понедельник, 10 апреля 2023 г.

Ներսես Շնորհալի

Զարթիք փառք իմ, զարթիք.
և ես զարթեաց առաւօտուց. ալելուիա:

Զարթիք ընդ զուարթունս,
Մանկունք վերինն Սիոնի. ալելուիա:

Զարթիք որդիք լուսոյ
Ի յօրհնութիւն Հօրն լուսոյ. ալելուիա:

Զարթիք փրկեալք արեամբ
Եվ տուք ըզփառս փրկողին. ալելուիա:

Զարթիք փառք իմ, զարթիք

Զարթիք նոր ժողովուրդք
Նոր երգս առեալ նորոգողին. ալելուիա:

Զարթիք հարսունք հոգւով
Սպասեալք գալոյ սուրբ փեսային. ալելուիա:

Աշխարհաբարի փոխադրեց Սուսան Մարկոսյանը

Արթուն կացեք ինձ փառավորողներ, զարթնեք. և ես զորավոր կլինեմ առավոտից։

Արթուն կացեք հրեշտակների հետ, Վերին Սիոնի մանուկներ։

Արթուն եղեք, լույսի որդիք՝ օրհնելու Լույսի Հորը։

Արթուն կացեք, արյամբ փրկվածներ, և փառք տվեք Փրկողին։

Զարթնեք, նոր ժողովուրդներ՝ նոր երգ ձոնելով Նորոգողին։

Զարթուն եղեք հոգով, Սուրբ Փեսայի գալուն սպասող հարսներ։

Աղբյուրը

Անեղանելիդ Աստված, Հայր ամենակալ,

Ընկալ զաղաչանըս մեր քոց պաշտոնեից:

Ի Հորե ծագումն անճառ, արեգակն արդար,

Ծագեա ի հանձինըս մեր, զլոյդս ողորմութեան:

Ի Հորե բըղխեալ Հոգի, աղբյուր բարութեան,

Լուսով քով լըցո ըզմեզ հայսմ առավոտուս:

Էրկինք եւ երկիր, եկայք ողբացեք եղկելի զանձն իմ:

Ընտրեցի ըզչարն. ընկալայ կամաւ ըզհոյլըս մեղաց:

Տէր, ողորմեա, Տէր, ողորմեա, Տէր, ողորմեա:

Զարթիք նոր ժողովուրդք

Նոր երգս առեալ նորոգողին. ալելուիա:

Զարթիք հարսունք հոգւով սպասեալք

Գալոյ սուրբ փեսային. ալելուիա:

Комментариев нет:

Отправить комментарий