суббота, 1 сентября 2018 г.

Նոր ուսումնական տարին մեկնարկեց

Չնայած գրեթե երկու տարվա դադարին, փաստում եմ, որ սովորողների հետ աշխատելն ինձ համար ամենահետաքրքիր աշխատանքներից մեկն է. հետաքրքրությունս չի դադարել: Երեխաների հետ աշխատելիս, առաջին հերթին աշխատում ես քեզ վրա: Ոչ մի սովորող նման չէ մյուսին, նման չեն նրանց հայացքները, հարցերը, որ տրվում են քեզ: Եվ եթե դու իրավմամբ ուսուցիչ ես, պարտավոր ես աշխատել քեզ վրա, ամեն օր ու անընդհատ, ինքնակրթվել ու սովորել, իրավունք չունես դոփելու և լճանալու: Դա մի ուրիշաշխարհ է, և յուրաքանչյու սովորող ինքն աշխարհ է, որ պետք է կարողանաս բացահայտել, գտնել կարևորը կետը, և աշխատել միասին, մտածել, ստեղծագործել...
Ուսումնական տարին այդպես էլ սկսեցինք, Միջին դպրոցի ներիքն բակում հավաքված սովորողների հետ, որոնց մեծ մասին չէի ճանաչում, մեծ մասին անգամ դաս չէի տալու: Սկսեցինք զրոյցից և առաջիկա ճամփորդության պլանավորումից...

Комментариев нет:

Отправить комментарий