Հայոց լեզու, գրականություն. առարկայական ծրագիր
6-7 միավոր
Ժամաքանակը՝ շաբաթական 5 ժամ, տարեկան 180 ժամ:
Ուսուցումը կազմակերպվում է թվային միջոցների կիրառմամբ, ուսումնական և անհատական նախագծերով: Սովորողները դպրոց են գալիս անձնական նեթբուք- նոթբուքերով:
7-րդ դասարանում մայրենի լեզվի ուսուցումը նպատակաուղղված է՝
- մայրենի լեզվի առաջնայնության և անաղարտության պահպանմանը,
- գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների մշակմանը,
- ինքնարտահայտման կարողության պահպանմանը և զարգացմանը,
- սեփական ստեղծագործական ունակությունները դրսևորելուն, ինքնակրթության, ինքնակատարելագործման մղելուն:
Ուսուցման խնդիրները
Մայրենի լեզվի ուսուցման խնդիրներն են՝
- գրավոր և բանավոր ճիշտ խոսքի, հստակ արտահայտման անհրաժեշտ հմտությունների զարգացում,
- ինքնարտահայտման կարողության պահպանում և զարգացում,
- սովորողի տրամաբանական կարողության հղկում, վերլուծական և նկարագրական հմտությունների զարգացում,
- համացանցային տեղեկատվական դաշտում կողմնորոշվելու կարողություն, բառարաններից և տեղեկատվական աբյուրներից օգտվելու հմտության զարգացում,
- լեզվաբանական գիտելիքների յուրացում և լեզվական նյութի միջոցով՝ սովորողների ընդհանուր կրթական հայացքների շրջանակի ընդարձակում:
Ուսուցման կազմակերպումը
- Ուսումնական պարապմունքի ծրագիրը հրապարակվում է մինչև պարապմունքը սկսելը: Ուսուցումն իրականացվում է ուսումնական նախագծերի միջոցով, որոնք բխում են կրթահամալիրի ուսումնական օրացուցից: Սովորողները կարող են հանդես գալ անհատական նախագծերով:
- Ուսուցումն իրականացվում է թվային միջոցների կիրառմամբ: Ուսումնական գործունեության ընթացքում սովորողների խումբն ուսուցչի հետ ստեղծում է ուսումնական նյութեր, մեդիաընթերցարաններ, տեսանյութեր և այլն:
- Մեծ տեղ է տրվում բանավոր աշխատանքին. սովորողը պետք է կարողանա անկաշկանդ միտք ձևակերպել, խոսել:
- Խրխուսվում է սովորողի ինքնուրույնությունը, երբ սովորողն ինքն է առաջարկում ընթերցանության նյութեր, հետաքրքիր նախագիծ կամ ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք է կատարում:
- Սովորողը կատարում է ուսումնական աշխատանք , որի հիմնական նպատակը սովորողի ինքնարտահայտման կարողության ձևավորումն է: Սովորողը արտահայտվում է, վերլուծում է, գրավոր մեկնաբանում է, ներկայացնում է իր մտքերը, գաղափարները, թարգմանությունները, որոնք տեսանելի են դառնում անձնական բլոգում կամ mskh.am կայքում: Սովորողը մեդիահմտությունների կիրառման միջոցով իր խոսքը, ստեղծագործական մտահղացումները հրապարակում, հանրայնացնում է:
- Խոսքի ուսուցում-յուրացումն անընդհատ աշխատանք է և չի սահմանափակվում մայրենի լեզվի ուսումնական պարապմունքով և տնային-լրացուցիչ աշխատանքով:
- Ուսումնական աշխատանքը կազմակերպելիս դասավանդողը չի օգտագործում մեկ դասագիրք, այլ տարբեր ուսումնական կայքեր, անձնական բլոգ, էլեկտրոնային գրադարաններ, համացանցային այլ ռեսուրսներ, տեսանյութեր և այլն:
- Ուսումնական նյութեր ընտրելիս և հանձանարելիս ուսուցիչը հաշվի է առնում նաև սովորողի ընդունակությունները և նախասիրությունները:
Ուսումնական միջավայր
Ուսումնական միջավայրը այս դեպքում միայն դասարանը չէ ՝ համապատասխան մեդիամիջոցներով, այլ նաև դպրոցի բակը, թանգարանը, քաղաքը, փողոցը, մոտակա այգին, տեսարժան վայրը, սովորողի անձնական բլոգը, կրթահամալիրի կայքը, ենթակայքը և այլն: Առարկայի դասավանդման մեջ կիրառում ենք մի շարք մոնտաժային և ուսումնական ծրագրեր: Սովորողը պետք է արդեն իսկ տիրապետի մի շարք համակարգչային ծրագրերի և տարվա ընթացքում սովորի նորերը՝ կիրառելով դասապրոցեսում:
Ուսումնական գործունեության ձևեր
ընթերցանություն
խմբագրական աշխատանք
