Օշականի ,,Գրականություն,, դասագրքի/:
Ծրագրի հիմքում կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցն է: Մայրենի լեզվի ուսուցումը կազմակերպվում է ուսումնական նախագծերով: Նախագծի քննարկումից հետո սովորողները ստանում են նախագծային առաջադրանքները, կատարում դրանք /խմբաին կամ անհատական/: Ավարտելուց հետո վերջնական արդյունքը ներկայացնում են կայքում և իրենց բլոգներում : Դասավանդողը վերահսկում է նախագծի կատարման աշխատանքները:
Նախագծի շրջանակներում կազմակերպվում են նաև ուսումնական ճամփորդություններ:Ուսումնական ճամփորդության գնալուց առաջ սովորողը փնտրում, տեղեկություններ է գտնում տվյալ վայրի վերաբերյալ, իսկ
ճամփորդության ժամանակ նայում է, համեմատում, լուսանկարում: Ճամփորդության ավարտից հետո հաշվետու նյութ է պատրաստում /ֆիլմ, պատում ևայլն/:
Նախագծային լավագույն նյութերը կարող են ներկայացվել ստուգատեսներին:
Ծրագրին կցվում է նաև նախագծերի փաթեթ՝ յուրաքանչյուր ամսվա համար:
Ծրագրի կատարման ընթացքում առաջացած դիտարկումները մանկավարժական պատումի տեսքով արտացոլվում են ուսուցչի մանկավարժական ,,Օրագրում,,:
Ծրագրին կցվում է նաև նախագծերի փաթեթ՝ յուրաքանչյուր ամսվա համար:
Ծրագրի կատարման ընթացքում առաջացած դիտարկումները մանկավարժական պատումի տեսքով արտացոլվում են ուսուցչի մանկավարժական ,,Օրագրում,,:
Մեթոդական մշակումներ
- Կարինե Բաբուջյան Դասարանը՝ տաղավար
- Մանուշակ Աբրահամյան Խոսքի մշակումը անընդհատ և հետևողական գործընթաց է
- Արմինե Աբրահամյան Ձայնագրիչը լեզվագործունեության գրավիչ «խաղալիք»
- Տաթև Աբրահամյան Ռադիո. ուսումնական աշխատանք և ինքնարտահայտման միջոց
- Հասմիկ Թոփչյան Դիջիթեքյան ուսումնական ճամբարը՝ ոգի փոխանցելու հարթակ
- Նունե Մովսիսյան Կրթություն-ինքնակրթություն
- Նունե Մովսիսյան Հեգելն ու մենք
- Նունե Մովսիսյան Առանց տնային աշխատանքի
- Սուսան Մարկոսյան Թարգմանություն ուսումնական աշխատանք
- Հասմիկ Ղազարյան. Երբ ես եմ կազմում գրականության ծրագրի բովանդակությունը
- Մարգարիտ Սարգսյան . Ինչպես չկորչել տեղեկատվական հոսքում. տեղեկատվության գրագետ կառավարում
- Տաթև Աբրահամյան . Նոր կազմակերպում
- Ելենա Սարգսյան . Հեռավար կրթություն և ընտանեկան դպրոց
- Մարիետ Սիմոնյան . Աշխարհը շատ մեծ է դասասենյակի չորս պատի մեջ փակելու համար
- Մերի Սարգսյան . Յություբյան ձևաչափերը կրթական նախագծերի ակունքում
Բովանդակային միջուկ
Մշակումը՝ Տաթև Աբրահամյանի
Комментариев нет:
Отправить комментарий