թարգմանություններ
ֆիլմերի, կայքի նյութերի ստեղծում, դիտում, քննարկում
ռադիոաշխատանք, հարցազրույցներ տարբեր թեմաներով
բանավեճերի կազմակերպում
առցանց դասեր և քննարկումներ
անհատական և խմբային նախագծեր
մասնակցություն հայոց լեզվի ֆլեշմոբին
Բլոգավարություն
7-րդ դասարանի սովորողը պետք է ունենան բլոգ և հաճախակի նյութեր տեղադրի:
Բլոգում պետք է տեսանելի լինեն հետևյալ կետերը՝
- սովորողի կողմից ընթերցված, ընթերցվող նյութերը,
- սովորողի պատրաստած նյութերը՝ ֆիլմեր, հարցազրույցներ, թարգմանություններ, վերլուծություններ,
- սովորողի հեղինակային ստեղծագործությունները՝ պատմություն, առակ, բանաստեղծություն, այլ,
- անհատական նախագծերի արդյունքները:
Սովորողը բլոգում պետք է հնարավորինս գրագետ գրի և պահպանի հեղինակային իրավունքի նորմերը:
Գնահատում
Սովորողի ուսումնական աշխատանքի գնահատումը կատարվում է ըստ հեղինակային կրթական ծրագրի չափորոշչով որոշված գնահատման կարգի, 10 միավորանոց
համակարգի:
Սովորողը
ցանկության
և
հնարավորության
դեպքում
կարող
է
գնահատականը
փոխել:
Սովորողի
գնահատականը
մայրենի
լեզվից
արտացոլում
է
նրա
և՛
բանավոր
խոսքը,
և՛
գրավոր
խոսքը,
և՛
խոսքային
ինքնարտահայտման
համար
անհրաժեշտ
մեդիահմտությունները,
և՛
բլոգային
աշխատանքը:
Ուսուցիչը գնահատում է սովորողի աշխատանքը նախատեսված առաջադրանքի կատարմանը սովորողի մասնակցության աստիճանով: Բացակայած
սովորողը
առաջադրանքը
կատարում
է
էլեկտրոնային
տարբերակով:
4-5 միավոր
- Գործնական քերականություն, գրական ընթերացանության նվազագույն պարտադիր մասի կատարում:
6-7 միավոր
- Գործնական քերականություն, գրական ընթերացանության նվազագույն պարտադիր մասի կատարում:
- Լրատվություն, կայքի և բլոգի համար նյութերի պատրաստում:
- Մասնակցություն քննարկումներին՝ և՛ բանավոր, և՛ գրավոր:
- Թարգմանություն, ռադիոնյութի և տեսանյութի պատրաստում:
- Նախագծային աշխատանքների իրականացում:
8-9 միավոր
- Նախագծային աշխատանքի արդյունավետ և լիարժեք կատարում:
- Բլոգավարություն, ստեղծագործական աշխատանք:
- Ինքնակամ ընթերցանություն և վերլուծություն:
- Ուսումնահետազոտական աշխատանք:
10 միավոր
- Նշվածների լիարժեք կատարում:
- Ինքնակամ նախագծերի իրականացում:
- Մասնակցություն բոլոր ստուգատեսներին կամ ստուգատեսի կազմակերպում:
- Հոդվածների և ստեղծագործական այլ նյութերի ներկայացում:
Ուսումնական գրականություն
Սուսան Մարկոսյան, Հայոց լեզու, 7-րդ դասարան
Մարիետ Սիմոնյան, Սուսան Մարկոսյան, Ընթերցարան, 7-րդ դասարան
Սուսան Մարկոսյան, Գրաբարի դասագիրք
Ուսումնական այլ կայքեր, էլ. նյութեր, բառարաններ
Մեթոդական գրականություն
Ռոդարի ,,Ստեղծագործական երևակայության զարգացում,,
,,Դպիր,, ամսագիր
Հարցերի և առաջադրանքների շտեմարան /Ըստ Հ. Օշականի ,,Գրականություն,, դասագրքի/:
Ծրագրի հիմքում կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցն է: Մայրենի լեզվի ուսուցումը կազմակերպվում է ուսումնական
նախագծերով:
Նախագծի
քննարկումից
հետո
սովորողները
ստանում
են
նախագծային
առաջադրանքները,
կատարում
դրանք
/խմբաին
կամ
անհատական/:
Ավարտելուց
հետո
վերջնական
արդյունքը
ներկայացնում
են
կայքում
և
իրենց
բլոգներում
: Դասավանդողը
վերահսկում
է
նախագծի
կատարման
աշխատանքները:
Նախագծի շրջանակներում կազմակերպվում են նաև ուսումնական
ճամփորդություններ:
Ուսումնական
ճամփորդության
գնալուց
առաջ
սովորողը
փնտրում,
տեղեկություններ
է
գտնում
տվյալ
վայրի
վերաբերյալ,
իսկ
ճամփորդության
ժամանակ
նայում
է,
համեմատում,
լուսանկարում:
Ճամփորդության
ավարտից
հետո
նյութ
է
պատրաստում
/ֆիլմ,
պատում
և
այլն/:
Նախագծային լավագույն նյութերը կարող են ներկայացվել ստուգատեսներին:
Մշակումը՝ Տաթև Աբրահամյանի
Комментариев нет:
Отправить комментарий